O nowym T4 wiemy
A co do lakiernika... hmm ja bym jednak stal przy nim, albo dokladnie go sprawdzil.
Jak widac potem wychodza kwiatki. Cieniowanie, niecieniowanie, dwa kilo szpachli, niedociagniety zderzak, pokrzywione elementy mocowania reflektora... dobrze, ze to trafilo na spokojnego Tempesta, ktory dzielnie wyprostowuje auto jak na razie z pozytywnym skutkiem.
No ale niech dyskusja sie rozwija, bo z kazdym postem cos nowego
Pozdrawiam,
[ Dodano: 16 Październik 07, 19:32 ]
PHJOWI napisał/a:
PHJOWI napisał/a:
ja nie mówie że to jego wina że to się stało
auto ma Pan 5 miesięcy i Pan się popisuje stylem jazdy bardzo ostrym
Ja to odczytalem "jezdzisz jak wariat, to ukreciles"
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Wysłany: Wto Paź 16, 2007 19:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Wto Paź 16, 2007 19:44
PHJOWI napisał/a:
bo wtedy jeszcze się nikt nie bawił w robienie zdjęć , no i nikt nie pomyślał.
Tempest napisał/a:
PHJOWI napisał/a:
...robimy fotki by pokazać jak był uszkodzony
ooo, a to już jest dobre
ja jakoś nie dostałem takowych zdjęć mimo, że o takie prosiłem
Bardzo rozbawił mnie ten fragment. Nie handluję samochodami, a spotykam się z taką dokumentacją od momentu gdy można normalnie sprowadzić samochód. Nawet jak kupuję samochód dla siebie robię mu zdjęcia. W czasach gdy 95% telefonów komórkowych posiada aparat fotograficzny, nikomu nie przyszło do głowy zrobienia zdjęcia delikatnie uszkodzonego auta?
[ Dodano: Wto Paź 16, 2007 19:45 ]
Od czasu gdy można normalnie sprowadzić samochód tzn. mniej-więcej od 10 lat.
[ Dodano: Wto Paź 16, 2007 19:54 ]
PHJOWI napisał/a:
Pan powiedział że drzwi też był malowane zadzwoniłem do lakiernika się dowiedzieć bo przecież walone nie były , on mi odparł że trzeba cieniować element sąsiedni aby odcień był ok , dowiadywałem się u kilku że tak robią a cała operacja nazywa się cieniowaniem.
Oglądałem samochód kolegi Tempesta. Do cieniowania na tylnych drzwiach, nie trzeba odkręcać metalowageo ucha do zamykania tylnych drzwi. Swoją drogą bardzo widoczna jest różnica w odcieniu pomiędzy tylnym błotnikiem a klapką wlewu paliwa.
Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Wto Paź 16, 2007 19:55
tomi weż jeszcze ty oliwy do ognia nie dolewaj, sam masz sklepik z częściami i też nie masz czasu nawet klientom odpowiadać, Ja prowadze części i naprawę i jeszcze mamie pomagam w prowadzeniu sklepów naprawdę ciężko jest znaleść czas na co kolwiek , a wtedy kto się myślał o zdjeciach,wtedy miałem 6610 bez aparatu.
[ Dodano: Wto Paź 16, 2007 19:58 ]
a co to tego wlewu to nie wiem bo jak go kupiłem to też na to patrzyłem że odcień klapki jest inny , nie wiem czy fabryczny bubel czy gestapo wymieniało??
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Wto Paź 16, 2007 20:31
PHJOWI napisał/a:
tomi weż jeszcze ty oliwy do ognia nie dolewaj
Miałem się nie wtrącać, ale znam kolegę Tempesta, wiem jak dba o swój samochód i to co zrobił i co jeszcze chce zrobić, aby być dumnym ze swojego auta.
To czym się zajmuję nie ma kompletnie znaczenia. Nie wiesz, czym się zajmuję, zajmowałem. I nigdy nie używam forum do celów komercyjnych!!!
jezdzilem po spocie z chlopakami i akurat tempest smigal najwolniej mimo, ze mial najszybsze auto, wiec argument o takim stylu jazdy mnie rozbawil , tak jak sie draznilem z tempestem, ze jego auto nie jedzie
imho szczescie, ze stalo sie to przy rusznaiu z pod swiatel, bo w innych okolicznosciach ...
historii autaka nie znam, wiec sie nie wypowiem .
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Mała dygresja.
Zmieniłem zdanie odnośnie firmy C.Z. Parts.
Nareszcie ludzkie podejście, no i serwis wreszcie jak się patrzy.
Jest garaż, są dwa stanowiska i przypomina to warsztat, a nie jak kiedyś.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Musisz poszukać:
www.roverki.pl/garage.php => Mazowieckie => Tylko części => CZ Rover Parts Zielonka ul. Bankowa
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Choć nie znam dokładnie całej sytuacji wezmę PHJOWI w obronę.
Każdemu zdarzają się wpadki nawet fachowcom. Czasami przez nieuwagę czasami wynikające z pośpiechu.
To że PHJOWI próbuje bronić swoich racji może (ale nie musi) być dowodem tego że nie miał pełnych informacji o stanie auta. To że nie sprawdził osi (przegubu?) to nieznaczny że nie chciał sprawdzić - gdy ja kupowałem auto też nie sprawdzałem - nawet bym nie pomyślał Kupując rozbite auto parzy się raczej na rzeczy które będzie trzeba zrobić a to co sprawne (poniekąd) nie przykuwa już takiej uwagi
Co do cieniowania to wydaje mi się że to b.dobry dowód na to że ktoś starał się zrobić to auto możliwe dobrze. Dzięki temu nie ma tak ostrej różnicy kolorów pomiędzy dwoma sąsiednimi elementami. Sam ostatnio szukałem lakiernika i okazuje się że u mnie w okolicy nie wielu stosuje cieniowanie większość dobiera kolor i myśli że wystarczy. Z tym że jak się zrobi zdjęcie aparatem z filtrem polaryzacyjnym to widać gdzie jest inny kolor ( teoria nie potwierdzona do końca- ale moja autorska)
Uwierzcie mi że na żywo nie wygląda to tak strasznie trzeba się długo przyglądać by zauważyć a na zdjęciach widać doskonale
Z drugiej strony rozumiem też emocje tempest-a - kupić auto, które wydawało się być w doskonałym (prawie) stanie od osoby która było nie było posiada(ła) pozytywną opinię na forum. i w przeciągu kilku miesięcy tylko dokładać do tego interesu- też bym się czuł oszukany.
Moja rada jest taka : To jest sprawa pomiędzy tempest-em i PHJOWI my nie powinniśmy wtrącać zbyt mocno. a oni już jakoś się dogadają, PHJOWI przecież proponował (co prawda po fakcie) oryginalną część w korzystnej cenie - myślę że w ramach rekompensaty mógłby udzielić specjalnego rabatu również na inne części (ja bym tak zrobił dla dbania o dobry wizerunek firmy nawet gdyby klient nie miał racji - siła plotek jest o wiele większa niż reklamy)
...To że nie sprawdził osi (przegubu?) to nieznaczny że nie chciał sprawdzić...
to jak można wytłumaczyć fakt, że skoro samochód był uderzony - z tego co wiem - najbardziej w przedni lewy błotnik (koło też musiało oberwać, bo w końcu łożysk się nie wymienia po tak krótkim przebiegu), to jakim sposobem nie była sprawdzana półoś;
w końcu koło trzeba było zdjąć, żeby ocenić zakres uszkodzeń i co trzeba wymienić a półoś jest chyba jednym z elementów, które trzeba byłoby sprawdzić, a tak jak już wczoraj napisałem, mechanikowi, który mi ją wczoraj wymieniał od razu rzuciło się w oczy, że to jest półoś z R200
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Sro Paź 17, 2007 11:55
Zawsze Pan Tempest może zadzwonić jeśli potrzebuje jaką części nawet nową czy zamienik czy orginał , dostanie taniej niż gdzie indziej mogę zrobić ten gest i części załatwić po cenach zakupu, żebym wiedział co siedzi w tym aucie to bym nigdy nie sprzedał go do klubowicza,auto sprzedawałem w dobrej wierze żeby tempest wcześniej zjechał to nawet z chęcią bym pojechał tym autem do Komornik na przegląd. uwierzcie mi ja teraz nie pitole głupot ale cała sytuacja z tym MG mnie tenerwuje,gdyż czuje się jak gdyby robiono ze mnie oszusta, a tak nie jest. wtej chwili gdy jadę kupować auto na zachód to zawsze biorę ze sobą wykrywacz grubości lakieru , oraz inne gadzety ponieważ najprawdopodobnie zostałem oszukany podczas zakupu, no ale jak kupujesz z komisu na kauferak to nawet tego komisu nie możesz ścigać.
[ Dodano: Sro Paź 17, 2007 11:57 ]
koło nie było oberwane , tylko felga delikatne jajo miało , Jeśli auto wjechało na lawete o własnych siłach to po co było sprawdzać półosie???
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
koło nie było oberwane , tylko felga delikatne jajo miało , Jeśli auto wjechało na lawete o własnych siłach to po co było sprawdzać półosie???
ale wystarczyło tylko "rzucić okiem" na tą półoś, żeby stwierdzić, że jest innej średnicy
uprzedzając następną odpowiedź - koło było zdejmowane, bo w końcu były założone nowe klocki a stamtąd prosta droga do spojrzenia na półoś
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Ja bym tego niesprawdzenia półosi się tak nie czepiał.
Patrzeć przy wymianie klocków można równie dobrze na wszystkie elementy układu hamulcowego oraz zawieszenia, ale który mechanik to robi skoro zlecenie było na "wymianę klocków"?
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Sro Paź 17, 2007 14:09
Tempest napisał/a:
PHJOWI napisał/a:
koło nie było oberwane , tylko felga delikatne jajo miało , Jeśli auto wjechało na lawete o własnych siłach to po co było sprawdzać półosie???
ale wystarczyło tylko "rzucić okiem" na tą półoś, żeby stwierdzić, że jest innej średnicy
uprzedzając następną odpowiedź - koło było zdejmowane, bo w końcu były założone nowe klocki a stamtąd prosta droga do spojrzenia na półoś
Ok można zobaczyć , tylko moje pytanie brzmi dlaczego także w morganie (a przecież oni mają większe doświadczenie gdyż na rynku chyba są dłużej) tego nie widzieli przecież oni wymieniali łożyska??????? , nie przyglądałem się im w końcu tylko robiliśmy hamulce, półosie nie trzaskały i nikt na nie nie patrzył . Ja nie chcę się kłucić , ale żeby było miło np: do cen podanych przez polmot dorzucam 20% rabat , tak samo na części z intercars 20%.
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Chodziło w całej sprawie raczej o to, że pewne grono osób podejrzewa, że firma PHJowi wymieniała tę nieszczęsną półoś, a że pod ręką był zamiennik pasujący od R200 to go zamontowali. PHJowi twierdzi, że nie zrobił tego i tyle. 100% pewności nigdy nie będziemy mieli. Myślę, że co miało być, to zostało napisane i trzeba zakończyć dyskusję.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Wtrącę się i powiem co nieco:
1 - Turasy wymieniaja w autach co tylko mozna i kradna co mozna (np centralny zamek w Astrze)
2 - cieniowanie to standard jak ktos chce miec dobrze polakierowane
Mam wrazenie ze spotkalo sie paru internetowych specow motoryzacji i powtarzaja podsluchane u mechanikow hstoryjki. Jesli ktos chce pewne auto to zapraszam do salonu.Sprowadzam wszystkie auta dla swoje, kaze wypadkowe i doskonale wiem o niepsodziankach.
I przyznaje - mialem koncowke podluznicy krzywa to pomalowalem cala komore silnika (dla niektorych oznacza to od razu wstawienie cwiartki). Lakierowalem rowniez tylnik zderzak - poprawilem oba blotniki.
Jesli mi ktos powie ze mialem malowac tylko element bez cieniowania - to nie mamy o czym rozmawiac.
A JOWI - super gosc, zawsze pomocny -oba ZT pomogl mi doprowadzic do stanu igly i na pewno nie oszuka nikogo aby zarobic jakis nedzny grosz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum