Forum Klubu ROVERki.pl :: [K-Series] Kompresja - pomiar, jakie wartosci poprawne??
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Czw Lis 18, 2010 18:38
[K-Series] Kompresja - pomiar, jakie wartosci poprawne??
Autor Wiadomość
paff 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



  Wysłany: Pon Mar 10, 2008 18:08   [K-Series] Kompresja - pomiar, jakie wartosci poprawne??

Witam

Zanabyłem sobie miernik kompresji z alledrogo - czyli zegar, gumowy wąz i gwint pod swiece

Dokonalem pomiaru
- rozgrzalem silnik do temp. roboczej
- wyjalem swiece wszystkie odpialem kable
- majac asystenta za kierownica co krecil..krecill mierzylem
- 'na sucho' otrzymalem wartosci z przedzialu 11-12 dla garow 1-4
- podczas 'proby olejowej' kompresja okolo 14 dla garow 1-4 (okolo 10ml oleju silnikowego na cylinder)

Jak interpretowac ten wynik? dobrze to czy zle? dodam ze rok wczesniej robilem HGF, zawory ssace nowe dotarte, uszczelniacze nowe

czy wynik jest przywoity czy juz rozgladac sie za zestawem pierscieni i ewentulanie przy okazji panewek?
_________________
820ti Coupe :-) raw power
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Mar 10, 2008 18:08   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Mar 10, 2008 18:13   

paff napisał/a:
- 'na sucho' otrzymalem wartosci z przedzialu 11-12 dla garow 1-4

Moim zdaniem jest przyzwoicie.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3633
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Mar 13, 2008 00:39   

minimum to cos kolo 10 atm, tak wyczytalem w biuletynie serwisowym rovera

[ Dodano: Czw Mar 13, 2008 00:40 ]
aha pomiar powinno sie robic z max otwarta przepustnica
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
paff 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Czw Mar 13, 2008 07:52   

zdjeta obudowa filtra i otwarta przepustnica, wyczytane z opakowania miernika ktory kupilem :-) no i po nagrzaniu do temp roboczej silnika :-)
_________________
820ti Coupe :-) raw power
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R all] Poprawne użytkowanie i serwisowanie samochodu
poradnik :)
WojtekKrakow Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 2 Pon Sty 12, 2009 13:50
maciej
Brak nowych postów [1.6 16V] Poprawne założenie kół na wałek ssący i wydech
czy ma znaczenie...
piotrekk Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 3 Nie Maj 02, 2010 21:38
piotrekk
Brak nowych postów [G-series] Diesel G-series CommonRail
Remigiusz Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 26 Pią Sty 30, 2015 23:43
Remigiusz
Brak nowych postów [1.4 K-series] hgf
Skandal Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Wto Lis 27, 2012 23:07
Harry
Brak nowych postów [R All K-series]
Pytanie co do Oleju/Śilnika
kolin Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 2 Sro Lut 13, 2008 16:46
hoosar



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink