Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600] Kulawe obroty silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R600] Kulawe obroty silnika
Autor Wiadomość
emilio_600 



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 21
Skąd: Londyn



Wysłany: Nie Gru 02, 2007 21:24   [R600] Kulawe obroty silnika
Typ: LD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

:bezradny: Witajcie.

Kupiłem Rover 600 tydzien temu .od samego początku był problem z obrotami.
Na biegu jałowym pracuje troszkę nierówno,czasmi jest tak jak by odcinało mu paliwo na dosłownie jedną sekunde.Po dodaniu gazu a nastempnie odpuszczeniu obroty spadną do`około 700 po czym po około 2-3 sekundy wracają na swoje kulawe obroty. Silnik nie gasnie i dosyć dobrze odpala dymi troszkę na niebiesko.
Zauważylem ze po włączeniu zapłonu z pompy słyczać dosyć głosny szelest.
Rover z 1998 roku przebieg to 21000.
Proszę o pomocne rady.

Dziękuje i Pozdrawiam.
Emilio 600
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 12, 2011 12:54, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Gru 02, 2007 21:24   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Nie Gru 02, 2007 21:31   

Witaj :D
Twój temat też troszku 'kulawy' jest :( Popraw zgodnie z zasadami, please.
ILD ?? Nie słyszałem o takim modelu :shock:

21000 mil ?? na pewno nie więcej ??
 
 
emilio_600 



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 21
Skąd: Londyn



Wysłany: Nie Gru 02, 2007 22:18   

Cześć Paul.
Przepraszam za opis masz racje sprawdzilem w papierach jest to 620I LD.
To jest mój pierwszy ROVERek.Nigdzie nie moge znaleść tego opisu.
Mam take przyczyny niewim co mu jest.Jest nakręcone 210000 km .
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Gru 03, 2007 00:40   

Hmm... A to diesel, czy benzyna, bo właśnie nie znamy takich oznaczeń...
U nas są diesele 'SDi' i 'Di' oraz 'Si', 'ti' i 'i' to benzyny.

Dodaj jeszcze rocznik do modelu w temacie i bęzie super! :)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
marthinez 



Pomógł: 84 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Pon Gru 03, 2007 07:55   

emilio 600 napisał/a:
Przepraszam za opis masz racje sprawdzilem w papierach jest to 620I LD.

Mi się wydaje, że kolega ma R620i (Silnik Hondy 115 konny). LD nic tu nie ma do rzeczy.

Co do problemu to warto poczytać wątki o silniczku krokowym.
Można także zainteresować sie pompą paliwa jak sam zasugerowałeś. :roll:

[ Dodano: Pon Gru 03, 2007 07:57 ]
emilio 600 napisał/a:
Rover z 1998 roku przebieg to 21000.
emilio 600 napisał/a:
Jest nakręcone 210000 km .

To jak jest w końcu z tym przebiegiem? :???:
_________________
Pozdrawiam
Marcin
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Gru 03, 2007 09:17   

Napisz nam po której stronie masz kierownicę, może wtedy rozwiąże się ten dziwny skrót LD ;) . Może na wyspach, przy wersji LHD wpisuje sie do dowodu dopisek LD :hmm: ? ;) Chociaż te mile na liczniku wskazują jednak, że to RHD :hmm: . A na tylnej klapie też masz oznaczenie iLD?
 
 
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Pon Gru 03, 2007 10:40   

thef napisał/a:
Napisz nam po której stronie masz kierownicę, może wtedy rozwiąże się ten dziwny skrót LD ;)


Kierownica na 100% po prawej.

Dokopałem się tego :

Models Covered: Saloon, 1.8, 2.0 113bhp, 2.0 129bhp, 2.0 turbo, 2.3, 2.0 turbo diesel [i, iS, iL, Si, SLi, GSi, ti, Di, iLD, iSD, SDi, SLDi, GSDi]

Wszystkie oznaczenia końcowe dotyczą wyposażenia autka. Czyli:

Wersja Si:

ABS *
Air conditioning *
Alarm *
Alloy wheels *
Audio remote *
Body coloured bumpers *
Cloth seat trim *
Driver's airbag *
Electric mirrors *
Electric sunroof *
Folding rear seats *
Front electric windows *
Heated mirrors *
Lumbar support *
Remote locking *
Steel wheels *


Wersja S:

to co Si, plus
Front fog lights *
Full size spare wheel *
Partial leather seat trim *
PAS *

Wersja SLi:

to co S, plus
Audio remote *
Cloth seat trim *
Passenger's airbag *
Rear electric windows *
Steel wheels *

Wersja i:

to co SLi, plus
Front fog lights *
Partial leather seat trim *

Wersja L:

to co i, plus
Full size spare wheel
Leather seat trim
PAS
loses:
Audio remote

Wersja GSi:

to co L, plus
Audio remote *
CD Multichanger *
Cruise control *
Electric driver's seat *
Partial leather seat trim *
Passenger's airbag *
Rear electric windows *
Steel wheels *
loses:
Full size spare wheel


A kolega ma wersję L :mrgreen:

[ Dodano: Pon Gru 03, 2007 11:11 ]
+ różnice w: 0-60s, Top speed i BHP:

618i 4d 10.5 s 121 mph 113 bhp
618i 4d Auto 12.6 s 121 mph 115 bhp
618i 4d (SR) 9.7 s 121 mph -
618i 4d Auto (SR) 9.7 s 121 mph -
618i 4d (AC) 10.5 s 121 mph 113 bhp
618i 4d Auto (AC) 9.7 s 121 mph 115 bhp
620i 4d - - 115 bhp
620i 4d (SR) - - 115 bhp

Si 0-60 Top Speed BHP
618 Si 4d 9.7 s 121 mph 115 bhp
618 Si 4d Auto 9.7 s 121 mph 115 bhp
618 Si 4d (SR) 9.7 s 121 mph 115 bhp
618 Si 4d Auto (SR) 9.7 s 121 mph 115 bhp
620 Si 4d 9.5 s 125 mph 129 bhp
620 Si 4d Auto 11.5 s 125 mph 129 bhp
620 Si 4d (SR) 9.5 s 125 mph 129 bhp
620 Si 4d Auto (SR) 11.5 s 125 mph 129 bhp
620 Si 4d Auto (ABS) - - 131 bhp
620 Si 4d (SE Pack) - - 131 bhp
620 SDi 4d - - 105 bhp
620 SDi 4d (SR) - - 105 bhp
620 SDi 4d (AC) - - 105 bhp
620 SDi 4d (AC+SR) - - 105 bhp

S 0-60 Top Speed BHP
618i S 4d 10.5 s 121 mph 113 bhp
618i S 4d (ABS) 10.5 s 121 mph 113 bhp
618i S 4d (ABS+SR) 10.5 s 121 mph 113 bhp
623i S 4d - - 158 bhp
620i SD 4d 10.8 s 115 mph 103 bhp
620i SD 4d (ABS) 10.8 s 115 mph 103 bhp
620i SD 4d (ABS+SR) 10.8 s 115 mph 103 bhp

SLi 0-60 Top Speed BHP
620 SLi 4d 9.5 s 125 mph 129 bhp
620 SLi 4d Auto 11.5 s 125 mph 129 bhp
620 SLi 4d (SR) 9.5 s 125 mph 129 bhp
620 SLi 4d Auto (SR) 11.5 s 125 mph 129 bhp
623 SLi 4d - - 158 bhp
623 SLi 4d Auto - - 158 bhp
620 SLDi 4d 10.8 s 115 mph 103 bhp
620 SLDi 4d (SR) 10.8 s 115 mph 103 bhp

i 0-60 Top Speed BHP
620 ti 4d 7.0 s 143 mph 197 bhp
620 Di 4d 10.8 s 115 mph 103 bhp
620 Di 4d (SR) 10.8 s 115 mph 103 bhp

L 0-60 Top Speed BHP
618i L 4d 10.5 s 121 mph 113 bhp
618i L 4d Auto 13.0 s 121 mph 113 bhp
618i L 4d (ABS) 10.5 s 121 mph 113 bhp
618i L 4d Auto (ABS) 13.0 s 121 mph 113 bhp
618i L 4d (ABS+SR) 10.5 s 121 mph 113 bhp
618i L 4d Auto (ABS+SR) 13.0 s 121 mph 113 bhp
620i LD 4d 10.8 s 115 mph 103 bhp
620i LD 4d (ABS) 10.8 s 115 mph 103 bhp
620i LD 4d (ABS+SR) 10.8 s 115 mph 103 bhp

GSi 0-60 Top Speed BHP
620 GSi 4d (93) - - 131 bhp
620 GSi 4d Auto (93) - - 131 bhp
620 GSi 4d (96) 9.5 s 125 mph 129 bhp
620 GSi 4d Auto (96) 11.5 s 125 mph 129 bhp
623 GSi 4d 8.5 s 134 mph 155 bhp
623 GSi 4d Auto 9.8 s 134 mph 155 bhp
620 GSDi 4d 10.8 s 115 mph 103 bhp
_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Gru 03, 2007 17:00   

No pięknie, Skiba, gratki za sokole oko wpuszczone do sieci :mrgreen:
Myślę, że trzeba to kiedyś wrzucić do FAQ.
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Gru 03, 2007 17:16   

Skiba napisał/a:
Dokopałem się tego :

Podaj link do źródła :mrgreen:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Pon Gru 03, 2007 17:33   

Ogólnie o R600:
http://www.parkers.co.uk/....aspx?model=760

Wyposażenie:
http://www.parkers.co.uk/....aspx?model=760
_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
emilio_600 



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 21
Skąd: Londyn



Wysłany: Pon Gru 03, 2007 20:42   

Dięki za pomoc Skiba.

Male sprostowanie o moim ROVERku.
Jest nakręcone 210000 km.Kierownica po prawej stronie i jest to diesel z 1998.Na tylnej klapie jest tylko 600 ale w papierach [620i LD].
No ale co z tymi obrotami Chłopaki? Czy ktos ma jakis pomysł? Dzisiaj włończyłem i wyłończyłem 60 razy zapłon aby zrestartowac komputer i niemoglem odpalic silnika.
Kiedy go odpaliłem było jeszcze gorzej jeszcze,bardziej kulał tak jak by nie palił na wszystkie cylindry całym samochodem trzęsło,ale tylko na wolnych obrotach.Kiedy jest 1500 jest ok.Czy diesel ma silnik krokowy lub coś takiego?

Pozdro dla wszystkich.
emilio 600
 
 
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Pon Gru 03, 2007 22:47   

emilio 600 napisał/a:
Dięki za pomoc Skiba.

Male sprostowanie o moim ROVERku.
Jest nakręcone 210000 km.Kierownica po prawej stronie i jest to diesel z 1998.Na tylnej klapie jest tylko 600 ale w papierach [620i LD].
No ale co z tymi obrotami Chłopaki? Czy ktos ma jakis pomysł? Dzisiaj włończyłem i wyłończyłem 60 razy zapłon aby zrestartowac komputer i niemoglem odpalic silnika.
Kiedy go odpaliłem było jeszcze gorzej jeszcze,bardziej kulał tak jak by nie palił na wszystkie cylindry całym samochodem trzęsło,ale tylko na wolnych obrotach.Kiedy jest 1500 jest ok.Czy diesel ma silnik krokowy lub coś takiego?



Sprawdź fileterk paliwa i powietrza (tak zapobiegawczo). Później sprawdź zworką błędy komputera. Jak to zrobić znajdziesz w technicznym FAQ. To na początek. Później obejrzyj grubą wiązkę kabli idącą z przodu silnika, sprawdź czy nie ma otarć, przetarć itp. i daj znać co i jak ....

PS Jak masz dostęp do kompa sprawdź kąt wtrysku.
_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
emilio_600 



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 21
Skąd: Londyn



Wysłany: Pon Gru 03, 2007 22:56   

Ok sprawdze w sobote bo tak to musze tyrać w pracy cały dzień.
Na pewno się odezwe.

pozdro emilio 600 :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600] Czujnik chłodzenia silnika - obroty
rami1000 Rover serii 600, Honda Accord 2 Sro Cze 29, 2011 16:23
rami1000
Brak nowych postów [R600] Spadające obroty do 0
upierdliwy problem...
jptomczyk Rover serii 600, Honda Accord 2 Sro Lut 24, 2010 16:00
leszczu
Brak nowych postów [R600] Falują obroty
komandos203 Rover serii 600, Honda Accord 1 Sro Paź 08, 2008 18:07
kamilekz22
Brak nowych postów [R600] Spadające obroty
na każdym z biegów dochodzi do 1,5tys obr i spada do 1tys
rapee Rover serii 600, Honda Accord 4 Pon Kwi 12, 2010 20:50
zimek-1985
Brak nowych postów [R600] Falujące obroty
wojtekkk Rover serii 600, Honda Accord 1 Pią Cze 18, 2010 16:09
Deamian



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink