Forum Klubu ROVERki.pl :: Hamownia w ZG
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Hamownia w ZG

Chce przyjechać na hamownię:
29 marca
60%
 60%  [ 3 ]
5 kwietnia
40%
 40%  [ 2 ]
12 kwietnia
0%
 0%  [ 0 ]
Głosowań: 5
Wszystkich Głosów: 5

Autor Wiadomość
Loo 




Dołączył: 17 Sty 2007
Posty: 107
Skąd: Lubin



Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 16:53   

Tym razem nie będę się chwalił wynikami :) dopiero w maju :) a przyczyną niedyspozycji mojego R było to, że wydmychało oring na intercoolerze, który jest na "kolanku" wchodzącym do chłodnicy przez co niezle dmuchało i niezly był czarny dym (prawda koledzy?) :) ale 110 Km i 270 Nm to i tak niezle jak na taki defekt. Chwilowo usterka zrobiona, ale na hamownie pojade jak bedzie na 100 % zrobione,bo narazie jeszcze troche dmucha, więc do maja na pewno sie wyrobie...
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 16:53   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 10:57   

_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 14:35   

Piękne wykresy panowie. Zdrowe silniki. :lol:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
String 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 638
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Sro Kwi 16, 2008 21:24   

OK, tak więc dzień chwały nadszedł i lipa :( Mój R400 był na hamowni ...

Test 1 i 2: String
Test 3 i 4: Skiba i Brt

Jak widać coś jest nie tak i mój Tuareg nie pompuje jak powinien :| Występuje wielka turbo dziura do 2700 obr.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Kwi 16, 2008 21:52   

hmmmm zastanawiam się, co może być przyczyną takiego zachowania się silnika :hm: narazie nic mi nie przychodzi do głowy. Dodam jeszcze, że był też robiony pomiar przy odpiętym przepływomierzu i nie przyniosło to poprawy. Warto jeszcze wspomnieć, że pomiar z włączoną i wyłączoną klimatyzacją prawie się nie różnił ;) :hm:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Kwi 17, 2008 10:11   

Brt napisał/a:
Warto jeszcze wspomnieć, że pomiar z włączoną i wyłączoną klimatyzacją prawie się nie różnił

Hm... Tylko ciekawe, czy w casie pomiaru agregat działał, czy był w trybie uśpienia...
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
String 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 638
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Czw Kwi 17, 2008 11:18   

maciej - zapomniałem klimy wyłączyć. Działa na 1 biegu podczas pomiarów. Gdy wyjeżdżaliśmy załapałem że klima jest włączona. Więc wróciliśmy i przegonilismy go ponownie BEZ klimy. Wykresy się praktycznie nie różniły. Też się zdziwiliśmy. Choć ja przez moment liczyłem na to że po wyłączeniu klimy będę miał wykres jak chłopaki - niestety tak się nie stało :(
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Czw Maj 22, 2008 23:24   

Już wiem dlaczego nie wolno kręcić się wokół autka podczas badania :hahaha: http://www.youtube.com/watch?v=0AiUiijxaGc
_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
String 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 638
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Pią Maj 23, 2008 10:48   

tzw. facelifting :hahaha: :haha:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
xROnx 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 1614
Skąd: Grunberg

MG ZT

Wysłany: Pią Maj 23, 2008 12:34   

...ciekawe czy bolało :D
 
 
mundek131 




Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 26 Sty 2008
Posty: 224
Skąd: Zielona Góra

Rover 200

Wysłany: Pią Maj 23, 2008 20:12   

ale glebnął :lol:
_________________
Pozdrawiam
Mundi
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R220 sd]HAMOWNIA
maniu48 Tuning mechaniczny 3 Sro Sty 04, 2012 01:05
Remigiusz
Brak nowych postów Hamownia w Piątek 20.02
Warszawa okolice Marsa i Żołnierskiej
ceremony Tuning mechaniczny 26 Wto Lip 19, 2011 21:50
Raptile
Brak nowych postów [R220 sdi] Hamownia Białystok
zex Tuning mechaniczny 14 Wto Lut 22, 2011 23:24
Krzysi3k
Brak nowych postów R800 coupe turbo + hamownia :)
Yog-Sothoth Tuning mechaniczny 20 Nie Lip 22, 2012 22:38
Yog-Sothoth



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink