Forum Klubu ROVERki.pl :: Czy R200SDi "robi" R214Si?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Czy R200SDi "robi" R214Si?
Autor Wiadomość
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Sty 29, 2008 21:02   

Cytat:
Niby moc ta sama a dlaczego dieselek go robi?

Kto powiedział, że go robi? W sprincie TURBOdieselek nie daje rady. :lol:

[ Dodano: Wto Sty 29, 2008 21:02 ]
ceremony napisał/a:
Maciek ja tez robilem pomiar w Kreatorze Mocy seryjnego auta, to bylo jakies 3 tyg temu

Pochwal się wykresem ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sty 29, 2008 21:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dante27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 204
Skąd: 33- 300 Nowy Sącz



Wysłany: Wto Sty 29, 2008 21:04   

Oczywiście że robi, pod względem mocy, momentu obrotowego i przyspieszenia.
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Sty 29, 2008 21:12   

dante27 napisał/a:
Oczywiście że robi,

Wiesz, ja mogę swoje, a Ty swoje.

dante27 napisał/a:
pod względem mocy, momentu obrotowego

Tak, tutaj diesel wygrywa na papierze.

dante27 napisał/a:
i przyspieszenia.

A tutaj przegrywa w praktyce (im większa prędkość, tym gorzej), jeżeli bierzemy pod uwagę sprint od 0 do Vmax i każde inne przyspieszanie przy założeniu najlepszego wykorzystania mocy (czyli optymalne przełożenie skrzyni biegów)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Wto Sty 29, 2008 23:25   

Konie dają prędkość maksymalną a moment daje przyspieszenie... :razz:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Sty 29, 2008 23:53   

kolin napisał/a:
Konie dają prędkość maksymalną a moment daje przyspieszenie...

To jest takie dosyć ogólne uogólnienie :mrgreen:
...bo gdyby tak się tym sugerować, to 1.4 16V dostawałby baty od 2.0D 86KM (mowa o silnikach w R200). :roll:

Liczy się moment obrotowy przekazywany na koła, to ile go mamy w danym okresie czasu.
Znając moment obrotowy przy danych obrotach silnika można policzyć jego moc, która z kolei przekłada się na pracę, którą on wykonuje. W silnikach benzynowych mamy wyższe obroty i nadrabiamy tym braki w momencie obrotowym.

Moc (obroty) = Moment(obroty) * obroty
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
radko 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 62
Skąd: Kąty/k.Góry Kalwari



Wysłany: Sro Sty 30, 2008 12:17   

piter34 napisał/a:
A tutaj przegrywa w praktyce (im większa prędkość, tym gorzej), jeżeli bierzemy pod uwagę sprint od 0 do Vmax i każde inne przyspieszanie przy założeniu najlepszego wykorzystania mocy (czyli optymalne przełożenie skrzyni biegów)


To dlaczego dane techniczne R200 z tej strony podają : przyspieszenie od 0-100km/h dla benzyny 1.4l 103 km - 10,7sek. a dla 2.0sdi 9,8? :razz:
_________________
radko
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Sty 30, 2008 14:04   

nie wiem :lol: w modlinie Violki krówka jeździła równo z 214stkami - wygrywali na zmianę ;) a ja od xROnx'a dostałem jakieś 2 długości na 400m ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Sty 30, 2008 16:06   

radko napisał/a:
To dlaczego dane techniczne R200 z tej strony podają : przyspieszenie od 0-100km/h dla benzyny 1.4l 103 km - 10,7sek. a dla 2.0sdi 9,8? :razz:

Nie wiem, ja tego nie pisałem ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Czw Sty 31, 2008 00:20   

w ile sie do Paki buja SDI :?:

[ Dodano: Czw Sty 31, 2008 00:23 ]
SDI 10,8
1.4 11,5

Hmmm wszędzie piszą jak chcą
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
radko 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 62
Skąd: Kąty/k.Góry Kalwari



Wysłany: Sob Mar 01, 2008 22:32   

w 10,8 s
_________________
radko
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Mar 01, 2008 22:37   

nie zapominajcie o warunkach pomiarów w fabryce no i o "łączniku" omiedzy fotelem a kierownicą :lol:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Nie Mar 02, 2008 23:20   

Tak sie teraz zastanawiam, jak fabryki/salony testują auta pod względem osiągów ??

Tor, maszyna jakaś czy jak to ??

Chodzi o pomiar 0-100, v-max, elastycznosc
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Mar 03, 2008 13:13   

kolin napisał/a:
Tor, maszyna jakaś czy jak to

Ja zawsze myślałem, że tor, aparatura pomiarowa i kierowca testowy (znający się na rzeczy).
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Mar 03, 2008 13:28   

+ n pomiarów później uśrednionych ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Zasady kącika "Tuning mechaniczny"
piter34 Tuning mechaniczny 0 Pon Kwi 02, 2007 11:07
piter34
Brak nowych postów Ogłoszenie: Rover "K" seria
kasjopea Tuning mechaniczny 0 Pią Lip 19, 2013 17:53
kasjopea
Brak nowych postów [r214si] Tłumik "sportowy"
Lisus Tuning mechaniczny 10 Pon Wrz 05, 2011 22:33
Kozik
Brak nowych postów R200 tłumik "dedykowany" od Michael Tuning System
muzyczny_rover Tuning mechaniczny 20 Pią Maj 08, 2009 16:17
Roj
Brak nowych postów [r 45 2.0 101KM] modzielny "chip tuning" + podkręc
costa Tuning mechaniczny 8 Nie Kwi 29, 2018 07:31
costa



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink