Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Utrata mocy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Utrata mocy
Autor Wiadomość
seyfer 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 735
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Czw Lip 19, 2007 23:11   [R620] Utrata mocy
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

Panowie mam mały problem z autkiem. Wczoraj wymieniałem cały rozrząd oraz oba paski przy alternatorze i dzisiaj zauważyłem ze auto jakby nie ma takiego kopa jak przed wymianą :???: Co może być tego przyczyną ? :( macie moze jakis pomysł ?
z góry dziękuję za pomoc
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 11, 2011 20:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lip 19, 2007 23:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Czw Lip 19, 2007 23:21   

A nie przeskoczył Ci rozrząd? To główny podejrzany.
 
 
seyfer 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 735
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Czw Lip 19, 2007 23:25   

nie mam pojęcia :/ auto odstawiłem do mechanika więc ciężko mi to stwierdzić tym bardziej ze jesli chodzi o samochód to jestem raczej niekumaty jakos :???: Dzisiaj jechalem sobie w najlepsze ze znajomymi nad jeziorko i przy rozpedzaniu było widac po liczniku ze ciezko sie zbiera to mnie troche zaniepokoło wlasnie
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Lip 19, 2007 23:30   

Może tylko jest kąt wtrysku przestawiony i efekt też będzie podobny, szczególnie w niższych partiach obrotów
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
seyfer 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 735
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Czw Lip 19, 2007 23:34   

wg mnie auto jest ogólnie "troche" zamulone zarówno w niskim jak i w górnym zakresie obrotów :???:

Mam nadzieje ze to nic kolejnego do wymiany bo z torbami pojde chyba
Nie wiem teraz czy sie za glowe złapać i zacząć pakować :neutral: czy iść do zakladu gdzie mi wymieniali sprzęgło i troche hałasu narobic :/
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Lip 20, 2007 00:26   

JA bym wrócił do mechaniorów od pasków i powiedziało całej sprawie i niech myślą co spartolili. Wg mnie to raczej drobiazg niż coś powaznego ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
seyfer 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 735
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Pią Lip 20, 2007 00:36   

mam tez nadzieje ze to jakis drobiazg :/ Jeszcze pare dni temu te auto miało zadzior a teraz to jakby mi tam chomiki wsadzili :sad: Jutro pojade do mechaników i powiem co jak. Napisze jak sie czegoś od nich dowiem

[ Dodano: Pią Lip 20, 2007 3:55 pm ]
bylem w zakladzie i dzisiaj nie ma mechanika więc pozostaje gdybanie co jak i dlaczego tak sie dzieje :/ chwile je potestowalem i jak na moje to wlasnie w gornych fazach obrotów gdzie turbina wyrywa auto do przodu to jest ono takie zamulone :/

[ Dodano: Nie Lip 22, 2007 5:18 pm ]
z informacji jakich uzyskalem od innych mechaników wynika ze prawdopodobnie przy wymianie rozrządu przeskoczył o ząbek i to może być taki powód ? rozumiem ze aby to zrobić tak jak bylo to na nowo musza cały rozrząd rozbierać ?
pozdrawiam

[ Dodano: Nie Lip 29, 2007 2:19 pm ]
Z racji krótkich wakacji wizyta u mechanika troche sie przedluzyla. Bylem wczoraj u owego "majstra" , który powiedzial ze teraz musza kąt wtrysku ustawić i bedzie dobrze. Sam jestem ciekaw na ile on ma racje.... dałem im auto do naprawy to mi wszystko zaczyna piszczeć teraz ..... po wizycie u mechanika dam znać :neutral:
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Paź 08, 2007 16:10   

No i jak sprawa się skończyła?
 
 
seyfer 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 735
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Wto Paź 09, 2007 19:36   

narazie nijako .... jutro wyplata. a mialem ostatnio niemiła niespodzianke od samego autka... koło pasowe alternatora niemal zjechalo do 0 pasek, ktory był zmieniany jakies 2-3 miesiace temu. Wiec teraz postaram sie wymienić wzystko. Alternator nowy albo uzywka z allegro ... Jest opcja kupienia samego koła pasowego ale one 180pln kosztuje a cały alternator na allegro 150..Problem może być jedynie ze znalezieniem odpowiedniego bo mechanicy mowili ze tam jakies sprzęgiełko jest czu coś wiec bede musial po modelach szukać :sad: możecie mi jaki alternator wybrać ? bo szczerze to nie wiem jak sie zabrać za to :/
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Paź 09, 2007 19:41   

Przy alternatorze nie ma sprzęgiełka, tylko pompa podciśnienia. Szukaj alternatra z SDi i będzie OK. A może samo koło pasowe z jakiejś używki dostaniesz??
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
seyfer 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 735
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Wto Paź 09, 2007 19:51   

Ostatnio było też słyszalne jakieś zgrzytania przy alternatorze wiec może to był łożysko i będzie chyba lepiej jesli wymienię cały. Jeszcze taka prośba. Jaki pasek zamówić do tego alternatora bo niestety auta narazie nie ruszam a obróciłó sie na tyle niefortunnie ze nawet aparatem nie dojde zeby fotke zrobić :/
Możecie mi coś polecić ? :/
1
2
3
4

Pasek zdążyłem dzisiaj kupić. Znajomy w sklepie dlugo nie musiałnawet szukać . Teraz pozostaje tylko sprawa alternatora.. mozecie mi nieco pomoc przy wyborze ?:/
 
 
 
Pawel_W 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 114
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Paź 10, 2007 20:27   

seyfer napisał/a:

Pasek zdążyłem dzisiaj kupić. Znajomy w sklepie dlugo nie musiałnawet szukać . Teraz pozostaje tylko sprawa alternatora.. mozecie mi nieco pomoc przy wyborze ?:/


Powoli, jesli pasek kupiles dosc szybko to zapewne masz dokladaną klime a alternator napędza sie z pompy klimy za pomocą paska 4PK545 jak tu . Jak zdejmiesz pasek to sprawdź czy alternator dasz rade ręką przekręcić, jeśli chodzi lekko to jest zdrowy - nie wymieniaj. Ten paseczek lubi sobie piszczec jak słabo naciągnięty. Problem jest dość poważny gdyż ciężko kupic taki pasek dobrej jakości - Contitech wytrzymuje 1000km. Mi udało sie znaleźć Good Year i juz ok 10kkm i cisza, wczesniej wymieniałem co 1kkm.

pozdrawiam
Pawel
 
 
 
seyfer 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 735
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 10, 2007 20:33   

przedtem miałem pasek goodyear'a i prawie nowy jednakze jak wymienialem wszystkie paski to wymienilem wszystko. Ten pasek co kupiłem jest Gates'owski wiec zie zobaczy. Na dobra sprawe zdazylem dobre 1kk km przejechać na tym pasku ale nie powiem jakiej firmy jest.. widzialem tylko ze w oplakanym stanie
 
 
 
Pawel_W 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 114
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Paź 10, 2007 21:01   

Ja probowałem z róznymi paskami, nawet zdarzylo mi sie kupic oryginalny pasek od fiata cinqecento sporting (z katalogu wynika ze stosują go do napedu klimy), niestety trwalosc ich była na poziomie 1-3kkm. Na jedno uważaj - jak urwie Ci sie w czasie jazdy (poznasz po zapalonej kontrolce ładowania) to niezwłocznie sie zatrzymaj, pompa ktora jest na alternatorze odpowiada za podcisnienie do układu wspomagania hamulców. Bez wspomagania naprawde cięzko zatrzymać to auto. Zdarzyło mi sie....
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Paź 10, 2007 21:21   

Pawel_W napisał/a:
to niezwłocznie sie zatrzymaj, pompa ktora jest na alternatorze odpowiada za podcisnienie do układu wspomagania hamulców. Bez wspomagania naprawde cięzko zatrzymać to auto. Zdarzyło mi sie....

Drugim powodem, jest to, ze napędza także pompę wody, a co to znaczy chyba nie musze tlumaczyć ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Pawel_W 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 114
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Paź 10, 2007 21:32   

ten maly pasek nie napedza pompy wody - naped z koła pasowego silnika idzie na pompe wody oraz klime - drugi pasek idzie od pompy klimy na alternator i to ten jest problematyczny
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Paź 10, 2007 21:45   

ahhh u Ciebie jest dokładana klima :oops: nie doczytałem :>
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
seyfer 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 735
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 11, 2007 18:55   

tak wiec dzisiaj wymieniłem pasek ale alternator tez bedzie do wymiany chyba.. za ciezko mi to chodzi. Pasek sam w sobie wydaje sie byc dobry ale nie wiem czy alternator wymienic juz teraz czy czekac co bedzie sie dzialo z tym paskiem :/
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10907
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Paź 11, 2007 19:10   

może wystarczy łożyska w alternatorze nowe zapodać ;)
po co wydawać 300 jak można 30 :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
seyfer 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 735
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Pią Paź 12, 2007 23:33   

a i tu też masz racje :) zobacze czy da sie to jakoś zrobić bo sam takowych zdolności manualnych nie mam :/ Póki co koszt paska to jakies 20pln i ciekawe ile mnie te autko jeszcze wyniiesie.. btw. mozecie polecic jakis dobry olej połsyntetyk za w miare rozsądne pieniądze ?:/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620 SDi] Chwilowa utrata mocy
chaker24 Rover serii 600, Honda Accord 7 Pią Sie 10, 2012 15:11
Gość
Brak nowych postów [R620] Utrata mocy i duszenie silnika
cieplik Rover serii 600, Honda Accord 9 Czw Sty 07, 2010 23:17
thef
Brak nowych postów [R620] problem z obrotami i utratą mocy i biały dym
Slepiecc Rover serii 600, Honda Accord 3 Wto Gru 11, 2012 02:01
zimek-1985
Brak nowych postów [r620] utrata mocy i kopcenie na czarno silnik zgasł
vck1000 Rover serii 600, Honda Accord 10 Sob Lut 09, 2013 00:19
R.E.D.
Brak nowych postów [R620] Utrata mocy, falują obroty, szarpanie, check engine
Abaddon09 Rover serii 600, Honda Accord 12 Sro Mar 21, 2018 10:20
ROVER620Di



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink