Forum Klubu ROVERki.pl :: [214Si '97] HGF - "chwilowe" objawy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 13:34
[214Si '97] HGF - "chwilowe" objawy
Autor Wiadomość
supr3me 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 111
Skąd: BUSKO-ZDRÓJ



Wysłany: Pon Sie 20, 2007 20:03   [214Si '97] HGF - "chwilowe" objawy

witam
zdążyłem zauważyć, że temat HGF jest dosyć popularny na tym forum ;) jak i chyba wśród naszych poczciwych ROVERków..

..otóż moja sprawa wygląda tak.. krążyłem dziś po Krakowie, w pewnym momencie zauważyłem, że z rury zaczęło mi kopcić na biało, po jakimś czasie to nawet bardzo, zajrzałem pod maske, w zbiorniczku z płynem pusto, odkręciłem korek, i po sekundzie pod ciśnieniem stan płynu podniósł sie do normy (w nawiasie dodam, że jestem przed wymianą uszczelki spod kolektora ssącego, więc ubytki płynu nie są mi obce :) ). Auto postało zgaszone może ze 30min, kiedy wróciłem, dolałem z pół litra płynu i zacząłem jechać.. początkowo czułem brak mocy (a może mi się wydawało z przewrażliwienia HGF ;) ), jednak później nic się już nie działo ..stałem chyba z godzinę albo więcej w korkach (bo pełno robót drogowych w Krakowie i pełno objazdów) calutki czas spoglądając na temperature ..i nic. Wskazówka calutki czas była tak jak powinna być troszkę poniżej 1/2 miarki. Na 100km trasy stawałem ze 2-3 razy, żeby sprawdzić co się dzieje.. może jedynie ubyło troche płynu, ale jak już mowilem, mam do wymiany uszczelke kolektora ssącego, więc nie wiem, której tej uszczelki była ta oznaka, i tyle. Nie czułem braku mocy, wszystko było w porządku.... wyglądało to wszystko tak jakby mu się coś odwidziało, ale tylko na kilkadziesiąt minut....

pytanie mam takie czy jest możliwość dosyć sporego kopcenia z winy uszczelki kolektora ssącego a nie od razu spod głowicy? jutro sie zabieram do wymiany uszczelki kolektora więc wartałoby przy okazji wymienic i ta spod glowicy jesli to ona...

ps. kupi się taka uszczelkę pod głowicę na miejscu czy raczej do ściągnięcia bedzie na drugi dzien? i jakie są mniej więcej koszty takiej uszczelki?

pozdrawiam
_________________
Rover 214Si '97
Platinum Silver
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sie 20, 2007 20:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10885
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Sie 20, 2007 21:13   

supr3me napisał/a:
czy jest możliwość dosyć sporego kopcenia z winy uszczelki kolektora ssącego a nie od razu spod głowicy

tak jak najbardziej
supr3me napisał/a:
ps. kupi się taka uszczelkę pod głowicę na miejscu czy raczej do ściągnięcia bedzie na drugi dzien?

raczej na drugi dzień, koszt samej uszczelki to ±150 złych, ale do tego dochodzi parę rzeczy:( (rozrząd, może szpilki, planowanie...)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
supr3me 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 111
Skąd: BUSKO-ZDRÓJ



Wysłany: Pon Sie 20, 2007 21:16   

sTERYD napisał/a:
supr3me napisał/a:
czy jest możliwość dosyć sporego kopcenia z winy uszczelki kolektora ssącego a nie od razu spod głowicy

tak jak najbardziej
supr3me napisał/a:
ps. kupi się taka uszczelkę pod głowicę na miejscu czy raczej do ściągnięcia bedzie na drugi dzien?

raczej na drugi dzień, koszt samej uszczelki to ±150 złych, ale do tego dochodzi parę rzeczy:( (rozrząd, może szpilki, planowanie...)


rozrząd?? ożeś qrrr dopiero co zmieniałem pasek rozrządu wrrrr :evil: ....a czy do wymiany tylko uszczelki kolektora ssącego też trzeba sie dobrać do rozrządu ?
_________________
Rover 214Si '97
Platinum Silver
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10885
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Sie 20, 2007 21:20   

do wymiany kolektora ssącego nie :)
Jeśli masz pasek krócej niż 10 kkm to po dokładnych oględzinach możesz go w spokoju zostawić, jeśli masz np tak jak ja 20000 to po podniesieniu głowicy zmień sam pasek i reszta powinna pośmigać do kolejnej wymiany :)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
supr3me 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 111
Skąd: BUSKO-ZDRÓJ



Wysłany: Pon Sie 20, 2007 21:25   

uffff na pasku mam zrobione max 4-5kkm, mimo wszystko oby to byla tylko uszczelka kolektora... chociaz wymienilbym tez tą spod glowicy i byl by qrde komplet :/
_________________
Rover 214Si '97
Platinum Silver
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10885
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Sie 20, 2007 21:26   

tylko jednak qpa roboty :( a nuż się uda ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
supr3me 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 111
Skąd: BUSKO-ZDRÓJ



Wysłany: Pon Sie 20, 2007 21:28   

z rańca musze podjechać do mechanika i sprawdzić zawartość CO2 w płynie, to się okaże co jest ....

ps. czy przy walniętej uszczelce kolektora ssącego urządzonko do sprawdzania CO2 też coś może pokazać? czy to tylko i wylacznie przy uszczelce glowicy ?
_________________
Rover 214Si '97
Platinum Silver
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10885
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Sie 20, 2007 21:37   

supr3me napisał/a:
czy przy walniętej uszczelce kolektora ssącego urządzonko do sprawdzania CO2 też coś może pokazać? czy to tylko i wylacznie przy uszczelce glowicy ?

trudno powiedzieć :???:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: !! ZASADY KĄCIKA "Porady techniczne" !!
Przeczytaj, zanim napiszesz PIERWSZEGO posta!!!
kasjopea Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Czw Lis 18, 2010 02:40
kasjopea
Brak nowych postów [214Si 97 r]Opony typu "run flat"jakie cisnienie?
Szpondu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Pon Maj 25, 2009 21:59
DANTE79R
Brak nowych postów [Rover 214] Jaka różnica pomiędzy "i", a "Si&
Magoot Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Sro Maj 25, 2011 23:22
adamsky
Brak nowych postów [R200] dziwne "pykanie" silnika podczas pracy
capsoft Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pią Maj 09, 2014 17:57
capsoft
Brak nowych postów [R214i 98'] Brak "kostki" przy tylniej szybie
Szyba nie grzeje, jak naprawić?
Zawtra Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sob Lis 01, 2008 22:54
Gość



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink