Forum Klubu ROVERki.pl :: 2.0 D 86KM, da się to jakoś podrasować?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
2.0 D 86KM, da się to jakoś podrasować?
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Mar 22, 2008 16:10   

No to co zostało tutaj opisanie zostało zrobione przecież :grin:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Mar 22, 2008 16:10   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
saib 



Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 29
Skąd: Niedaleko



Wysłany: Nie Mar 23, 2008 16:11   

yoshi napisał/a:
Lub może polecić kogoś kto taką przeróbke ogarnia? :)
Sam bym się pisał, jeśli cena nie byłaby przesadna. ;)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Kwi 02, 2008 01:15   

Jeżeli ktoś by chciał mogę mu takie coś wmontować :rotfl:
Wpadnijcie do mnie to się zrobi. :ok:

Gorzej jest właśnie części do kupy pokupować sobie, na to najwięcej kasy idzie.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
pgrad 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 499
Skąd: Łódź

MG ZR

Wysłany: Nie Kwi 06, 2008 17:10   

Witam. Też chcę zamontować w swoim R 400D intercooler. Prowadzenie węzy inaczej niż w SDi jednak mi się nie widzi, to też troszkę pomyślałem nad problemem z linką i wymyśliłem:
1. Przesunąć uchwyt linki w prawo i skrócić linkę (a może będzie się dało wyregulować?)
2. Zrobić małą przeróbkę taką jak na zdjęciu w załączniku.
Proszę o opinie na ten temat niestety nie wiem czy coś takiego jest możliwe gdyż na żywo nigdy silnika SDi nie widziałem, a zdjęcia nie oddają tego ile "tam" jest miejsca.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Kwi 06, 2008 18:08   



Tak wygląda ogólnie silnik SDI, i ma on elektrycznie wtrysk a nie mechaniczny jak bez Intercooler'a.

No moim zdaniem, ja tez nie wiem czemu Anglicy tak przez auta ciągli linkę, ale wydaje mi sie ze to zostało ze Anglicy maja z lewej strony kierownice i tak dla nich było krócej, a na rynek europejski już nikomu się nie chciało przerabiać wiec tak wymyślili. :evil:

A ten pomysł co ty pisałeś to nie bardzo łatwy do realizacji bo by trzeba było cala pompę przekonstruować, nie wystarczy tylko tego tak przekręcić. Cal ten układ sprężyny tez by trzeba było przerabiać. Juz lepiej i łatwiej jest to pomiędzy rury od IC wepchać. :ok:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
pgrad 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 499
Skąd: Łódź

MG ZR

Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 18:32   

Witam ponownie. wiem co trzeba zrobić. Sprawa banalna jak budowa cepa!
Mianowicie wystarczy linkę od gazu przykręcić niżej, tak aby była między rurą od IC i rurą od chłodzenia. To wszystko! Czytałem na forach angielskich i oni tak robią i ja też tak zrobię.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 19:02   

To właśnie to samo pisałem pod samym końcem mojego poprzedniego posta :mrgreen:

Juz kurcze myślałem ze masz jakiś patent pewny, na twój początkowy pomysł :/

Jeszcze mam takie jedno pytanie czy ty masz moze Klime w twoim R400 :?:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
leon77 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 84
Skąd: Okolice Poznania



Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 12:19   

też tak chciałem aby mi zrobili lecz twierdzili że to problem i takie tam że bedzie się przecierać .
To kazałem im złożyć auto i jak się zrobi ładniej to sam pokombinuje.
Tacy są nasi mechanicy niektorzy zero incjatywy , i najlepiej aby wszystko było nowe.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 12:25   

a ja bym prosił, o opisanie wrażeń i różnic podczas jazdy przed i po przeróbce. Czy czuć że auto jest mocniejsze ?? Tak dla potomnych ;) Może ktoś sie o hamownię pokusi ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 20:21   

Brt napisał/a:
a ja bym prosił, o opisanie wrażeń i różnic podczas jazdy przed i po przeróbce. Czy czuć że auto jest mocniejsze ?? Tak dla potomnych ;) Może ktoś się o hamownię pokusi ;)


hehe.. no ja jeszcze nie do końca złożyłem u siebie, chodź już wszystko mam, tylko do IC nie jest podłączone :rotfl:

Zakupiłem sobie rury aluminiowe polerowane i chce pod nie podłączyć. Tak ze jak narazie po staremu, ale będzie opis Brt :rotfl: Jak bedzie wszystko tak jak trzeba. No z hamownia miałem tez już myśl ale płacić dwa razy przed i po to mi sie za bardzo nie chce,a w okolicach Strzyzowa nie ma żadnej.

Ale jeszcze się może skusze tylko pojechać po podłączenia orurowania. :lol: Tylko ze mam jeszcze zamiar kupic sobie MBC i na 1.2 bar podkrecic. :ok:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
pgrad 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 499
Skąd: Łódź

MG ZR

Wysłany: Wto Kwi 15, 2008 19:46   

Co do tego jak należy montować IC odsyłam do mojej instrukcji. wystarczy wpisać w wyszukiwarce all series. Co do wrażeń po zamontowaniu IC to kopa ma trochę lepszego, ale niezbyt dużo. Różnica jest odczuwalna na pierwszym czwartym i piątym biegu. Ja jeszcze nie zwiększałem ciśnienia doładowania więc... muszę to zrobić i wtedy podzielę się wrażeniami!!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [R 200/400 SD] Tuning SD czyli jak z 86KM zrobić wiecej
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Pią Lis 04, 2011 22:26
Remigiusz
Brak nowych postów [620sdi] jak podrasowac silnik
Martinez Tuning mechaniczny 10 Sro Sty 20, 2010 10:53
Remigiusz
Brak nowych postów 220sd 86KM na 105KM - wtrysk
danek_wgw Tuning mechaniczny 1 Czw Paź 28, 2010 17:19
Remigiusz
Brak nowych postów [Rover200 97r 2.0SD 86KM] Tuning silnika (proszę o foto)
lukasz18 Tuning mechaniczny 31 Pon Sty 02, 2012 21:01
maniu48



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink