Forum Klubu ROVERki.pl :: Komentarze do wyników prób sportowych na XIII Zlocie Klubu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: piter34
Wto Cze 03, 2008 17:01
Komentarze do wyników prób sportowych na XIII Zlocie Klubu
Autor Wiadomość
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Cze 02, 2008 09:41   

hehehe ja nic nie chcę pisać, ale pierwsze chyba 4 albo 5 miejsc na Zlocie w konkurencji jazdy po macie poślizgowej zdobyły właśnie klekoty :P :lol: Za to dostały po tyłkach na 1/4 mili, więc ..... wszystko zależy kto do czego potrzebuje autka i taki silnik kupuje ;) :P
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Cze 02, 2008 09:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Cze 02, 2008 09:43   

Brt napisał/a:
hehehe ja nic nie chcę pisać, ale pierwsze chyba 4 albo 5 miejsc na Zlocie w konkurencji jazdy po macie poślizgowej zdobyły właśnie klekoty :P :lol: Za to dostały po tyłkach na 1/4 mili, więc ..... wszystko zależy kto do czego potrzebuje autka i taki silnik kupuje ;) :P

A propos Zlotu i maty poślizgowej to mam pytanie do Tempest'a:

Czy jechałeś na macie z, czy bez ESP?

@Brt wyniki na macie to raczej nie kwestia silnika, tylko umiejętności i wyposażenia auta: np. Maniaq i MaReK mieli "trochę" inne zawieszenie i opony. :)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Tempest 




Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Pon Cze 02, 2008 14:14   

Brt napisał/a:
...zdobyły właśnie klekoty :P :lol: Za to dostały po tyłkach na 1/4 mili, więc .....

Brt, na ćwiartce też klekoty dały sobie radę - ja na ten przykład zająłem 5 miejsce więc chyba nie tak źle porównując do 2,5 V6 (nie wiem tylko kto był na 2, 3 i 4 miejscu)

maciej napisał/a:
A propos Zlotu i maty poślizgowej to mam pytanie do Tempest'a:

Czy jechałeś na macie z, czy bez ESP?

jeżeli ESP to kotrola trakcji to bez - ponieważ nawet jej nie mam
a jeżeli chodzi o rucha... khym, ruszanie bez większego boksowania kół to tak - to miałem włączone

maciej napisał/a:
@Brt wyniki na macie to raczej nie kwestia silnika, tylko umiejętności i wyposażenia auta: np. Maniaq i MaReK mieli "trochę" inne zawieszenie i opony. :)

jako, że nigdy do tej pory nie jeździłem z taką prędkością po takich zakrętach (Jachranki i MG nie liczę bo tam to nawet nie cisnąłem bo się bałem) to jestem zadowolony z drugiego (oficjalnego) miejsca jak i chyba nawet nieoficjalnego drugiego (drugi i trzeci przejazd)
ciekaw tylko jestem jakbym też miał twardsze zawieszenie i fele 17" to czy mógłbym jeszcze trochę poprawić czas
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Cze 02, 2008 14:21   

Tempest napisał/a:
jeżeli ESP to kotrola trakcji to bez - ponieważ nawet jej nie mam
a jeżeli chodzi o rucha... khym, ruszanie bez większego boksowania kół to tak - to miałem włączone

Czekaj, to masz ASR, a nie masz ESP?
Bo jakoś po oglądaniu Twojego auta na Bemowie, to byłem przekonany, że masz ESP...

Jaką Ty masz wersję wyposażenia?
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pon Cze 02, 2008 14:25   

Ja to nie wiem czy szeroki kapec na wodzie to taki plus... ale na zakrecie na pewno, tylko ze wychodzac z maty na mokrej oponie do polowy zakretu sie suszyla O_o co widac bylo po sladach na drodze. Chlopak z obslugi toru mojego baka tez podsumowal tym, ze opony nie wyslchly jak ciasno bylem w polowie zakretu i mnie obrocilo, bo kontra juz byla za mala i dupa poszla.

heheh tempest jechal ze wspomaganiem ;) spoko , tyle to niewielka roznica...
strasznie mi szkoda ostatniego przejazdu, gdzie ostatni luk jechalem na odpuszczonym gazie, bo montegro sie lamalo bokiem, a je moglem zdublowac. Balem sie, ze mi stanie w poprzek drogi i odpuscilem... czas tego przejazdu byl 42,50
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Tempest 




Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Pon Cze 02, 2008 14:32   

maciej napisał/a:
Tempest napisał/a:
jeżeli ESP to kotrola trakcji to bez - ponieważ nawet jej nie mam
a jeżeli chodzi o rucha... khym, ruszanie bez większego boksowania kół to tak - to miałem włączone

Czekaj, to masz ASR, a nie masz ESP?
Bo jakoś po oglądaniu Twojego auta na Bemowie, to byłem przekonany, że masz ESP...

Jaką Ty masz wersję wyposażenia?

mam ESP (sugerując się napisem na przycisku koło wajchy skrzyni biegów), ale to jest system antypoślizgowy
teoretycznie mi pomagał gdy stałem już prosto i cisnąłem gaz na tej śliskiej nawierzchni chcąc jak najszybciej się znowu rozpędzić
w praktyce to chyba i tak koła mi trochę boksowały w miejscu i dopiero jak zjeżdżałem ze ślizgawki już na suchą część to czułem, że dopiero łapie dobrą przyczepność (był pisk opon)
a wersję wyposażenia mam bogatą :wink:
jest to tzw. wersja Comfortline czyli ta wygodnicka z niekoniecznie twardym zawieszeniem

mianiaq o jakie wspomaganie ci chodzi - kierownicy? :wink:
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Ostatnio zmieniony przez Tempest Pon Cze 02, 2008 14:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Cze 02, 2008 14:33   

Wg www.volkswagen.de KAŻDY Golf sprzedawany w Niemczech ma ESP w standardzie, czyli trochę nie można porównywać wyników na płycie poślizowej, bo VW "prowadziła" elektronika, a nie kierowca... :(

Sorry Tempest, ale skoro nie wiedziałeś, że masz ESP, to sądzę, że go nie wyłączyłeś...

[ Dodano: Pon Cze 02, 2008 14:37 ]
Tempest napisał/a:
mam ESP (sugerując się napisem na przycisku koło wajchy skrzyni biegów), ale to jest system antypoślizgowy teoretycznie mi pomagał gdy stałem już prosto i cisnąłem gaz na tej śliskiej nawierzchni chcąc jak najszybciej się znowu rozpędzić

w praktyce to chyba i tak koła mi trochę boksowały w miejscu i dopiero jak zjeżdżałem ze ślizgawki już na suchą część to czułem, że dopiero łapie dobrą przyczepność (był pisk opon)


:rotfl:

Przeczytaj dokładnie jak to działa: http://pl.wikipedia.org/wiki/ESP_(motoryzacja) i jaki może mieć wpływ na taką próbę...

Wiesz, trochę się dziwię, że jeździsz autem już ponad pół roku i nie spróbowałeś dowiedzieć się czym jeździsz, bo przy jeździe zaawansowanej warto wiedzieć co auto potrafi i kiedy stwierdzi, że jest mądrzejsze i odsunie Cię od kierownicy...

Ja zwłaszcza po takiej przygodzie jaką miałeś z ZRem chciałbym wiedzieć takie rzeczy.

Choć może to właśnie wyjaśnia tamtą przygodę...

[ Dodano: Pon Cze 02, 2008 14:43 ]
maniaq napisał/a:
heheh tempest jechal ze wspomaganiem spoko , tyle to niewielka roznica...

Jak dla mnie ESP to przepaść - patrz pierwsze przypadki Mercedesów A - po dołożeniu ESP przestały się przewracać...

Jeśli mamy porównywać kierowców to to inne klasy (z i bez ESP)...

Myślę, że Kuba miałby szansę w takiej walce, ale chyba żaden z nas. ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Cze 02, 2008 15:09   

Tempest napisał/a:
maniaq o jakie wspomaganie ci chodzi - kierownicy?

Chyba kierowcy, a nie kierownicy... ;P
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Tempest 




Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Pon Cze 02, 2008 15:14   

hmm, nawet nie wiedziałem, że mając ESP mam automatycznie ASR :razz: - zawsze gubiłem się w tych oznaczeniach i jedyne które znałem to ABS (pod względem do czego jest a nie od czego skrót)
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Cze 02, 2008 15:22   

Tempest napisał/a:
Brt, na ćwiartce też klekoty dały sobie radę - ja na ten przykład zająłem 5 miejsce więc chyba nie tak źle porównując do 2,5 V6 (nie wiem tylko kto był na 2, 3 i 4 miejscu)

Czyli ustaliliśmy, że zarówno na płycie poślizgowej (ESP), jak i na 1/4 mili (ASR wbudowany w ESP) VW prowadził się sam...
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Skiba 




Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Pon Cze 02, 2008 15:24   

hmmm, co do mat .. hmmm.. mam troszkę mieszane odczucia :P Umiejętności kierowcy, oczywiście zgadzam się, ale rodzaj autka miał tam bardzo dużo do powiedzenia.

Poza tym zastanawiam się dlaczego Zarząd wyróżnił statuetkami osoby tylko za maty ? Osoby za test z satelitką dostały tylko dyplomy. Dlaczego np. nie zsumowano czasów i wyróżniono statuetkami osób najlepszych w obu kategoriach (w obu liczył się jak najkrótszy czas) ? Same dyplomy mogły być osobno dla każdej kategorii, a statuetka za całokształt. Jak sama nazwa wskazuje: za "próby sportowe" a nie za najlepszy przejazd przez maty :|
_________________
pozdrawiam Skiba
Ostatnio zmieniony przez Skiba Pon Cze 02, 2008 15:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Cze 02, 2008 15:27   

Skiba napisał/a:
Umiejętności kierowcy, oczywiście zgadzam się, ale rodzaj autka miał tam bardzo dużo do powiedzenia.

To oczywiste - na suchym R600 na 195/60R15 raczej bardziej w zakrętach odjeżdżało niż np. MG ZT na 225/45R18, czy ZR 215/45R17... :D

Ale i tak najważniejsza była frajda z zabawy autkiem w bezpiecznych warunkach. :D

No i żałowałem, że nie było zmiany kierunku, tylko cały czas jeździło się w lewo... :(

[ Dodano: Pon Cze 02, 2008 15:34 ]
Skiba napisał/a:
Poza tym zastanawiam się dlaczego Zarząd wyróżnił statuetkami osoby tylko za maty ? Osoby za test z satelitką dostały tylko dyplomy. Dlaczego np. nie zsumowano czasów i wyróżniono statuetkami osób najlepszych w obu kategoriach (w obu liczył się jak najkrótszy czas) ? Same dyplomy mogły być osobno dla każdej kategorii, a statuetka za całokształt. Jak sama nazwa wskazuje: za "próby sportowe" a nie za najlepszy przejazd przez maty

Skiba, test Jackie Stewarta był kompletnie nie miarodajny, bo:
a) satelitka była krzywa, a z racji mocowania na 3 punkty na R600 nie dało się jej równo założyć (przez garbik na środku maski)
b) gościom nie chciało się jej poziomować za każdym razem w zależności od nachylenia maski i np. Montego, które ma chyba bardziej płaską maskę miało teoretycznie duże fory

U mnie akurat gość założył tak, że piłka w lewych zakretach wypadała prawie od razu, a w prawych leżałą prawie bez ruchu. Niestety lewych było 540 stopni, a prawych 180, więc od początku byłem w d... ;)

Ale co tam, fajnie było. :D

W sumie to Zarząd mógłby zebrać te uwagi i przesłać do organizatora - może nie nam, ale następnym to uprzyjemni przygodę na torze... :)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pon Cze 02, 2008 16:02   

mnie rozbawilo jak panowie z obslugi wybierali na ktora strone ma byc talerz przechylony :D

jako ze tez mam rekina na masce to trzeba bylo cos wybrac :/ jechalem ostatni i w sumie dla jaj :D odpalilem na czas przejazdu kawalek " I've got the power " :D i sie toczyłem a mimo to spadła mi piłeczka.

ps moze ktos wrzuci na forum oficjalne wyniki , bo niestety jak wy sie kladliscie spac - halasy w hotelu :> grrrr , to inni wstawac neibawem musieli O_o
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Tempest 




Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Pon Cze 02, 2008 16:13   

no właśnie - kiedy u gdzie będą podane wyniki?
mam nadzieję, że ja, mimo tego, że byłem golforoverem też znajdę się na tej liście - bo to, że nie dostałem żadnej nagrody za 2 miejsce na ślizgawce to jakoś przeboleję (w końcu był to zlot Roverków a nie "hybryd")
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
Skiba 




Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Pon Cze 02, 2008 16:17   

maciej napisał/a:
test Jackie Stewarta był kompletnie nie miarodajny,


Zgadza się ! też mam R600 i widziałem, jak gościu to ustawia ;) no i oczywiście na każdym lewym zakręcie (pomimo kulania się autem) wypadła ;)

A czy wg Ciebie, jazda na czas w kółko była miarodajna ? jak ? zrozumiałbym, gdy każdy miał szansę przejechać się tym samym autkiem (np. wynajętą starą BMW) i wówczas porównywać umiejętności ;) :D + do tego kto chce bierze i przegoni swojego R ;)

No ale i tak uważam, i byłem od samego początku przekonany, że czasy będą zsumowane i wybierze się "Mistrza za całokształt" a nie "Mistrza z utwardzoną zawiechą i slikami" ;) :P

Oczywiście zawsze liczy się dobra zabawa :D
_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Cze 02, 2008 16:22   

Tempest napisał/a:
no właśnie - kiedy u gdzie będą podane wyniki?
mam nadzieję, że ja, mimo tego, że byłem golforoverem też znajdę się na tej liście - bo to, że nie dostałem żadnej nagrody za 2 miejsce na ślizgawce to jakoś przeboleję (w końcu był to zlot Roverków a nie "hybryd")

Myślę, że zająłeś w swojej klasie pierwsze miejsce we wszystkich konkurencjach...
To klasa ESP ON. ;P
Skiba napisał/a:
A czy wg Ciebie, jazda na czas w kółko była miarodajna ? jak ? zrozumiałbym, gdy każdy miał szansę przejechać się tym samym autkiem (np. wynajętą starą BMW) i wówczas porównywać umiejętności + do tego kto chce bierze i przegoni swojego R

Oczywiście, masz rację.

1/4 mili była fajniejsza, bo mi np. pokazała, że nie umiem tak jeździć (za wolno startuję i za wolno zmieniam biegi) albo coś się mojemu autku pogorszyło (zaczynam podejrzewać lambdę), bo przegrałem podobno z 620 Si... :)
Skiba napisał/a:
No ale i tak uważam, i byłem od samego początku przekonany, że czasy będą zsumowane i wybierze się "Mistrza za całokształt" a nie "Mistrza z utwardzoną zawiechą i slikami"

To fakt.
ZTCP na Miedzianej były 3 klasy - do 1.6, do 2.0 i open, ale już nie pamiętam dokładnie.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Skiba 




Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Pon Cze 02, 2008 16:28   

maciej napisał/a:

1/4 mili była fajniejsza, bo mi np. pokazała, że nie umiem tak jeździć (za wolno startuję i za wolno zmieniam biegi) albo coś się mojemu autku pogorszyło (zaczynam podejrzewać lambdę), bo przegrałem podobno z 620 Si... :)


Mnie złatał Marecki, ale tego się spodziewałem. No i dostałem bęcki od xROnxa ;)
_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
Tempest 




Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Pon Cze 02, 2008 16:36   

maciej napisał/a:
Myślę, że zająłeś w swojej klasie pierwsze miejsce we wszystkich konkurencjach...
To klasa ESP ON. ;P

aj tam, czepiasz się
tommyyogi mówił mi, żebym wyłączył kontrolę trakcji, ale byłem święcie przekonany, że mam TYLKO system antypoślizgowy
wiedząc to co wiem teraz (dzięki maciej za info) to bym wyłączył bo bardziej zależało mi na zabawie niż na wyniku bo nawet takiego się nie spodziewałem (wiem, wiem - kompiutel za mnie więcej robił, ale i tak, mimo wszystko jestem zadowolony)
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
Tomaszi 




Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 552
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

Rover 400

Wysłany: Pon Cze 02, 2008 16:49   

Skiba napisał/a:
No ale i tak uważam, i byłem od samego początku przekonany, że czasy będą zsumowane i wybierze się "Mistrza za całokształt" a nie "Mistrza z utwardzoną zawiechą i slikami"
I z tego co wiem (w końcowym efekcie chyba mi się wydawało, że wiem) tak miało być - sumowanie czasów.
Gdybyśmy chcieli cokolwiek rozgraniczać od samego początku to było by tak jak
maciej napisał/a:
ZTCP na Miedzianej były 3 klasy - do 1.6, do 2.0 i open, ale już nie pamiętam dokładnie
Chodziło o dobrą zabawę nie o selekcjonowanie jak w rajdach.
Wszystko było traktowane ogólnie, wyniki też powinny być ogólne - bez podziałów...

Pomimo wszystko bardzo fajnie się bawiłem (z wyjątkiem czekania)
_________________
NIE POTRAFISZ PRZECZYTAĆ TEGO TEKSTU, WCIŚNIJ Ctrl +
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Cze 02, 2008 16:52   

Tempest napisał/a:
aj tam, czepiasz się

Czepiam się, bo każda inna klasyfikacja jest kompletnie niemiarodajna. ;)

Do tego zadziwia mnie Twoje podejście - z jednej strony chcesz tjunować i osiągać 180KM, a z drugiej kompletnie nie masz pojęcia o tym co wpływa na bezpieczeństwo, a gdy piszę o poprawkach hamulców i zawieszenia, o szkoleniu z technik jazdy piszesz, że Ciebie to nie dotyczy, tak samo jak w wątku o Twoim wypadku pisałeś ciągle o tym, że auto krzywe, że to, że tamto kompletnie nie przyjmując moim zdaniem do wiadomości, że to Ty prowadziłeś i to Twoja wina...

Próbuję Ci uświadomić, że to Cię dotyczy - to Ty prowadzisz i jeśli chcesz robić to bezpiecznie i świadomie warto przyjrzeć się temu co masz na pokładzie i do czego to służy i sprawdź co umiesz na prawdę w bezpiecznych warunkach zamkniętego toru.

Po prostu nie wyobrażam sobie, żeby po takim wypadku jaki miałeś nie zapoznać się z podstawową informacją o systemach bezpieczeństwa auta, które kupuję i kombinować jak tu w małym pudełku zmieścić 180 KM bez własnej nauki i poprawek własności jezdnych auta, zakładając, że "jeżdżę wolno i sprawy bezpiecznej jazdy mnie nie dotyczą"...

Bez urazy, ale sam kiedyś skasowałem auto i nie potrafię zrozumieć Twojego podejścia do spraw bezpieczeństwa... :(
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink