Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75/MG ZT] - Check engine - CDT/CDTi
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75/MG ZT] - Check engine - CDT/CDTi
Autor Wiadomość
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Maj 06, 2008 21:13   [R75/MG ZT] - Check engine - CDT/CDTi
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004

Witajcie ;)

W moim rekinie zaczelo pojawiac sie w czasie jazdy "Check engine"
Po 2 sek. kontrolka gasnie. Wczasie jej pojawiania nic sie nie dzieje.
Auto nie slabnie i powoduje jakis nieprawidlowych zachowan, ale wkurza mnie ten napis.
Nie chcial bym sie rozkraczyc na trasie do Jicina a zwlaszcza u Rumcajsa ;)
Ktos moze mi podpowiedziec w czym rzecz?

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Maj 06, 2008 21:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Wto Maj 06, 2008 21:15   

Chyba najlepiej zacząć od sprawdzenia błędów komputera ;) powinno się wszystko wyjaśnić :)
_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Maj 06, 2008 21:30   

"Mariusz z Babic Rovera naprawi, Mariusz z Babic każde autko zbawi" ;)

Skoro nie odczuwasz żadnych zmian, a check świeci się dość długo, to myślę, że to nic poważnego, może kwestia niekontaktowania przy jakimś mało istotnym dla pracy silnika czujniku, no ale chyba komputer tylko zostaje dla pewności.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Maj 06, 2008 21:42   

Ta... tylko przed Jicinem nie bedzie kompa ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
henryk 



Pomógł: 74 razy
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Opole



Wysłany: Wto Maj 06, 2008 21:47   

masz odpięty egr?
_________________
Pozdrawiam, Henryk
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Maj 07, 2008 22:02   

Nie powininem... chyba ze Mariusz wymieniajac mi wtryskiwacz zapomnial o czyms ;D

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
henryk 



Pomógł: 74 razy
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Opole



Wysłany: Sro Maj 07, 2008 23:42   

czytając na ang. forach komentarze nt. egr spotkałem opisy zapalania się kontrolki po odpięciu egr właśnie w cdti - mają albo więcej albo gdzie indziej niż w cdt umieszczone jakieś czujniki. Nikt tam jednak nie pisał, że chwilowe zapalanie się "Check engine" jest wystarczającym powodem do ponownego podłączenia egr.
_________________
Pozdrawiam, Henryk
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Maj 13, 2008 08:24   

Od ostatniego pojawienia sie minal tydzien.
Zrobilem autem ok. 1 tys km i jak narazie kontrolka sie nie swieci.

Poczekam do nastepnego spotu, moze da sie podlaczyc go pod komputer.

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Kris 




Pomógł: 32 razy
Dołączył: 25 Cze 2001
Posty: 526
Skąd: Ostrołęka



Wysłany: Wto Maj 13, 2008 12:37   

Mariusz na spoty z T4 przyjeżdża?
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Maj 13, 2008 13:25   

Tak. Dla stalych bywalcow klubowiczow podlaczenia sa za rozsadna cene... duzo mniejsza niz w serwisie.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Kris 




Pomógł: 32 razy
Dołączył: 25 Cze 2001
Posty: 526
Skąd: Ostrołęka



Wysłany: Wto Maj 13, 2008 14:25   

kurcze... muszę chyba kiedyś podjechać, może nie jestem stałym ale za pewne jednym z najstarszych klientów mariusza ;)
 
 
 
Mombrey 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 434
Skąd: Płock/Belfast



Wysłany: Sro Lut 11, 2009 10:54   [R75] Check Engine
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003

Od kilku dni zapala mi sie komunikat CHECK ENGINE. Czesto przy mocniejszym hamowaniu. Poniewaz na razie zapala sie tylko na chwile, jeden raz lub trzy razy w odstepach ok 2-3 sek. mysle, ze to nic powaznego (oby). Czy wystarczy poruszac kabelkami? A jezeli tak to gdzie? A moze to jednak cos powaznego??

[ Dodano: Sro Lut 11, 2009 20:24 ]
Teraz juz prawie caly czas swieci jak sie zatrzymuje lub hamuje silnikiem. Gasnie jak przyspieszam.
_________________
--== "Z mądrym człowiekiem to i pogadać ciekawie." ==-- Fiodor Dostojewski
Ostatnio zmieniony przez apples Sro Lip 13, 2011 15:06, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Czw Lut 12, 2009 21:33   

Gdzies sie jakis kabel przetarl. Nic wiecej Ci nie wymysle niestety.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Mombrey 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 434
Skąd: Płock/Belfast



Wysłany: Czw Lut 12, 2009 22:22   

Probowalem cos znalesc na forum ale nic konkretnego. A do kompa daleko :-(
A sonda lamda? A moze przeplywomierz? Bo juz w grudniu mi zle dzialal?
Kiedy sie to zapala?
_________________
--== "Z mądrym człowiekiem to i pogadać ciekawie." ==-- Fiodor Dostojewski
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Czw Lut 12, 2009 22:51   

Jak znam zycie to w dieslu bedzie milion powodow do zapalenia CHECK
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Mombrey 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 434
Skąd: Płock/Belfast



Wysłany: Czw Lut 12, 2009 22:55   

Zukowaty napisał/a:
Jak znam zycie to w dieslu bedzie milion powodow do zapalenia CHECK

No to mnie pocieszyles :-(
_________________
--== "Z mądrym człowiekiem to i pogadać ciekawie." ==-- Fiodor Dostojewski
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Czw Lut 12, 2009 22:57   

Dlatego wole Pb. Mniej elektroniki. Podjedz na T4 i zobaczysz gdzie wywala blad,wtedy sobie sprawdzisz okablowanie w tym rejonie i ewentualnie jakies mocowania.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Lut 13, 2009 15:10   

Mombrey napisał/a:
A sonda lamda? A moze przeplywomierz?

W dieslu nie ma sondy. Nie znam przypadku, żeby od przepływki palił się CHECK.

[ Dodano: Pią Lut 13, 2009 15:11 ]
Zaraz zaraz, a może masz mało oleju po prostu.
 
 
 
Mombrey 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 434
Skąd: Płock/Belfast



Wysłany: Pią Lut 13, 2009 16:52   

Rowan napisał/a:
Nie znam przypadku, żeby od przepływki palił się CHECK.

A od czego moze sie palic?
Rowan napisał/a:

Zaraz zaraz, a może masz mało oleju po prostu.

Nie umiem sprawdzac oleju w tym silniku. :-( Jak wyjme pierwszy raz bagnet (po okolo 2 godz. po unieruchomienu silnika) to jest na minimum. Jak wloze i wyme ponownie to juz jest na maximum
Jakos dziwnie
_________________
--== "Z mądrym człowiekiem to i pogadać ciekawie." ==-- Fiodor Dostojewski
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Lut 13, 2009 16:53   

Mombrey, dawno wymieniałeś olej?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Check Engine - nie włącza się - CDT/CDTi
dukat11 Rover serii 75, MG ZT 20 Pon Lip 18, 2011 00:39
21matys
Brak nowych postów [R75] Check Engine - Motor fehler - CDT/CDTi
sogreg1 Rover serii 75, MG ZT 26 Sro Lut 18, 2009 14:00
Rowan
Brak nowych postów [R75] Check Engine - KV6
Kazio_75 Rover serii 75, MG ZT 24 Czw Cze 03, 2010 22:50
apples
Brak nowych postów [MG ZT-T] Check engine i gaśnie
najnowszy85 Rover serii 75, MG ZT 1 Sro Sie 29, 2012 19:47
apples
Brak nowych postów [R75] Nie odpala- Check engine
Doktorperez Rover serii 75, MG ZT 19 Nie Lut 05, 2012 20:27
witgut



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink