Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Jak dostać się do baku
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Jak dostać się do baku
Autor Wiadomość
oparek 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2006
Posty: 56
Skąd: Giżycko



Wysłany: Pią Mar 21, 2008 12:52   [R620] Jak dostać się do baku
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam wszystkich roverkowiczow
Chciałbym dostać się do baku od wewnątrz, w celu sprawdzenia pompki paliwa, ale nigdzie nie mogę znaleźć do niej dojścia. o dziwo nie ma możliwośći podniesienia tylnego fotela...a może jest jakiś sposób na jego podniesienie o którym nie wiem?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Sty 22, 2011 18:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Mar 21, 2008 12:52   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Pią Mar 21, 2008 13:08   

Witam,

Polecam: Rave -> Rover 600 Repair Manual Supplement -> Fuel Delivery System - 'L' series
_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pią Mar 21, 2008 15:14   

W tym dieslu nie ma pompy paliwa w baku, zasilany jest w paliwo ze zbiornika za pomocą pompy wtryskowej.
 
 
oparek 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2006
Posty: 56
Skąd: Giżycko



Wysłany: Pią Mar 21, 2008 15:30   

a jest gdzieś przy baku jakis filtr?
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pią Mar 21, 2008 15:33   

oparek napisał/a:
a jest gdzieś przy baku jakis filtr?
Nie, filtr paliwa jest tylko pod maską.
 
 
DeathMan 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 82
Skąd: Kraków



Wysłany: Pią Mar 21, 2008 15:35   

thef napisał/a:
W tym dieslu nie ma pompy paliwa w baku, zasilany jest w paliwo ze zbiornika za pomocą pompy wtryskowej.


Widziałem na allegro pompy paliwa, zdaje sie do benzyniaków, były one razem z pływakiem.
Czy w dieslu pływak jest jako osobna część w baku ?
Mam problem, wskaźnik paliwa źle wskazuje i nie wiem czy to sam wskaźnik, pływak czy jeszcze coś innego.
 
 
oparek 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2006
Posty: 56
Skąd: Giżycko



Wysłany: Pią Mar 21, 2008 16:51   

skąd wziąć te rave?
podejrzewałem ze powodem nierównej pracy silnika byl zapchany filtr ale ten pod maska wymieniałem i przez jakiś czas miałem spokój. teraz to chyba pozostaje mi juz tylko czyszczenie baku..
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pią Mar 21, 2008 17:10   

DeathMan napisał/a:
Czy w dieslu pływak jest jako osobna część w baku ?
Tak.


oparek napisał/a:
skąd wziąć te rave?

Pytanie, które nie powinno się pojawić, ale niech będzie ;) :
http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#30
oparek napisał/a:
podejrzewałem ze powodem nierównej pracy silnika byl zapchany filtr ale ten pod maska wymieniałem i przez jakiś czas miałem spokój. teraz to chyba pozostaje mi juz tylko czyszczenie baku..
Spróbuj może specyfików do czyszczenia wtrysków w silniku diesla, np. firmy STP, dostępny na każdej stacji paliw.
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Sob Mar 22, 2008 10:04   

oparek napisał/a:
skąd wziąć te rave?
podejrzewałem ze powodem nierównej pracy silnika byl zapchany filtr ale ten pod maska wymieniałem i przez jakiś czas miałem spokój. teraz to chyba pozostaje mi juz tylko czyszczenie baku..


Jeżeli wymieniłeś filtr to zobacz czy Ci go dobrze założyli oraz sprawdź gruszke "czy trzyma" i zaworek w korku wlewu paliwa, u mnie to było powodem niestabilnej pracy silnika...
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sob Mar 22, 2008 13:53   

Gruszkę dla testów to ja proponuję zdemontować i zastąpić przewodem paliwowym. Może być nieszczelna i zapowietrzać układ. Jeżeli okaże się, że to ona jest winna, to nie ma się co przejmować. Samochód bez gruszki powinien się zachowywać normalnie więc bez niej można spokojnie jeździć. Ewentualnie są dostępne na allegro uniwersalne gruszki za około 25 zł.
 
 
oparek 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2006
Posty: 56
Skąd: Giżycko



Wysłany: Sob Mar 22, 2008 16:33   

gruszkę przeczyszczałem kilka razy, zbierał się w niej jakiś syf wiec chyba pochodził on z baku.
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sob Mar 22, 2008 16:55   

No skoro obserwujesz jakieś zabrudzenia w układzie paliwowym to faktycznie dobrze byłoby przeczyścić cały bak a potem zalać do pełna paliwem i dolewać specyfiku do czyszczenia wtrysków. Może też przydałoby się sprawdzić jak wygląda w środku pompa wtryskowa (tylko dobry mechanik lub spec od pomp) i ewentualnie wyczyścić, wymienić zaworek.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r620 SDi] jak dostac sie do smoka
michal065 Rover serii 600, Honda Accord 2 Nie Paź 02, 2011 21:47
R.E.D.
Brak nowych postów [R620] Syczenie z baku
karino Rover serii 600, Honda Accord 5 Pon Lis 09, 2009 23:24
thef
Brak nowych postów [R620] Wymiana baku
Golab33 Rover serii 600, Honda Accord 3 Pią Maj 18, 2012 17:57
MpR
Brak nowych postów [R600] Jak dostać się do zamka w drzwiach!!!???
Alex Rover serii 600, Honda Accord 1 Pią Paź 02, 2009 14:48
Konix
Brak nowych postów [R600] Syczenie z baku :)
kruszan Rover serii 600, Honda Accord 26 Sob Lip 30, 2011 15:52
encor



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink