Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] Zabezpieczenie anty-kradzieżowe
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Czw Lis 18, 2010 16:47
[R416] Zabezpieczenie anty-kradzieżowe
Autor Wiadomość
mzimny 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 90
Skąd: Kutno



  Wysłany: Sob Maj 05, 2007 23:51   [R416] Zabezpieczenie anty-kradzieżowe
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996

Witam!

Jak w temacie: co najskuteczniej przerobiś w roverku aby bez NAS nie
odjechał....... Jakie odcięcie: zapłonu, paliwa, czujnika wału itp

Pozdrawiam

--
416 Si '96
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Gru 25, 2010 23:14, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Maj 05, 2007 23:51   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Sob Maj 05, 2007 23:54   

Przecież masz to już fabrycznie.......
Chyba że coś Ci nie bangla, to opisz problem.

PS. Przeczytaj zasady i zmień temat (model R w kwadratowym nawiasie na początku)
 
 
coona 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 95
Skąd: Jędrzejów



Wysłany: Nie Maj 06, 2007 00:10   

Podejrzewam że chodzi ci o jakieś dodatkowe zabezpieczenie a'la blokada skrzyni,itp...
Ja tam osobiście po wyjęciu kluczyka skręcam kierownicą lekko w prawo żeby ją zablokować (zawsze parę sekund więcej) :)
A dobrym sposobem jest zabezpieczenie stosowane przez mojego kolegę w Oplu Corsa-wyjmuje bezpiecznik od zapłonu i chowa go w szmatce pod maską po czym rano otwierając auto-podnosi maskę,wkłada go i jedzie :lol:
_________________
klik ---> :: Mój Rover :: <--- klik
 
 
 
Tacowski 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Mar 2005
Posty: 164
Skąd: RUMIA



Wysłany: Nie Maj 06, 2007 00:39   

No to najlepiej od razu wyjac akumulator hehehe...
_________________
Pozdrowienia z 3miata
Tacowski R416 Si
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Nie Maj 06, 2007 08:53   

coona napisał/a:
A dobrym sposobem jest zabezpieczenie stosowane przez mojego kolegę w Oplu Corsa-wyjmuje bezpiecznik od zapłonu i chowa go w szmatce pod maską po czym rano otwierając auto-podnosi maskę,wkłada go i jedzie

W FSO 125p miałem coś takiego - zasilanie modułu zapłonowego było podpięte do przełącznika schowanego w kabinie - jeden ruch i auto kręciło, ale nie zapalało - raz się przydał, jak jakieś drechy chciały się przejechać - skończyło się na dwóch rozbitych szybach, bo jedną wybili, żeby wsiąść, a drugą - przednią z nerwów, że nie mogą auta uruchmić nogami wykopali na zewnątrz.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
mzimny 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 90
Skąd: Kutno



Wysłany: Nie Maj 06, 2007 12:45   

Paul napisał/a:
Przecież masz to już fabrycznie.......



Rozumiem, że masz na myśli seryjny immobilaizer, który blokuje - no właśnie - nie bardzo wiem co...... Nieważne.

Tak czy inaczej interesuje mnie niestandardowe rozwiązanie (jakiś ukryty przełącznik), bo jak wiadomo: seryjne odcięcia mogą być łatwe do obejścia....

Stąd moje zagadnienie: co najlepiej "rozciąć"?
 
 
Szymon 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 306
Skąd: Katowice

Rover 200

Wysłany: Nie Maj 06, 2007 13:36   

Ojciec miał w Kadecie E założony przekaźnik, który dezaktywowało się poprzez jednoczesne dotknięcie dwóch śrubeczek na desce rozdzielczej.Jeżeli nie zostało to wykonane, to po upłynięciu 30s od odpalenia auto gasło i nie było możliwości powtórnego odpalenia. Wszystko wracało do normy po dotknięciu tych śrubek. Pod tylnią kanapą miał wyprowadzone dwa kabelki, które po połączeniu dezaktywowały to zabezpieczenie na stałe. Wyglądało to mniej więcej tak, jakby pompa nie podawała paliwa. Zabezpieczenie uaktywniało się po 30s od zgaszenia auta. Do tego była dioda sygnalizująca stan przekaźnika. A założył to elektryk zajmujący się autami.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Martini




Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 14
Skąd: Trachy



Wysłany: Nie Maj 06, 2007 13:42   

Też kiedyś myślałęm o założeniu takiego zabezpieczenia.
(miałem coś takiego w Golf'ie II, musiałem ustawić nawiew na pizycje 3,załączyć radio,otworzyć dzwi,i włączyć ogrzewanie tylniej szyby. Dopiero wtedy można było odpalić autko. System ten odcinał napięcie od pompy paliwa)
Lecz kiedy podjechałem do elektryka z Rover'kiem, powiedział, że nie warto. Ponoć seryjny alarm w Rover'ku (przynajmniej tak mówił o 600) nakłada blokade na każdą z możliwych czynności komputera sterującego. To samo usłyszałem od innych elektryków.
Pozdrawiam.
 
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Nie Maj 06, 2007 13:56   

mzimny napisał/a:
Rozumiem, że masz na myśli seryjny immobilaizer, który blokuje - no właśnie - nie bardzo wiem co...... Nieważne.

Tak, o to mi chodziło i o alarm :D
Immo w R jest b. dobrym rozwiązaniem i wcale go tak łatwo nie da się obejść, czego niestety nie da się o alarmie powiedzieć :(
Jak nie masz pilota albo kodu do immo, to autka nie odpalisz - nawet rozrusznik nie zakręci. A obejście 'na chama' wiąże się z grzebaniem pod maską, jest czasochłonne i mało kto sobie z tym poradzi :D
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Maj 06, 2007 14:25   

W R200 alarm jest deaktywowany tylko pilotem i otworzenie auta kluczykiem, lub pozostawienie otwartego okna (w bogatszej wersji) uruchamia alarm ;) W R400 jest taki sam system jak w R200 ZTCW.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Nie Maj 06, 2007 14:32   

Brt napisał/a:
W R200 alarm jest deaktywowany tylko pilotem i otworzenie auta kluczykiem, lub pozostawienie otwartego okna (w bogatszej wersji) uruchamia alarm

:shock: :shock: :shock: U mnie otwarcie kluczykiem rozbraja alarm ale immo nie.
Mogę otworzyć tylko od strony kierowcy, żeby alarm rozbroić. Otwarcie kluczem np. bagażnika powoduje 'wycie' :D
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Maj 06, 2007 14:33   

Jak zamknę pilotem auto i otworzę kluczykiem to mi wyje :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Tacowski 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Mar 2005
Posty: 164
Skąd: RUMIA



Wysłany: Nie Maj 06, 2007 14:52   

JA natomiast otwierac i zamykac moge kluczykiem ale klape jak otworze kluczykiem to jest cisza... Immo pilotem.

Teraz taka sprawa czy jest wogole jakas mozliwosc wymiany pilota czy cos? mam pilota ktory nie zawsze dziala. I np musze go otworzyc, poruszac wszystkim i wtedy odblokowuje immo. Co to moze byc?

I jeszcze jedno jaki macie dzwiek alarmu? Klakson?
_________________
Pozdrowienia z 3miata
Tacowski R416 Si
 
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Nie Maj 06, 2007 15:08   

Tacowski napisał/a:
Teraz taka sprawa czy jest wogole jakas mozliwosc wymiany pilota czy cos? mam pilota ktory nie zawsze dziala. I np musze go otworzyc, poruszac wszystkim i wtedy odblokowuje immo. Co to moze byc?

I jeszcze jedno jaki macie dzwiek alarmu? Klakson?

pogadaj z jakimś sprytnym elektrykiem/elektronikiem. Chyba jakiś 'zimny lut' albo brak styku gdzieś. Sprawzi, poprawi i będzie good za parę PLNów. New pilot (używka) to ok 100,- w Tomateam + programowanie (od 70 do 250 PLN w zależności od miejsca).
Dźwięk alarmu u mnie to jakby klakson, ale głowy nie dam ;)
 
 
Tacowski 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Mar 2005
Posty: 164
Skąd: RUMIA



Wysłany: Nie Maj 06, 2007 15:15   

Paul napisał/a:
pogadaj z jakimś sprytnym elektrykiem/elektronikiem. Chyba jakiś 'zimny lut' albo brak styku gdzieś. Sprawzi, poprawi i będzie good za parę PLNów. New pilot (używka) to ok 100,- w Tomateam + programowanie (od 70 do 250 PLN w zależności od miejsca).


No bede musial sie popytac zaczyna mnie to denerwowac....

Paul napisał/a:
Dźwięk alarmu u mnie to jakby klakson, ale głowy nie dam


Tasz taki: Tiiiiiiiiid Tiiiiiiiiid Tiiiiiiiiid Tiiiiiiiiid w odstepach co 2 sekundy?
_________________
Pozdrowienia z 3miata
Tacowski R416 Si
 
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Nie Maj 06, 2007 15:17   

Tacowski napisał/a:
Tiiiiiiiiid Tiiiiiiiiid Tiiiiiiiiid Tiiiiiiiiid

Dokładnie, jakbym go słyszał ;) :D
 
 
Tacowski 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Mar 2005
Posty: 164
Skąd: RUMIA



Wysłany: Nie Maj 06, 2007 15:19   

heheh... No to mamy taki sam :)
_________________
Pozdrowienia z 3miata
Tacowski R416 Si
 
 
 
coona 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 95
Skąd: Jędrzejów



Wysłany: Nie Maj 06, 2007 16:09   

Tacowski napisał/a:
heheh... No to mamy taki sam :)


Ja też mam taki ;)
_________________
klik ---> :: Mój Rover :: <--- klik
 
 
 
mmaniek 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 132
Skąd: Łódź



Wysłany: Nie Maj 06, 2007 17:30   

Jeśli myślisz o czymś zupełnie niestandardowym to nie szukaj na forum.... :lol:
A tak serio to polecił bym blokadę BBS z Auto-Blok, blokuje ukł. hamulcowi i sprzęgło hydrauliczne, kapitalna sprawa tylko koszty :roll: ok. 900zl
Kolega miał tak zabezpieczone auto, złodziejaszek wsiada, jeśli mu się uda uruchamia, wciska sprzęgło- sprzęgło zostaje w podłodze, biorą np na hol jedzie wciska hamulec-hamulec zostaje zblokowany oczywiście cały czas auto wyje... robi wrażenie
_________________
Wszystko dla ludzi, byle z głową. ;-)
 
 
 
PTE 




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 1429
Skąd: Gdańsk

Rover 25

Wysłany: Nie Maj 06, 2007 18:31   

Najlepsze zabezpieczenie to pokrowiec (np. miś albo panterka :mrgreen: ) a pod nim deska nabita gwoździami :twisted: Trzeba tylko pamiętać rozbrajaniu takiego "immobilisera", aby nie wpaść we własne sidła :lol:
_________________
Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZS] Zabezpieczenie listwy wtryskowej
Wacekjo Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pon Sty 27, 2020 18:08
Wacekjo
Brak nowych postów [R400'96-99] nietypowe zabezpieczenie reperaturek
szoso Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Mar 05, 2010 13:23
faecd
Brak nowych postów [R45 1.8 2000r] Zabezpieczenie podwozia przed korozją
Cherman Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 26 Nie Maj 28, 2017 06:34
Roxana_22
Brak nowych postów [R400] Klamka wewnętrzna - zabezpieczenie - jak założyć?
JeRRy3D Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Mar 17, 2009 22:06
arczi83
Brak nowych postów [R416] Przepustnica do R416
Arek77 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sro Sty 09, 2008 09:11
Arek77



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink