Forum Klubu ROVERki.pl :: 2.0 D 86KM, da się to jakoś podrasować?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
2.0 D 86KM, da się to jakoś podrasować?
Autor Wiadomość
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Cze 29, 2007 09:32   

A który pierścień masz walnięty?? jesli przód to polecam wymianę całego przegubu. Sam pierścień nie jest łatwo wymienić.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Cze 29, 2007 09:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
leon77 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 84
Skąd: Okolice Poznania



Wysłany: Pon Lip 02, 2007 10:30   

tak właśnie czytałem żeby wymienić pierścień to troche zachodu , raczej kupie cały przegub , lecz mam też problem , bo to jest ten sam co w sdi?
bo jaK SZUKAŁEM W SKLEPACH DO PISAŁO DISEL 2.0 SDI NIC O SD, ZNÓW COŚ MI SIE ZMULIŁ I MAM 18 SEKUND
 
 
funfel 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 323
Skąd: eeyy



Wysłany: Pon Lip 02, 2007 23:48   

marcinek82 napisał/a:
jak by ktos był ciekawy to tak teraz wyglad IC w moim ROVERKU

Witam, przymierzam się do zamontowania takiego IC u siebie. Mógłbyś zrobić fotki pod maską jak poprowadziłeś rury?

Pozdrawiam.
_________________
dozwolona ilość znaków: 255
 
 
sliwka 




Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 64
Skąd: Koło koło Konina



Wysłany: Wto Lip 03, 2007 10:30   

leon77 napisał/a:
ZNÓW COŚ MI SIE ZMULIŁ I MAM 18 SEKUND

załóż jeszcze jeden magnetyzer bo tamten już mocitraci :mrgreen:
_________________
działać, działać!!
 
 
 
leon77 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 84
Skąd: Okolice Poznania



Wysłany: Wto Lip 03, 2007 19:35   

spowodowane to było przegrzaniem silnika , wentylator sie nie załanczał . teraz niby działa lecz nie wiem bo gostek wymieniłmi filtr paliwa i źle odpowietrzył
 
 
UncleAllEvil 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 200
Skąd: Bojanowo, Leszno



Wysłany: Wto Lip 03, 2007 23:12   

Przy takich temp. jak ostatnio panują w naszym kraju raczej nie powinieneś przegrzać silnika z niedziałającym wentylem. No chyba, że katujesz auto zamiast jeździć to wtedy co innego.
 
 
 
Przemek_Docent 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Sie 2002
Posty: 226
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Lip 04, 2007 22:55   Re: 2.0 D 86KM, da się to jakoś podrasować?

UncleAllEvil napisał/a:
Na początek mam w planach wywalenie katalizatora i wsadzenie strumienicy. Po pierwsze kat i tak już do wymiany a po drugie strumienica w obudowie kata jest 10x tańsza i na dodatek poprawia pracę układu wydechowego.
Hmmm... Mistrz Chojnacki od tuningu miał na ten temat zdanie przeciwne... Zwłaszcza w miejscu kata... Hamowaliśmy u niego 600-kę w benzynie, ze strumienicą zamiast kata... Nie było poprawy. Wręcz przeciwnie. Więc ja mu wierzę...
Ale to Twój wydech i Twoja sprawa :)
Duży intercooler jak dla mnie może mieć sens. W zależności od sterowania silnika.
_________________
"Racing Is Life. Anything that happens before or after is just waiting..."
S.McQueen, Le Mans
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Lip 06, 2007 13:08   

leon77 napisał/a:
co najważniejsza rzecz poprawiłem źle założone magnetyzery , widać róznice . moge napewno powiedzieć że na ogumieniu 195 /15 mam teraz 14,0 sekund drugi pomiar 14,5 trzeci 14,2 he niemyślałem że ten rover może sie tak zbierać ...

Powinien się zbierać poniżej 13 sekund do setki...
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
leon77 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 84
Skąd: Okolice Poznania



Wysłany: Pią Lip 06, 2007 20:51   

no tak ale to dane producenta 12.8 ja zszedłem z 25 sekund na 14 to czuć różnice . Jak zejde później poniżej 10 s to bedzie dobrze
 
 
UncleAllEvil 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 200
Skąd: Bojanowo, Leszno



Wysłany: Pią Lip 06, 2007 23:17   Re: 2.0 D 86KM, da się to jakoś podrasować?

Przemek_Docent napisał/a:
Hmmm... Mistrz Chojnacki od tuningu miał na ten temat zdanie przeciwne... Zwłaszcza w miejscu kata... Hamowaliśmy u niego 600-kę w benzynie, ze strumienicą zamiast kata... Nie było poprawy. Wręcz przeciwnie. Więc ja mu wierzę...
Ale to Twój wydech i Twoja sprawa :)
Duży intercooler jak dla mnie może mieć sens. W zależności od sterowania silnika.

Oj Przemek, nieładnie, należy czytać cały temat. Strumienica zamiast kata już dawno porzucona. Będzie zwykła rura :) Jeśli wstawie strumienice to w miejsce środkowego tłumika.
 
 
 
Przemek_Docent 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Sie 2002
Posty: 226
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Lip 09, 2007 10:05   Re: 2.0 D 86KM, da się to jakoś podrasować?

UncleAllEvil napisał/a:
Oj Przemek, nieładnie, należy czytać cały temat. Strumienica zamiast kata już dawno porzucona. Będzie zwykła rura :) Jeśli wstawie strumienice to w miejsce środkowego tłumika.
Tak wiem... :oops: Potem przeczytałem...
_________________
"Racing Is Life. Anything that happens before or after is just waiting..."
S.McQueen, Le Mans
 
 
 
leon77 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 84
Skąd: Okolice Poznania



Wysłany: Czw Sie 09, 2007 15:35   

mam prośbe o zdjęcia jak są ułożone węże od intercoolera , kupiłem już sobie cały zestaw- intercooler, wszystkie węże , kolektor . Teraz musze tylko założyć . i chciałbym widzieć jak one idą .

z góry dzięki

Dodam że od orginału od sdi 220
 
 
Adrian355 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 306
Skąd: Radom



Wysłany: Czw Sie 09, 2007 15:54   

A no tak idą


Shot at 2007-08-09
_________________
był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
 
 
 
Tomaszi 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 552
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

Rover 400

Wysłany: Czw Sie 09, 2007 16:04   

nie wiele ta rycina pomaga, koledze pewnie chodziło o szczegółowe fotki z pod maski roverka z IC
_________________
NIE POTRAFISZ PRZECZYTAĆ TEGO TEKSTU, WCIŚNIJ Ctrl +
 
 
 
Adrian355 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 306
Skąd: Radom



Wysłany: Czw Sie 09, 2007 16:22   

No ja tylko chciałem pomóc :sad:
_________________
był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
 
 
 
Tomaszi 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 552
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

Rover 400

Wysłany: Czw Sie 09, 2007 16:43   

dobrze jest bo kanał górny z IC widać (środkowy) ale sam jestem ciekaw gdzie idzie i w co jest wpięty za silnikiem. z IC wychodzą 2 kanały, pytanie jak, gdzie i skąd idzie dolny?
Zapomniałem luknąć na zlocie pod maskę SDI ;)

leon77 a nabyłeś oryginalny IC montowany koło chłodnicy, czy coś kombinujesz wmontować z innych bolidów?
_________________
NIE POTRAFISZ PRZECZYTAĆ TEGO TEKSTU, WCIŚNIJ Ctrl +
 
 
 
leon77 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 84
Skąd: Okolice Poznania



Wysłany: Czw Sie 09, 2007 20:34   

orginalny koło chłodnicy lecz widze że z jedną rzeczą moge mieć problem od kolektora odchodzi jakiś czujnik
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Sie 09, 2007 21:38   

czujnik temperatury powietrza. Zaślep dziurę i po problenie ;) albo jeśli masz ten czujnik, to mozesz sobie termometr w kabinie założyć ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
leon77 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 84
Skąd: Okolice Poznania



Wysłany: Pią Sie 10, 2007 09:40   

no to mnie troche uspokoiłeś Brt . Raczej nie powino być problemu z założeniem , ale jak ktoś by mógł mi zrobić zdjęcia z tyłu silnika , był bym wdzięczny . ciekawi mnie jak się bedzie zachowywał po założeniu
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Sie 10, 2007 09:41   

niestety nie mam teraz cyfraka. Chyba ze coś znajdę w swoim archiwum, to wrzucę ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [R 200/400 SD] Tuning SD czyli jak z 86KM zrobić wiecej
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Pią Lis 04, 2011 22:26
Remigiusz
Brak nowych postów [620sdi] jak podrasowac silnik
Martinez Tuning mechaniczny 10 Sro Sty 20, 2010 10:53
Remigiusz
Brak nowych postów 220sd 86KM na 105KM - wtrysk
danek_wgw Tuning mechaniczny 1 Czw Paź 28, 2010 17:19
Remigiusz
Brak nowych postów [Rover200 97r 2.0SD 86KM] Tuning silnika (proszę o foto)
lukasz18 Tuning mechaniczny 31 Pon Sty 02, 2012 21:01
maniu48



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink