Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45 i inne] Fabryczny Blaupunkt CD
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Czw Lis 18, 2010 09:30
[R45 i inne] Fabryczny Blaupunkt CD

Co to za ustawienie?
Autor Wiadomość
peter200 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Lip 2003
Posty: 36
Skąd: W-wa/Konstancin

Rover 45

Wysłany: Sob Maj 12, 2007 14:31   [R45 i inne] Fabryczny Blaupunkt CD

Do tej pory mi to nie przeszkadzało ale ostatnio czekając na kogoś wybrałem ustawienia radia i oprócz standardowych ustawień typu: BASS, TREBL, FADR, BAL jest SPEED VOL.
Czy ktoś ma pojęcie co się tym ustawia bo ja nie widzę żadnych zmian między ustawieniem poziomu od 1 do 9 a moja znajomość języka ojczystego Roverków nie pozwala na rozszyfrowanie jego opisu w RAVE.
_________________
MG ZT-T 190 02r, Był: R45 2.0iDT saloon 02r R.I.P. Był: R200 1,4 16V 3d 99r.
Ostatnio zmieniony przez peter200 Sob Maj 12, 2007 15:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Maj 12, 2007 14:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Maj 12, 2007 14:33   

Może chodzi o automatyczną zmianę natężenia dźwięku w zależności od prędkości jazdy?? Ale to tylko takie przemyślenia ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
mmaniek 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 132
Skąd: Łódź



Wysłany: Sob Maj 12, 2007 18:41   

Brt napisał/a:
Może chodzi o automatyczną zmianę natężenia dźwięku w zależności od prędkości jazdy?? Ale to tylko takie przemyślenia


Na 99,99% chodzi o tą regulację, nie ma Rave do nowszych modeli, zeby to sprawdzić.
Powinno to działać tak, że po przekroczeniu określonej prędkości( zazwyczaj 60-70 km/h) radio "podgłaśnia się".
Możesz sprawdzić czy taki sygnał jest w ogóle doprowadzony do odbiornika - patrząc na złącze iso odbiornika, styk nr 1 kostki zasilającej, czyli pierwszy z lewej w górnym rzędzie.
_________________
Wszystko dla ludzi, byle z głową. ;-)
 
 
 
peter200 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Lip 2003
Posty: 36
Skąd: W-wa/Konstancin

Rover 45

Wysłany: Sob Maj 12, 2007 19:21   

RAVE jest, tylko oczywiście w obcym języku, a co do kostki zasilającej to u mnie już nie ma kostek iso tylko jedna duża kwadratowa (BMW).

A to cytat z RAVE:
Speed volume: Pressing the tone control five times (centre button) will invoke a speed volume display, adjustment of this setting will not have any effect to the tone control or unit performance.
NOTE: Each tone control setting will be memorised and normal operation will be resumed if no further adjustments to tone control are received within a five second period. Reselection of the centre tone control button within the five second period will invoke the next tone control display and enable adjustment of that function.
_________________
MG ZT-T 190 02r, Był: R45 2.0iDT saloon 02r R.I.P. Był: R200 1,4 16V 3d 99r.
 
 
mmaniek 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 132
Skąd: Łódź



Wysłany: Sob Maj 12, 2007 19:27   

Jeśli kostka BMW to

Opis połączeń.
styk Sygnał
1 głośnik LF+
2 głośnik RF+
3 głośnik LR+
4 telefon mute
5 zasilanie +12V
6 głośnik RR+
7 nie podłączone/K-Line
8 głośnik LF-
9 podtrzymanie +12V
10 kontrola głośności*
11 głośnik RF-
12 głośnik LR-
13 podświetlenie
14 głośnik RR-
15 masa
16 ster.ant. automat.
* w zależności od prędkości jazdy; niektóre modele BMW mają w złączu fabrycznym zwarte wszystkie masy głośnikowe co przy podłączaniu innego radia może spowodować jego uszkodzenie. W wielu nowszych na styku 7 jest sygnał cyfrowy do komunikacji z samochodem, jak jest nie podłączony to radio wyświetla DISABLED i nie gra.

[ Dodano: Sob Maj 12, 2007 7:30 pm ]
peter200 napisał/a:
nie ma kostek iso tylko jedna duża kwadratowa (BMW).

Fakt, patrzyłem na fotkę twojego radyjka i tak się zastanawiałem, że jakieś podobne do czegoś :lol:
_________________
Wszystko dla ludzi, byle z głową. ;-)
 
 
 
peter200 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Lip 2003
Posty: 36
Skąd: W-wa/Konstancin

Rover 45

Wysłany: Sob Maj 12, 2007 20:48   

No to muszę zerknąć do schematu skąd to idzie bo u mnie styki 4,10,16 są nie podłączone.
Dzięki wielkie.
_________________
MG ZT-T 190 02r, Był: R45 2.0iDT saloon 02r R.I.P. Był: R200 1,4 16V 3d 99r.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG TF i inne] gumy stabilizatora
sknerko Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 4 Pon Lip 02, 2018 22:26
Malignus
Brak nowych postów [wszystkie R] Ceramizer i inne ulepszacze?
interesują mnie opinie tych, którzy użyli te cuda...
jarcat Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 59 Wto Gru 30, 2014 23:24
NoPE
Brak nowych postów [ Wszystkie] Jakość benzyny. Orlen , BP , inne.
fredii Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 26 Wto Mar 24, 2015 00:09
Lysack
Brak nowych postów [R 400] i inne modele - konserwacja podwozia Wrocław
shilus82 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 2 Sob Lut 06, 2010 23:33
Jugol
Brak nowych postów [wszystkie]Felgi Alu z rovera 400 - czy podejdą na inne auta
Dexter23 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 4 Sro Cze 09, 2010 22:00
driftdreamer



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink