Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 96'] PRZELOT
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: piter34
Pią Cze 06, 2008 13:37
[R200 96'] PRZELOT
Autor Wiadomość
radocha 



Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 75
Skąd: glogow



Wysłany: Sob Maj 17, 2008 13:17   [R200 96'] PRZELOT

Witam WszyStkich!!zastanawiam sie nad przelotem w roverku tzn.chce wyrzucic wszytskie tumiki i od kolektora pociagnac rurke w ktorej bedzie tylko strumiennica i koncowy tlumik mugen.Co o tym sadzicie?i tu moje pytanie jakiej rurki najlepiej uzyc?jaka srednica grubosc scianki itp?jesli macie jakiej inne pomysly to wyslucham.Pozdrawiam
_________________
radzio
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Maj 17, 2008 13:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sob Maj 17, 2008 13:29   

to chyba lepiej dolozyc 8 zaworow :P
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
R-200 



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 744
Skąd: Ostrów



Wysłany: Sob Maj 17, 2008 14:36   

Moim skromnym zdaniem im bardziej będziemy dbać o naszą przyrodę tym lepiej na tym wyjdziemy. Szczególnie nasze dzieci, wnuki itd. Katalizatory są po to by skład spalin był bardziej przyjazny nam i naszemu środowisku, a tłumiki by nasze uszy na starość coś słyszały. Zatkaj sobie uszy dokładnie na cały dzień i zobacz jak się z tym żyje. Oszczędzaj nasze uszy, jeśli Twoje nie mają dla Ciebie znaczenia.
_________________
Pozdrowienia Piotr.
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sob Maj 17, 2008 15:11   

r-200 uwazasz, że w 10-12 letnim aucie katalizator spelnia swoje zalozenia??

a tak ot to chyba nie ten dział
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Sob Maj 17, 2008 23:03   

da Ci halas :D i moze odczujesz ze jest dynamiczniej a dolnych obrotach, ale do tego tez dolot ze stozkiem madrze zamontowany sie przyda
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
kriss87 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 75
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Sob Maj 17, 2008 23:09   

będziesz miał dużo hałasu a niewiele więcej uciechy. lepiej poprostu usuń katalizator i wstaw rurę bez strumiennicy. to jest moje skromne zdanie. pozdro
_________________
BYŁ 220 SDI , 45 iDT FULL
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Sob Maj 17, 2008 23:47   

bez sensu, jak juz cos to zamontuj samego mugena a kata zostaw :) bo prosta rurka prawie nic nie daje oprocz nieprzejscia przegladu :P a koncowy przelotowy cos da ;)
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Nie Maj 18, 2008 08:02   

ja np mam zapchanego kata i w moim przypadku nie ma wyjscia innego niż wyciecie... Jak przykrece go na 1,2,3 do odcinki to śmierdzi zbukami jak cholera :/
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
kriss87 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 75
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Nie Maj 18, 2008 09:55   

O PRZEGLĄD RACZEJ NIE MUSI SIĘ MARTWIĆ. JA NIE MAM KATA I PRZEGLĄD SPOKO PRZESZEDŁEM. I JEŚLI JEST ZAPCHANY TO NAJLEPIEJ GO WYCIĄĆ I SPRZEDAĆ PRAWIE BĘDZIE NA TŁUMNIK.
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Nie Maj 18, 2008 11:42   

kriss87, zalezy gdzie robisz, mnie koles dokladnie sprawdzal caly wydech od spodu no i badal spaliny, wiadomo ze w razie W wzialby na flaszke i by bylo po sprawie :P
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
radocha 



Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 75
Skąd: glogow



Wysłany: Nie Maj 18, 2008 13:56   

no dobrze a wiec tak: jesli wstawie rure zamiast kata to jakie sa tego plusy a jakie minusy?
_________________
radzio
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Nie Maj 18, 2008 14:37   

hmmm wg mnie
plusy teoretyczne to +2KM ale wiadomo ze to jest zalezne od auta, wiec mozesz miec albo +2KM albo -2KM :P
pluso-minus : bedize glosniej, to juz sam decydujesz czy Ci sie to podoba czy nie ;)
minusy : przekroczona norma spalania, czyli problemy z przegladem, problemy z policja, w najgorszym wypadku kosztowna sprawa

wg mnie lepiej kupic przelotowy wydech, ktory Ci podniesie tez o ok 2-3KM moc, oczywiscie beidze glosniej, ale normy spalania masz zachowane i nie boisz sie przegladow czy kontroli :)
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Maj 18, 2008 14:49   

Ja ma trochę inne pytanie ile taki katalizator jest warty do sprzedania, bo wiem ze istnieją skupy katalizatorów :?:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Korczus 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 438
Skąd: Leszno

Rover 200

Wysłany: Nie Maj 18, 2008 15:19   

Kupiłem auto bez kata, pojechałem na przegląd i podbili bez problemów ;]
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Maj 19, 2008 11:13   

Moje zdanie jest takie ze albo zrobisz go profesjonalnie od początku do końca wtedy przyniesie to wzrost momentu plus nieznacznie mocy, zwiększy stopień głośności, koszta. Lub wstawić rurkę zamiast kata bedzie ciut głośniej niekoniecznie dynamiczniej ale tanio plus problem zatkanego kata nie będzie ci zaprzątał głowy...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
MarioNH 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 193
Skąd: Kraków/Chicago



Wysłany: Wto Maj 20, 2008 03:52   

Remi55, ja za swojego kata wzialem 250 zl :grin: wiec nadaje sie do sprzedania :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Maj 20, 2008 07:58   

MarioNH napisał/a:
Remi55, ja za swojego kata wzialem 250 zl :grin: wiec nadaje sie do sprzedania :wink:


Dziękuje za informacje :ok:

Musze go sprzedać bo leży mi tylko w garażu i miejsce zajmuje. A wsadzić go już raczej nie wsadzę i chyba kupie airboxa sobie. :smile:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz Sro Maj 21, 2008 00:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Maj 20, 2008 23:42   

Robienie samemu wydechu raczej jest cienkim pomyslem. Wydech trzeba odpowiednio przeliczyc, dac odpowiedniej srendicy rure, jesli damy za waska bedzie lipa, jesli za szeroka tez moze byc lipa. Jesli chcesz miec jakies przyrosty konkretne to od kolektora zrob wydech, bo tak to wzrost mocy bedziesz mial raczej slabo odczuwalny
 
 
 
radocha 



Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 75
Skąd: glogow



Wysłany: Czw Maj 22, 2008 21:48   

a wiec zdecydowalem ze wytne kata i zaast niego wsawie rurkeale meczy mnie jeszcze jedna rzecz mianowicie miedzy kolektorem a katem jest takie kolanko z wycieciami niewiem jhak to sie fachowo nazywa i chcialbym je tez wyciac i wstawic zwykle kolanko bez tych naciec zeby wszystko od kolektora szlo przez tylni tlumik a nie czesc przez to kolanko.mam nadzieje ze zrozumieliscie o co mi chodzi;p
_________________
radzio
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pią Maj 23, 2008 01:02   

to potem pojedz na hamownie i zobacz ile Ci kucy ucieklo :P
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przelot R620 SDi
Martini Tuning mechaniczny 10 Pią Lis 04, 2011 20:23
Remigiusz
Brak nowych postów [R600] przelot + wydech ulter
xavier Tuning mechaniczny 4 Sob Sty 31, 2009 23:39
MarioNH
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R200] 1,4 16V
m35sie2 Tuning mechaniczny 1 Nie Gru 15, 2013 10:36
greg-si
Brak nowych postów [R200/25/Mg Zr]Poliuretany
tuners Tuning mechaniczny 57 Pią Paź 21, 2022 12:57
Markzo
Brak nowych postów [R200] Swap do 1.8 16v
Gość Tuning mechaniczny 40 Czw Cze 12, 2008 11:20
michone



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink