Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Wentylator - naprawa silniczka
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Wentylator - naprawa silniczka
Autor Wiadomość
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Cze 10, 2008 21:28   

Wymieniłem silnik razem ze śmigłem na to z Vectry B. I co??? Nie działa. Nie wiem czemu, ale nie załącza się silnik. Napewno dobrze mam połączone, jak zwierałem to silnik działał. Zwierałem na styczniku w sterowniku. Co to może być, albo raczej czemu nie działa?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Cze 10, 2008 21:28   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
JurekG
[Usunięty]






Wysłany: Czw Lip 17, 2008 16:47   

A ja mam taki problem ze smiglo co jakis czas spada ze swojego miejsca przez co wentylator nie dziala. I stad moje pytanie czy mozna to jakos wzmocnic, przykleic, cos w tym rodzaju? Z gory dziekuje.
 
 
edward25 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 193
Skąd: Żabno k.Tarnów



Wysłany: Czw Lip 17, 2008 19:15   

JurekG napisał/a:
czy mozna to jakos wzmocnic

Myślę, że tak. Ja spróbowałbym nawiercić otworki na tych trzech zabierakach śmigła (oczywiście poprzez śmigło) i nagwintowałbym - np. M3 i skręciłbym śrubkami.
_________________
Pozdrawiam
Edward
 
 
 
JurekG
[Usunięty]






Wysłany: Sob Lip 19, 2008 10:31   

Wczoraj wzialem sie do roboty, przewiercilem otwory we smigle do ktorych wkrecilem wkrety 4X12, ktore "zakleszczyly" lopatki wiatraka. Teraz wszystko powinnobyc ok.
A to fotka http://www.fotosik.pl/pok...acc3940462.html
Ostatnio zmieniony przez JurekG Nie Lip 20, 2008 13:49, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
edward25 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 193
Skąd: Żabno k.Tarnów



Wysłany: Sob Lip 19, 2008 21:18   

JurekG napisał/a:
Teraz wszystko powinnobyc ok.

:ok:
_________________
Pozdrawiam
Edward
 
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Sob Lip 19, 2008 21:26   

Z innej beczki.
Fotka numer 2,prawe przednie koło-masz opony kierunkowe? Jeśli tak,to nie jest czasem na odwrót opona założona?
 
 
marcin_i_alunia 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 195
Skąd: Konstancin



Wysłany: Sob Lip 19, 2008 23:22   

Nie znam sie zupełnie na tym. Niby fachowiec zakładał komplet opon. To są Goodyear Excellence, czy sa kierunkowe? nie wiem :grin:
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10893
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sob Lip 19, 2008 23:56   

goodyear excellence nie są kierunkowe, tylko asymetryczne, wszystko ok :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Nie Lip 20, 2008 08:47   

Być może-zasugerowałem sie dość "agresywną" rzeźbą bieżnika a konkretnie "jodełka" wydawała mi sie nie w ta stronę.

Sorry za offtop.
 
 
zielus 



Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 18
Skąd: Swiebodzice



Wysłany: Sro Wrz 03, 2008 22:38   

Cytat:
wczoraj wziąłem się za naprawę silnika wentylatora. Jest trochę rozbierania, ale trzeba przyznać, że to tylko wygląda tak dramatycznie, a w praktyce odkręca się trzy elementy plus reflektory. W moim przypadku skończyła się szczotka od masy. Pojechałem do pierwszego lepszego sklepu motoryzacyjnego, poprosiłem o wszystkie szczotki do silników/alternatorów/rozruszników i dopasowałem podobne produkcji Bosha. Szczotki minimalnie różniły się wymiarami, ale jak się później okazało pracują b. dobrze. Oryginalne mają wymiary 9.6x4.6x22 [mm]. Moje są minimalnie mniejsze. Cała naprawa zajęła mi jedno popołudnie. Najtrudniejszą rzeczą okazało się rozebranie puszki silnika. Z potrzebnych narzędzi trzeba się zaopatrzyć w klucze nasadowe, śrubokręt krzyżyk, klucze torx, lutownicę i puszkę WD40 bo niektóre śruby ciężko ruszyć. Koszt naprawy 14 zł + jedno popołudnie w garażu. Polecam wszystkim


No i niestety silnik znowu padł :evil: Już nawet nie chce mi się sprawdzać czy znów szczotki czy tym razem komutator :/ Jutro wybieram się do zakładu elektromechanicznego w którym przezwajają i regenerują silniki elektryczne i zobaczę za ile mi zrobią ten silnik tak, żeby podziałał parę sezonów.
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Pią Paź 10, 2008 04:49   

Tak mi sie nudzilo w pracy i sobie szperalem szperalem i cos wyszperalem.
SZCZOTKI-pozycja 603a/0

Moze sie komus przyda,ja nie mam 2go biegu i bede zamawial chyba od nich szczotki i mooooooze uda sie naprawic.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Wycie silniczka VIS
peroomen Rover serii 75, MG ZT 4 Nie Lis 21, 2010 16:41
SeniorA
Brak nowych postów [r75]montaż górnego silniczka VIS
sebol11 Rover serii 75, MG ZT 7 Sro Sty 30, 2013 11:02
sebol11
Brak nowych postów [R75] Naprwa silniczka VIS a montaż?
peroomen Rover serii 75, MG ZT 2 Nie Paź 17, 2010 12:02
peroomen
Brak nowych postów [MG ZT] Problem dotyczący silniczka równoważącego vis
KILLERMGZT190 Rover serii 75, MG ZT 21 Sob Cze 07, 2014 14:15
HarryVip
Brak nowych postów [R75] Ciągła praca silniczka z wentylacji czy klimy
Cichy618i Rover serii 75, MG ZT 7 Nie Gru 29, 2013 21:30
rafalmis1



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink