Forum Klubu ROVERki.pl :: tłumik sportowy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
tłumik sportowy
Autor Wiadomość
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Wto Maj 08, 2007 13:42   

piter34 napisał/a:

Wyobraź sobie, że masz auto z silnikiem 300KM. Te od 7 do 15KM nic Ci nie da.


Oczywiscie chodzilo mi o seryjne auta i mowilismy o wolnossacych "samochodach" a nie krowach z silnikami 5.7 litra bo chyba o takie Ci chodzi skoro piszesz o mocach rzedu 300KM a i w tym wypadku wiecej niz 15-20km nie uzyskasz, bo to nie turbo, ze rura 3 cale bez tlumikow i od razu 30 kucy wiecej.
No moze i te 15 koni nic Ci nie da, ale nie od razu hop, najpierw 15 koni tu, potem 10 tam dalej 20 gdzie indziej i jedziesz, na tym polega zabawa w tuning mechaniczny, powoli i dokladnie, hip hop ;)

piter34 napisał/a:
Moim zdaniem źle się wyraziłeś.

A moim, nie doczytales co napisalem. :razz:

piter34 napisał/a:
Operujmy wartościami procentowymi (np. wzrost rzędu 7-15%), a nie bezwzględnymi, bo każdy silnik jest inny.

Jakos wole nie rzucac procentami, bo 15% z tych 300 koni to 45 kucy wychodzi, a to nierealne, zgodze sie za to ze 7% jest dosyc prawdopodobne :)
Kazdy silnik jest inny, nawet te o tej samej pojemnosci i wyprodukowane w tej samej fabryce moga sie roznic mocami i Nm, ale V12 a V4 to chyba juz zbyt gigantyczna roznica jak dla mnie. ;)

piter34 napisał/a:
A tak na marginesie, to bym wolał więcej Nm niż KM. ;-)

A ja nie, bo lubie wysokie obroty i dzwiek rasowego sportowego wydechu, a tego niestety nie ma w silnikach diesla, amerykanskie auta z kolei za duzo pala jednak na nasze realia. :roll: Jeszcze jak ogromny moment to od razu 4wd bo inaczej szkoda opon i czasu.. do setki :twisted:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Maj 08, 2007 13:42   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Maj 08, 2007 15:54   

ceremony napisał/a:
piter34 napisał/a:

Wyobraź sobie, że masz auto z silnikiem 300KM. Te od 7 do 15KM nic Ci nie da.


Oczywiscie chodzilo mi o seryjne auta i mowilismy o wolnossacych "samochodach" a nie krowach z silnikami 5.7 litra

Te krowy to nadal są "wolnossące"

ceremony napisał/a:
piter34 napisał/a:
Moim zdaniem źle się wyraziłeś.

A moim, nie doczytales co napisalem.

Po prostu się nie zrozumieliśmy. :mrgreen:

ceremony napisał/a:
piter34 napisał/a:
A tak na marginesie, to bym wolał więcej Nm niż KM. ;-)

A ja nie, bo lubie wysokie obroty i dzwiek rasowego sportowego wydechu

Więcej Nm możesz mieć w całym zakresie obrotów silnika. Wtedy nadal będziesz lubić wysokie obroty. ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Wto Maj 08, 2007 16:26   

piter34 napisał/a:
Te krowy to nadal są "wolnossące"

Ale krowy, a nie ma takich silnikow w Roverach, a to forum Kubu ROVERki prawda? ;)

piter34 napisał/a:

Więcej Nm możesz mieć w całym zakresie obrotów silnika. Wtedy nadal będziesz lubić wysokie obroty. ;-)

Tak, ale to juz Copperfield, zeby Nm byl wyzszy w calym zakresie od mocy, szczegolnie w wysokoobrotowym silniku :roll:
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Maj 08, 2007 16:46   

ceremony napisał/a:
Tak, ale to juz Copperfield, zeby Nm byl wyzszy w calym zakresie od mocy

Mnie wcale nie o to chodzi.
Mnie chodzi o podniesienie krzywej momentu do góry, w całym zakresie obrotów silnika.

ceremony napisał/a:
Ale krowy, a nie ma takich silnikow w Roverach, a to forum Kubu ROVERki prawda? ;)

Ale temat dosyć uniwersalny i dotyczący ogółu samochodów. ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Sro Maj 09, 2007 10:37   

piter34 napisał/a:
ceremony napisał/a:
Tak, ale to juz Copperfield, zeby Nm byl wyzszy w calym zakresie od mocy

Mnie wcale nie o to chodzi.
Mnie chodzi o podniesienie krzywej momentu do góry, w całym zakresie obrotów silnika.

ceremony napisał/a:
Ale krowy, a nie ma takich silnikow w Roverach, a to forum Kubu ROVERki prawda? ;)

Ale temat dosyć uniwersalny i dotyczący ogółu samochodów. ;-)


dobra juz dobra.. tak, masz racje, zgadzam sie, Nm po calosci to to o co przedewszystkim walczy sie podczas modow silnika, z efektami mniejszymi lub wiekszymi, sczegolnie w n/a :)
 
 
Korczus 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 438
Skąd: Leszno

Rover 200

Wysłany: Nie Kwi 06, 2008 11:18   

Odświeżam trochę temat ;)

Mam zamiar założyć sportowy tłumik końcowy. Zastanawiam się jaką markę wybrać bo trochę tego jest na rynku. Nie chodzi mi o jakieś głośne buczenie, tylko delikatny basik.

znalazłem KM Malona http://moto.allegro.pl/it...ka_gratis_.html

co myślicie o tej firmie i tłumiczku?
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Kwi 06, 2008 11:22   

Takie tlumiki przypominaja mi drechowozy :P Ja to bym wrzucil z jakas mniejsza koncowka. U mnie niestety Grabowski dal chyba najwiekszy z moliwych i wyglada jakby tlumik dociazal tyl samochodu :P
 
 
 
Korczus 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 438
Skąd: Leszno

Rover 200

Wysłany: Nie Kwi 06, 2008 13:14   

No właśnie w tej chwili mam okrągłą końcówkę dosyć małą i trochę dziwnie to wygląda, nie chcę żadnych wielkich, ale zderzak ma takie wycięcie elipsy, i w takim kształcie bym chciał końcówkę :) jak mierzyłem to tak z 14cm max by mogła być. No ale nie chodziło mi tutaj o opinie na temat wyglądu, tylko bardziej o sam tłumik i jego wykonawcę :P
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 09:31   

daj spokój te tłumki nie maja nic wspólnego z tuningiem mocy tym napewno nie podniesiesz... plus jedyne co ma z kwasa to końcówkę o co tez bym sie nie założył... poszukaj sobie parę postów niżej było pisane dużo o tłumikach także w zakładce Tuning wizualny :)
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=22170
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 22:28   

A co powiecie o takim komplecie --> http://cgi.ebay.co.uk/Rov...1QQcmdZViewItem
Bede pewnie zmienial niedlugo, takze patrze co ciekawe angole maja na ebay, cena dosc przystepna, pytanie jak jakosciowo. No i nie chce zbyt duzego basu, delikatnie wiekszy niz w serii bylby ok, lub taki jaki mam teraz z nieszczelnym wydechem :)
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 23:07   

spoko, ale to jest do starszego modelu niz Ty masz ;) i moze cos byc nie teges, poszukaj do siebie. A Janspeed to dobra firma jest :)
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 23:43   

No tak, dopiero pozniej zauwazylem :(
http://cgi.ebay.co.uk/Rov...1QQcmdZViewItem
Tylko juz sporo drozej cholercia.. powinien pasowac chyba tylko te samo 'i' mnie zastanawia.
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 10:25   

za te pieniadze to powinienes miec caly z kwasowki w Polsce lacznie z kolektorem...
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 10:52   

racja wydech już za tyle zrobisz ale bez kolektora... bo wyspawanie samego kolektora kosztuje od 1000zł w górę, bo wiąże sie z tym dużo więcej pracy nie same spawanie ale również hartowanie i to kilkukrotne żeby później sie nie rozszedł :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 17:16   

ktos mowil ze za 1700 razem z kolektorem mu wyliczyli w eltecu
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
maciekwawa 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 527
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 19:32   

Hejka:)
Ja kupiłem kolektor z kwasówki w zastecu.
Byłem w eltecu za cały wydech z montazem mojego kolektora mowil okolo 1300-1500zł
Byłem również u Pana Tomali w Warszawie i cały wydech na dwóch puszkach z montazem mojego kolektora cena 1000zł do negocjacji.(chyba sie na niego zdecyduje)
_________________
Mój roverek: http://www.polskajazda.pl...Rover/200/24233
ZAPRASZAM! WWW.GAMP-PAINTBALL.PL
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 19:47   

pokaz jaki masz kolektor :) 4/2/1 ?? na wzor orginalnego czy liczony na nowo??
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
maciekwawa 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 527
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 20:02   

Ja mam liczony, nie mam foto (mam go jeszcze w piwnicy, on jest jak narazie 4 w 2:) ale bedzie przejscie w 1:)
_________________
Mój roverek: http://www.polskajazda.pl...Rover/200/24233
ZAPRASZAM! WWW.GAMP-PAINTBALL.PL
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR] Tłumik sportowy nie dedykowany..
dragonlol Tuning mechaniczny 5 Nie Wrz 27, 2009 10:54
pajda
Brak nowych postów Sportowy tłumik do r200 98r 1,4i
Owczar89 Tuning mechaniczny 17 Sro Sie 05, 2009 11:02
kharry
Brak nowych postów [220 D '97 2.0] Sportowy tłumik do dieselka
matlacz Tuning mechaniczny 14 Czw Sie 28, 2008 22:26
kamil_luczak
Brak nowych postów [R620Di'96] Sportowy tłumik
danterape Tuning mechaniczny 1 Pon Gru 31, 2007 09:08
dobryziom
Brak nowych postów [r214si] Tłumik "sportowy"
Lisus Tuning mechaniczny 10 Pon Wrz 05, 2011 22:33
Kozik



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink