Forum Klubu ROVERki.pl :: [R-200 1.4 16v 98] Tarcze hamulcowe i klocki-Dobór
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R-200 1.4 16v 98] Tarcze hamulcowe i klocki-Dobór
Autor Wiadomość
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Pon Mar 03, 2008 14:26   [R-200 1.4 16v 98] Tarcze hamulcowe i klocki-Dobór

Witam

Jako, że auto staję się mocniejsze postanowiłem zadbać trochę o układ hamulcowy

Dokładnie mam na myśli taki zestaw:

http://www.allegro.pl/ite..._25_400_45.html

Komplet takich tarcz 624 zł + tam koszta przesyłki

O klockach myślałem takich:

http://www.allegro.pl/ite...45_200_400.html

Cenna za taki zestaw 220 zł + koszt przesyłki

Zielone lub Czerwone...

Co myślicie o takim zestawie, będzie się spisywał :?:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Mar 03, 2008 14:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
zouza 




Pomogła: 70 razy
Dołączyła: 24 Sie 2007
Posty: 1716
Skąd: Zabrze



Wysłany: Pon Mar 03, 2008 14:33   Re: [R-200 1.4 16v 98] Tarcze hamulcowe i klocki-Dobór

kolin napisał/a:

Zielone lub Czerwone...

Co myślicie o takim zestawie, będzie się spisywał :?:


Wymyśliłam sobie taki sam zestaw jakiś czas temu... imo jak już to czerwone, cos mi sie o uszy obiło, że zielone są do :dupa:
_________________
Moje Maleństwo :serducha:
http://picasaweb.google.pl/zouza27/Roverek
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Mar 03, 2008 14:49   

Zielone nie wytrzymują bardzo wysokich temperatur, ale trzeba sie bardzo mocno postarać, żeby je "zjarać". Czerwone natomiast kiepsko hamują na zimno. Dopiero po rozgrzaniu uzyskują swoją skutecznośc. Myślę, że jednak greeny do normalnej jazdy. Pozatym coś mi sie wydaje, że nie ma red'ów do R200/25 okrągłych. Red'y można dostać, do R200 coupe.
Same tarcze TG są pierwsza klasa, tylko hałasują przy hamowaniu :] Ciekawe po ile są te z serii Ultimax i czy są dostępne do R200 :roll:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Pon Mar 03, 2008 16:51   

Dzięki za odpowiedzi za dzwonie do sprzedawcy i się jeszcze popytam :wink:

Jak kupię i zamontuje to się pochwale :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pon Mar 03, 2008 17:18   

ja myslalem o brembo Max + EBC zielone. Ale martwią mnie bębny na tyle :/
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
srbenda 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 191
Skąd: Chorzów



Wysłany: Pon Mar 03, 2008 17:52   

Przy tak lekkim FWD samochodzie bębny z dobrymi szczękami dają radę ;)

Co do wyboru tarcz i klocków - czerwone super hamują ale dopiero po mocnym rozgrzaniu (tak jak pisał Brt)...
Osobiście bym poszedł w Brembo Max, albo nawet jakieś gładkie (Brembo, Zimmerman), i dobre klocki jak Ferodo DS Performance. Do tego dobry płyn DOT 5.1 i przewody w oplocie - żyć nie umierać!

BTW Mam gładkie Brembo, Ferodo DS oraz Ferodo Racing DOT 5.1 i hamuje to bardzo ładnie ;)
_________________
Już nie mam Roverka...
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Pon Mar 03, 2008 18:13   

srbenda, michone,

O tych Bremo Max mówicie

http://moto.allegro.pl/it..._25_400_45.html

i do tego EBC zielone

Będzie to wszystko hamować jak należy...bo jestem zdecydowany zadzwonić do sprzedającego i zamówić :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Mar 03, 2008 18:19   

Ja tam uważam EBC za trochę przereklamowane bo osobiście nie widziałem ich w żadnych mocniejszych maszynach:) Popieram za to srbenda jeżdżę na zimmermannach wierconych ( jednak to że do Porsche pchają te tarcze coś mówi )plus DS performance i jestem zadowolony lepszym efektem może być tylko przejście na większą tarcze.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Mar 03, 2008 19:43   

ja mam zielone ebc na przodzie i hamuja dobrze :)
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pon Mar 03, 2008 20:54   

do tego oczywiscie plyn hamulcowy motul rbf660
 
 
rabbit 



Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 6
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Wto Mar 04, 2008 22:10   

Ja proponuję tarcze MIKODY wentylowane, frezowane i nawiercane. 3x taniej no i sprawdzone i niezawodne

http://mikoda.pl/public/s...ent=det&id=5751
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Wto Mar 04, 2008 22:49   

rabbit napisał/a:
Ja proponuję tarcze MIKODY wentylowane, frezowane i nawiercane. 3x taniej no i sprawdzone i niezawodne

http://mikoda.pl/public/s...ent=det&id=5751
no nie trzy razy. :) komplet brembo 340zl a mikody 200zl :)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Mar 05, 2008 09:19   

rabbit napisał/a:
Ja proponuję tarcze MIKODY wentylowane, frezowane i nawiercane. 3x taniej no i sprawdzone i niezawodne

http://mikoda.pl/public/s...ent=det&id=5751




tak tak tez polecam jak masz za dużo $$$... gna sie fantastycznie poszukaj opini na forum SR
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
rabbit 



Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 6
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Sro Mar 05, 2008 11:20   

hmm... nie widziałem jeszcze pogiętej mikody, ale w sumie jak ostro hamujemy i robimy wjazd w kałużę to każdy metal się może nieźle wykorbić :mrgreen:
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Mar 05, 2008 12:31   

małe sprostowanie żeby nie było, chodzi o tarcze frezowane i nawiercane... z gładkimi nie miałem doświadczenia :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
maciekwawa 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 527
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Mar 05, 2008 12:42   

dobryziom napisał/a:
Ja tam uważam EBC za trochę przereklamowane bo osobiście nie widziałem ich w żadnych mocniejszych maszynach:) Popieram za to srbenda jeżdżę na zimmermannach wierconych ( jednak to że do Porsche pchają te tarcze coś mówi )plus DS performance i jestem zadowolony lepszym efektem może być tylko przejście na większą tarcze.


Alex w swojej coupe turbo ma ebc tg i red stuffy i są bardzo dobre.
_________________
Mój roverek: http://www.polskajazda.pl...Rover/200/24233
ZAPRASZAM! WWW.GAMP-PAINTBALL.PL
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Mar 05, 2008 12:51   

zależy co znaczy dla ciebie bardzo dobre... ja jeżdżę na swoich codziennie i przetestowałem je w rożnych sytuacjach jak na tarcze 262mm nie widzę lepszego rozwiązania no chyba ze wymiana zacisków ale to już inna bajka :) Twoja wypowiedz jest jako użytkownika czy jako widza?
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
maciekwawa 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 527
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Mar 05, 2008 14:49   

stwierdzam to jako uzytkownik! Alex to mój brat i jezdziłem sporo tym autem i widziałęm znaczne róznice.
_________________
Mój roverek: http://www.polskajazda.pl...Rover/200/24233
ZAPRASZAM! WWW.GAMP-PAINTBALL.PL
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Mar 05, 2008 14:55   

maciekwawa napisał/a:
stwierdzam to jako uzytkownik! Alex to mój brat i jezdziłem sporo tym autem i widziałęm znaczne róznice.

Przyznaje od serii różnice są znaczne :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
muzyczny_rover 



Dołączył: 04 Mar 2008
Posty: 349
Skąd: Piła



Wysłany: Pią Mar 07, 2008 09:53   

no wiec co w koncu z tarczami mikody?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MGF] Klocki hamulcowe, tarcze
Mad Tuning mechaniczny 5 Pią Sie 20, 2010 11:03
Mad
Brak nowych postów Tarcze i klocki do MG ZS 180
Invisible Tuning mechaniczny 25 Czw Wrz 23, 2010 20:28
dobryziom
Brak nowych postów Tarcze i klocki w MG ZS
Gość Tuning mechaniczny 5 Pią Gru 05, 2008 19:01
gpredki
Brak nowych postów Klocki hamulcowe do sportowych tarcz.
Gość Tuning mechaniczny 13 Pią Lis 13, 2009 12:08
iktorn73
Brak nowych postów [seria 200] wymiana bębnów na tarcze
Matius Tuning mechaniczny 68 Pią Cze 25, 2010 10:21
Matius



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink