Forum Klubu ROVERki.pl :: Sportowe zawieszenie a zima (?)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Sportowe zawieszenie a zima (?)

-40 mm a zima
Autor Wiadomość
Owsik 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 164



Wysłany: Sro Cze 13, 2007 15:59   

smoku, w moim ostatnim poście nie było grama ironii. W mojej opinii R200 na prawdę jest miękkie. A pojęcie "Bardzo Twarde Samochody" też jest względne ;-)
_________________
BYŁ Rover 200 '99 1.4 16v - Midnight Blue
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Cze 13, 2007 15:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
marekpodcz 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2002
Posty: 130
Skąd: WW



Wysłany: Czw Cze 14, 2007 07:11   

Wczoraj sprawdzalismy czy wogole bede mogl wjechac do garazu (jest na lekkim podwyzszeniu). Okazalo sie ze najpierw przytre jakas oslona silnika, potem ewentualnie srodkowym wydechem a jak on przejdzie to bankowo zawisne na progach :D Musze wiec pomyslec o przerobce podjazdu. Ktos wie jak sie robi beton i ile kosztuje worek cementu?? :D
 
 
Przemek_Docent 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Sie 2002
Posty: 226
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Cze 14, 2007 08:53   

Hehe :)
Ja od ponad półtora roku stosuję kilka razy dziennie metodę czterech desek :twisted:
Mam garaż "w piwnicy", pod domem i muszę do niego zjeżdżać Tomcatem podjazdem na dół.
Kładę dwie długie deski na całej poziomej części przed drzwiami (1.6 m?), żebym nie urwał spojlerów, łapy, skrzyni na progu garażu i jeszcze dwie przed tamtymi (0.5 m), jeszcze na skosie, żebym nie obtarł nic na przegięciu w poziom, zwłaszcza, że leżą tam już deski, więc jest wyżej :twisted: .
Na początku zdarzało mi się spadać na bok :o – nie trafić w deskę, ale z czasem można dojść do dużej wprawy :)
_________________
"Racing Is Life. Anything that happens before or after is just waiting..."
S.McQueen, Le Mans
 
 
 
marekpodcz 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2002
Posty: 130
Skąd: WW



Wysłany: Czw Cze 14, 2007 14:20   

No to nie zazdroszcze. Ja mam nadzieje ze sprawe zalatwi u mnie ktos kto sie zna na wylewkach z betonu :D Podjazd jest za stromy. Ale z drugiej strony takie noszenie tych desek pewnie dobrze wplywa na mase :D Tylko ze nie chce zapewniac sasiadom kilka razy dziennie rozrywki w postaci takiego widowiska :lol: .

[ Dodano: Pią Cze 15, 2007 11:03 pm ]
Sprężynki dotarły w czwartek, jutro miały być zakładane ale mechanik dał ciała i cieszyć się będę dopiero w poniedziałek ok 12. Fachowca do podjazdu znalazłem. W sumie obniżenie wyniesie mnie więcej niż początkowo myślałem (370 sprężyny +100 montaż + ok 120 przerobienie podjazdu + osłona miski (??), czyli szybek w tym miesiącu nie zrobie bo CB założyłem ponadplanowo. Sprężyny jak sprężyny ale mi się podobają bo mają ładny czerwony kolor :D W poniedziałek fotki auta przed i po. Tylko powiedzcie mi jak tu zdjęcia zamieszczać. Przemek_Docent w twoim 220 Pod zderzakami są takie czarne dokładki - orientujesz się może czy pasowałyby do wersji 214SEi (zderzaki inne niż w Si)?? Pozdrawiam!!
 
 
smoku 



Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 20
Skąd: Zielonka



Wysłany: Nie Cze 17, 2007 12:07   

Owsik, co racja to racja :cool: Zawsze psioczyłem,że moje autko stoi częściowo pod chmurką (wjeżdzam pod balkon w domu) ale widzę,żę podjazd jako taki jest super - wjeżdza bez problemu nawet mocno obniżona furka. Także koszty obniżenia nie będą musiały obejmować "zmiany kształtu podłoża" że tak powiem :grin:
 
 
marekpodcz 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2002
Posty: 130
Skąd: WW



Wysłany: Pon Cze 18, 2007 16:04   

No to stalo sie... Roverek obnizony. Wrazenia: ...coz... wizualnie prawie tak jak chcialem ale patrzac na obecny stan rzeczy nizej byloby juz gorzej :D (dla opon, dla podwozia, dla porfela). Jezeli chodzi o jazde... powiem tak, na mniejszych badz lagodnych nierownosciach jest praktycznie bez zmian jednak na pozostalych wyraznie czuc usztywnienie. Hardcorowo nie jest bo np porownujac z Punto GT kolegi moim da sie pojezdzic. Mysle ze jest to zasluga progresywnosci zamontowanych sprezyn. Aha, tyl usiadl troche nizej od przodu ale mam nadzieje ze przod sie jeszcze "ulozy". No i okazalo sie ze podjazd nie wymaga radykalnego przerabiania a jedynie niewielkiej korekty. Reasumujac stwierdzam ze gdyby calkowity koszt operacji wyniosl 350zl nie mialbym zadnych obiekcji aby czynnosc powtorzyc w nastepnych samochodzie. Niestety wszystko zamknie mi sie +/- w kwocie ok 550zl i troche mi zal tej kasy. Ale jest OK :D
 
 
Przemek_Docent 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Sie 2002
Posty: 226
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Cze 18, 2007 16:31   

marekpodcz napisał/a:
No to stalo sie... Roverek obnizony. Wrazenia: ...coz... wizualnie prawie tak jak chcialem ale patrzac na obecny stan rzeczy nizej byloby juz gorzej :D (dla opon, dla podwozia, dla porfela). Jezeli chodzi o jazde... powiem tak, na mniejszych badz lagodnych nierownosciach jest praktycznie bez zmian jednak na pozostalych wyraznie czuc usztywnienie. Hardcorowo nie jest bo np porownujac z Punto GT kolegi moim da sie pojezdzic. Mysle ze jest to zasluga progresywnosci zamontowanych sprezyn. Aha, tyl usiadl troche nizej od przodu ale mam nadzieje ze przod sie jeszcze "ulozy". No i okazalo sie ze podjazd nie wymaga radykalnego przerabiania a jedynie niewielkiej korekty. Reasumujac stwierdzam ze (...) jest OK :D

Super!
Ciekawe, czy jest tak twardo, jak u mnie czy bardziej miękko... Mnie się wydaje, że już bardziej twardo niż u mnie być nie może... Może się mylę, bo nie mam innych takich doświadczeń...
Będziesz na Zlocie w Jachrance/Modlinie? Chętnie bym obejrzał efekt :) Albo nawet odczuł, jadąc z Tobą jako pasażer...
A jeśli nie, to może chociaż fotki na Sieć wrzucisz? :)
_________________
"Racing Is Life. Anything that happens before or after is just waiting..."
S.McQueen, Le Mans
 
 
 
marekpodcz 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2002
Posty: 130
Skąd: WW



Wysłany: Pon Cze 18, 2007 17:37   

Fotki wrzuce. Umowilem sie juz na jutro z kolega na sesje zdjeciowa :D Do rachunku musze doliczyc koszt zrobienia geometrii z katami bo kazde kolo mam w inna strone :( Tak wiec teraz juz w 80% zaluje decyzji. Coz, mam nadzieje ze za miesiac zapomne o wydatkach i bede sie juz tylko cieszyc... Na zlocie niestety nie bede :( Wlasnie wrocilem z testu 214tki i PunciakaGT - w moim jest duzo bardziej miekko - zgodnie doszlismy do wniosku ze jest to "zloty srodek" miedzy efektem a komfortem. Pozdrawiam.
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Cze 18, 2007 17:55   

marekpodcz napisał/a:
koszt zrobienia geometrii z katami

Z czym? :shock:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
marekpodcz 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2002
Posty: 130
Skąd: WW



Wysłany: Pon Cze 18, 2007 18:16   

moj blad - zbieznosci z kątami - czyli pion i poziom - cos sie czepiesz Kolego :D
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Cze 19, 2007 12:04   

marekpodcz napisał/a:
cos sie czepiesz Kolego

Zwyczajowo się nie czepiam, ale do niektórych "neologizmów" nie mam litości. ;-)

Jeden z największych przebojów na forum (innym) to było "zamatowalem klamke" :roll:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Czw Cze 21, 2007 11:42   

co z tymi fotkami ;) ? jak autko wyglada
 
 
marekpodcz 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2002
Posty: 130
Skąd: WW



Wysłany: Czw Cze 21, 2007 20:53   

fotki beda. w umowionym dniu nie dopisala pogoda a potem zaczelo mi sie urwanie glowy. w weekend obiecuje zamiescic sporo zdjec oraz skrobnac moze jakis maly opis z dotychczasowej eksploatacji.
 
 
smoku 



Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 20
Skąd: Zielonka



Wysłany: Nie Cze 24, 2007 12:16   

A możesz coś więcej powiedzieć co do prowadzenia na zakrętach :?: Jak duża róznica :?:
 
 
marekpodcz 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2002
Posty: 130
Skąd: WW



Wysłany: Nie Cze 24, 2007 17:13   

wszystko o moich przygodach napisalem w nowym temacie, zachęcam do lektury
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Pon Lip 02, 2007 00:22   

pytanie chce obnizyc przod na pewno na -60 a czy tyl postawic na -40 czy tez na -60 ? przy seri i np.. 4 osoby moze byc nie najlepiej prawda ? najlepsze rozwiazanie chyba bedzie -60/-40 ? ?
 
 
marekpodcz 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2002
Posty: 130
Skąd: WW



Wysłany: Pon Lip 02, 2007 11:01   

jak wynieniasz same sprezyny to max -40mm, pozniej trzeba stosowac krotsze amorki. -60mm to wedlug mnie strata pieniedzy bo po miesiacu bedziesz zmieniac na wyzsze... no chyba ze mieszkasz w okolicy gdzie drogi sa rowne jak stol :D jak juz koniecznie chcesz -60 na przod to na tyl daj -40mm bo jak wsiada 4 osoby to bardzo mocno usiadzie i podejrzewam ze moze byc kiepsko, a swoja droga nurkujaca, klinowata linia tez ma swoj urok. ale 40mm to naprawde juz bardzo duzo...
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Pon Lip 02, 2007 12:25   

hmm czyli odradzacie -60 ;P ? z przodu ;>
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Lip 02, 2007 12:34   

ja odradzam -60 z przodu. wg mnie max. to -40. I tak wtedy trzeba uwazać na krawezniki, studzienki itp.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Pon Lip 02, 2007 13:02   

bula21 napisał/a:
hmm czyli odradzacie -60 ;P ? z przodu ;>

Zdecydowanie za dużo.
No, chyba że tylko po zachodnich autostradach śmigasz ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Sportowe zawieszenie MG ZR - TOR
camaro17 Tuning mechaniczny 11 Nie Gru 22, 2013 14:16
scorpion
Brak nowych postów [R 200] zawieszenie sportowe
themartino Tuning mechaniczny 12 Pią Lut 27, 2009 00:03
Kozik
Brak nowych postów [R200] Sportowe zawieszenie
brzozuss Tuning mechaniczny 0 Pon Sty 02, 2012 20:36
brzozuss
Brak nowych postów [R200] Sportowe zawieszenie
brzozuss Tuning mechaniczny 11 Sro Sty 04, 2012 20:56
dobryziom
Brak nowych postów [R200 1,4 98r] Sportowe Zawieszenie a SZTYWNOSC :D
bula21 Tuning mechaniczny 203 Czw Maj 15, 2014 05:56
tuners



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink