Wysłany: Sob Sty 22, 2011 13:11 [R75] Diagonostyka Warszawa - szukam
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam,
Czy może oprócz Babic jest gdzieś jeszcze jakiś zakład gdzie mogę podpiąć mojego roverka pod kompa? Najlepiej po wschodniej stronie Wisły, bo tutaj najwięcej spędzam czasu, a Babice za bardzo nie są mi po drodze.
A tak w ogóle to ile może kosztować podpięcie roverka pod kompa w tych rejonach?
Z góry dziękuję za namiary!
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sty 22, 2011 13:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
grregg, albo w niedziele przyjedź na spota na bemowo (więcej w sekcji spoty lokalne). Rzeczony przez Raptile mariusz418 bywa tam i możesz się z nim dogadać.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Wysłany: Sob Lip 23, 2011 17:24 [r75] szukam mechanika - Warszawa i okolice
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam,
Panie i Panowie poszukuję mechanika z doświadczeniem z 75'tką. Mam całą listę drobnych i grubszych rzeczy do zrobienia, a mój obecny mechanik nie chcę się tego podjąć.
Dla przykładu:
- centralny zamek - zamyka losowo drzwi
- alarm -brak
- sprzęgło - czasami nie podnosi się do końca, muszę podnosić nogą
- airbag - czasami świeci mi się kontrolka
- wiecznie ginie mi tylna pozycja, przedni kierunek i podświetlenie tablicy
- ogrzewanie i klima działa bardzo dziwnie
- uszkodzony pomiar temperatury zewnętrznej - czujnik jest sprawny
- cieknie woda do bagażnika
- hamulec jest mega twardy (ale działa )
- czasami się zadławi przy ruszaniu i raz miałem jakąś przerwę przy 140km/h
- biegi czasem dziwnie wchodzą
- czujniki parkowania też padły
Pewnie znalazłoby się coś jeszcze, ale chwilowo tyle mi przychodzi do głowy. Wiem, że większość to jakieś głupoty, które pewnie dałbym radę zrobić sam. Ale nie mam narzędzi, garażu ani czasu. Wolę zlecić to mechanikowi. Mojemu obecnemu mechanikowi, który robi mi inne auta nie chce się w to bawić.
Muszę go zrobić albo sprzedać, bo u mnie w domu tylko ja nim potrafię jeździć . Żona wkurza się, że gaśnie jej na skrzyżowaniach, na hamulec to musi prawie stawać , a zamyka się dopiero za którymś razem... Przez co ciągle mi zabiera busa, a d 75'tki wszystkiego nie włożę Sorki, musiałm się komuś wyżalić
Jeżeli ktoś może polecić kogoś z doświadczeniem z Wa-wy i okolic to z góry bardzo dziękuję.
Panie i Panowie poszukuję mechanika z doświadczeniem z 75'tką.
Mój typ pada na kolegę mariusz418. Niestety w chwilo obecnej do 4 sierpnia 2011 przebywa na urlopie poza granicą naszego kraju.
Część Twoich bolączek + diagnoza innych rzeczy może odbyć się na spocie warszawskim (w każdą niedzielę na bemowie, od 20:00 - więcej info w odpowiednim wątku na forum). Resztę powinien ogarnąć w sumie każdy inny ogarnięty mechanik, ale większość z nich ogarnie Ci Mariusz z "English Cars - Mariusz Stanisławski".
Masz taką typową listę bolączek R75. Brakuje wentylatora jeszcze i koła dwumasowego
Kupiłeś auto z taką listą usterek czy tak Ci się dzieje, od dawna już i kolekcjonujesz?
A Twój mechanik to ten z tych co zmieniają koła z letnich na zimowe, akumulator i ew. klocki? Czy nie chce mu się w to bawić, bo żyje mitem, że w tych autach śrubki kręcą się w drugą stronę ?
franc napisał/a:
Żona wkurza się, że gaśnie jej na skrzyżowaniach, na hamulec to musi prawie stawać
Nie dziwie się jej Sam bym się wkurzał jeżdżąc taką tykającą bombą usterkową
Kompleksowo wszystkie ogarnie i w niedługim czasie, to chyba tylko wspomniany przeze mnie Mariusz.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Mój typ pada na kolegę mariusz418. Niestety w chwilo obecnej do 4 sierpnia 2011 przebywa na urlopie poza granicą naszego kraju.
Serdeczne dzięki za namiary, po urlopie na pewno do niego zadzwonię.
MaReK napisał/a:
...
Masz taką typową listę bolączek R75. Brakuje wentylatora jeszcze i koła dwumasowego
Kupiłeś auto z taką listą usterek czy tak Ci się dzieje, od dawna już i kolekcjonujesz?
A Twój mechanik to ten z tych co zmieniają koła z letnich na zimowe, akumulator i ew. klocki? Czy nie chce mu się w to bawić, bo żyje mitem, że w tych autach śrubki kręcą się w drugą stronę ?
...
Mój mechanik jak sam powiedział " nie lubi zajmować się pierdołami ". Chociaż w busie i innych osobówkach robił mi praktycznie wszystko. Ale rovera chyba się boi
Cześć z tych usterek dostałem gratis przy zakupie, ale niestety ich nie zauważyłem. Tak to jest jak laik kupuje auto używane.
Sprzedawca poinformował mnie tylko o braku alarmu i pustej klimie. Biegi trochę haczyły, ale w poprzednich dwóch, które oglądałem było podobnie. Także myśałem, że ten typ tak ma. Ostatnio miałem okazję poznać użytkownika 75'tki i sprawdziłem jak jest u niego. U niego sprzęgło działała podobnie, ale biegi wchodzą dużo delikatniej.
Jedyne co mi się pojawiło to twardy hamulec. Przed wymianą tarcz, klocków, szczęk hamulce były dużo delikatniejsze. Teraz pedał jest na tyle twardy, że żona (drobniutka osóbka) nie daje rady go wciskać. Robiłem hamulce w innych autach i zawsze po remoncie było dużo lepiej, w tym przypadku jest odwrotnie
Serdeczne dzięki za namiary, po urlopie na pewno do niego zadzwonię.
Ależ proszę bardzo... czytam teraz opinie o innych warsztatach w Warszawie i powiem Ci, że strach jechać gdziekolwiek, bo niektórzy na bolączki sprzęgła mają metodę "przespawać pedał" Poczekaj na mariusz418, ogarnie Ci auto w 100%, podłączy pod komputer i całą prawdę o aucie powie. Zbieraj kasę na części, gdyż Mariusz nie lubi kombinacji i robi w/g fabryki - czyli przeróbki forumowiczów nie bardzo akceptuje.
franc napisał/a:
Ale rovera chyba się boi
Chociaż dobrze, że uczciwie Ci mówi "NIE", a nie próbuje naprawiać i spaprać jeszcze gorzej. Auto jak auto, parę dziwactw jest, ale bez przesady. Z pomocą tego forum, instrukcjami od innych użytkowników będziesz mógł wyszkolić każdego mechanika
franc napisał/a:
Ostatnio miałem okazję poznać użytkownika 75'tki i sprawdziłem jak jest u niego. U niego sprzęgło działała podobnie, ale biegi wchodzą dużo delikatniej.
Biegi nie powinny wchodzi ciężko. Jeśli układ wysprzęglania jest okej, a w skrzyni jest olej dedykowany do tego auta, to powinno wszystko lekko chodzić.
franc napisał/a:
Jedyne co mi się pojawiło to twardy hamulec. Przed wymianą tarcz, klocków, szczęk hamulce były dużo delikatniejsze. Teraz pedał jest na tyle twardy, że żona (drobniutka osóbka) nie daje rady go wciskać. Robiłem hamulce w innych autach i zawsze po remoncie było dużo lepiej, w tym przypadku jest odwrotnie
To coś zwalone. R75 raczej ma dobre hebelki. Może coś źle złożone (chociaż trzeba być wybitnym, żeby tam coś źle złożyć) albo zapowietrzone, a może pompa niedomaga.
Szkoda, że nie znalazłeś czasu, żeby podbić chociażby dzisiaj na spota warszawskiego na bemowo. Pewnie do Twoich usterek dopisalibyśmy jeszcze kilka
Poznałabyś pobieżnie cennik części nowych
Kupa pozytywnych rzeczy przy jednym spotkanku
Ale nie martw się. Jak starczy Ci pieniędzy, czasu i chęci to odpicujesz brykę i pojeździsz trochę. Tylko niestety o auta trzeba dbać
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam Wszystkich - przeczytałem uważnie wszystkie posty łącznie z częścią warsztatową i nie znalazłem - Szukam w Warszawie bądź okolicach warsztatu, który wymieni świece m moim Roverze w jakiś rozsądnych cenach - jak do tej pory wszyscy wyceniają na 150 PLN w polecanym przez Forum warsztacie podano mi cenę 90 PLN za godzinę pracy i wyliczono wymianę świec na 1,5 godziny tak więc wyszło 145 PLN netto - dla mnie to trochę niezrozumiałe. Może ktoś z Forumowiczów zna jakiś warsztat, który nie policzy jak z Bentleya.
Z góry dziękuję
Ostatnio zmieniony przez apples Pon Paź 03, 2011 22:42, w całości zmieniany 1 raz
Ty masz problem za ile ci zrobią a ja mam problem czy wogóle mi zrobią żeby nic nie zdiablić. Przyzam się szczerze że sam się boję tego a muszę to zrobić.
Teoretycznie nie. Ale jak sie dowiedziałem że trzeba ściągać kolektor a nie tak jak w innych masz łatwy dostęp. Dodatkowo uszczelki prawie 100 zl jak będą w złym stanie. Lecz jak czytałem że świece ukręcali a czasami nawet z ukręconą komuś oddali (to było przegięcie) to ci powiem że mam mieszane uczucia.
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Czw Wrz 29, 2011 19:33
markozalko napisał/a:
Ale jak sie dowiedziałem że trzeba ściągać kolektor a nie tak jak w innych masz łatwy dostęp.
do wymiany świec w benzynie 2.0 nie trzeba ściągać kolektora.Z tyłu dla wygody odkręca się specjcjalną klapke w ściance grodzi.Nie mylcie swiec zapłonowych z żarowymi.Temat dotyczy benzyny.
_________________ Andrzej
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez SeniorA Czw Wrz 29, 2011 19:38, w całości zmieniany 1 raz
Z tym kolektorem to prawda - dziś jak wyceniali mi usługę to także powiedzieli, ze nie trzeba go demontować i to jest prawda Natomiast jeden magik próbował mi wycenić wymianę świec z odkręceniem kolektora - ale to już ściema nawet ja (techniczny imbecyl) wiem po przeczytaniu wielu postów, że nie trzeba go demontować
...ja wymianiałem dwa lata temu, czas wymiany hmmm no max 30 min a koszt 50zł (oczywiście mechanik kumaty i wiedział że nie trzeba zdejmować kolektora ) więc jednemu mechanikowi wystarczy 30 min innemu godzina nie starczy (mowa o V6 2.0)
_________________ Pozdrawiam
Rover 75 V6 obecnie Avensis
Zakład, w którym trzeba poświęcić 1,5 godz. na wymianę świec w V6 2.0l. to ECC Babice pod Warszawą
...aż strach pomyśleć ile zajeła by poważniejsza robota wymiana rozrządu to chyba z tydzeń ...a tak poważnie to mechanicy coraz bardziej cwani i zmanierowani trzeba na nich uważać, oczywiście za wiedzę i zaplecze serwisowe się płaci, ale takie proste czynności jak wymiana cześci eksploatacyjnych nie powinna być tak droga (co innego ASO bo to już norma że tam za samo złapanie za klamkę liczą 100zł)
_________________ Pozdrawiam
Rover 75 V6 obecnie Avensis
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum