Forum Klubu ROVERki.pl :: Podziękowania za XII Ogólnopolski Zlot
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Podziękowania za XII Ogólnopolski Zlot

Szumirad '2007
Autor Wiadomość
wolarz 




Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 127
Skąd: Włocławek



Wysłany: Pon Paź 08, 2007 21:43   

sTERYD napisał/a:
widzę że nie tylko ja przysnąłem ;)

nas wycieli :cry:
_________________
Pozdrawiam :)
wolarz
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Paź 08, 2007 21:43   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
cz58y 




Dołączył: 16 Cze 2007
Posty: 53
Skąd: Opole

Rover 600

Wysłany: Pon Paź 08, 2007 22:45   

Mnie widać i moją 600 w tle hen daleko. Artykulik krótki, ale dający dumę z posiadania auta tej zacnej angielskiej marki. Link do strony klubowej też cieszy, niech ludziska widzą, że nie tylko niemieckie auta istnieją.
_________________
Pozdrawiam.
 
 
 
baki 



Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 27



Wysłany: Pon Paź 08, 2007 22:47   

Witam . Równierz chcę podziękować , chociaż byliśmy króciutko to byliśmy. Wyjechaliśmy bez pożegnania ponieważ nie chcieliśmy przeszkadzać w zebraniu, a z małym trzeba było jechać do domu. Mam nadzieje że na następnym zlocie będziemy dłużej.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Paź 08, 2007 22:52   

baki to juz zaliczyłeś spot w Turawie i zlot w Szumiradzie. Niektórzy klubowicze nawet takiego dorobku nie mają ;P

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Pon Paź 08, 2007 23:24   

Tomaszi napisał/a:
Jadąc przez Krasiejów odwiedziliśmy z -IKS- "DINOPARK" gdzie można pooglądać skamieliny dinozaurów (podobno, bo byłem tak zmęczony, że nie dopatrzyłem się żądnego)

dinopark jest ok. Szkoda, że tylko jeden z odkrytych gatunków jest dinozaurem. Reszta to bestie innego rodzaju. Niektóre całkiem podobne do kolesiów ze znanego wszystkim audi :twisted:
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
Tempest 




Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Pon Paź 08, 2007 23:40   

sTERYD napisał/a:
widzę że nie tylko ja przysnąłem ;)

to było zdjęcie tylko właścicieli obecnych Roverków
dziwne, że nie dali tego dużego zdjęcia co staliśmy pod szyldem - moim zdaniem fajniejsze by było
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Wto Paź 09, 2007 14:22   

MaReK napisał/a:
Jeśli chodzi o statystki to:
- zrobiliśmy 590 km

My ok. 660... ale zwiedzaliśmy Częstochowe :)
MaReK napisał/a:
- tankowaliśmy łącznie jeden zbiornik

Również oblecieliśmy jednym zbiornikiem.
MaReK napisał/a:
- na drodze były 3 suszareczki i 1 fotoradar

Po naszej stronie jedynie jedna suszarka, pozostałe pod drugiej stronie. Nie mam CB, więc zwalaniałem przy każdym słupie :)
MaReK napisał/a:
udało się zrobić ok. 320 zdjęć i nakręcić 55min. filmu

Zdjęć ok 100, z czego większość czeka teraz na akceptacje
MaReK napisał/a:
- max. prędkość do Szumiradu 180 km/h

ok. 150-160 (normalnie było wolniej, ale zajęliśmy się na chwilke radiem :) )
MaReK napisał/a:
- max. prędkość do Warszawy (hol) 120 km/h

Złapaliśmy sponsora i co jakiś czas pojawiało się 180 a i chyba odrobinkę lepiej (nawet nie miałem świadomości, że dojdzie do takie prędkości i to z taką łatwością).
MaReK napisał/a:
- ilość wypitych tigerów sześć oraz 2 bullity

Chyba na 4-5 się zakończyło.
Średnie spalanie na całej trasie 6,95L/100km.
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3632
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Paź 09, 2007 14:29   

Tomi napisał/a:
Również oblecieliśmy jednym zbiornikiem.


no ja niestety nie, ale gdyby moj zbiornik mial 50 litrow to tez bym oblecial bez tankowania :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Wto Paź 09, 2007 14:41   

eeee cieniasy , mi spalil tylko pol baku w obie strony i sie nie chwale :P




ps. kto sie zamieni, ze ja doleje do pelnego baku, a ktos wezmie moja pompe - okazja !!

esh...
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Wto Paź 09, 2007 15:04   

maniaq napisał/a:
ps. kto sie zamieni, ze ja doleje do pelnego baku, a ktos wezmie moja pompe - okazja !!
esh...


Już cos wiadomo co się stało?
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Wto Paź 09, 2007 15:06   

mariusz mowi ze 99% pompa , tak jak sami zdiagnozowalismy na zlocie jeszcze. teraz orientuje sie gdzie i za ile podejda do tego tematu. czekam na numery pompy, bo to od tego teraz najwiecej zalezy, co tam siedzi w aucie i kto sie do tego dotknie zeby nie sp $$#!$&^ aprac :|

czas pokaze...
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
thef 



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Paź 09, 2007 16:05   

maniaq, a sprawdzałeś ten czujnik wstrząsowy?
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Wto Paź 09, 2007 17:15   

thef napisał/a:
maniaq, a sprawdzałeś ten czujnik wstrząsowy?

To z pewnością nie jest ten włącznik. Zastanawiam sie natomiast nad inną rzeczą. Kiedyś dyskutowałem nad niezawodnością tych pomp i słyszałem, że są one bardzo niezawodne. awaryjne są w nich natomiast jakieś zawory. Muszę jedynie poszperać gdzieś w archiwum.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Paź 09, 2007 18:15   

Co z tego jak sie nawet Mariusz boi sie jej ruszac, bo z powrotem by juz jej nie zalozyl (trzeba kompa i danych ktore podobno ma tylko BOSH).
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Wto Paź 09, 2007 22:42   

MaReK napisał/a:
Co z tego jak sie nawet Mariusz boi sie jej ruszac, bo z powrotem by juz jej nie zalozyl (trzeba kompa i danych ktore podobno ma tylko BOSH).

Znaczy Bosch :)
Czyżby kłaniała się sieć Bosch Serwis?
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Paź 09, 2007 22:44   

Tomi napisał/a:
Czyżby kłaniała się sieć Bosch Serwis?

Podobno tak. Czy to źle?? :???:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Sro Paź 10, 2007 02:29   

dzien 3

wlasnie wrocielem do domku :)

autko odstawione do serwisu bosha i czekamy na dalsze diagnozy co i jak...

mam dosc, ide spac :D

pa.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3632
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Paź 10, 2007 16:06   

a u mnie sprawa wyglada tak,
wczoraj znowu kredens nie odpalil
ojciec przywiózł prostownik aku stal tak ok 5 godzin
gdy przyszedlem go wylaczyc, byl juz cieplawy, wszystkie cele gazowaly z wyjatkiem jednej
no to se mysle juz mamy winowajce
napiecie aku po odlaczeniu okolo 13 V
dzis rano napiecie 10,7, plusowa klema byla odlaczona, wiec nie ma mowy o rozladowaniu go przez samochod
przy probie odpalenia(bardziej z ciekawosci bo wiedzialem juz ze nie zapali) uslyszalem tylko stukanie automatu
diagnoza pad jednej celi w aku, aku= zlom
aku ma 5 lat kiedy mial ok 2 lata byl rozladowany do zera przez ok dwa miesiace (wlaczona lampka )
byla to czeska TOPLA
na szczescie w roverze jest drugi aku ktory teraz bede musial przekladac kiedy zajdzie taka potrzeba
ciekawe czy jesliby byl na zlocie w takim stanie w jakim jest teraz, czy wrocilbym bez przeszkod do domu :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Sro Paź 10, 2007 16:16   

kurde moj aku tez jakis niewyrazny byl , wiec tez musze go wymienic...

zima idzie trzeba szykowac bocka ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
thef 



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Paź 10, 2007 16:17   

AndrewS napisał/a:
ciekawe czy jesliby byl na zlocie w takim stanie w jakim jest teraz, czy wrocilbym bez przeszkod do domu :mrgreen:
Jakby nie zgasło Ci autko po drodze, to byś wrócił bez problemu ;) .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink