Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Gaz- Który lepszy?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Gaz- Który lepszy?
Autor Wiadomość
MarcinRad 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 106
Skąd: Lubin



Wysłany: Czw Sty 03, 2008 23:47   [R75] Gaz- Który lepszy?
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: wszystkie

Który gaz bedzie domnie lepszy zwykła sekwencja czy wtrysk w fazie ciekłej i jaka może byc cena tej drugiej instalki. Mój silnik to 2.5 v6 http://www.mq.pl/autogrzes-gaz/

[ Komentarz dodany przez: thef: Czw Sty 03, 2008 23:52 ]
Proszę poprawić temat, nowicjuszem na forum nie jesteś ;) .

[ Dodano: Pią Sty 04, 2008 00:06 ]
Hmmm chyba sam sobie na pytanie odpowiadam i założe Prince jak będe musiał bo ceną benzyny straszą a ta 5 generacja to chyba kosmos cena.

[ Dodano: Pią Sty 04, 2008 00:08 ]
Kto zna dobrcych gaziarzy w okolicach Wrocławia, Lubina, Głogowa, Legnicy i jaka będzie cena z montazem do 6 garów.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Gru 03, 2010 19:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 03, 2008 23:47   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Sty 04, 2008 00:24   

MarcinRad napisał/a:
Kto zna dobrcych gaziarzy w okolicach Wrocławia, Lubina, Głogowa, Legnicy i jaka będzie cena z montazem do 6 garów.

O cenę montażu pytaj instalatorów.

We Wrocławiu dobre opinie są o http://www.cito.com.pl/

W fazę ciekłą nie ma sensu moim zdaniem brnąć. Załóż porządną IV generację (Prins, BRC Sequent, a nawet Stag300 z porządnymi wtryskami i reduktorem z górnej półki)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pią Sty 04, 2008 00:30   

kumpel zakładał do v6 75 instalkę BRC i chyba zapłacił około 2500 lub 3500, narazie jest ok.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
secio 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 387
Skąd: Ruda Śląska



Wysłany: Pią Sty 04, 2008 00:41   

piter34 napisał/a:

W fazę ciekłą nie ma sensu moim zdaniem brnąć. Załóż porządną IV generację (Prins, BRC Sequent, a nawet Stag300 z porządnymi wtryskami i reduktorem z górnej półki)


Czy Prins, BRC sa lepsze od Stag300, pomijajac cene ? Pytam, bo bardzo czesto spotykam sie ze stwierdzeniem "a nawet STAG300". W moim przypadku cena instalki BRC i STAG300 to zblizony (w okolicach +/-200PLN) wydatek, wiec, jezeli za STAGiem ma przemawiac przede wszystkim cena...

Mariusz
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Sty 04, 2008 08:53   

za STAGiem jak dla mnei przemawia cena, jakość oraz to, że w prosty sposób można samemu poprawić ustawienia gazowników ;) Nie słyszałem o problemach ze stagiem na tym forum ;) Zawsze można poczytać na forach LPG ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Sty 04, 2008 18:26   

secio napisał/a:
Czy Prins, BRC sa lepsze od Stag300, pomijajac cene ?

Prins i BRC Fly Sequent to górna półka z megawypasionymi wtryskiwaczami rodem z Japonii i porządnymi reduktorami. BRC Sequent24 to wersja "value" pełnego Sequenta (do poczytania w necie o różnicach) i to ona kosztuje mniej więcej tyle co Stag300. Stag300 to tylko sterownik i do niego można dobrać jakikolwiek reduktor (nawet syfny, tani) oraz wtryski (niewydajne, kiepskie). Oczywiście Stag300 to bardzo dobry sterownik, który spokojnie obsłuży KV6.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
morris 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 219
Skąd: Kraków/Lublin



Wysłany: Pią Sty 04, 2008 20:04   

Co do róznic między instalkami to nie mam pewności ale instalatorzy w moim mieście tylko na BRC seq24 dawali 2 lata gwrancji bez limitu kilometrów, na inne instalki albo krótszy okres albo do 30 tyś.km.
_________________
Zdrowy sen nie tylko przedłuża życie, ale i skraca dzień roboczy.
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Sty 04, 2008 22:55   

morris, gwarancja to mocna strona BRC. :lol:
...i nie piszę tego dlatego, że to się jakoś specjalnie psuje.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
MarcinRad 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 106
Skąd: Lubin



Wysłany: Pią Sty 04, 2008 23:06   

Dzisiaj 2 gaziarzy z Legnicy zaproponowało mi instalke brc seqent 56 za cene 3800 z butlą w koło i gwarancją bez limitu kilometrów na 2 lata. Obaj pytali o silnik. pojemnosc, rok produkcji i moc w koniach mechanicznych. Z tym że pierwszy odrazu powiedział tak a Kv6 2.5 wiem co to jest i odrazu podał cene tylko spytał o moc bo niepamięta czy to jest 177 koni. Bynajmniej lepsze wrażenie sprawił bo ten drugi niewiedzial co to za silnik jest. I pytanie czy to dobra instalka ?? ? I czy jak taką założą to mam dociekać jaki parownik jakie wytryski czy to wszystko jest BRC i się nieprzejmować i co myślicie o cenie?
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Sty 10, 2008 16:58   

Co do ceny, to nie odpowiem. Wiem, że Sequent24 chodzi od ok. 2500PLN.
Instalacja jest dobra, ale ja osobiście wolałbym zamiast tego Staga300 + wtryski MagicJet + porządny reduktor (Zavoli) + porządny gazownik.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Kieras 



Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 4
Skąd: Międzyrzec Podlaski



Wysłany: Czw Sty 10, 2008 17:30   Ja mam autogaz

W moim Roverku 75 2.5 benz zamontowalem instalacje BRC, jakis najwyższy model nie pamiętam jaki w kwietniu tego roku. Dalem 4000. Do dzisiaj zero awarii. Jedyny mankament to spalanie, ale to raczej wina krótkich dystansów. w miescie bierze 20 l gazu na trasie ok 13-1 ( ale średnio jade 130-140). Jadąc grzecznie poniżej 10l.

Dziś brałbym to co chcialem pierwotnie - diesel
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Sty 10, 2008 20:12   

Kieras napisał/a:
w miescie bierze 20 l gazu na trasie ok 13-1 ( ale średnio jade 130-140). Jadąc grzecznie poniżej 10l.

To raczej normalne spalanie biorąc pod uwagę dane podawane przez producenta dla wersji z automatyczną skrzynią biegów. ;-)

Kieras napisał/a:
W moim Roverku 75 2.5 benz zamontowalem instalacje BRC, jakis najwyższy model nie pamiętam jaki w kwietniu tego roku. Dalem 4000.

Najwyższy model to BRC Fly Sequent, ale wątpię, aby montowano go za 4000 do 6-cylindrowego silnika. Ta cena pasuje mi do Sequenta56 albo 4-cylindrowego Fly.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1453
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Pią Sty 11, 2008 09:12   

co do gazu na 6 cylindrów, to mój brat w tym tygodniu założył BRC Sequent 56 do Mazdy Xedos 6 z '97, 2,0 V6. dał za nią 3400zł. i nie narzeka. :wink:
Co do gazowników, to raczej są pewni, ja i brat zakładaliśmy sobie instalki u dealera Hyunday'a w Busku-Zdroju. Zakładają instalki do fabrycznych autek z salonu i tylko BRC, na instalke mają aprobatę Hyunday'a.
I te 2 lata gwarancji... :grin:
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Sty 11, 2008 09:45   

Skoro ASO ładuje BRC do 6 cylindrów za 3400PLN, to ta wcześniejsza cena 4000PLN jest raczej wygórowana... :cool:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Kieras 



Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 4
Skąd: Międzyrzec Podlaski



Wysłany: Pią Sty 11, 2008 10:54   

Zgadza się, mam BRC Sequent56, nie znam się na tym więc wybaczcie. Wtedy (kwiecień) tak jak napisałem 4000 mnie to kosztowało.
 
 
muadip24 



Dołączył: 12 Maj 2007
Posty: 2
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Pią Sty 11, 2008 12:29   Pytanie

Witam

Trochę podłączam się w temat ale chciałbym wiedzieć czy ktoś coś wie o mojej instalacji.
Kupiłem moją 75 już z gazem z papierów wynika że to reduktor i elektrozawór ZAVOLI,
wielozawór i zawór tankowania TOMASETTO, obudowa wielozaworu STAKO, jednostka sterująca ZAVOLI.
Czy ktoś ma pojęcie co to za instalacja i czy to coś dobrego?.
ROVER 75 2,5 V6

Pozdrawiam
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Sty 11, 2008 13:59   

muadip24 napisał/a:
Czy ktoś ma pojęcie co to za instalacja i czy to coś dobrego?.

Prawdopodobnie masz coś takiego jak na tej stronie, czyli sterownik "Alisei Zavoli".
Zavoli to ogólnie dobra i uznana marka, ale nie mam absolutnie żadnej wiedzy na temat sterowników tej firmy (nie są na pewno popularne)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Czw Sty 24, 2008 19:47   

http://www.instalacjegazowe.eu/ najlepsi w okolicy tylko instalacje BRC. Gazowalem u nich Forda sierre, Stag 300 to koszt 2700 do 1.4 :P nie wiem jak do V6 podjedz i pogadaj masz żut beretem jakby co to Cie pokieruje :)
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
rafalg 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 177
Skąd: Lublin



Wysłany: Czw Sty 24, 2008 21:47   

Do KV6 2,5 jedynie BRC IV generacji (instalacja kompletna, wtryski, emulator,komp, zawór krokowy top,reduktor do butli, parownik,okablowanie pr.) ta instalacja nadaje się do manuali oraz do automatów. A wogóle manual pojedzie bez problemów, natomiast automat wymaga dobrej instalacji z wysterowaniem do kompa skrzyni przez komp silnika, więc nie radzę zakładać nic innego no może ewentualnie zavoli (kompletna instalacja) a nie składak. Do tej instalacji proponyję zamontować również smarowanie gniazd zaworów Keihin. Tak jak było we wcześniejszych postach STAG często jest składany z różnych części jedynie sterownik jest Staga.
_________________
ROVER 75 ......:::Lublin:::.......
Jeśli pomogłem kliknij POMÓGŁ
 
 
bartko100 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 135
Skąd: Łosice



Wysłany: Czw Sty 24, 2008 22:16   

Tak ale STAG na dobrym reduktorze, wtryski magicjet, planijet,matrix,i poprawny montaż wyprzedza technologicznie BRC, problem tkwi w solidnym montażu. poszukaj na forum tym w moim podpisie Grześka on jest z lublina i uczył się od mistrza , więc robote masz na bank dobrze zrobioną
_________________
FORUM LPG KME STAG ZENIT
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r75]Niedziałający ABS już nie wiem który raz
sebol11 Rover serii 75, MG ZT 10 Czw Sty 21, 2016 20:02
sebol11
Brak nowych postów [R75] Który czujnik parktronic
tsuch Rover serii 75, MG ZT 2 Wto Sty 20, 2009 20:32
tsuch
Brak nowych postów [R75] Olej LIQUI MOLY - ktory do v6?
R75 Rover serii 75, MG ZT 11 Wto Gru 02, 2014 14:34
SeniorA



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink