Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pon Gru 03, 2012 00:16
Jestem po małym przeszczepie map. Wybiorę się na hamownię i wrzucę ile mi wyszło ale z tego co słyszałem to powinno być w granicach 150KM. Po wgraniu nowej mapy nie ten samochód
Jam to sprawił Kupa radochy jak się widzi minę użytkownika auta po takim zabiegu. A jeszcze apples tak się cieszył, że drogę pomylił powrotną
Nie hamowaliśmy auta, więc to tylko odczucia "dupohamowni". Ktoś komu zmieniałem mapki, twierdzi że wynik był ponad 150 KM i jakiś kosmiczny moment... Mnie się wydaje jednak, że mapy wielkiego przyrostu mocy nie dają, ale zwiększa się moment i to on sprawia, że jest takie odczucie. W mapkach mojego kolegi auto bierze z dołu i ciągnie aż do ok. 3,5 tyś. potem leci na mordę. Prędkość maksymalna się nie zmienia, ale spalanie spada.
Ma ktoś z Was jakiś tuning przez OBD dla auta po lifcie? We wszystkich jakich się spotkałem, sterownik jest inny i adresacja map różni się.
Apples jak będziesz następnym razem u mnie, to możemy o kilka % podnieść moc
Jest taki temat założony przez szpyniora, który traktuje o sofcie po tuningu. Jeśli ktoś ma ochotę się podzielić, może zrobimy tam taki kącik z softem. Albo pozbieramy kilka map po tuningu z wartościami jakimiś i zrobimy kilka mapek dla sterownika 351065 od soft, medium, high
Ktoś kto posiada interfejs galetto czy kwp2000 będzie sobie mógł wrzucić same mapki, chociaż dalej uważam, że lepiej przekopiować z cudzej na swoją.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2004 Posty: 163 Skąd: Nowy Sącż
Wysłany: Pią Sty 18, 2013 00:17
MiReK napisał/a:
Dominik robi wszystko to samo,tylko bez hamowni,za nieco więcej niż 1/4 ceny z VTechu
Jak to samo jak bez hamownii. Myslisz że hamownia to tylko suchy pomiar przed i po? I po to ludzie (firmy) wywalaja od 60-400000zł na hamownie, żeby zrobić Ci pomiar?
Myslalem, że tak światły człowiek jak Ty jest troszke bardziej ogarniety w temacie. Jak czytam te pposty to rece opadaja, brakuje żebyscie jeszcze jakies rezystorki powpinali do tych sterowników i heja, byle dupe wgniatało. Masakra
Wiesz ilu takich Dominików jest w każdym mieście, którzy biora kilka stówek za to, ze ci podleja paliwa i dodadza doladowania na turbo?
Moco sugeruje poczytać kilka tematów z diedziny chiptuningu na tej stronce http://www.racingforum.pl/ a potem z rezerwą brać sie za gotowe wsady.
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Pią Sty 18, 2013 13:05
bosniak, np na temat Krakowskiego "wi techa", to aż szkoda mi się wypowiadać... Dam przykład kolegi, który pojechał do nich Audi A4... Była dziura w wężu od turbo i nawet nie chciało im się albo wymienić węża, ani nawet powiedzieć w właścicielowi o tym... Wzięli za skrojona mapę tak, aby tylko był przyrost i nie dymiło z tą dziurą i jeszcze hamownie ustawili tak, aby "wypluło " zamierzone 135KM, gdzie auto jak miało 100, to było wszystko... Dalszą część histoiri zachowam dla siebie, żeby potem mnei ktoś o oczernianie nie osądził i nie zaczął wielce bronić itd. Bo to jakich argumentów potem użyli było wręcz żałosne. Więc niech nikt nie mówi, że wielkie firmy z hamowniami robią jakieś cuda... Kolejnym przykładem jest firma "dwie czwórki" z Opola, która zdziera z rolników przy chipie ciągników, wciskając klientom, że program jest wysyłany do Austrii i stamtąd odsyłają oryginalny, tylko mocniejszy, dedykowany do tego ciągnika...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum