Forum Klubu ROVERki.pl :: O gazowaniu autek sportowych
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
O gazowaniu autek sportowych
Autor Wiadomość
Senn 




Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Czw Lip 12, 2007 13:16   

Marrkus, licze na Ciebie bo jezeli twierdzisz ze osiagi sie nie pogorszyly to zakup 220 Turbo staje sie dla mnie co raz bardziej realny. Nie stac mnie na 15ltr beny na setke, ale gaziu moglbym zalac :)
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lip 12, 2007 13:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Przemek_Docent 




Dołączył: 16 Sie 2002
Posty: 226
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Lip 12, 2007 16:17   

Senn napisał/a:
Marrkus, licze na Ciebie bo jezeli twierdzisz ze osiagi sie nie pogorszyly to zakup 220 Turbo staje sie dla mnie co raz bardziej realny. Nie stac mnie na 15ltr beny na setke, ale gaziu moglbym zalac :)
O MATKOOOO!!!!! Chcą zabić duszę w Tomcacie i zagazować go!!! To strrraszne :(
;)
_________________
"Racing Is Life. Anything that happens before or after is just waiting..."
S.McQueen, Le Mans
 
 
 
piter34 




Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Lip 12, 2007 20:50   

Senn napisał/a:
jezeli twierdzisz ze osiagi sie nie pogorszyly to zakup 220 Turbo staje sie dla mnie co raz bardziej realny.

Przy dobrze wyregulowanej IV lub V generacji nie ma żadnego spadku osiągów ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Lip 12, 2007 23:53   

Wiem, że to profanacja, ale przy moich obecnych zarobkach, to gdybym miał Tomcia, to pewnie też gazik by w nim wylądował. Wolałbym śmigać takim "sprofanowanym" i mieć banana na twarzy niezależnie od pogody, niż niedzielnie wyjechać na przejażdżkę a później tydzień ze smutkiem czekać na kolejną niedzielę ;) No może trochę przesadziłem :P
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
piter34 




Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Lip 13, 2007 08:35   

Brt napisał/a:
Wiem, że to profanacja,

Moim zdaniem to zbyt odważne stwierdzenie. :roll:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Lip 13, 2007 09:09   

tak szczerze nie widzialem jeszcze instalki gazowej ktora nie zabiera km i nie zamula samochodu to jest poprostu wbrew wszytskiemu, druga sprawa to czestrze wizyty w warsztacie i szybsze zlozywanie sie czesci i najwaznijsze to silnik z turbo czyli niestety dlugo juz nie pozyje:/

ps. kolega zalozyl instalke do audi s2 mialo byc taniej pojezdzil rok pozniej sie wysko posypalo mimo ze zwykle te silniczki chodza po 200-300tys. bez gadania:( o pogorszeniu osiagow juz nie mowie:(

podpisuje sie pod Docentem Profanacja
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Przemek_Docent 




Dołączył: 16 Sie 2002
Posty: 226
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Lip 13, 2007 09:41   

Brt napisał/a:
Wiem, że to profanacja,

:mrgreen: :twisted:
piter34 napisał/a:
Moim zdaniem to zbyt odważne stwierdzenie. :roll:
Ty Gazofanie! :) :twisted:
To ja też się pokuszę o jeszcze odważniejsze stwierdzenie, a co mi tam: :mrgreen:
A Quattro? Alfę 1xx GTA? GTV turbo? Type R? Imprezę? Evo? RX7? S2000? Iść dalej?
Mnie się te idee nie podobają... :evil:
Wiem, że Tomcatowi turbo może trochę do niektórych z tych aut brakować, ale blisko tej grupy chcę go widzieć :) ;)
Jak gaz w takim aucie, to tylko podtlenek azotu ;)
Dwa dni temu widziałem białego, perłowego Tomcata z gazem. NIE!
Na szczęście 1.6 ;)
A w celu spalenia leję pięknie pachnący przed i po spaleniu płyn, a nie to, na czym gotuję ziemniaki na zupę na kempingu ;)
Hihi! Ale pojechałem sobie z rana :)
Wszystkich fanów probutogazu na wszelki wypadek przepraszam :)
_________________
"Racing Is Life. Anything that happens before or after is just waiting..."
S.McQueen, Le Mans
 
 
 
piter34 




Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Lip 13, 2007 10:36   

Przemek_Docent napisał/a:
To ja też się pokuszę o jeszcze odważniejsze stwierdzenie, a co mi tam: :mrgreen:
A Quattro? Alfę 1xx GTA? GTV turbo? Type R? Imprezę? Evo? RX7? S2000? Iść dalej?

Gdybym miał kasę, to każde z ww. zagazowałbym ciekłym wtryskiem gazu. :twisted:
Osiągi w górę, spalanie w dół... :roll:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Przemek_Docent 




Dołączył: 16 Sie 2002
Posty: 226
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Lip 13, 2007 10:39   

piter34 napisał/a:
Gdybym miał kasę, to każde z ww. zagazowałbym ciekłym wtryskiem gazu. :twisted:
Osiągi w górę, spalanie w dół... :roll:
Brrrrrr.... :evil:
_________________
"Racing Is Life. Anything that happens before or after is just waiting..."
S.McQueen, Le Mans
 
 
 
Marrkus 




Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Lip 13, 2007 11:06   

Przy najbliższej okazji dam się przejechać każdemu chętnemu :wink:
Zaszkodzić w zasadzie mogę tylko turbinie ale ona po przejechaniu już 170 tyś chyba długo nie pociągnie
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Lip 13, 2007 11:08   

a dlaczego gaz ma szkodzić turbinie?? bo nie bardzo rozumiem :roll:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Lip 13, 2007 11:13   

Cytat:

Gdybym miał kasę, to każde z ww. zagazowałbym ciekłym wtryskiem gazu.
Osiągi w górę, spalanie w dół...


na jakims poważnym forum tuningowym to cię ukamienują za szerzenie herezji <hahaha>
_________________
Tomcata na części info na PW
Ostatnio zmieniony przez piter34 Pią Lip 13, 2007 11:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
piter34 




Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Lip 13, 2007 11:19   

dobryziom napisał/a:
na jakims poważnym forum tuningowym to cię ukamienują za szerzenie herezji <hahaha>

Dobrze, że napisałeś "tuningowym".

Czy ja gdzieś pisałem, że chcę tuningować auto? :lol:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Przemek_Docent 




Dołączył: 16 Sie 2002
Posty: 226
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Lip 13, 2007 11:21   

Piter... Masa w górę, a osiągi mimo to jeszcze w górę?
Ja już przy dwóch osobach na pokładzie czuję wyraźną różnicę w osiągach na niekorzyść...
A instalka to pewnie waży ze 30 kg...
Jakoś trudno mi w to uwierzyć...
Możesz się podeprzeć jakimiś teoriami/materiałami na Sieci? :)
_________________
"Racing Is Life. Anything that happens before or after is just waiting..."
S.McQueen, Le Mans
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Lip 13, 2007 11:26   

Ant w tym wątku to wyjaśniał:
http://www.roverki.pl/for...ghlight=#121167
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Lip 13, 2007 11:28   

pewnie ze chcesz tuning za pomoca gazu wsadzasz i zwiekszaaja sie osiagi:p hehe
pozatym jaka by to nie byla instalka zamuli autko od 10% w gore i to przy idelanym zestrojeniu:) i ostania najwazniejsza rzecz nastepne 10% i wiecej tracisz na jakosci naszego gazu ktora jest gorzej niz tragiczna:)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Przemek_Docent 




Dołączył: 16 Sie 2002
Posty: 226
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Lip 13, 2007 11:33   

Brt napisał/a:
Ant w tym wątku to wyjaśniał:
http://www.roverki.pl/for...ghlight=#121167
Dzięki. Poczytałem. Ciekawostka. Faktycznie wygląda na to, że działa to troszkę jak IC :) Obniża temperaturę mieszanki.
Pytanie, czy rzeczywiście poprawia to osiągi i to nie na hamowni (brak wpływu wzrostu masy auta), ale na drodze... I jak ze spalaniem, bo jeśli jest większe, to może zamiast tego zmienić mapę wtrysku na bogatszą i wyjdzie to samo :) a bez gazu... Co prawda drożej... ;)
_________________
"Racing Is Life. Anything that happens before or after is just waiting..."
S.McQueen, Le Mans
 
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Lip 13, 2007 11:45   

własnie Porsche i Ferrari oglosily ze beda teraz priodukowac auta na gaz bo beda szybsze:) co wy na to:)

to jakies bajki zeby tak faktycznie bylo to trzebaby pol silnika przerobic zaczynaja od wtryskow plaika a konczac na wydechu :) co wiazalo by sie z naprawde duza kasa

gaz jest fajny nie zaprzeczam ale jak dla mnie dla taksowkarzy:/ bo jzu napewno nie do sportu:)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
piter34 




Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Lip 13, 2007 12:15   

Przemek_Docent napisał/a:
Jakoś trudno mi w to uwierzyć...

Jesteś człowiekiem słabej wiary. ;-)

dobryziom napisał/a:
pewnie ze chcesz tuning za pomoca gazu wsadzasz i zwiekszaaja sie osiagi:p hehe

Nieprawda. Instaluję gaz, bo chcę mieć wydawać na paliwo.

dobryziom napisał/a:
pozatym jaka by to nie byla instalka zamuli autko od 10% w gore i to przy idelanym zestrojeniu:)

Nieprawda. Na czym opierasz swoją tezę?

dobryziom napisał/a:
i ostania najwazniejsza rzecz nastepne 10% i wiecej tracisz na jakosci naszego gazu ktora jest gorzej niz tragiczna:)

Jakieś argumenty?
To samo mogę napisać o naszej polskiej benzynie.

Przemek_Docent napisał/a:
I jak ze spalaniem, bo jeśli jest większe, to może zamiast tego zmienić mapę wtrysku na bogatszą i wyjdzie to samo

To nie tak działa Przemku.
Większe spalanie na gazie (za wyjątkiem wtrysku gazu w fazie ciekłej) wynika z jego mniejszej kaloryczności (gaz w fazie lotnej). W mapach wtrysku nic się nie pomiesza (przy dobrze wyregulowanej instalacji).

dobryziom napisał/a:
to jakies bajki zeby tak faktycznie bylo to trzebaby pol silnika przerobic zaczynaja od wtryskow plaika a konczac na wydechu :) co wiazalo by sie z naprawde duza kasa

A dlaczego niby?
Każdy silnik spalinowy jest przystosowany do spalania LPG.

Wydzielę posty do nowego wątku.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Przemek_Docent 




Dołączył: 16 Sie 2002
Posty: 226
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Lip 13, 2007 12:23   

piter34 napisał/a:
Przemek_Docent napisał/a:
I jak ze spalaniem, bo jeśli jest większe, to może zamiast tego zmienić mapę wtrysku na bogatszą i wyjdzie to samo
To nie tak działa Przemku.
Większe spalanie na gazie (za wyjątkiem wtrysku gazu w fazie ciekłej) wynika z jego mniejszej kaloryczności (gaz w fazie lotnej). W mapach wtrysku nic się nie pomiesza (przy dobrze wyregulowanej instalacji).
Nie zrozumieliśmy się... :)
Chodziło mi o to, że jeśli gaz V gen. daje wzrost osiągów w stosunku do benzyny, ale pali więcej, to mogę zmienić mapy wtrysku na bogatsze
i też będę miał wzrost osiągów wraz ze wzrostem spalania :) bez gazu... ;)
_________________
"Racing Is Life. Anything that happens before or after is just waiting..."
S.McQueen, Le Mans
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Znasz się na znaczkach autek?
Markzo Offtopic 47 Pią Lut 13, 2009 20:31
Gość



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink