Forum Klubu ROVERki.pl :: MG ZR Tempesta a PHJOWI
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
MG ZR Tempesta a PHJOWI
Autor Wiadomość
Tempest 




Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Wto Paź 16, 2007 16:03   

historia zakończyła się już pomyślnie
mam założoną półoś od 620 :razz: - pasuje i wytrzymuje (w końcu podobna moc)
muszę pochwalić C.Z. za tanią część i szybki montaż (tani też)
także muszę podziękować za duchowe wsparcie Tomiego i MaRkA (choć czasami próbowali mi dogryzać :wink: )

a teraz muszę się lekko wyładować, więc z góry przepraszam za słownictwo
muszę w końcu opierdolić firmę P.H.JOWI za umyślne ukrywanie wad podczas sprzedaży samochodu; z początku byłem spokojny i jakoś przyjmowałem do świadomości, że trzeba wymienić np. łożyska w samochodzie, który miał przebieg niespełna 26.000 km
lecz dzisiaj miarka się przebrała, bo jak się okazało ta półoś co mi się ukręciła to wcale nie była wada fabryczna tylko najprostsze oszustwo - zamiast półosi ZR-owej miałem założoną półoś od 200, więc wcale nie dziwne, że nie wytrzymała :evil:
kumpel mojego znajomego jak się okazało jest blacharzem i powiedział mi, że jak chce się kupić samochód to nie robi się tego w okolicach Poznania (nie mam na myśli osób prywatnych, tylko handlarzy z warsztatami) bo w tamtych rejonach to prawdziwe rzeźbiarstwo odchodzi
słyszałem, że PHJOWI dobrze programuje piloty, więc moim zdaniem powinien tylko przy nich pozostać, choć obawiam się, że i w tym segmencie może zrobić kiedyś jakąś rzeźbę
ogólnie mocno zniesmaczony jestem takim podejściem, ponieważ teraz muszę dołożyć kasę w naprawę samochodu tak, żeby być pewnym, że wszystko jest okej, bo nie jestem osobą, która podczas sprzedaży auta robi takie numery - na pewno nie chciałbym mieć kogoś na sumieniu, kosztem przyoszczędzenia kilku złotych
to, że kupiłem samochód walony to byłem w pełni świadomy, ale takiej rzeźby to się nie spodziewałem
mam tylko nadzieję, że dzięki temu postowi przyszli nabywcy Roverków zastanowią się kilka razy zanim cokolwiek zakupią w firmie P.H.JOWI
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Paź 16, 2007 16:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
PHJOWI 



Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Wto Paź 16, 2007 16:21   

po pierwsze pojechał Pan na serwis Morgan pojazdem ,i sprawdził Pan auto tak, wyszło co wyszło i ZWRÓCIŁEM PANU PIENIĄDZE (gdybyśmy byli nie uczciwi nic by Pan nie dostał)lub była propozycja zwrotu pojazdu,po drugie my nic nie robiliśmy przy półosiach, a gdyby byśmy coś robili to nie popelina typu przegub od 200 , jeśli zajmuje się częściami to mam dostęp. Po 3 auto , auto ma Pan 5 miesięcy i Pan się popisuje stylem jazdy bardzo ostrym. Auto niestety kupiłem w niemczech od turasa co już nigdy nie zrobię. I proszę nie obrażać mojej firmy . Autem sam osobiście jeżdziłem i nie było problemów żadnych.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Paź 16, 2007 17:29   

Nie znam całej sytuacji i moge być nieobiektywny, ale...

PHJOWI napisał/a:
po pierwsze pojechał Pan na serwis Morgan pojazdem ,i sprawdził Pan auto tak, wyszło co wyszło

Wyszlo co moglo... pewne rzeczy, ukryte (swiadomie lub nie) nie wyjda, chyba ze tak jak to miało miejsce z kol. Tempestem - "w praniu".

PHJOWI napisał/a:
(gdybyśmy byli nie uczciwi nic by Pan nie dostał)

Takie tam na sile rozgrzeszanie sie.

PHJOWI napisał/a:
była propozycja zwrotu pojazdu

Byc moze po tylu "kwiatkach" na raz kolega Tempest ubolewa nad tym.

PHJOWI napisał/a:
a gdyby byśmy coś robili to nie popelina typu przegub od 200

Jest kilka osób, które pewnie publicznie tego nie powie, ale właśnie w ich opinii firma PHJOWI mogłaby to zrobić. Są nawet tacy, który twierdzą że "handlarz" weźmie sobie co lepsze, a wstawi co gorsze byle auto puścić, a części sprzedać. Nie twierdze, że tak jest bo za rękę nie złapałem piszę tylko co słyszę od innych osób mających styczność z PHJowi.

PHJOWI napisał/a:
auto ma Pan 5 miesięcy i Pan się popisuje stylem jazdy bardzo ostrym.

Nie przesadzajamy. Znam styl jazdy kol. Tempesta i nie jest on ostrzejszy od stylu jazdy innych użytkowników marki Rover i MG. On narazie próbuje to auto. Półoś nie wytrzymała, bo nawet na oko średnica "rurki" była mniejsza od należytej. Oczywiście jednoznacznych dowodów na "rzeźbe" ze strony PHJowi nie ma, ale... skoro auto było bite i naprawiane przez PHJowi zachozdzi podejrzenie, że jednak "rzeźba" miała miejsce.

PHJOWI napisał/a:
I proszę nie obrażać mojej firmy

Tu nie chodzi o obrażanie, a o zwrócenie uwagi innym użytkownikom na ewentualne problemy. Osobiście widzę, że użytkownik forum PHJOWI wielokrotnie pomaga innym użytkownikom i można go traktować jako fachowca w kwestii porad technicznych. Natomiast najbardziej pamięta się rzeczy złe.

Ja osobiście mam pytanie, do czego służy śruba pod klapką wlewu paliwa?
W żadnym innym modelu 200/220/25/ZR nie mogłem się doszukać.

Może słuszna jest teoria, że jak ktoś handluje jedną marką to może sobie pozwolić na podmiankę kilku części z lepszych na gorsze, bo te lepsze, zawsze można sprzedać, zostawić sobie, itp.
Nie twierdzę, że tak musi być w przypadku PHJowi.

Moje zdanie o tej firmie jest wyrobione przede wszystkim przez osoby korzystające z usług PHJowi, a także z korzystania z samego forum.
Uważam, że firma która handluje samochodami marki, którą także serwisuje, a także udziela się czynnie na jedynym forum poświęconym Rover/MG w tym kraju, powinna lepiej dbać o swoich klientów i starać się dokładniej sprawdzić sprzedawany "towar". Najważniejsze jednak, to nie wciskać klientom (laikom) bajek.

Pozdrawiam i życzę firmie PHJowi jak najmniej takich opinii jak ta kol. Tempesta.
Klientom PHJowi jak najlepszej współpracy z firmą.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Tempest 




Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Wto Paź 16, 2007 17:34   

PHJOWI napisał/a:
...auto ma Pan 5 miesięcy i Pan się popisuje stylem jazdy bardzo ostrym

a co, mam jeździć nim do 3 tys. obrotów?
to jest samochód o zacięciu sportowym a nie zwykła osobówka, którą trzeba jeździć spokojnie żeby nic nie pękło od przeciążenia
swoją drogą to niby kiedy popisywałem się swoim bardzo ostrym stylem jazdy? - że niby jak napisałem jak jechałem 220 po trasie poznańskiej w celu sprawdzenia samochodu? - bo więcej podobnych sytuacji nie pamiętam
i przyznam szczerze, że nadal nie rozumiem co znaczy "styl jazdy bardzo ostry" - w zakręty na ręcznym?, palenie gumy przy każdym ruszaniu i ciągnięcie do odcięcia na każdym biegu? - bo tak się składa, że ja takich rzeczy nie robię, owszem jeżdżę szybko (przede wszystkim z myślą o tym kupiłem samochód), ale bez takich wariactw
dziwne jest tylko to, że firma, która handluje częściami do Roverów i MG nie zwróciła uwagi na nieoryginalną półoś, bo mechanik, który mi ją dzisiaj wymienił od razu powiedział, że jest od 200 (całe szczęście, że ukręciła mi się w momencie ruszania spod świateł, a nie w momencie np. wyprzedzania innego samochodu na trasie albo gdzieś indziej, gdzie prędkość byłaby większa)
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Ostatnio zmieniony przez Tempest Wto Paź 16, 2007 17:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
walkie 




Dołączyła: 14 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Lubnów/Wroc/Krk

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 16, 2007 17:37   

Tempest napisał/a:
muszę w końcu opierdolić firmę P.H.JOWI


Co jak co, winny nie winny ale proszę o nie używanie takiego słownictwa na forum. Jesteśmy ludźmi cywilizowanymi i potrafimy się wysławiać w sposób kulturalny. Myślę, że można było to napisać za pomocą słów potocznie uznanych za nie wulgarne acz dosadnie. Zwalam to na Twoje zdenerwowanie, które jestem w stanie zrozumieć. Ale, żeby mi to było ostatni raz ;) Jako moderator, muszę zwracać na to uwagę. :)

PHJOWI napisał/a:
wyszło co wyszło i ZWRÓCIŁEM PANU PIENIĄDZE (gdybyśmy byli nie uczciwi nic by Pan nie dostał)lub była propozycja zwrotu pojazdu


Ups, nie wiedziałam że to auto ma aż taką historię. :(

PHJOWI napisał/a:
Po 3 auto , auto ma Pan 5 miesięcy i Pan się popisuje stylem jazdy bardzo ostrym.


Co jak co, ale obawiam się, że nie widziałeś jak Tempest jeździ a ja i owszem. Widziałam i Tempesta jeżdżącego i sama z Nim jechałam...to nie jest ostra jazda. Spokojnie, na luzie więc zanim się coś napisze...bądźmy tego w 100% pewni.
_________________
Nic nie trwa wiecznie...
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Paź 16, 2007 17:43   

Tempest napisał/a:
(całe szczęście, że ukręciła mi się w momencie ruszania spod świateł, a nie w momencie np. wyprzedzania innego samochodu na trasie albo gdzieś indziej, gdzie prędkość byłaby większa)

W czasie jazdy podejrzewam, że nie ma takich przeciążeń aby ukręcić półoś.
Niemniej jednak, gdyby taki pękniety element dostal sie pomiędzy drążek reakcyjny a np. wahacz to przy manewrze skrętu mogłoby być niebezpiecznie.

Tempest napisał/a:
to jest samochód o zacięciu sportowym

Zgadza się.
Charakter sportowy auta pozwala myśleć, że takie awarie nie
powinny się zdarzać. Owszem, przy katowaniu sprzętu może,
ale jak już wspomniałem kol. Tempest jeździ szybko, a nie agresywnie.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
PHJOWI 



Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Wto Paź 16, 2007 17:49   

to dlaczego Panu tego nie stwierdzili MORGAN CARS SYSTEM a przecież był tam na badniach oni gmerali przy aucie , gdyby coś było nie tak to już u nas było by to zrobione , ja tylko podkreślam JA NIE WYMIENIAŁEM PÓŁOSI . auto o własnych siłach wjechało na lawete i zjechało. Sam Pan robi popeline zakładając część od 620 a nie od zr zadzwonił by Pan , to wramach stałego klienta załatwiło by się orginał po atrakcyjne cenie.
Ja nigdy nie oszukuje moich klientów w naprawie samochodów nie robie popelinę gdyż to zawsze się odbije na dobru firmy.
Nie jestem chamem i zawsze komuś nawet przez telefon pomogę gdzie inni puszczają krótkie historyjki proszę auto przyciągną to zrobimy.


dołączam zdjęcie MG zr z śrubką , słabo Pan szuka. Jeszcze nigdy nie miałem zwrotu części z powodu kiepskiego stanu etc. :
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Paź 16, 2007 17:58   

Hm. No znam kila ZRow w ktorych tego nie widzialem.
Szukac w zdjeciach katalogowych trudno, bo rzadko kto robi zdjęcia pod klapką ;)

Moze historia tego ZR'a na zdjęciu jaki kolegi Tempesta jest podobna ;)
A tak na poważnie, czemu służy ta śrubka?
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
walkie 




Dołączyła: 14 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Lubnów/Wroc/Krk

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 16, 2007 17:59   

MaReK napisał/a:
A tak na poważnie, czemu służy ta śrubka?


Jak masz chęć,
to se wkręć,
śrubkę numer pięć ;)
_________________
Nic nie trwa wiecznie...
 
 
 
PHJOWI 



Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Wto Paź 16, 2007 18:05   

oto fotki bo zaraz się zrobi że jesteśmy mega oszustami i krętaczami od czasu tego zr (tempesta) robimy fotki by pokazać jak był uszkodzony
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Tempest 




Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Wto Paź 16, 2007 18:18   

PHJOWI napisał/a:
...robimy fotki by pokazać jak był uszkodzony

ooo, a to już jest dobre
ja jakoś nie dostałem takowych zdjęć mimo, że o takie prosiłem
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Paź 16, 2007 18:22   

Rany!
Nie oto mi chodzi. Mnie naprawde interesuje ta śrubka!
Poprostu nie wiem po co ona jest, a w Rave nie mogliśmy się doszukać.

Bardzo dobry krok z ta dokumentacja zdjeciowa.
Jeszcze dobrze byloby wiedziec (dla przyszlego klienta) jak to jest naprawiane.

Szczerze mowiac jestem pelen uznania za podjecie dyskusji w tym temacie i dzielne odpieranie zarzutow.

Troche zawiedziony jestem ze nie otrzymalem od Pana odpowiedzi na "Prywatna wiadomosc" ;)

Ps.
A moze macie jakies MG ZT w dieslu do sprzedania ;)

Pozdrawiam,

[ Dodano: 16 Październik 07, 18:23 ]
Tempest napisał/a:
ja jakoś nie dostałem takowych zdjęć mimo, że o takie prosiłem

No jak mozna przeczytac, od czasu Twojego ZR'a robia fotki :)
Byłeś przełomowym momentem w dziejach firmy PHJowi.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
PHJOWI 



Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Wto Paź 16, 2007 18:27   

bo wtedy jeszcze się nikt nie bawił w robienie zdjęć , no i nikt nie pomyślał.


co do Mg zt no niestety nie mam żadnego na stanie, wogóle z dieslem jest ciężko .Przepraszam za nie odpowiadanie na pw , zapomniałem .
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Paź 16, 2007 18:29   

PHJOWI napisał/a:
co do Mg zt no niestety nie mam żadnego na stanie, wogóle z dieslem jest ciężko .Przepraszam za nie odpowiadanie na pw , zapomniałem .


Co do ZT no jesli nie uda mi sie zakupic tego co juz w kraju jest, to pewnie bede musial przyciagnac? Zajmujecie sie tym?

Co do odpowiedzi na pw. nic nie szkodzi, na szczescie juz wszystko okej :)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
PHJOWI 



Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Wto Paź 16, 2007 18:31   

pod klienta ściągamy auta ale po odbiór klient musi jechać z nami
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Paź 16, 2007 18:33   

PHJOWI napisał/a:
bo wtedy jeszcze się nikt nie bawił w robienie zdjęć , no i nikt nie pomyślał.

Czyli jednak cos bylo z nim nie tak?
A moze niech w osobnym watku (ktory by jakis moderator zalozyl i przeniosl czesc postow)
Pan Jowi napisal by swoja opowiesc o MG ZR Tempesta i w jakich okolicznosciach doszlo do sprzedazy, a Tempest swoja.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
PHJOWI 



Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Wto Paź 16, 2007 18:42   

ten mg może był, może nie, ale jak kupiłem tego zr to airbag były całe był uszkodzony w lewy przód , uszkodzenia według mojego blacharza były na tyle małe że nie trzeba było go wrzucać na ramę, wiec wtedy nikt nie pomyslał aby robić foty, a przy arabie nawet sprawdzałem kompem czy airbag są sprawne czy zgadza się nr vin. Od spodu nawet sprawdzałem czy coś nie było robione i wszystko wyglądało ok. My zajmujemy się sprawadzaniem auto ale nie na skale max , tylko 1 auto na min. półroku , auto jest używane przezemnie i zarejestrowane wtedy mam pewność że auto jest git, wiadomo że samochód ma przynieść zysk ale....... bez przesady jeśli np. auto wymaga wymiany przedniego błotnika to zakładam ten co najlepszy . Bo zawsze jakaś spartaczona robota się na tobie odbije.!
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Tempest 




Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Wto Paź 16, 2007 19:03   

PHJOWI napisał/a:
...ale jak kupiłem tego zr to airbag były całe był uszkodzony w lewy przód...

a w Morganie powiedzieli mi, że owszem lewy przedni błotnik i drzwi kierowcy, ale dodatkowo jeszcze tylne drzwi i zakładany był nierówno zderzak przedni

PHJOWI napisał/a:
...a przy arabie nawet sprawdzałem kompem czy airbag są sprawne czy zgadza się nr vin. Od spodu nawet sprawdzałem czy coś nie było robione i wszystko wyglądało ok

a w dniu zakupu jak przyjechałem to się okazało, że nie macie testbooka do tej wersji ZR'a, więc jak to w końcu jest - macie czy nie macie - a może macie tylko kiedy ja byłem to akurat nie było :neutral: :???:
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Paź 16, 2007 19:07   

Airbagi, airbagami... nie zawsze sie otwieraja jak pokazuja testy. Mozna wydachowac i poduszki beda cale. Gdyby kolega Tempest mial czarno na bialym co bierze, pewnie nie byloby tego tematu - widzialy galy co braly. Problem w tym, ze nie wiedzial. Dowiedzial sie od niezaleznego serwisu, ze cos jest na rzeczy i cos tam z ceny urwal. Byc moze w przyplywie emocji i wizji posiadania fajnego szybkiego auta przymknal oko na wykryte usterki i auto wzial.

Niestety najwiecej o ukrytych wadach auta dowiedzial sie na lokalnych spotach od kolegow ;)
Az do czasu nieszczesnej polosi... Naprawde nie katowal auta, ruszal jak Bog przykazal, nawet mam to na filmie, wiec zarzucanie mu ze jest winny tej awarii jest bezpodstawne.
Podobnie mozna pomyslec, ze to Pan Jowi uzywal sobie mocy ZR'a i wiedzac, ze auto niebawem odmowi posluszenstwa sprzedal je.

Mysle, ze mozna sobie gdybac bo i tak 100% prawdy o aucie nikt nie pozna ;)
Na szczescie Tempest kocha swoje auto i zrobil z niego juz salonowego niemal MG ZR 160 ;) Upieksza go z tygodnia na tydzien i dba lepiej jak niejeden facet o swoja kobiete ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
PHJOWI 



Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Wto Paź 16, 2007 19:10   

bo nie miałem testbook po mg , w tej chwili we wrześniu zakupiłem nową jednostkę T4 emes i walkie widzieli ją . Ja nie wchodzę w drogę lakiernikowi i nie stoje przy nim , po tym jak mi Pan powiedział że drzwi też był malowane zadzwoniłem do lakiernika się dowiedzieć bo przecież walone nie były , on mi odparł że trzeba cieniować element sąsiedni aby odcień był ok , dowiadywałem się u kilku że tak robią a cała operacja nazywa się cieniowaniem.

[ Dodano: Wto Paź 16, 2007 19:23 ]
ja nie mówie że to jego wina że to się stało, napisałem jasno że ja auta nie przywoże po to by go użytkować rok dwa trzy , jeśli mam auto na oku inne to sprzedaje , a nie że coś się psuje to trzeba sprzedać,
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Jak MaReK z PHJowi na gg rozmawial ;)
MaReK Offtopic 54 Czw Kwi 14, 2011 15:17
yushi
Brak nowych postów Znowu o Golfach, TDI i aucie Tempesta ;-)
donmulanka Offtopic 62 Nie Lut 17, 2008 08:42
piter34
Brak nowych postów PHJOWI - historia prawdziwa. nie polecam go.
xROnx Offtopic 27 Sob Sty 26, 2013 17:09
marcinZG
Brak nowych postów Byłe autko Tempesta ( Zr) ;) Niezła rzeźba :)
Raptile Offtopic 13 Pon Gru 27, 2010 13:25
maniaq



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink