Forum Klubu ROVERki.pl :: [Honda Civic] Gigantyczne spalanie...
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 12:53
[Honda Civic] Gigantyczne spalanie...

skok z okolo 6L na 10L :/
Autor Wiadomość
fanatyk 



Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 7
Skąd: bialystok



Wysłany: Sob Cze 30, 2007 00:38   [Honda Civic] Gigantyczne spalanie...
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam..
Mam problem poniewaz spalanie wzroslo bardzo powaznie<dzis padl rekord 6litrow na 65Km>,nie wiem czego to jest wina :/ Moim zdaniem to Lambda , prosze o podpowiedz co do innych przyczyn ,przebieg 157tys do tej pory nie bylo problemow,
p.s jaka lambda <ile przewodow i jaka najlepiej kupic> ?? ?

szukalem ale nie wiem jaki dokladnie silnik rovera odpowiada dla tej hondy
Pozdrawiam!!!

piter34: retusz tematu
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 28, 2010 18:48, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Cze 30, 2007 00:38   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Damianin 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 08 Paź 2004
Posty: 84
Skąd: Kielce



Wysłany: Sob Cze 30, 2007 08:45   

Ale w dieslu nie ma lambdy...
_________________
Pozdrawiam,
Damian
 
 
fanatyk 



Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 7
Skąd: bialystok



Wysłany: Sob Cze 30, 2007 09:06   

hmmm...

to co sie moglo popsuc??

napiszcie mi co sie moglo prawdopodobnie uszkodzic...
bo musze statystycznie obliczyc koszty naprawy ile szykowac funduszy

gdzie w bialymstoku jest dobry mechanik zeby to sprawdzic??

czy ta honda ma zawor egr?
 
 
Damianin 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 08 Paź 2004
Posty: 84
Skąd: Kielce



Wysłany: Sob Cze 30, 2007 09:43   

fanatyk napisał/a:
hmmm...

czy ta honda ma zawor egr?


zawór egr powinieneś mieć przy podszybiu:

_________________
Pozdrawiam,
Damian
 
 
fanatyk 



Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 7
Skąd: bialystok



Wysłany: Sob Cze 30, 2007 14:18   

a inne propozycje ?? ? bo naprawde sjestem w kropce .. a do mechaniora pojade jak dostane wyplate ;/

[ Dodano: Sob Cze 30, 2007 2:19 pm ]
a inne propozycje ?? ? bo naprawde sjestem w kropce .. a do mechaniora pojade jak dostane wyplate ;/ ,o dieslach mam male pojecie :/

[ Dodano: Sob Cze 30, 2007 3:34 pm ]
czy jest mozliwe ze przez Alternator silnik jest bardzo obciazony ,, poniewaz prawdopodobnie mam rolki skoszone od paska <rolka ociera o cos i wydaje pisk ?? czy to moze byc przyczyna ??
 
 
Pyzdra 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 83



Wysłany: Sob Cze 30, 2007 17:46   

Napinacz paska wielorowkowego proawdopodobnie osiągnął wartość krytyczną ,lub do wymiany sam pasek 6 PK wymiar wg. starego
 
 
Damianin 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 08 Paź 2004
Posty: 84
Skąd: Kielce



Wysłany: Sob Cze 30, 2007 18:08   

Cytat:
czy jest mozliwe ze przez Alternator silnik jest bardzo obciazony ,, poniewaz prawdopodobnie mam rolki skoszone od paska <rolka ociera o cos i wydaje pisk ?? czy to moze byc przyczyna ??


Alternator na pewno obciąża silnik ale może być problem z łożyskiem napinacza lub z pompą cieczy chłodzącej. Może jest łożysko napinacza zatarte - jak jest tylko przytarte wydaje charakterystyczny szum/tarcie/pisk i pasek może się ślizgać. Trzeba poluzować i zdjąć pasek i sprawdzić napinacz. Jak strzeli pasek nie będzie obiegu cieczy chłodzącej - trzeba uważać.
_________________
Pozdrawiam,
Damian
Ostatnio zmieniony przez piter34 Sob Cze 30, 2007 21:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sob Cze 30, 2007 22:00   

fanatyk napisał/a:
szukalem ale nie wiem jaki dokladnie silnik rovera odpowiada dla tej hondy

2.0 turbodiesel bez IC, moc 86KM, symbol 20T2R
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
fanatyk 



Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 7
Skąd: bialystok



Wysłany: Sob Cze 30, 2007 22:47   

dziekuje a teraz mi powiedzcie czy glowna przyczyna moze byc obciazony alternator ... bo pasek na 100% sie slizga do wymiany sa lozyska i sam pasek...

kolejna sprawa kjesli samochod stal dlugo nieodpalany to czy mogly sie zapiec hamulce i czy to moze byc przyczyna spalania ??

Powiem szczerze ze samochod napotyka opor,,,, cieko mu sie rozpedzac ... wiec moim zdaniem cos go spowalnia :/
 
 
Damianin 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 08 Paź 2004
Posty: 84
Skąd: Kielce



Wysłany: Sob Cze 30, 2007 23:55   

fanatyk napisał/a:

Powiem szczerze ze samochod napotyka opor,,,, cieko mu sie rozpedzac ... wiec moim zdaniem cos go spowalnia :/


Sprawdź, czy przy toczeniu nie wydaje niepokojących dźwięków tarcia / pisku (z kół) i czy felgi przednich kół - lub tylnych (lub jedna z nich) nie rozgrzewają się nadmiernie. Sprawdź w czasie jazdy hamulec ręczny - czy zaciągnięcie "czujesz" w postaci hamowania auta, czy, wprost przeciwnie, nic się nie dzieje.
_________________
Pozdrawiam,
Damian
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10900
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Lip 01, 2007 14:29   

albo poprostu podnieś na lewarku i pokręć za każde koło ;)
w dieslu jak trochę stał problemem (odpukać) mogą też być wtryskiwacze :(
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Lip 01, 2007 15:05   

A czy wszystko z układem dolotu powiertrza masz OK?? Jeśli chcesz sparwdzić, czy auto nie ma oporów, to po prostu dotknij felgi po przejechaniu kilku, kilkunastu km. Jeśli któraśjest gorąca to jest to podejrzane i do sprawdzenia. NIe sądze, żeby to były wtryskiwacze. Anie zawór EGR. Swoją drogą na ścianie grodziowej nie ma samego zaworu, tylko elektrozawór podciśnienia sterujący zaworem właściwym ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420 TDI 98r] Gigantyczne spalanie?
Pianek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Pią Lut 12, 2010 17:12
des
Brak nowych postów [Honda Civic] Wskaźniki temperatury Honda Civic 2.0 tdi
Mateo19 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Sro Sie 28, 2019 22:16
Mateo19
Brak nowych postów [honda civic] pytanie o alufelgi honda civic
Lewis Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pon Wrz 02, 2013 13:30
Lewis
Brak nowych postów [honda civic]check engine w hondzie civic silnik 20T2N
dodmen Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Wto Sie 26, 2014 09:47
wooy11
Brak nowych postów [Honda] HONDA CIVIC COUPE pytanie !
kornus2 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Lut 09, 2011 21:21
Gość



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink