Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 84 Skąd: Okolice Poznania
Wysłany: Pon Lip 02, 2007 10:30
tak właśnie czytałem żeby wymienić pierścień to troche zachodu , raczej kupie cały przegub , lecz mam też problem , bo to jest ten sam co w sdi?
bo jaK SZUKAŁEM W SKLEPACH DO PISAŁO DISEL 2.0 SDI NIC O SD, ZNÓW COŚ MI SIE ZMULIŁ I MAM 18 SEKUND
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 84 Skąd: Okolice Poznania
Wysłany: Wto Lip 03, 2007 19:35
spowodowane to było przegrzaniem silnika , wentylator sie nie załanczał . teraz niby działa lecz nie wiem bo gostek wymieniłmi filtr paliwa i źle odpowietrzył
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 200 Skąd: Bojanowo, Leszno
Wysłany: Wto Lip 03, 2007 23:12
Przy takich temp. jak ostatnio panują w naszym kraju raczej nie powinieneś przegrzać silnika z niedziałającym wentylem. No chyba, że katujesz auto zamiast jeździć to wtedy co innego.
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Sie 2002 Posty: 226 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Lip 04, 2007 22:55 Re: 2.0 D 86KM, da się to jakoś podrasować?
UncleAllEvil napisał/a:
Na początek mam w planach wywalenie katalizatora i wsadzenie strumienicy. Po pierwsze kat i tak już do wymiany a po drugie strumienica w obudowie kata jest 10x tańsza i na dodatek poprawia pracę układu wydechowego.
Hmmm... Mistrz Chojnacki od tuningu miał na ten temat zdanie przeciwne... Zwłaszcza w miejscu kata... Hamowaliśmy u niego 600-kę w benzynie, ze strumienicą zamiast kata... Nie było poprawy. Wręcz przeciwnie. Więc ja mu wierzę...
Ale to Twój wydech i Twoja sprawa
Duży intercooler jak dla mnie może mieć sens. W zależności od sterowania silnika.
_________________ "Racing Is Life. Anything that happens before or after is just waiting..."
S.McQueen, Le Mans
co najważniejsza rzecz poprawiłem źle założone magnetyzery , widać róznice . moge napewno powiedzieć że na ogumieniu 195 /15 mam teraz 14,0 sekund drugi pomiar 14,5 trzeci 14,2 he niemyślałem że ten rover może sie tak zbierać ...
Powinien się zbierać poniżej 13 sekund do setki...
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 200 Skąd: Bojanowo, Leszno
Wysłany: Pią Lip 06, 2007 23:17 Re: 2.0 D 86KM, da się to jakoś podrasować?
Przemek_Docent napisał/a:
Hmmm... Mistrz Chojnacki od tuningu miał na ten temat zdanie przeciwne... Zwłaszcza w miejscu kata... Hamowaliśmy u niego 600-kę w benzynie, ze strumienicą zamiast kata... Nie było poprawy. Wręcz przeciwnie. Więc ja mu wierzę...
Ale to Twój wydech i Twoja sprawa
Duży intercooler jak dla mnie może mieć sens. W zależności od sterowania silnika.
Oj Przemek, nieładnie, należy czytać cały temat. Strumienica zamiast kata już dawno porzucona. Będzie zwykła rura Jeśli wstawie strumienice to w miejsce środkowego tłumika.
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Sie 2002 Posty: 226 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Lip 09, 2007 10:05 Re: 2.0 D 86KM, da się to jakoś podrasować?
UncleAllEvil napisał/a:
Oj Przemek, nieładnie, należy czytać cały temat. Strumienica zamiast kata już dawno porzucona. Będzie zwykła rura Jeśli wstawie strumienice to w miejsce środkowego tłumika.
Tak wiem... Potem przeczytałem...
_________________ "Racing Is Life. Anything that happens before or after is just waiting..."
S.McQueen, Le Mans
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 84 Skąd: Okolice Poznania
Wysłany: Czw Sie 09, 2007 15:35
mam prośbe o zdjęcia jak są ułożone węże od intercoolera , kupiłem już sobie cały zestaw- intercooler, wszystkie węże , kolektor . Teraz musze tylko założyć . i chciałbym widzieć jak one idą .
dobrze jest bo kanał górny z IC widać (środkowy) ale sam jestem ciekaw gdzie idzie i w co jest wpięty za silnikiem. z IC wychodzą 2 kanały, pytanie jak, gdzie i skąd idzie dolny?
Zapomniałem luknąć na zlocie pod maskę SDI
leon77 a nabyłeś oryginalny IC montowany koło chłodnicy, czy coś kombinujesz wmontować z innych bolidów?
_________________ NIE POTRAFISZ PRZECZYTAĆ TEGO TEKSTU, WCIŚNIJ Ctrl +
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 84 Skąd: Okolice Poznania
Wysłany: Pią Sie 10, 2007 09:40
no to mnie troche uspokoiłeś Brt . Raczej nie powino być problemu z założeniem , ale jak ktoś by mógł mi zrobić zdjęcia z tyłu silnika , był bym wdzięczny . ciekawi mnie jak się bedzie zachowywał po założeniu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum