Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75 CDT '01] Chiptuning przez złącze OBD
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: piter34
Wto Paź 02, 2007 17:45
[R75 CDT '01] Chiptuning przez złącze OBD

znalazlem tunera
Autor Wiadomość
michalie 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 287
Skąd: kielce



Wysłany: Nie Paź 14, 2012 10:41   

No bo te fale to jak sprawdzalismy na każdym biegu a ja mam automat i to tak wyszło a ostatni wykres wyszedł tylko na 4 biedu i stąd dał mi 2 wykresy.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Paź 14, 2012 10:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szpynior 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 891
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Nie Paź 14, 2012 11:23   

michalie, ładnie ładnie, a masz możliwość zgrania mapy ?
 
 
michalie 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 287
Skąd: kielce



Wysłany: Sro Paź 17, 2012 20:21   

No nie wiem ale ja tego nie zrobie, a nie wiem czy mają gdzieś kpie ,wiem ze seryjną mape moze mi wgrac w każdej chwili
 
 
 
szpynior 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 891
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Sro Paź 17, 2012 22:28   

michalie, możesz sam zgrać jak masz np. Galetto 1260 - cena niewysoka. Mogę jak coś pożyczyć :)
 
 
michalie 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 287
Skąd: kielce



  Wysłany: Wto Paź 30, 2012 20:36   

Ja w tych sprawach jestem totalnie zielony umiem tylko skasować inspekcje :))

[ Dodano: Sro Paź 24, 2012 20:08 ]
Po czipie przyszło mi takie cuś :)))

[ Dodano: Wto Paź 30, 2012 20:36 ]
nie chce sie załacznik załadować :(
 
 
 
Many 



Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 2



Wysłany: Pią Lis 30, 2012 18:58   

Witam, potrzebowałbym namiar na tego magika z Łodzi który wgrywa nowe oprogramowania do naszych roverków ,bardzo proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony przez Many Pią Gru 14, 2012 23:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pon Gru 03, 2012 00:16   

Jestem po małym przeszczepie map. Wybiorę się na hamownię i wrzucę ile mi wyszło ale z tego co słyszałem to powinno być w granicach 150KM. Po wgraniu nowej mapy nie ten samochód :mrgreen:
 
 
szpynior 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 891
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Wto Gru 11, 2012 13:24   

apples Jak możesz podrzuć mapkę, dam bratu porówna ją z moją i zobaczymy co dało się jeszcze wycisnąć .
 
 
qwe12318 




Dołączył: 11 Sie 2011
Posty: 44
Skąd: Barlinek



Wysłany: Czw Gru 13, 2012 12:15   

Również prosiłbym o namiary na sławnego Dominika z Łodzi przydało by się troszkę więcej mocy ;)
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Czw Gru 13, 2012 21:39   

Mi nie robił Dominik :wink:
 
 
Many 



Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 2



Wysłany: Pią Gru 14, 2012 23:22   

Panowie jeszcze raz ponawiam prośbę o namiar na Dominika z Łodzi, jeśli ktokolwiek z Forum może mi pomóc to bardzo proszę o kontakt.
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Nie Gru 16, 2012 12:58   

szpynior, ja w oryginale mam CDT 115 KM tzn. miałem :smile:
 
 
szpynior 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 891
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Nie Gru 16, 2012 15:53   

apples, spoko jak się zrobi cieplej podjadę i porównamy osiągi, teraz 40 min i jestem w 3miescie :)
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Gru 16, 2012 16:51   

apples napisał/a:
Mi nie robił Dominik :wink:

Jam to sprawił :) Kupa radochy jak się widzi minę użytkownika auta po takim zabiegu. A jeszcze apples tak się cieszył, że drogę pomylił powrotną :D

Nie hamowaliśmy auta, więc to tylko odczucia "dupohamowni". Ktoś komu zmieniałem mapki, twierdzi że wynik był ponad 150 KM i jakiś kosmiczny moment... Mnie się wydaje jednak, że mapy wielkiego przyrostu mocy nie dają, ale zwiększa się moment i to on sprawia, że jest takie odczucie. W mapkach mojego kolegi auto bierze z dołu i ciągnie aż do ok. 3,5 tyś. potem leci na mordę. Prędkość maksymalna się nie zmienia, ale spalanie spada.

Ma ktoś z Was jakiś tuning przez OBD dla auta po lifcie? We wszystkich jakich się spotkałem, sterownik jest inny i adresacja map różni się.

Apples jak będziesz następnym razem u mnie, to możemy o kilka % podnieść moc ;)

Jest taki temat założony przez szpyniora, który traktuje o sofcie po tuningu. Jeśli ktoś ma ochotę się podzielić, może zrobimy tam taki kącik z softem. Albo pozbieramy kilka map po tuningu z wartościami jakimiś i zrobimy kilka mapek dla sterownika 351065 od soft, medium, high ;)

Ktoś kto posiada interfejs galetto czy kwp2000 będzie sobie mógł wrzucić same mapki, chociaż dalej uważam, że lepiej przekopiować z cudzej na swoją.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Nie Gru 16, 2012 18:26   

szpynior napisał/a:
apples, spoko jak się zrobi cieplej podjadę i porównamy osiągi, teraz 40 min i jestem w 3miescie
Może kiedyś w Malborku :wink:


MaReK napisał/a:
Jam to sprawił :) Kupa radochy jak się widzi minę użytkownika auta po takim zabiegu. A jeszcze apples tak się cieszył, że drogę pomylił powrotną
Bo jak jedziesz 160 to dziwisz się :D
Cytat:
W mapkach mojego kolegi auto bierze z dołu i ciągnie aż do ok. 3,5 tyś. potem leci na mordę.
Faktycznie ciągnie od dołu ale mi się wydaje że idzie do końca. Wiadomo, że na piątce nie będzie tak ciągnął jak na trójce.
MaReK napisał/a:
Apples jak będziesz następnym razem u mnie, to możemy o kilka % podnieść moc
Wystarczy już ... nie potrzebuje więcej. Muszę uważać z gazem bo na dwójce pali gumę.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Gru 16, 2012 19:23   

apples napisał/a:
Bo jak jedziesz 160 to dziwisz się :D

No trzymałem się Twojej prędkości - szalałeś jak szatan na drodze ;D
apples napisał/a:
Faktycznie ciągnie od dołu ale mi się wydaje że idzie do końca. Wiadomo, że na piątce nie będzie tak ciągnął jak na trójce.

No mnie wydaje się, że Ty masz więcej mocy niż mój z chipem ;)
apples napisał/a:
Wystarczy już ... nie potrzebuje więcej. Muszę uważać z gazem bo na dwójce pali gumę.

Apetyt rośnie w miarę jedzenia :)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Nie Gru 16, 2012 22:06   

MaReK napisał/a:
No trzymałem się Twojej prędkości - szalałeś jak szatan na drodze
hahaha
MaReK napisał/a:
No mnie wydaje się, że Ty masz więcej mocy niż mój z chipem
Wątpię. Wyczyść czujnik doładowania w kolektorze ssącym.
MaReK napisał/a:
Apetyt rośnie w miarę jedzenia
ale jest jeszcze rozsądek :grin:
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pon Gru 17, 2012 19:20   

apples napisał/a:
ale jest jeszcze rozsądek :grin:

po chipie wraca dopiero po pewnym czasie :razz:
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
bosniak 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2004
Posty: 163
Skąd: Nowy Sącż



Wysłany: Pią Sty 18, 2013 00:17   

MiReK napisał/a:
Dominik robi wszystko to samo,tylko bez hamowni,za nieco więcej niż 1/4 ceny z VTechu


Jak to samo jak bez hamownii. Myslisz że hamownia to tylko suchy pomiar przed i po? I po to ludzie (firmy) wywalaja od 60-400000zł na hamownie, żeby zrobić Ci pomiar?
Myslalem, że tak światły człowiek jak Ty jest troszke bardziej ogarniety w temacie. Jak czytam te pposty to rece opadaja, brakuje żebyscie jeszcze jakies rezystorki powpinali do tych sterowników i heja, byle dupe wgniatało. Masakra :o

Wiesz ilu takich Dominików jest w każdym mieście, którzy biora kilka stówek za to, ze ci podleja paliwa i dodadza doladowania na turbo?
Moco sugeruje poczytać kilka tematów z diedziny chiptuningu na tej stronce http://www.racingforum.pl/ a potem z rezerwą brać sie za gotowe wsady.
_________________
MG TF 160 z 2004r.
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Sty 18, 2013 13:05   

bosniak, np na temat Krakowskiego "wi techa", to aż szkoda mi się wypowiadać... Dam przykład kolegi, który pojechał do nich Audi A4... Była dziura w wężu od turbo i nawet nie chciało im się albo wymienić węża, ani nawet powiedzieć w właścicielowi o tym... Wzięli za skrojona mapę tak, aby tylko był przyrost i nie dymiło z tą dziurą i jeszcze hamownie ustawili tak, aby "wypluło " zamierzone 135KM, gdzie auto jak miało 100, to było wszystko... Dalszą część histoiri zachowam dla siebie, żeby potem mnei ktoś o oczernianie nie osądził i nie zaczął wielce bronić itd. Bo to jakich argumentów potem użyli było wręcz żałosne. Więc niech nikt nie mówi, że wielkie firmy z hamowniami robią jakieś cuda... Kolejnym przykładem jest firma "dwie czwórki" z Opola, która zdziera z rolników przy chipie ciągników, wciskając klientom, że program jest wysyłany do Austrii i stamtąd odsyłają oryginalny, tylko mocniejszy, dedykowany do tego ciągnika...
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Chiptuning
115 do 150 - warto??
jarek73 Tuning mechaniczny 13 Nie Lis 30, 2008 20:30
Dam-Kam
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75] Chiptuning
Robert_66_ Tuning mechaniczny 3 Nie Gru 16, 2012 10:38
Adrian
Brak nowych postów [R400] Chiptuning na 130 KM 2.0 iDT
Kacpro Tuning mechaniczny 6 Pią Maj 22, 2015 14:46
Kacpro
Brak nowych postów [MG ZT] Chiptuning GOODHOPE
j0zek Tuning mechaniczny 9 Pon Mar 14, 2016 14:13
pietjak
Brak nowych postów WinOLS - Chiptuning
Naki17 Tuning mechaniczny 13 Sob Maj 24, 2014 23:44
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink