Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Problem z odpalaniem CDT - wtryskiwacze
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Problem z odpalaniem CDT - wtryskiwacze
Autor Wiadomość
lamer 



Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 423
Skąd: Zachodniopomorskie



Wysłany: Pon Maj 05, 2008 20:24   

slovik napisał/a:
TO nie czujnik, a auto dalej nie otwiera wtryskiwaczy :// ///// Wymienilem juz pol auta a te dalej nie pali...Jutro mam jechac pod komputer, zna ktos we wroc jakiegos elektryka ktory ma do tego oprogramowanie ?? ??? Poki co jestem zalamany kosztami, ktore nic nie wnosza :/

Nie masz tam jakiegoś serwisu specjalizującego się w BMW (bo specjalizacja Rover jest raczej rzadka)? Bo metoda kupowania i wymieniania wszystkiego co przyjdzie na myśl jest IMHO nie najlepsza... Myślę, że taniej może wyjść nawet zgłoszenie się do ASO samochodów BMW chociaż mogą nie chcieć się podjąć naprawy Roverka.

A swoją drogą masz na stronie klubowej:
http://www.fatimex.pl
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Maj 05, 2008 20:24   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10894
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Maj 05, 2008 23:18   

lamer napisał/a:
A swoją drogą masz na stronie klubowej:
http://www.fatimex.pl

z tego co wiem to ta firma ma problemy z naprawianiem samochodów...
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
slovik 




Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 18
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Maj 06, 2008 03:40   

Odnosnie fatimexu to ich bardzo mocno ponosi z cenami...300% drozej niz w serwisie BMW za czesci o kotre pytalem ! MASAKAAAAAAAAAAA jakas...Dam znac co bylo nie tak, moze komus pomoge w przyszlosci :( Pozdro
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Maj 06, 2008 09:43   

Cytat:
Odnosnie fatimexu to ich bardzo mocno ponosi z cenami...300% drozej niz w serwisie BMW za czesci o kotre pytalem ! MASAKAAAAAAAAAAA jakas

czyli nic się nie zmieniło ;)
mam nadzieję, że wystawiłeś im ocenę na stronie klubowej ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Joki 



Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 1
Skąd: Wrocław



Wysłany: Wto Maj 06, 2008 21:41   

Nie wiem czy Tobie coś to pomoże ale miałem ten sam problem...
(Najlepsze że stało się to jak ważyłem auto do rejestracji bo w starym dowodzie nie było wagi podanej) A okazało się, że moje auto miało zamontowany system antykradzieżowy, który zamykał dopływ paliwa, więc tak jak i ty opisujesz rozrusznik kręcił ale auto nie odpalało.
Tak więc może zorientuj się czy auto nie ma takiego systemu.
 
 
 
pawelresz 



Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 31
Skąd: Maszewo



Wysłany: Czw Maj 08, 2008 14:46   [R 75 , 2.0 CDT , 2001r. ] Zgasł sam i nie odpala!!!Pomocy.

No dobra, przegiąłem i założyłem nowy temat , ale ten sam , sorki wielkie. Mam ten sam problem i nie wiem , co począć, tyle że ja mieszkam w Maszewie koło Goleniowa w zachodniopomorskim. Gdzieś tam na pewno zaprowadzę auto, tylko gdzie? No i pytanie o ten system odcinający dopływ paliwa, jak to sprawdzić i o co w tym chodzi? Zacytuję teraz to, co napisałem zakładając nowy temat
"Przejechałem jakieś 60 km trasą bez problemu, auto odpalało bezproblemowo, po przejechaniu tej trasy (na szczęście przed garażem mym) cofnąłem do tyłu (miejsce ułożenia auta po zatrzymaniu na lekkim wzniesieniu - przód trochę wyżej niż tył), zatrzymałem się, zaciągnąłem ręczny, bieg jałowy a mój R 75 zgasł i już nie mogę go odpalić. Paliwa mam pełny bak Schell V-Pover Diesel, wcześniej jeździłem na Ultimate Diesel BP. Jak przekręcam kluczyk wszystkie kontrolki ok, gasną te które zawsze gasły, żadna nie zostaje, pokazuje pomarańczową spiralkę, że świece grzeje, przekręcam by odpalić i nic. Rozrusznik oczywiście kręci prawidłowo. Żadnych cyrków po drodze nie miałem, ładnie przyspieszał, ładnie silnik pracował, wymieniony olej, paski, filtry, jedynie jak go kupiłem to filtr paliwa nie był wymieniany, ale był nowy jak właściciel oświadczył, dał nawet dowód zakupu. Przejechane mam 126 tys. km. Pojazd nie jest eksploatowany w ekstremalnych warunkach, cały czas trasa. Bezpieczniki pod maską sprawdziłem i są ok. Odłączałem też na kilka minut plusa przy akumulatorze, założyłem i dalej nic. Wszystko oprócz tego, że nie odpala jest ok i działa tj. radio, szyby, wycieraczki czy światła itp. Pomóżcie, nie wiem co mam zrobić. Mieszkam w Maszewie koło Goleniowa w zachodniopomorskim. Pan od Roverów z Pocztowej 31 w Szczecinie nie potrafi mi pomóc. "
Co Wy na to szanowni forumowicze?
Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź.
Paweł.
P.S. usunąłem tego niepotrzebnego posta, który jest problematycznie identyczny jak ten temat. Generalnie to też mechanicy są różni i w porządku i nie, chodzi mi też o to, by nie wcisnął mi jakiś kitu, że np. do wymiany pół silnika jak to zrobił autor tego tematu a zepsuło się coś drobnego i mniej rażącego w kosztach.
Jeszcze raz pozdrawiam.
_________________
Najpiękniejszy Rover wszech czasów "R 75" - tym jeździ się z klasą... innymi słowy fura nie z tej ziemi...
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Maj 08, 2008 19:19   

Kurcze ludzie sprawdźcie ten zawór wysokiego ciśnienia, bo takie są objawy. Spotkałem się z tym u siebie i w Peugeocie 406 HDI. Jak padł w Peugeocie to wogóle nie chciał zapalić. U mnie było troche inaczej bo gasł jak silnik wyszedł powyżej 2800rpm i puszczało się gaz, to wtedy gasł. Potem na nowym zaworze w Peugeocie robiło się to samo. Okazało się że wystarczyło go tylko kompresorem wydmuchać. :grin:
Ja radziłbym to sprawdzić.
 
 
 
lamer 



Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 423
Skąd: Zachodniopomorskie



Wysłany: Czw Maj 08, 2008 19:41   Re: [R 75 , 2.0 CDT , 2001r. ] Zgasł sam i nie odpala!!!Pomo

pawelresz napisał/a:
No dobra, przegiąłem i założyłem nowy temat , ale ten sam , sorki wielkie. Mam ten sam problem i nie wiem , co począć, tyle że ja mieszkam w Maszewie koło Goleniowa w zachodniopomorskim. Gdzieś tam na pewno zaprowadzę auto, tylko gdzie? No i pytanie o ten system odcinający dopływ paliwa, jak to sprawdzić i o co w tym chodzi? Zacytuję teraz to, co napisałem zakładając nowy temat
"Przejechałem jakieś 60 km trasą bez problemu, auto odpalało bezproblemowo, po przejechaniu tej trasy (na szczęście przed garażem mym) cofnąłem do tyłu (miejsce ułożenia auta po zatrzymaniu na lekkim wzniesieniu - przód trochę wyżej niż tył), zatrzymałem się, zaciągnąłem ręczny, bieg jałowy a mój R 75 zgasł i już nie mogę go odpalić. Paliwa mam pełny bak Schell V-Pover Diesel, wcześniej jeździłem na Ultimate Diesel BP. Jak przekręcam kluczyk wszystkie kontrolki ok, gasną te które zawsze gasły, żadna nie zostaje, pokazuje pomarańczową spiralkę, że świece grzeje, przekręcam by odpalić i nic. Rozrusznik oczywiście kręci prawidłowo. Żadnych cyrków po drodze nie miałem, ładnie przyspieszał, ładnie silnik pracował, wymieniony olej, paski, filtry, jedynie jak go kupiłem to filtr paliwa nie był wymieniany, ale był nowy jak właściciel oświadczył, dał nawet dowód zakupu. Przejechane mam 126 tys. km. Pojazd nie jest eksploatowany w ekstremalnych warunkach, cały czas trasa. Bezpieczniki pod maską sprawdziłem i są ok. Odłączałem też na kilka minut plusa przy akumulatorze, założyłem i dalej nic. Wszystko oprócz tego, że nie odpala jest ok i działa tj. radio, szyby, wycieraczki czy światła itp. Pomóżcie, nie wiem co mam zrobić. Mieszkam w Maszewie koło Goleniowa w zachodniopomorskim. Pan od Roverów z Pocztowej 31 w Szczecinie nie potrafi mi pomóc. "
Co Wy na to szanowni forumowicze?
Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź.
Paweł.
P.S. usunąłem tego niepotrzebnego posta, który jest problematycznie identyczny jak ten temat. Generalnie to też mechanicy są różni i w porządku i nie, chodzi mi też o to, by nie wcisnął mi jakiś kitu, że np. do wymiany pół silnika jak to zrobił autor tego tematu a zepsuło się coś drobnego i mniej rażącego w kosztach.
Jeszcze raz pozdrawiam.

Zadzwoń może do ROTO-CAR na Wernyhory.
 
 
pawelresz 



Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 31
Skąd: Maszewo



Wysłany: Czw Maj 08, 2008 19:47   To jeszcze raz ja

Sprawdzę ten zawór oki jak radzicie, ale chciałbym dodać jeszcze, że jak auto było sprawne, jak przekręcałem kluczyk to zapalała się po lewej stronie w tym górnym okienku w tablicy z licznikami oprócz kontrolek czerwonych i pomarańczowej spirali jeszcze jedna kontrolka wyglądająca jak coś a'la pompa czy jakoś tak i po chwili gasła a teraz jak się kluczyk przekręci to ona w ogóle się nie zapala, jedynie kontrolka ręcznego, poduszki, akumulatora, abs , oleju, otwarcia drzwi i spiralka od grzania świec żarowych. Może to coś z zasilaniem w paliwo?
_________________
Najpiękniejszy Rover wszech czasów "R 75" - tym jeździ się z klasą... innymi słowy fura nie z tej ziemi...
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Maj 08, 2008 21:05   

Taki objaw tej kontrolki palił się w 406 HDI na nowym zaworze tylko że wtedy gasł, jak się przekroczyło 2800rpm. Po przedmuchaniu zaworu, kontrolka zgasła i silnik chodzi już ponad pół roku bez problemu.
 
 
 
slovik 




Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 18
Skąd: Łódź



Wysłany: Pią Maj 09, 2008 11:46   

Dzwonil elektryk...Niby odpalil, zaraz tam jade. Podobno bylo przepiecie i spalil sie sterownik od kompa (cokolwiek to oznacza) kolejne 1200 zl :|| |||||| ;(
Z tym ze mowil mi ze auto ma duzy spadek mocy, poczytalem na forum i sprawdze przeplywomierz. Panowie, mam dosc...KUPUJE MALUCHA !
Ostatnio zmieniony przez slovik Sob Maj 31, 2008 15:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Maj 09, 2008 11:51   

slovik napisał/a:
Dzwonil elektryk...Niby odpalil, zaraz tam jade. Podobno bylo przepiecie i spalil sie sterownik od kompa (cokolwiek to oznacza) kolejne 1200 zl :|| |||||| ;(
Z tym ze mowil mi ze auto ma duzy spadek mocy, poczytalem na forum i sprawdze przeplywomierz, bo on cos mowil o wypalonym tloku ! :| Sam sie mial wypalic stojac pod blokiem...Panowie, mam dosc...KUPUJE MALUCHA !

Nie wiem dlaczego mam wrażenie, że mechanik próbuje Cię naciąć...

Wypalony cylinder?
Temu panu się chyba zawartość puszki kostno-chrzęstnej pod cylindrem wypaliła... ;)

Skoro jesteś z Wrocka, to ja bym spróbował kontaktu z Gawinem...

[ Dodano: Pią Maj 09, 2008 11:52 ]
sTERYD napisał/a:
lamer napisał/a:
A swoją drogą masz na stronie klubowej:
http://www.fatimex.pl

z tego co wiem to ta firma ma problemy z naprawianiem samochodów...

Naprawianiem aut, słownością, cenami i kilkoma innymi cechami dobrego warsztatu... :(
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Maj 09, 2008 11:53   

slovik napisał/a:
Podobno bylo przepiecie i spalil sie sterownik od kompa (cokolwiek to oznacza) kolejne 1200 zl :|| |||||| ;(

Taaaaaaa, jaaasneee, oczywiście, a świstak siedzi i zawija...
Spalił się sterownik i Pan co? Nowy założył?

slovik napisał/a:
Z tym ze mowil mi ze auto ma duzy spadek mocy, poczytalem na forum i sprawdze przeplywomierz, bo on cos mowil o wypalonym tloku !

Rentgen w oczach, czy co?? Kompresję sprawdzał?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
slovik 




Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 18
Skąd: Łódź



Wysłany: Sob Maj 10, 2008 05:10   

Rower odpalil...Co to w koncu bylo Bog jeden wie ! Powiem wam jedno...elektryk ok, zrobil auto , bo pali i dziala wiele rzeczy ktore nie dzialalo.
Ostatnio zmieniony przez slovik Sob Maj 31, 2008 15:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lamer 



Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 423
Skąd: Zachodniopomorskie



Wysłany: Sob Maj 10, 2008 07:30   

Co dokładnie oznacza "padnięty cylinder", że chcesz zmieniać silnik? Nie lepiej i taniej go naprawić? Co jest uszkodzone?
 
 
pawelresz 



Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 31
Skąd: Maszewo



Wysłany: Sob Maj 10, 2008 08:12   Witajcie

To napisz co w końcu z autem było, czy od strony elektryki czy od strony mechanicznej?
Ja swoje na lawetę, i zawiozłem do warsztatu, naprawiacz wyjął sterownik, ponieważ nie ma komunikacji z nim, okazało się, że coś tam było lutowane nie tak i poprzerywane ścieżki, teraz go ratuje i możliwe, że będzie działał. Mam taką nadzieję zresztą.
Pozdrawiam.
_________________
Najpiękniejszy Rover wszech czasów "R 75" - tym jeździ się z klasą... innymi słowy fura nie z tej ziemi...
 
 
 
riki 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Mar 2003
Posty: 104
Skąd: opolskie



Wysłany: Sob Maj 10, 2008 10:08   

pawelresz napisał/a:
ponieważ nie ma komunikacji z nim, okazało się, że coś tam było lutowane nie tak i poprzerywane ścieżki, teraz go ratuje i możliwe, że będzie działał. Mam taką nadzieję zresztą.

A czy komunikował się z T4?. Niektóre inne "komunikatory" mają problem z połączeniem się.
Myślę, że tezy, iż w sterowniku są poprzerywane ścieżki, ślady lutowania, raczej nie są sprawdzone. :???: Oczywiście mogę się mylić.
Radzę być ostrożnym i życzę udanej naprawy.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
pawelresz 



Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 31
Skąd: Maszewo



Wysłany: Sob Maj 10, 2008 21:29   Witam

Myślę, że możesz się mylić Riki, ponieważ muszę jednak kupić nowy sterownik, nie dało się uratować obecnego a to z takiego powodu, że pływał kiedyś w wodzie, podrdzewiałe ma elementy, nie był prawidłowo zabezpieczony i spaliły się dwie kości, które i tak z tego co widać były już wcześniej naprawiane w nieprawidłowy sposób, zimne luty itp. Druga sprawa to taka, że robi mi to człowiek, który ma doświadczenie w tym temacie, jest specjalistą od oprogramowania, tunerem silników, robi wszystkie. Posiada stosowny sprzęt do tego rodzaju rzeczy, znalazł mi również softwareowo numer sterownika , ponieważ ten kto go wcześniej naprawiał zerwał naklejkę z jego numerem, jak założymy nowy sterownik to stary dostanę do ręki, wygląda identycznie. Mechanior jest sprawdzony i nie odstawia fuszerki, próbował uratować stary sterownik i nie udało się, siedział cały dzień i pół nocy lutując, poprawiając i szukając usterki i znalazł. Myślę, że można mu wierzyć, tym bardziej, że wielu moich kolegów z firmy robiło u niego swoje auta i do tej pory nie miał żadnej reklamacji, klientów ma dużo choć nie reklamuje się nigdzie, w sumie to nie musi się reklamować z tego, co widzę bo roboty ma po uszy.
Pozdrawiam.
_________________
Najpiękniejszy Rover wszech czasów "R 75" - tym jeździ się z klasą... innymi słowy fura nie z tej ziemi...
 
 
 
riki 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Mar 2003
Posty: 104
Skąd: opolskie



Wysłany: Sob Maj 10, 2008 22:49   

pawelresz napisał/a:
nie dało się uratować obecnego a to z takiego powodu, że pływał kiedyś w wodzie

Ale nie kupiłeś autka podtopionego?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
tommsz 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 169
Skąd: Szczecin



Wysłany: Sob Maj 10, 2008 22:57   

pawelresz gdzie jest ten mechanik w Szczecinie?
Pozdrawiam
_________________
Tomek
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Problem z odpalaniem
jomboo Rover serii 75, MG ZT 1 Pią Mar 17, 2017 21:52
sTERYD
Brak nowych postów [R75] Problem z odpalaniem
Grabki Rover serii 75, MG ZT 0 Czw Lis 08, 2012 14:46
Grabki
Brak nowych postów [R 75] Problem z odpalaniem
bzykosa Rover serii 75, MG ZT 53 Nie Mar 23, 2014 08:05
dawidd
Brak nowych postów [R75] Problem z odpalaniem
Art_UR Rover serii 75, MG ZT 0 Wto Wrz 16, 2014 12:05
Art_UR
Brak nowych postów [R75] Problem z Odpalaniem ...
maciejk Rover serii 75, MG ZT 9 Pon Maj 16, 2011 17:26
maciejk



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink