Forum Klubu ROVERki.pl :: Ilu jest użytkowników turbodiesli 86KM?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Ilu jest użytkowników turbodiesli 86KM?
Autor Wiadomość
Adrian355 




Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 306
Skąd: Radom



  Wysłany: Pią Cze 15, 2007 19:10   Ilu jest użytkowników turbodiesli 86KM?

Witam. W tym dziale nic nie kosztuje w postach zakładanie tematów wieć sobie założe
Ale do rzeczy. Chciałem sie spytać ile osób w naszym klubie ma silnki SD czyli te 86 konne.
Ja mam i jechałem 175km/h
Ciekawi mnie czy nie jestem sam :cry:
_________________
był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
Ostatnio zmieniony przez piter34 Sob Cze 16, 2007 17:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Cze 15, 2007 19:10   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
UncleAllEvil 




Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 200
Skąd: Bojanowo, Leszno



Wysłany: Pią Cze 15, 2007 19:45   

Popatrz na info pod avatarem, sporo ich tu jest. Każdy z podpisem D/Di to wersja bez intercoolera, 86KM.
Ja swoim jechałem ponad 160km/h.
 
 
 
Adrian355 




Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 306
Skąd: Radom



Wysłany: Pią Cze 15, 2007 19:58   

Wiem ale mi o to właśnie chodzi, a przecież nic złego nie robie :) A Niechce mi sie sprawdzać wszystkich użytkowników.
_________________
był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
Ostatnio zmieniony przez Revolt Nie Lip 15, 2007 19:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
PTE 




Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 1429
Skąd: Gdańsk

Rover 25

Wysłany: Pią Cze 15, 2007 21:42   Re: Ilu nas Jest

Adrian355 napisał/a:

Ja mam i jechałem 175km/h


Jako kierowca? :shock:
_________________
Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
 
 
pawciu87 




Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 265
Skąd: Wieluń



Wysłany: Pią Cze 15, 2007 23:25   

Adrian355 napisał/a:
wszystkich urzytkowników.



użytkowników... :wink: ja swoim SDi jechalem 200 i sie nie chwale... :mrgreen: plus seicento 900 - 150 km/h
_________________
"Tylko auta z duszą..."
 
 
 
Adrian355 




Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 306
Skąd: Radom



Wysłany: Sob Cze 16, 2007 07:52   

Nie, jako pasażer. No co tak Was mało :cry:
_________________
był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
Ostatnio zmieniony przez Revolt Nie Lip 15, 2007 19:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Sob Cze 16, 2007 10:02   

UncleAllEvil napisał/a:
Popatrz na info pod avatarem, sporo ich tu jest. Każdy z podpisem D/Di to wersja bez intercoolera, 86KM.

Wydaje mi się, że jesteś w błędzie. Słabsze wersje są oznaczone D i SD, natomiast mocniejsze Di i SDi. Z reguły litera S przed D lub Di oznacza wersję lepiej wyposażoną. Jest jeszcze sporadycznie spotykana wersja "super" wyposażona GSDi...
Oczywiście nie będę się przy tym upierał...
 
 
piter34 




Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sob Cze 16, 2007 17:05   

Tomi napisał/a:
UncleAllEvil napisał/a:
Popatrz na info pod avatarem, sporo ich tu jest. Każdy z podpisem D/Di to wersja bez intercoolera, 86KM.

Wydaje mi się, że jesteś w błędzie. Słabsze wersje są oznaczone D i SD, natomiast mocniejsze Di i SDi. Z reguły litera S przed D lub Di oznacza wersję lepiej wyposażoną. Jest jeszcze sporadycznie spotykana wersja "super" wyposażona GSDi...
Oczywiście nie będę się przy tym upierał...

400 Di ma zdecydowanie 86KM, ale nie będę się przy tym upierał. ;-)
W 600 Di to oczywiście 105KM, bo tam nic innego nie ładowano.

Di to wersja bez IC, ale z elektronicznie sterowaną pompą. Tak w jednym z wątków ustalono.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Cze 16, 2007 22:13   

piter34 napisał/a:
400 Di ma zdecydowanie 86KM, ale nie będę się przy tym upierał.


I dobrze, że się nie upierasz, bo znam 2 sztyki R420Di i oba mają IC i 105KM mocy :D po prostu nie ma na to reguły.... Trzeba samemu prawdzić jaka to wersja silnikowa..
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Adrian355 




Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 306
Skąd: Radom



Wysłany: Sob Cze 16, 2007 22:59   

Kopalnia wiedzy sie robi o siliniku 86 konnym. Ale jakoś nikt sie nie przyznaje kto ma :razz:
_________________
był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Cze 16, 2007 23:01   

Ja niestety mam 105 KM :razz: :cool:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
pawciu87 




Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 265
Skąd: Wieluń



Wysłany: Nie Cze 17, 2007 03:16   

Brt napisał/a:
Ja niestety mam 105 KM :razz: :cool:



niestety :mrgreen: :razz: :?:
_________________
"Tylko auta z duszą..."
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Nie Cze 17, 2007 11:42   

piter34 napisał/a:

Di to wersja bez IC, ale z elektronicznie sterowaną pompą. Tak w jednym z wątków ustalono.

Tzn. Chcesz powiedzieć, że w latach 95-97 (jak rozumiem o takim okresie rozmawiamy) były 3 silniki serii L? Nigdzie nie spotkałem takich informacji. Wszyskie wersje Di i SDi, które widziałem miały silnik z IC (pomijam pomyłki wyniklające z błędów podczas sprowadzania). Jeśli ktoś posiada samochód Di z lat 95-97 w wersji bez IC i elektronicznie sterowaną pompą, chętnie poznałbym jego vin. Kolejne nowe doświadczenie...

[ Dodano: Nie Cze 17, 2007 11:44 am ]
Ja mam klekota bez IC.
 
 
UncleAllEvil 




Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 200
Skąd: Bojanowo, Leszno



Wysłany: Nie Cze 17, 2007 17:46   

Tomi napisał/a:
piter34 napisał/a:

Di to wersja bez IC, ale z elektronicznie sterowaną pompą. Tak w jednym z wątków ustalono.

Tzn. Chcesz powiedzieć, że w latach 95-97 (jak rozumiem o takim okresie rozmawiamy) były 3 silniki serii L? Nigdzie nie spotkałem takich informacji. Wszyskie wersje Di i SDi, które widziałem miały silnik z IC (pomijam pomyłki wyniklające z błędów podczas sprowadzania). Jeśli ktoś posiada samochód Di z lat 95-97 w wersji bez IC i elektronicznie sterowaną pompą, chętnie poznałbym jego vin. Kolejne nowe doświadczenie...

Ja mam R420Di, 86KM, BEZ IC, 1996r, 3 świece. Mechanior twierdzi, że pompa sterowana mechanicznie (ale to matoł więc nie wiem na 100%). Jak powiesz mi jak sprawdzić rodzaj sterowania pompą to sprawdzę.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Cze 17, 2007 21:07   

UncleAllEvil napisał/a:
Jak powiesz mi jak sprawdzić rodzaj sterowania pompą to sprawdzę.
Zobacz czy do pompy dochodzi linka od pedału gazu. Jesli tak, to masz pompę mechanicznie sterowaną ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
UncleAllEvil 




Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 200
Skąd: Bojanowo, Leszno



Wysłany: Nie Cze 17, 2007 22:01   

Tak, dochodzi linka :) To jednak mechanior ma rację :) Ale na klapie 420Di, w szkopskiej książce serwisowej jest 420D wpisane wszędzie chociaż to może nie mieć znaczenia. Oryg. instrukcja wymienia modele D, Di i SDi w danych technicznych (z diesli).
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pon Cze 18, 2007 01:56   

UncleAllEvil napisał/a:
Tomi napisał/a:
piter34 napisał/a:

Di to wersja bez IC, ale z elektronicznie sterowaną pompą. Tak w jednym z wątków ustalono.

Tzn. Chcesz powiedzieć, że w latach 95-97 (jak rozumiem o takim okresie rozmawiamy) były 3 silniki serii L? Nigdzie nie spotkałem takich informacji. Wszyskie wersje Di i SDi, które widziałem miały silnik z IC (pomijam pomyłki wyniklające z błędów podczas sprowadzania). Jeśli ktoś posiada samochód Di z lat 95-97 w wersji bez IC i elektronicznie sterowaną pompą, chętnie poznałbym jego vin. Kolejne nowe doświadczenie...

Ja mam R420Di, 86KM, BEZ IC, 1996r, 3 świece. Mechanior twierdzi, że pompa sterowana mechanicznie (ale to matoł więc nie wiem na 100%). Jak powiesz mi jak sprawdzić rodzaj sterowania pompą to sprawdzę.

Podaj mi proszę nr VIN na priv. To może być ciekawe doświadczenie...
 
 
Adrian355 




Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 306
Skąd: Radom



Wysłany: Pon Cze 18, 2007 10:12   

Tomi powiedz mi czy u ciebie też tak słychać turbine ja ją głośno i wyraźne słysze z 20 metrów :mrgreen:
_________________
był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
 
 
 
piter34 




Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Cze 18, 2007 16:14   

Brt napisał/a:
I dobrze, że się nie upierasz, bo znam 2 sztyki R420Di i oba mają IC i 105KM mocy :D po prostu nie ma na to reguły.... Trzeba samemu prawdzić jaka to wersja silnikowa..

Enoooo.
To dlaczego mnie nie opier***** jak pisałem punkt do FAQ:
http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#81
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Cze 18, 2007 20:51   

Bałem się :P :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Dla użytkowników alledrogo
Oskar Offtopic 1 Sro Maj 16, 2012 23:29
Remigiusz
Brak nowych postów do uzytkownikow Mio Moov 500
Remigiusz Offtopic 16 Wto Paź 18, 2011 16:46
Remigiusz
Brak nowych postów Dla zaawansowanych użytkowników komputerów
Gites Offtopic 5 Pią Kwi 08, 2011 17:07
Gites
Brak nowych postów Kreatywność użytkowników Allegro nie zna granic
azer Offtopic 10 Nie Sty 04, 2009 20:11
wiciu2xlc
Brak nowych postów Jest Sprite .. Jest imprezka ale Pakistańska :D
Raptile Offtopic 9 Sro Sty 20, 2010 22:36
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink