Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200]1.4l rozrząd koło pasowe docisk Immobilajzer
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 13:42
[R200]1.4l rozrząd koło pasowe docisk Immobilajzer

proszę o pmoc
Autor Wiadomość
dizzi 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 43
Skąd: wawa



Wysłany: Sob Sie 18, 2007 10:32   [R200]1.4l rozrząd koło pasowe docisk Immobilajzer

witam
właśnie siedze nad rozbabranym rozrządem i zatrzymałem sie na etapie odkręcenia koła pasowego.
http://img512.imageshack....dscf2645ua9.jpg
nie znalazłem konkretnej odpowiedzi w opcji "szukaj" więc moze ktoś mi pomoże teraz.
po pierwsze czy da sie zablokować koło pasowe jakimś domowym sposobem nie dotykając się do koła zamachowego?

po drugie jak sie ustawia docisk ten z taką blachą (nazywa sie chyba automatyczny) i jaki klucz ampulowy jest potrzebny ?
http://img512.imageshack....dscf2644bo5.jpg
bardzo proszę o szybka odpowiedź



p.s. to moj pierwszy post
Ostatnio zmieniony przez dizzi Pon Sie 20, 2007 23:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sie 18, 2007 10:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10885
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sob Sie 18, 2007 13:24   

dizzi napisał/a:
po pierwsze czy da sie zablokować koło pasowe jakimś domowym sposobem nie dotykając się do koła zamachowego?

jeśli chcesz zablokować do ustawiania znaków to nie, jeśli po to, żeby dokręcić to najprościej wbić czwórkę, i noga na hamulec :cool:
Cytat:
po drugie jak sie ustawia docisk ten z taką blachą (nazywa sie chyba automatyczny) i jaki klucz ampulowy jest potrzebny ?

chodzi o napinacz :?: ten właśnie nie jest automatyczny, potrzebujesz klucz imbusowy 6mm
napinacz trzeba napinać do tego momentu, aż wycięcie na nim zrówna się ze sprężynką (tak jak na obrazku), całość dokręcasz śrubka w środku napinacza momentem 25 Nm :)
a w ogóle to ściągnij RAVE tam wszystko jest :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
dizzi 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 43
Skąd: wawa



Wysłany: Sob Sie 18, 2007 13:33   

Cytat:
jeśli chcesz zablokować do ustawiania znaków to nie, jeśli po to, żeby dokręcić to najprościej wbić czwórkę, i noga na hamulec :cool:



jeśli chodzi o trzymanie nogi na hamulcu to juz sprawdziłem taka metodę i podczas proby odkręcenia koła pasowego w momencie gdy droga osoba trzymała noge na hamulcu przy wbitym 1 biegu wał przeskoczył mi o 1 ząbek na pasku rozrządu (może był za luźny a może mi sprzęgło nie trzyma)...

jakieś sugestie ? bo nie moge zdjąć dolnej osłony rozrządu przy nie zdjętym kole pasowym gdyż blokuje mi 1 śrubkę osłony ( nie moge jej odkręcić do końca )

a ja mam inny docisk niż na tym zdjęciu z rave ale już chyba sie kapnełm co i jak zrobić tylko nie wiem ile musi być luzu na pasku ?


mam coś takiego
http://img142.imageshack....age=raveir7.jpg

[ Dodano: Sob Sie 18, 2007 3:57 pm ]
I co nikt nie jest w stanie mi doradzić jak zablokować koło pasowe?????
 
 
 
Gregor1467 



Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 37
Skąd: Bedford



Wysłany: Pon Sie 20, 2007 18:25   

Wymiana paska rozrzadu K series-wpisz to w "szukaj" na stronie naszego forum.Tam znajdziesz film ,jeśli go nie widziałeś to może Ci pomoże.
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10885
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Sie 20, 2007 19:33   

ok, widzę że masz ręczny napinacz
w RAVE napisali, żeby go poprostu ustawić tak jak był, i w tym celu zaznaczyć jego położenie przed odkręceniem, ale pewnie po odkręceniu zostały ślady więc pewnie utrafisz.
jeśli chodzi o nogę na hamulcu, to musi być jakiś wyższy bieg niż jedynka (może bć śmiało nawet piątka, wtedy będzie łatwiej utrzymać.
I nie szarpie się wtedy za klucz, tylko ciągnie mocno ze stale przyłożoną siłą, najlepiej jak masz poprostu jakiś długi klucz :)
a jeśli chodzi o tą śrubkę od osłony to możesz się gimnastykować, albo tak jak na filmiku w tym wątku odkręcić napinacz paska wspomagania :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
dizzi 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 43
Skąd: wawa



  Wysłany: Pon Sie 20, 2007 23:03   

dobra spoko juz wcześniej rozkminiałem forum roverki widziałem film czytałem to i owo ale poradziłemsobie w taki sposób ze w miejsce rozrusznika wsadziłem kawał porządnej blachy i zablokowałem koło zamachowe wrzucenie 5 biegu i hamulca nic nie dało wał sie przekręcał ...

teraz mam inny poważniejszy problem !! !!!!!!!!!!!!

złozyłem wszytsko do kupy włożyłem akumulator po 2 dniach roboty i auto nie odpala.. : sad:

1. pilot działa
2 kontrolki po przekręceniu świecą
3 słychac pompe paliwa ze pompuje
4był raz słyszany prze zemnie sygnał ijo ioj ioj (immobilajzer. nacisnelem przycisk otwierania drzwi)
5 lampka alarmy przy zegarach po otwarciu drzwi chwile szybko miga (pewnie bateria mi siada) i gasnie (czyli immo powinno być odłaczone)
ale auto nie zapala tylko taki "cyk" .. :sad:
zaznaczam ze centralny działa ale przed robotą było tak ze jak zamykałem z pilota to kierunki sie świeciły 2 x a teraz 0


jakieś sugestie???????? bo mam juz doła.... :sad: :sad:

p.s. nie mam kodu immo
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10885
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Sie 21, 2007 01:01   

Słaby akumulator/padnięty elektomagnes/padniety rozrusznik :)
Wszystko się rozbiega o to jaki to "cyk"
przeczytaj to:
http://www.roverki.pl/article.php?sid=466
i sprawdź czy to nie któryś z problemów z rozrusznikiem bo mi tak coś trąci ;)
No chyba, że jeszcze słabiutka bateria :( ale to najmniejszy problem :)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
dizzi 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 43
Skąd: wawa



Wysłany: Wto Sie 21, 2007 16:18   

spoko juz ustaliłem bład :lol: nie dokrecilem kabla od masy do alternatora ... :neutral: .

moje wrażenia po wymianie rozrządu
1. silnik cichutko pracuje :grin:
2. auto nie szarpie przy zmianie biegów :lol:
3. mija troche czasu aż śilnik zassa nowy płyn chłodniczy ze zbiorniczak (trzeba co jakiś czas dolać)
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10885
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Sie 21, 2007 16:33   

dizzi napisał/a:
3. mija troche czasu aż śilnik zassa nowy płyn chłodniczy ze zbiorniczak (trzeba co jakiś czas dolać)

trzeba poprostu układ odpowietrzyć
pod kopułka rozdzielacza obok filtra powietrza powinna być śrubka odpowietrzająca wkręcona w metalowe kolanko z płynem chłodzącym, łatwo znajdziesz ;)
nie jeździj na zapowietrzonym bo silnik Ci się może przegrzewać, aw zimie będzie Ci zimno ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Sie 21, 2007 16:42   

sTERYD napisał/a:
trzeba poprostu układ odpowietrzyć

...i jest to opisane w artykule z serii HGF na stronie klubowej. ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
dizzi 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 43
Skąd: wawa



Wysłany: Wto Sie 21, 2007 16:43   

oooo wielkie dzieki za podpowiedź :lol:
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3631
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pią Sie 24, 2007 11:24   

dizzi napisał/a:
wrzucenie 5 biegu i hamulca nic nie dało wał sie przekręcał ..


u nas bylo to samo
moglbym zaryzykowac stwierdzenie, ze jesli sruba odkreci sie w taki sposób to znaczy ze byla za lekko dokrecona, wtedy wyrabia sie klin na malym kole pasowym i wale, mam nadzieje ze mocno ja dokrecicles
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10885
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Sie 24, 2007 11:45   

Cytat:
zaznaczam ze centralny działa ale przed robotą było tak ze jak zamykałem z pilota to kierunki sie świeciły 2 x a teraz 0

chyba jednak migał 3 razy ;)
sprawdź czujniki zamknięcia drzwi, maski i klapy, bo alarm Ci się nie włącza ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 14:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200 1.4Si 99']koło pasowe
czy da sie je zblokować dzięki...
dizzi Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Nie Sie 19, 2007 09:38
sTERYD
Brak nowych postów [R200 1.4Si 16v 99r] Jak odkręcić koło pasowe?
Kamilkkk Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 18 Nie Cze 15, 2008 23:44
sTERYD
Brak nowych postów [R200 1.4 16V '98] Zerwane koło pasowe ????
bieniuladen1986 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 27 Wto Kwi 29, 2008 14:26
atu_rover
Brak nowych postów [R25] Luźne koło pasowe
pino1309 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Wto Sie 09, 2016 20:57
polofix



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink