Po raz kolejny stwierdzam, że nie damy rady przypisać wersji wyposażenia do "numerków". Tylko i wyłącznie specyfikacja fabryczna to rozjaśni, tylko skąd ją wziąć.
Pomógł: 96 razy Dołączył: 08 Sie 2007 Posty: 895 Skąd: Rzeszów
Wysłany: Czw Paź 04, 2007 18:58
Brt napisał/a:
No to dalej:
Class 6: ABS i tarcze z tyłu, przednie tarcze wentylowane, wspomaganie kierownicy, el szyby, el. lusterka z podgrzewaniem, autoalarm z czujnikami ultradźwiękowymi, fotele w pełnym welurze, fotel kierowcy z regulacją wysokości i odcinka lędźwiowego, drewno w boczkach drzwi, fabryczne alufelgi, klimatyzacja, fabryczne głośniki wysokotonowe w drzwiach przednich, airbag kierowcy, skórzana kierownica
Brt z calym szacunkiem dla twojego R 220 ale u mnie też jest Class 6 ale klimy to nie posiadam.... ((( ale reszta sie zgadza....
widze ze temat gorący to i ja sie podłącze
oto moj: SARRFMNHMADO78530
proszę bardzo:
VIN:SARRFMNHMAC078530, MG Rover, Rover 200, 25 and MG ZR, Class 3, 3 Door Saloon, Closed loop-Cat 1, 4 Cylinder, 16V, MPi, High performance, Petrol, 1400 cc, K Series, 5 Speed, 5C39, LHD, Manual, Model Year: 1980, S/N: 078530
opisz teraz swoje wyposażenie
autko z 1997r to dlaczego jest model year 1980?
ok wobec tego podaje moje wyposazenie:
klimatyzacja, wspomaganie, 2x poduszki, napinacze, uchylne tylne szyby, welurowa tapicerka, el regulacja swiatel, el szyby, immo, centr zamek(nie mam go w bagazniku ale nie wiem czy go nie mam czy jest popsuty...)reg wys kierownicy
auto sprowadzone ze szwajcarii...
skoro na silniku napisane jest 16V i wg. dokumentow mam Katalizator to znaczy ze mam 90km??? (tak pisze Haynes; a na stronie klubu nic nie ma o taki silniku)
a w takim razie co to za wersja "CI" ???
I przy okazji czy dane w dowodzie rejestracyjnym nie powinny byc poprawione???
A jak masz na podszybiu i na szybie?
To jest bardziej miarodajne niż dowód, bo ja już miałem różne wpisy jak się pani z okienka palec omskną, a widziałem jeszcze ciekawe pomyłki (np. w moim 827 ubezpieczyciel ArturaT wpisał dopuszczalną masę całkowitą zamiast pojemności - 1920 zamias 2700 ).
JohnnyB napisał/a:
skoro na silniku napisane jest 16V i wg. dokumentow mam Katalizator to znaczy ze mam 90km??? (tak pisze Haynes; a na stronie klubu nic nie ma o taki silniku)
a w takim razie co to za wersja "CI" ???
Z CI to też sądzę, że to literówka z Si, a co do mocy to możliwe, że sprowadzający albo ktoś po drodze pomylił silniki i wziął pierwszą wartość z tabelki.
JohnnyB napisał/a:
no to cos chyba "wolno" sie zbiera na 103km ale milo wiedziec
moja stara Corollka 1.3 75km podobnie jezdzila
Co do przyspieszeń to pamiętaj, ze R400 będzie sporo cięższe od pokolenie starszej i mniejszej corolki.
JohnnyB napisał/a:
tylko jeszcze chyba ostatnie pytanie czy ABS byl montowany w tym samochodzie seryjnie czy byly tez modele bez ABS-u???
Nie jestem pewny, czy "golasy" z np. włoskiego rynku miały ABS (bo były podobno R600, które nie miały).
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum