Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214si LPG 1993r 3d]
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 13:53
[R214si LPG 1993r 3d]

zamek, regulacja świateł
Autor Wiadomość
PomorskiM 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 17
Skąd: Otwock



Wysłany: Wto Sie 28, 2007 19:46   [R214si LPG 1993r 3d]

Prawe drzwi mi sie zamkneły i nie chca sie otworzyć. Wczesniej czasami pare razy było trzeba ruszyć cypkiem do góry i do dołu i sie otwierały. Boczek udało mi sie odgiąć na tyle że mam dostep do śr. lecz wg mnie wszystko dobrze działa. Czy jest to możliwe żeby zamek popsuł się na tym plastiku który zatrzaskuje się na tym drucie wygietym w litere U na słupku? A mam jeszcze pytanie jak reguluje się światła przednie, bo w samochodzie nie mam elektrycznych tylko manualne?
Dziekuje za pomoc
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 28, 2007 19:46   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10885
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Sie 28, 2007 20:04   

kiedyś juz był taki przypadek, że zamek się rozleciał w środku i się zablokował :(
niestety musisz go jakoś otworzyć żeby wymienić :(
PomorskiM napisał/a:
Czy jest to możliwe żeby zamek popsuł się na tym plastiku który zatrzaskuje się na tym drucie wygietym w litere U na słupku?

niee :)
raczej to coś siedzi w zamku ;)
PomorskiM napisał/a:
A mam jeszcze pytanie jak reguluje się światła przednie, bo w samochodzie nie mam elektrycznych tylko manualne?

powinna być taka długa śruba po od wewnętrznej strony reflektora, od strony grilla(nie wiem czy dobrze opisałem... jak staniesz przodem do otwartej maski to jak się nachylisz do reflektora to powinna być za pasem przednim, tam gdzie lampa styka się z grillem) z pokrętłem na końcu, (chyba standardowo powinno być zielone, ale głowy nie dam) Pokrętło powinno być plastikowe trójramienne dość duże :)
mam nadzieję że nie namotałem za mono ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Sie 28, 2007 23:38   

Miejsca regulacji są dostępne od góry poprzez otwory w pasie blachy nad lampami. Pasuje albo wkrętak krzyżakowy (rozmiar 2), albo klucz imbusowy (rozmiar 5 lub 6). Do regulacji prawo - lewo potrzebny jest ciut dłuższy wkrętak (lub imbus). Warto przed regulacją psiknąć od tyłu na śruby i przekładnie regulatora jakimś "WD-40" itp. ;) Te przekładnie zazwyczaj za lekko nie pracują ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10885
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Sie 29, 2007 12:00   

Cytat:
Miejsca regulacji są dostępne od góry poprzez otwory w pasie blachy nad lampami. Pasuje albo wkrętak krzyżakowy (rozmiar 2), albo klucz imbusowy (rozmiar 5 lub 6). Do regulacji prawo - lewo potrzebny jest ciut dłuższy wkrętak (lub imbus). Warto przed regulacją psiknąć od tyłu na śruby i przekładnie regulatora jakimś "WD-40" itp. Te przekładnie zazwyczaj za lekko nie pracują

ale to dotyczy regulacji snopu przy diagnostyce, a koledze chyba chodziło o taką regulację góra dół jak masz dociążony bagażnik tylko on nie ma tego przełącznika tylko musi rączką dymać ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Sie 29, 2007 14:33   

ale innych manualnych niż te które opisałem w R200 nie ma :D ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214si 3d 1993r] Jakie ciśnienie w oponach?
PomorskiM Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
1 Pią Lip 06, 2007 22:34
ENU
Brak nowych postów [Rover 216 GTi, 1,6 16V 1993r.] problem z zapłonem
baaa Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
1 Sro Cze 24, 2009 20:28
oprawca_1978
Brak nowych postów [Rover 216GTi, 1993r.] Problem z elektryką...
baaa Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
5 Sro Lut 04, 2009 20:06
baaa
Brak nowych postów [R214Si LPG 93r] wahacze
PomorskiM Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
3 Pią Cze 22, 2007 15:26
piter34
Brak nowych postów [R214si 95r] problem z silnikiem
bachu93 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
0 Czw Wrz 27, 2012 19:54
bachu93



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink