Forum Klubu ROVERki.pl :: [R820] Co mu dolega :(
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Czw Lis 18, 2010 18:49
[R820] Co mu dolega :(

Szarpanie podczas przyspieszania
Autor Wiadomość
bartko100 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 135
Skąd: Łosice



Wysłany: Czw Lut 28, 2008 20:43   

Wojtek ma racje , ale koleżanka chyba pisała że to na gazie występuje , więc logicznie wykluczyłem pb, ale niech sie wypowie dokładnie koleżanka czy to na pb występuje także
_________________
FORUM LPG KME STAG ZENIT
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lut 28, 2008 20:43   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kama181 



Dołączyła: 16 Lut 2008
Posty: 11
Skąd: Nowa Ruda



Wysłany: Pią Lut 29, 2008 10:31   

Szarpanie występuje tylko na gazie. Silnik jest po naprawie, bo nowego nie mogliśmy w sklepie ani w anglii dostać. Kable świece itd są wymienione.

A teraz nowy problem wynikną Zawór ciśnienia do pompy wspomagania... pytanie czy są zamienniki do tego.

Bo wiem że pasują części Hondy Accord ale nie wiem dokładnie której.


Chyba zostanę mechanikiem... :P
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Lut 29, 2008 11:01   

kama181 napisał/a:
A teraz nowy problem wynikną Zawór ciśnienia do pompy wspomagania... pytanie czy są zamienniki do tego.

Załóż nowy wątek w tej sprawie. :cool:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
kama181 



Dołączyła: 16 Lut 2008
Posty: 11
Skąd: Nowa Ruda



Wysłany: Sob Kwi 05, 2008 11:04   

Więc tak samochód dzisiaj wyjeżdża z warsztatu. Dzięki koledze z TomaTeam udało się naprawić samochód a dokładnie zregenerować części w dość tani sposób. Wtniknął kolejny problem przy naprawie, że kierownica kręciła się w kółko a czasami się zacinała.. Przekładnia i pompa zostały zregenerowane (przekładnia w Wałbrzychu, pompa w Łodzi).. jeśli ktoś ma problem z częściami to również firma z Łodzi dysponuje rzadkimi częściami i za niską cenę.

Problem z gazem nadal nie zniknął, a nawet zaczęło szarpać na benzynie.. teraz samochód jeszcze zostanie oddany do elektronika aby połączyć się z komputerami. Zobaczymy co wyniknie.

Dziękuję Wam bardzo za pomoc. To dzięki Wam naprawa w sumie przebiegła szybko i sprawnie (chodź mimo że to dość długi odstęp czasu, ale uwierzcie mi firma z Raciborza paprała się 4 miesiące [nie polecam])

Pozdrawiam.
 
 
kwiat_paproci
[Usunięty]






Wysłany: Sob Kwi 05, 2008 17:14   

Tym szarpaństwem to i ja jestem zaciekawiony, mój robi mi to samo na gazie.

Daj znać. :wink:
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Nie Kwi 06, 2008 09:45   

kama181 napisał/a:
Problem z gazem nadal nie zniknął, a nawet zaczęło szarpać na benzynie..

To tak jakby kolejne stadium problemu powstałego prawdopodobnie w wyniku złego ustawienia gazu. Złe czasy wtrysku gazu powodują przestawianie się czasów wtrysków komputera benzyny :/
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Kwi 06, 2008 12:24   

Piter34 mam takie pytanie czy istnieje taka możliwość że po montażu instalacji LPG w pierwszej kolejności trzeba nauczyć MEMS pracy (adaptacja czy jakoś tak to tak sie nazywa) i dopiero po tym brać sie za ustawianie kompa od LPG? Czy sterownik LPG nie bazuje na parametrach pacy kompa benzynowego? - takie moje przemyslenia
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 15:39   

Marrkus napisał/a:
Piter34 mam takie pytanie czy istnieje taka możliwość że po montażu instalacji LPG w pierwszej kolejności trzeba nauczyć MEMS pracy

Teoretycznie nie ma takiej potrzeby, bo ty przyjeżdżasz na montaż gazu ze sprawnym MEMSem, który "wie" jak ma pracować. ;-)
Po montażu gazu następuje kalibracja, podczas której tak naprawdę konfigurujesz nastawy komputera gazowego w taki sposób, aby nie zmienił nastaw (czasów wtrysku) komputera benzynowego.

Rozjechanie się nastaw MEMSa może być spowodowane ustawieniem gazu "na pałę" i wypuszczenie klienta z warsztatu (krzyż na drogę :( ).

Marrkus napisał/a:
Czy sterownik LPG nie bazuje na parametrach pacy kompa benzynowego?

Tak, bazuje na czasie wtrysku benzyny, przeliczając wg swoich algorytmów na czas wtrysku gazu.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
kama181 



Dołączyła: 16 Lut 2008
Posty: 11
Skąd: Nowa Ruda



Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 16:51   

Oczywiście znów zasugeruję się Waszymi wypowiedziamy i postaram się przekazać wszystko dokładnie mechanikowi.. :)

Dzięki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R820] Nie odpala
Yog-Sothoth Rover serii 800 9 Nie Sie 01, 2010 23:45
AndrewS
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R820] zamienniki
leo1009 Rover serii 800 1 Pon Maj 27, 2013 19:32
szoso
Brak nowych postów R820] Co to może być
marpa Rover serii 800 5 Pon Lis 03, 2008 21:26
marpa
Brak nowych postów [R820] Zbieżność
Grzesiek820 Rover serii 800 2 Sro Kwi 25, 2007 22:31
piter34
Brak nowych postów [R820] Workschop
dragi Rover serii 800 3 Sro Kwi 25, 2007 20:21
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink