Forum Klubu ROVERki.pl :: [All] Warsztaty, sklepy - Mazowieckie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[All] Warsztaty, sklepy - Mazowieckie
Autor Wiadomość
grregg 



Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 25
Skąd: wa-wa



Wysłany: Sob Sty 22, 2011 13:11   [R75] Diagonostyka Warszawa - szukam
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam,
Czy może oprócz Babic jest gdzieś jeszcze jakiś zakład gdzie mogę podpiąć mojego roverka pod kompa? Najlepiej po wschodniej stronie Wisły, bo tutaj najwięcej spędzam czasu, a Babice za bardzo nie są mi po drodze.

A tak w ogóle to ile może kosztować podpięcie roverka pod kompa w tych rejonach?

Z góry dziękuję za namiary!
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sty 22, 2011 13:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sob Sty 22, 2011 15:02   

grregg, skontaktuj sie z Mariusz418 posiada T4 (chyba nie przekrecilem :) )
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Sty 22, 2011 17:10   

grregg, albo w niedziele przyjedź na spota na bemowo (więcej w sekcji spoty lokalne). Rzeczony przez Raptile mariusz418 bywa tam i możesz się z nim dogadać.

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
franc 



Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 2
Skąd: wa-wa



Wysłany: Sob Lip 23, 2011 17:24   [r75] szukam mechanika - Warszawa i okolice
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam,
Panie i Panowie poszukuję mechanika z doświadczeniem z 75'tką. Mam całą listę drobnych i grubszych rzeczy do zrobienia, a mój obecny mechanik nie chcę się tego podjąć.

Dla przykładu:
- centralny zamek - zamyka losowo drzwi
- alarm -brak
- sprzęgło - czasami nie podnosi się do końca, muszę podnosić nogą
- airbag - czasami świeci mi się kontrolka
- wiecznie ginie mi tylna pozycja, przedni kierunek i podświetlenie tablicy
- ogrzewanie i klima działa bardzo dziwnie
- uszkodzony pomiar temperatury zewnętrznej - czujnik jest sprawny
- cieknie woda do bagażnika
- hamulec jest mega twardy (ale działa ;) )
- czasami się zadławi przy ruszaniu i raz miałem jakąś przerwę przy 140km/h
- biegi czasem dziwnie wchodzą
- czujniki parkowania też padły

Pewnie znalazłoby się coś jeszcze, ale chwilowo tyle mi przychodzi do głowy. Wiem, że większość to jakieś głupoty, które pewnie dałbym radę zrobić sam. Ale nie mam narzędzi, garażu ani czasu. Wolę zlecić to mechanikowi. Mojemu obecnemu mechanikowi, który robi mi inne auta nie chce się w to bawić.

Muszę go zrobić albo sprzedać, bo u mnie w domu tylko ja nim potrafię jeździć :( . Żona wkurza się, że gaśnie jej na skrzyżowaniach, na hamulec to musi prawie stawać ;) , a zamyka się dopiero za którymś razem... Przez co ciągle mi zabiera busa, a d 75'tki wszystkiego nie włożę ;) Sorki, musiałm się komuś wyżalić ;)

Jeżeli ktoś może polecić kogoś z doświadczeniem z Wa-wy i okolic to z góry bardzo dziękuję.

Pozdrawiam
Franc
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Lip 23, 2011 18:18   

franc napisał/a:
Panie i Panowie poszukuję mechanika z doświadczeniem z 75'tką.

Mój typ pada na kolegę mariusz418. Niestety w chwilo obecnej do 4 sierpnia 2011 przebywa na urlopie poza granicą naszego kraju.

Część Twoich bolączek + diagnoza innych rzeczy ;) może odbyć się na spocie warszawskim (w każdą niedzielę na bemowie, od 20:00 - więcej info w odpowiednim wątku na forum). Resztę powinien ogarnąć w sumie każdy inny ogarnięty mechanik, ale większość z nich ogarnie Ci Mariusz z "English Cars - Mariusz Stanisławski".

Masz taką typową listę bolączek R75. Brakuje wentylatora jeszcze i koła dwumasowego ;)
Kupiłeś auto z taką listą usterek czy tak Ci się dzieje, od dawna już i kolekcjonujesz?

A Twój mechanik to ten z tych co zmieniają koła z letnich na zimowe, akumulator i ew. klocki? Czy nie chce mu się w to bawić, bo żyje mitem, że w tych autach śrubki kręcą się w drugą stronę ;) ?

franc napisał/a:
Żona wkurza się, że gaśnie jej na skrzyżowaniach, na hamulec to musi prawie stawać ;)

Nie dziwie się jej ;) Sam bym się wkurzał jeżdżąc taką tykającą bombą usterkową ;)

Kompleksowo wszystkie ogarnie i w niedługim czasie, to chyba tylko wspomniany przeze mnie Mariusz.

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
franc 



Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 2
Skąd: wa-wa



Wysłany: Nie Lip 24, 2011 11:56   

MaReK napisał/a:

Mój typ pada na kolegę mariusz418. Niestety w chwilo obecnej do 4 sierpnia 2011 przebywa na urlopie poza granicą naszego kraju.


Serdeczne dzięki za namiary, po urlopie na pewno do niego zadzwonię.

MaReK napisał/a:

...
Masz taką typową listę bolączek R75. Brakuje wentylatora jeszcze i koła dwumasowego ;)
Kupiłeś auto z taką listą usterek czy tak Ci się dzieje, od dawna już i kolekcjonujesz?

A Twój mechanik to ten z tych co zmieniają koła z letnich na zimowe, akumulator i ew. klocki? Czy nie chce mu się w to bawić, bo żyje mitem, że w tych autach śrubki kręcą się w drugą stronę ;) ?
...


Mój mechanik jak sam powiedział " nie lubi zajmować się pierdołami ". Chociaż w busie i innych osobówkach robił mi praktycznie wszystko. Ale rovera chyba się boi ;)

Cześć z tych usterek dostałem gratis przy zakupie, ale niestety ich nie zauważyłem. Tak to jest jak laik kupuje auto używane.
Sprzedawca poinformował mnie tylko o braku alarmu i pustej klimie. Biegi trochę haczyły, ale w poprzednich dwóch, które oglądałem było podobnie. Także myśałem, że ten typ tak ma. Ostatnio miałem okazję poznać użytkownika 75'tki i sprawdziłem jak jest u niego. U niego sprzęgło działała podobnie, ale biegi wchodzą dużo delikatniej.
Jedyne co mi się pojawiło to twardy hamulec. Przed wymianą tarcz, klocków, szczęk hamulce były dużo delikatniejsze. Teraz pedał jest na tyle twardy, że żona (drobniutka osóbka) nie daje rady go wciskać. Robiłem hamulce w innych autach i zawsze po remoncie było dużo lepiej, w tym przypadku jest odwrotnie :(

Pozdrawiam
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Lip 24, 2011 23:11   

Cytat:
Serdeczne dzięki za namiary, po urlopie na pewno do niego zadzwonię.

Ależ proszę bardzo... czytam teraz opinie o innych warsztatach w Warszawie i powiem Ci, że strach jechać gdziekolwiek, bo niektórzy na bolączki sprzęgła mają metodę "przespawać pedał" ;D Poczekaj na mariusz418, ogarnie Ci auto w 100%, podłączy pod komputer i całą prawdę o aucie powie. Zbieraj kasę na części, gdyż Mariusz nie lubi kombinacji i robi w/g fabryki - czyli przeróbki forumowiczów nie bardzo akceptuje.

franc napisał/a:
Ale rovera chyba się boi ;)

Chociaż dobrze, że uczciwie Ci mówi "NIE", a nie próbuje naprawiać i spaprać jeszcze gorzej. Auto jak auto, parę dziwactw jest, ale bez przesady. Z pomocą tego forum, instrukcjami od innych użytkowników będziesz mógł wyszkolić każdego mechanika ;)

franc napisał/a:
Ostatnio miałem okazję poznać użytkownika 75'tki i sprawdziłem jak jest u niego. U niego sprzęgło działała podobnie, ale biegi wchodzą dużo delikatniej.

Biegi nie powinny wchodzi ciężko. Jeśli układ wysprzęglania jest okej, a w skrzyni jest olej dedykowany do tego auta, to powinno wszystko lekko chodzić.

franc napisał/a:
Jedyne co mi się pojawiło to twardy hamulec. Przed wymianą tarcz, klocków, szczęk hamulce były dużo delikatniejsze. Teraz pedał jest na tyle twardy, że żona (drobniutka osóbka) nie daje rady go wciskać. Robiłem hamulce w innych autach i zawsze po remoncie było dużo lepiej, w tym przypadku jest odwrotnie :(

To coś zwalone. R75 raczej ma dobre hebelki. Może coś źle złożone (chociaż trzeba być wybitnym, żeby tam coś źle złożyć) albo zapowietrzone, a może pompa niedomaga.

Szkoda, że nie znalazłeś czasu, żeby podbić chociażby dzisiaj na spota warszawskiego na bemowo. Pewnie do Twoich usterek dopisalibyśmy jeszcze kilka ;P

Poznałabyś pobieżnie cennik części nowych ;)
Kupa pozytywnych rzeczy przy jednym spotkanku ;)

Ale nie martw się. Jak starczy Ci pieniędzy, czasu i chęci to odpicujesz brykę i pojeździsz trochę. Tylko niestety o auta trzeba dbać ;/
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Downton 



Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 5
Skąd: Anglia



  Wysłany: Czw Wrz 29, 2011 17:01   [R75] Wymiana świec w warsztacie (Warszawa)
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam Wszystkich - przeczytałem uważnie wszystkie posty łącznie z częścią warsztatową i nie znalazłem - Szukam w Warszawie bądź okolicach warsztatu, który wymieni świece m moim Roverze w jakiś rozsądnych cenach - jak do tej pory wszyscy wyceniają na 150 PLN w polecanym przez Forum warsztacie podano mi cenę 90 PLN za godzinę pracy i wyliczono wymianę świec na 1,5 godziny tak więc wyszło 145 PLN netto - dla mnie to trochę niezrozumiałe. Może ktoś z Forumowiczów zna jakiś warsztat, który nie policzy jak z Bentleya.
Z góry dziękuję :>
Ostatnio zmieniony przez apples Pon Paź 03, 2011 22:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
markozalko 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 1051
Skąd: Ostrołęka



Wysłany: Czw Wrz 29, 2011 18:15   

Ty masz problem za ile ci zrobią a ja mam problem czy wogóle mi zrobią żeby nic nie zdiablić. Przyzam się szczerze że sam się boję tego a muszę to zrobić.
 
 
Downton 



Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 5
Skąd: Anglia



Wysłany: Czw Wrz 29, 2011 18:33   

No to Ci powiem, że o tym nie pomyślałem - zawsze wydawało mi się, że dla mechanika to prosta robota i nic popsuć tutaj nie można.
 
 
markozalko 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 1051
Skąd: Ostrołęka



Wysłany: Czw Wrz 29, 2011 18:44   

Teoretycznie nie. Ale jak sie dowiedziałem że trzeba ściągać kolektor a nie tak jak w innych masz łatwy dostęp. Dodatkowo uszczelki prawie 100 zl jak będą w złym stanie. Lecz jak czytałem że świece ukręcali a czasami nawet z ukręconą komuś oddali (to było przegięcie) to ci powiem że mam mieszane uczucia.
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Czw Wrz 29, 2011 19:33   

markozalko napisał/a:
Ale jak sie dowiedziałem że trzeba ściągać kolektor a nie tak jak w innych masz łatwy dostęp.
do wymiany świec w benzynie 2.0 nie trzeba ściągać kolektora.Z tyłu dla wygody odkręca się specjcjalną klapke w ściance grodzi.Nie mylcie swiec zapłonowych z żarowymi.Temat dotyczy benzyny.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez SeniorA Czw Wrz 29, 2011 19:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Downton 



Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 5
Skąd: Anglia



Wysłany: Czw Wrz 29, 2011 19:37   

Z tym kolektorem to prawda - dziś jak wyceniali mi usługę to także powiedzieli, ze nie trzeba go demontować i to jest prawda Natomiast jeden magik próbował mi wycenić wymianę świec z odkręceniem kolektora - ale to już ściema nawet ja (techniczny imbecyl) wiem po przeczytaniu wielu postów, że nie trzeba go demontować
 
 
markozalko 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 1051
Skąd: Ostrołęka



Wysłany: Pią Wrz 30, 2011 12:57   

faktycznie nie zauważyłem że masz benzyniaka.
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Pią Wrz 30, 2011 14:20   

cena kosmos za 20 min roboty:| i to tak prostej...
_________________
Pamparampam
 
 
 
Cieszyn 



Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 41
Skąd: Kraków



Wysłany: Pon Paź 03, 2011 01:25   

Przecież w 1.8 masz rzędówke. Również słyszałem, że w v6 nie jest to tak proste jak w normalnych, 4 cylindrowych silnikach
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Pon Paź 03, 2011 09:48   

Cieszyn napisał/a:
Przecież w 1.8 masz rzędówke. Również słyszałem, że w v6 nie jest to tak proste jak w normalnych, 4 cylindrowych silnikach


i co z tego, nie przesadzajmy że w roverze wymiana świec to jakiś skomplikowany proces bo oszaleję...
_________________
Pamparampam
 
 
 
Aragorn 




Pomógł: 25 razy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 378
Skąd: Wałbrzych

Rover 75

Wysłany: Pon Paź 03, 2011 12:03   

...ja wymianiałem dwa lata temu, czas wymiany hmmm no max 30 min a koszt 50zł (oczywiście mechanik kumaty i wiedział że nie trzeba zdejmować kolektora :wink: ) więc jednemu mechanikowi wystarczy 30 min innemu godzina nie starczy ;-) (mowa o V6 2.0)
_________________
Pozdrawiam
Rover 75 V6 obecnie Avensis :-)
 
 
 
Downton 



Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 5
Skąd: Anglia



Wysłany: Pon Paź 03, 2011 12:26   

Zakład, w którym trzeba poświęcić 1,5 godz. na wymianę świec w V6 2.0l. to ECC Babice pod Warszawą :rotfl:
 
 
Aragorn 




Pomógł: 25 razy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 378
Skąd: Wałbrzych

Rover 75

Wysłany: Pon Paź 03, 2011 12:53   

Downton napisał/a:
Zakład, w którym trzeba poświęcić 1,5 godz. na wymianę świec w V6 2.0l. to ECC Babice pod Warszawą :rotfl:

...aż strach pomyśleć ile zajeła by poważniejsza robota :rotfl: wymiana rozrządu to chyba z tydzeń ;-) ...a tak poważnie to mechanicy coraz bardziej cwani i zmanierowani trzeba na nich uważać, oczywiście za wiedzę i zaplecze serwisowe się płaci, ale takie proste czynności jak wymiana cześci eksploatacyjnych nie powinna być tak droga (co innego ASO bo to już norma że tam za samo złapanie za klamkę liczą 100zł) ;-)
_________________
Pozdrawiam
Rover 75 V6 obecnie Avensis :-)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [All] Warsztaty, sklepy - Łódzkie
antonioni Rover serii 75, MG ZT 16 Pią Maj 15, 2015 21:57
SyntaX
Brak nowych postów [All] Warsztaty, sklepy - Wielkopolskie
MARCONI13 Rover serii 75, MG ZT 14 Sro Sty 16, 2019 17:56
Lotnik_46
Brak nowych postów [All] Warsztaty, sklepy - Podkarpackie
Gość Rover serii 75, MG ZT 8 Nie Wrz 06, 2009 12:05
SeniorA
Brak nowych postów [All] Warsztaty, sklepy - Śląskie
MiReK Rover serii 75, MG ZT 28 Pią Kwi 18, 2014 12:03
eXePL
Brak nowych postów [All] Warsztaty, sklepy - Zachodniopomorskie
nowicjusz Rover serii 75, MG ZT 33 Pią Sty 15, 2021 12:51
Rovelove



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink