Forum Klubu ROVERki.pl :: [R XXX] jaka różnica SDi a DI
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Czw Lis 18, 2010 13:14
[R XXX] jaka różnica SDi a DI
Autor Wiadomość
Drak3 



Dołączył: 03 Sie 2007
Posty: 1
Skąd: wawa



Wysłany: Pią Sie 03, 2007 19:13   [R XXX] jaka różnica SDi a DI

szukalem wszedzie ale nie moge nigdzie znalesc czym sie roznic silnik w roverach 620 Sdi od Di ? pozdro

Paul: retusz tematu
Ostatnio zmieniony przez Paul Pią Sie 03, 2007 21:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sie 03, 2007 19:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ezy 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 134
Skąd: Góra Kalwaria



Wysłany: Pią Sie 03, 2007 19:23   

Jest na 100% w archiwalnej czesci forum. Silniki chyba niczym sie nie roznia (o ile pamietam) - kwestia wyposazenia
_________________
R620SDi (Super Diesel installed) BRG '96
 
 
Tempest 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Pią Sie 03, 2007 20:25   

nie bijcie, może strzelę gafę, ale czy to nie jest różnica między 16V a 8V?
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
Kruchy 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Sie 2001
Posty: 469
Skąd: Ząbki



Wysłany: Pią Sie 03, 2007 20:28   

Tempest napisał/a:
nie bijcie, może strzelę gafę


A poczekaj Ty do niedzieli :twisted: My Ci damy 8, ba nawet 16 :razz:
 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Pią Sie 03, 2007 20:53   

Drak3 napisał/a:
szukalem wszedzie ale nie moge nigdzie znalesc czym sie roznic silnik w roverach 620 Sdi od Di ?
to są te same silniki ... zerknij na dane techniczne
ezy napisał/a:
Jest na 100% w archiwalnej czesci forum. Silniki chyba niczym sie nie roznia (o ile pamietam) - kwestia wyposazenia
100% :mrgreen:
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10886
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Sie 03, 2007 22:04   

a nie jest to kwestia intercoolera :?: :???:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
markos620SDi 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 103
Skąd: Mińsk Mazowiecki



Wysłany: Pią Sie 03, 2007 22:14   

sTERYD napisał/a:
a nie jest to kwestia intercoolera :?: :???:


nie,nie, bez intercoolera silnik ma 86 koni, ale w 600-tkach nie była nontowana ta wersja często dostępna natomiast w serii 200
 
 
mik18 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 49
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Sob Sie 04, 2007 11:01   

Jeśli ma z przodu intercooler to jest SDi, a jak nie ma to jest SD
 
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Sob Sie 04, 2007 11:44   

mik18 napisał/a:
to jest SDi, a jak nie ma to jest SD

Tyle tylko, że nie o to chodziło :(
 
 
grz3loo 




Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 53
Skąd: ...



Wysłany: Sob Sie 04, 2007 15:54   

jezeli sie nie myle to tak jak w 400-tkach, sdi jest mocniejszy a kilkanascie koni od sd. czy o to ci chcodzilo??
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Sie 05, 2007 20:30   

W R200 i R400 były montowane wersje zarówno 86KM jak i 105KM. Co do oznaczenia to w przypadku Di i SDi dla R600 to będzie chodziło o wyposażenie. Jesli chodzi o sam silnik w R200 i R400 to najlepsza metoda sprawdzenia rodzaju silnika "na ilość śrub" ;) opisana w Technicznym FAQ.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Sie 16, 2007 12:32   

Brt napisał/a:
Jesli chodzi o sam silnik w R200 i R400 to najlepsza metoda sprawdzenia rodzaju silnika "na ilość śrub" ;) opisana w Technicznym FAQ.

W FAQ jest w ogóle omówione całe zagadnienie D/SD/Di/SDI
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [All] Jaka różnica w olejach 10w40
znanej firmy i tej troche mniej
KRYS Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 16 Wto Sty 27, 2009 18:57
KRYS
Brak nowych postów [R ALL] Różnica w soczewkach
Armandoo Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 3 Czw Kwi 23, 2009 11:02
sknerko
Brak nowych postów [R ALL] Różnica pomiędzy profilami opon 40 a 45
remii Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 3 Czw Sty 21, 2010 20:35
KRYS
Brak nowych postów [all]Kolor płynu do wspomagania - jakaś różnica ?
tomii620si Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 2 Sob Kwi 23, 2016 12:34
tomii620si
Brak nowych postów [seria-K] Jaka norma spalin??
EURO - X
Viniu Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 9 Nie Sty 20, 2008 18:59
przemo285



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink