Forum Klubu ROVERki.pl :: [220 coupe turbo] plyn do wspomagania
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Wto Gru 14, 2010 13:27
[220 coupe turbo] plyn do wspomagania
Autor Wiadomość
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Maj 17, 2007 00:13   [220 coupe turbo] plyn do wspomagania
Typ: T Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Niby ten temat przewalal sie juz nie jeden raz ale nie znalazlem wreszcie wiazacej odpowiedzi albo tak albo nie ?? ?? jaki jest wreszcie plyn do wspomagania dexron II D czy III ?? ?
_________________
Tomcata na części info na PW
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Wto Gru 14, 2010 13:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Maj 17, 2007 00:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10886
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Maj 17, 2007 00:26   

sprawdź na zbiorniczku pod tą okrągłą czarną tarczką, założoną wokół korka, u mnie jest tam napisane.
Najprawdopodobniej jednak DII :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Maj 17, 2007 21:45   

byla karteczka jest Dextron II a teraz zagadka ile kupic plynu do pelnej wymiany???


ps. odrazu tez zapytam jaka ilosc plynu hamulcowego???
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10886
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Maj 18, 2007 00:52   

dobryziom napisał/a:
a teraz zagadka ile kupic plynu do pelnej wymiany???

ja kupiłem litr bo w mniejszych butelkach nie było ;) , nie pamiętam dokładnie ile wchodzi do pustego układu, bo sam wymieniałem tylko ze zbiorniczka kilkakrotnie (i jescze pewnie parę razy wymienię aż mi się ten litr skończy ;) )

napewno ta informacja jest w instrukcji, ale teraz nie mam pod ręką :(

dobryziom napisał/a:
ps. odrazu tez zapytam jaka ilosc plynu hamulcowego???

jeśli masz bez ABS to pół litra powinno wystarczyć, jesli masz ABS to może zabraknąć, ale litr to jeszcze Ci zostanie na przyszłość ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Maj 18, 2007 11:51   

mam jeszcze jedna bardzo wazna sprawe ktora stwarza duzo niezgodnosci wyczytalem na stronkach ze do skrzynki lac texaco mtf94 a na stronie texaco po wybraniu roverka 220 coupe turbo wyskakuje 2,3 Geartex EP-B 80W Multigear 80W-90 i co teraz???? mtf94 pasuje wedlug ich katalogu np. do Rover 825 V6-24V (96 ->). pomocy:(
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10886
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Maj 18, 2007 12:19   

napewno jakbyś wlał mtfa to byś nie żałował, a co do tych gęstych to niech się może wypowie ktoś kto jeździ tomcatem , bo szczerze mówiąc nawet nie wiem dokładnie jaka tam skrzynia siedzi :(
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Maj 18, 2007 12:29   

Lej MTF94
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Maj 18, 2007 12:48   

no wlasnie nie jestem tego taki pewnie bo na angielskich stronkach wyczytalem:
Rover 220 turbo models. Use BV 75w/80w. mysle ze jednak ma to duze znaczenie:/ a juz na tym ze w aso powiedzieli cos to jzu sie nie raz przejechalem:/ ehh
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Maj 18, 2007 12:56   

W biuletynie serwisowym nr 0017 z dnia 24.09.97 ROVER wyraźnie napisał, aby lać od tej pory MTFa.
Zmiana ta dotyczyła również m.in. 620 turbo.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Maj 18, 2007 12:58   

co znaczy zeby lat od tej pory mtf 94 a co sie zmienilo???
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Pią Maj 18, 2007 12:59   

dobryziom napisał/a:
a juz na tym ze w aso powiedzieli cos to jzu sie nie raz przejechalem:/ ehh

Olej ASO, słuchaj Pitera :D
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Maj 18, 2007 13:02   

niestety ASO nie ufam bo za kazdym razem jak mi cos polecaja to mam pozniej same klopoty jak nie kable to olej jak nie olej to swiece:/ teoretycznie podany prze texaco na stronie olej powinien byc lepszy do tej skrzyni bo narazona jest na dzue obciazenia a mtf94 to raczej standardowy olej...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Maj 18, 2007 13:05   

dobryziom napisał/a:
co znaczy zeby lat od tej pory mtf 94

Znaczy to tyle, że każdy nowy ROVER miał już zalanego MTFa, a w ASO na wymianach oleju też lano MTFa.

dobryziom napisał/a:
a co sie zmienilo???

Zmiana była podyktowana chęcią wydłużenia żywotności skrzyni i jej elementów.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Maj 18, 2007 13:23   

Przeczytalem dokladnie opisy obudu olejów mtf94 wydłużenia żywotności skrzyni i jej elementów ma bardzo dobre parametry mozna go stosowac do praktycznie wszystkich modeli rovera oraz jest wydluzone jego dzialanie nie tzreba tak czesto wymieniac reasumojac dobry uniwerslany olej :) jak go wleje napewno nie zaszkodzi ale czytajac opis do drugiego oleju doszedlem do wniosku ze chyba do roverka turbo bedzie bardziej odpowiedni , przystosowany do przenoszenia wysokich obciążeń najbardziej mnie to przekonuje plus dobra praca w wysokich temperaturach.:)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Maj 18, 2007 13:42   

dobryziom napisał/a:
Przeczytalem dokladnie opisy obudu olejów mtf94 wydłużenia żywotności skrzyni i jej elementów ma bardzo dobre parametry mozna go stosowac do praktycznie wszystkich modeli rovera oraz jest wydluzone jego dzialanie nie tzreba tak czesto wymieniac reasumojac dobry uniwerslany olej :) jak go wleje napewno nie zaszkodzi ale czytajac opis do drugiego oleju doszedlem do wniosku ze chyba do roverka turbo bedzie bardziej odpowiedni , przystosowany do przenoszenia wysokich obciążeń najbardziej mnie to przekonuje plus dobra praca w wysokich temperaturach.:)

Czy możesz używać przecinków i kropek...? Ciężko się czyta taki słowotok :-(
Co do oleju... Rób jak chcesz. Wiesz co zaleca ROVER i znasz bełkot marketingowy ze stronki TEXACO ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Maj 18, 2007 13:55   

no wiem wiem ale chyba wezme jednak ten o lepszych parametrach:) ale nie sadze zeby to byl marketingowy belkot:) bo niby po co... raczej marketing robi ASO i serwisy ktore zawsze doradza ci drozsze niekoniecznie lepsze:)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Maj 18, 2007 14:35   

dobryziom napisał/a:
ale nie sadze zeby to byl marketingowy belkot:) bo niby po co.

Aby sprzedać produkt.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Maj 18, 2007 15:11   

ale to produkt tej samej firmy wiec nie ma takiej potrzeby:p
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Maj 18, 2007 15:13   

dobryziom napisał/a:
ale to produkt tej samej firmy wiec nie ma takiej potrzeby:p

Potrzeba jest zawsze. Produkt musi się sprzedać. Po to został wprowadzony na rynek.
Żaden producent nie chce mieć leżaków w magazynach.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Maj 18, 2007 15:14   

tez prawda:) ale jak widac kazdy znajdzie swoich zwolennikow:) zaryzykuje i zaleje zobaczymy co z tego wyjdzie i zdam relacje:)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: [r216] kupie zderzak coupe
filipo1992 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
13 Czw Mar 02, 2017 12:10
filipo1992
Brak nowych postów [R 220 turbo coupe] Przewód główny wspomagania.
Pyros Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
3 Nie Gru 18, 2011 10:59
dobryziom
Brak nowych postów [R 200 Turbo Coupe] Kilka pytań odośnie silnika z Turbo
Vesper416 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
14 Nie Gru 12, 2010 18:19
Pawkaz
Brak nowych postów [R 220 turbo coupe] Problem z hamulcami
Pyros Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
3 Nie Wrz 12, 2010 12:48
Pyros
Brak nowych postów [220 coupe turbo] parę spraw
konkretnie cztery ;)
mpg Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
3 Pon Paź 27, 2008 20:50
Marrkus



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink