Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Parę pytanek nowego użytkownika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400] Parę pytanek nowego użytkownika
Autor Wiadomość
maspex 



Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 7
Skąd: Mazury



Wysłany: Sro Gru 12, 2007 19:45   [R400] Parę pytanek nowego użytkownika
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 Rok produkcji: 1996

Witam wszystkich serdecznie,
moj tato kupil w wekend rovera 414 z 96r od znajomego,przebieg 92tys (autentyczny,prawda ze fajnie :mrgreen: ) byla wymieniana uszczelka pod glowica(metalowa) . Czy wymiana moze powodowac spadek mocy auta? Czy przez wymiane auto jest juz "naznaczone" ? dzisiaj nim jezdzilem i niestety jakos malo mocy autko ma,sam mam hyundaia scoupe 1.5 90koni i jest duzo bardziej zwawy,a ma przebieg 2X wiekszy. Jeszcze ciekaw jest o wycieki- czy w tym modelu to normalne? Kapie spod auta,silnik opocony-wyglada na uszczelke pod zaworami i uszczelki walka. Czy to pilna naprawa ?? ? Czy ciezko jest rozebrac caly rozrzad,zeby dostac sie do uszczelniaczy walka ? Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Sty 01, 2011 19:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Gru 12, 2007 19:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
paff 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Sro Gru 12, 2007 21:38   

uszczelka pod zaworami?
- moze kapac albo uszczelka pokrywy zaworow
- albo z polowki glowicy na wysokosci walkow i to trzeba rozkrecic i posmarowac loctite i dobrze dokrecic

no ale...robiac glowice nie lepiej zrobic komplet uszczelek w okolicy glowicy? raz a dobrze? pomijam fakt ze wszelkie instrukcje mowia ze uszczelki sa jednorazowe, no ale to chyba poprostu drozej kilka razy bulic za robocizne :)
_________________
820ti Coupe :-) raw power
 
 
maspex 



Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 7
Skąd: Mazury



Wysłany: Sro Gru 12, 2007 21:52   

paff napisał/a:
uszczelka pod zaworami?
- moze kapac albo uszczelka pokrywy zaworow
- albo z polowki glowicy na wysokosci walkow i to trzeba rozkrecic i posmarowac loctite i dobrze dokrecic

spod pokrywy oczywiscie

no ale...robiac glowice nie lepiej zrobic komplet uszczelek w okolicy glowicy? raz a dobrze? pomijam fakt ze wszelkie instrukcje mowia ze uszczelki sa jednorazowe, no ale to chyba poprostu drozej kilka razy bulic za robocizne :)


co ja moge poradzic,wlasciciel wlasciciel wlasnie w "takim" warsztacie wymienial i teraz trzeba poprawiac to,a kapie olej niezle,pod autem sa krople oleju

jeszcze mam pytanko,jak kierownica musi byc skrecona troche w lewo,zeby jechal prosto samochod,ale nic nie sciaga to zle drazki kierownica zalozone?
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Sro Gru 12, 2007 22:08   

maspex napisał/a:
jeszcze mam pytanko,jak kierownica musi byc skrecona troche w lewo,zeby jechal prosto samochod,ale nic nie sciaga to zle drazki kierownica zalozone?

to moze znaczyc ze byla wymieniana przekladnia kierownicza ( przy takim przebiegu raczej malo prawdopodobne) i ktos po wymianie nie ustawil idealnie kierownicy lub nie masz zbieżności na przednich kolach

tyle mi przychodzi do glowy
Ostatnio zmieniony przez Ciufa Sro Gru 12, 2007 23:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sro Gru 12, 2007 22:12   

ustaw zbierzność i będzie ok
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Sro Gru 12, 2007 22:48   

PHJOWI napisał/a:
ustaw zbierzność i będzie ok

A będzie jeszcze lepiej, jak ustawisz ZBIEŻNOŚĆ :P ;)

Sorry, nie mogłem wytrzymać :ups:
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Gru 13, 2007 09:32   

maspex napisał/a:
Czy wymiana moze powodowac spadek mocy auta? Czy przez wymiane auto jest juz "naznaczone" ?

Wymiana HG nie powinna powodować żadnych efektów ubocznych. Auto powinno jeździć tak jak przed wymianą, gdy było jeszcze sprawne.
Być może mechanik źle założył pasek rozrządu...
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r400.98]pare pytan technicznych
bolec0000 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Kwi 18, 2010 20:34
bolec0000
Brak nowych postów [R400] Parę pytań dotyczących zawieszenia.
cypiss Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sro Mar 07, 2012 16:29
sTERYD
Brak nowych postów [R400 1.6 '98] Pare problemów oraz układ chłodzenia świruje.
Artour Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Czw Gru 31, 2009 18:55
magneto
Brak nowych postów [R414] Ogrzewanie - cos nowego
dziq Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 23 Pon Gru 27, 2010 19:16
porter87
Brak nowych postów [MG ZS] Cena zderzaka nowego
Bidi Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Wto Sty 27, 2009 21:07
Gość



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink