Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Tuning, Synergy2, powerbox, remapping - CDT/CDTi
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Tuning, Synergy2, powerbox, remapping - CDT/CDTi
Autor Wiadomość
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pon Lip 04, 2011 20:11   

No właśnie, komik88, miało Cię tu już nie być... :roll:
Co do Twojego wykresu, to ktoś śmiesznie robił tę mapę... Nie będe pisał szczegółów, bo i tak będziesz skakał i się mądrzył, ale przyjrzyj się wykresom i doczytaj jaka jest idea chip tuningu, mam nadzieje, że się zorientujesz o co mi chodzi, aczkolwiek szczerze w to wątpie :wink:
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lip 04, 2011 20:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pon Lip 04, 2011 21:15   

Rowan, no troche dół brzydki... I nie to, że nie da się tego dołu lepiej zrobić, bo się da :)
Wykres nie różni się niczym od fabrycznego niestety, po prostu dawka podniesiona...
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Pon Lip 04, 2011 21:43   

każdy ma swoje zdanie na ten temat, mi tak pasuje jak jest i innych zdanie mnie nie interesuje :) każdy robi auto pod swój gust itd itp. pozdro
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Pon Lip 04, 2011 22:30   

bedą zaraz sypac sie ostezenia i warny ale nie moge sie powstrzymac choc zwykle jestem wstrzemiezliwy;)
komik88, ten wykers ma niezła gorke a do tego zadnych zawracajacych wartosci bo jesli sie nie myle to o 20nitkow moment powinnienes miec przy zdrowej serii i te 280 powinno sie osiagnąć bez chipa przy klilku prostych zabiegach a moc 133KM no to po wtryskach dolocie i podkreceniu turbo duzo by nie brakowało na mapach MG

a co do tej gorki to ona moze dosc szybko załatwic ci sprzegło albo co gorsze skrzynie
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Pon Lip 04, 2011 22:42   

borek zrobiłem 14tyś km już na chipie, i nie widzę żeby coś się z autkiem działo :) tak mam zrobione i tak zostaje, ja tego nie zmienie bo mi się tak podoba :)
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pon Lip 04, 2011 23:33   

borek88, mylisz się... 101KM ma 240NM, 113KM ma 260NM, z reguły te silniki mają jakieś 10NM mniej w serii, mimo że moc trzymają (max moment nie jest przy 2000, tylko z reguły przy 2500), więc taki moment jest normalny ;)
Poza tym komik88, nie ma wtrysków :)
Co do sprzęgła to masz racje, tak jak już mowiłem komikowi na gg, jego tuner poleciał w kulki i nie pofatygował się, żeby dół zrobić delikatniejszy... A tak jest strzał momentu.
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pon Lip 04, 2011 23:50   

Nawet tak analizując, to wydaje mi się, że grzebnięte są wartości wyprzedzania kąta... Tylko jakoś tak nie zbyt umiejętnie i dlatego wykres jeszcze bardziej poszedł w góre obrotów, a nie w dół, tak jak to powinno być :wink:
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Lip 05, 2011 08:13   

Z ciekawości zajrzałem ns stronę tego "tunera" i fajną informacje znalazłem:

Hamownia drogowa jest dokładniejsza od podwoziowej ponieważ uwzględnia opory toczenia obu osi oraz opory powietrza.


:rotfl:

P.S
adamsky napisał/a:

ja też zapamiętałem odejście wielkiego Komika88 ale chyba co się uwlecze to się nie uciecze :)

Co to kogo interesuje co zapamiętałeś? Zawsze musisz wcisnąć swoje trzy grosze nie związane z tematem dyskusji? W co drugim wątku twoje wypowiedzi mają niewiele wspólnego z tematem....
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
kris-tofer 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 05, 2011 12:09   

Przyszedł czas kiedy i ja zainteresowałem się podwyższeniem mocy w aucie.
Zdecydowałem się na boxa, ale w związku z tym mam kilka pytań związanych z osprzętem silnika do ogarniętych:
1. w R75 CDT mamy pompę wysokociśnieniową, jest ona mechaniczna? elektroniczna? czy posiada czujnik ciśnienia? czy jest stało ciśnieniowa czy zmienno?
2. czy turbina ma elektronicznie sterowane ciśnienie?
 
 
 
Voytec 




Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 85
Skąd: Kraków

Rover 75

Wysłany: Wto Gru 06, 2011 09:11   

Hej Panowie,

Wczoraj zakupiłem powerboxa w http://www.icktuning.pl/.

Obecnie mam rovera 2.0 CDTi i niestety nie miałem okazji sprawdzić jaką dokładnie mocą się legitymuje. Niemniej jednak mam wrażenie że powinien mieć koło 130KM ponieważ BMW 320d 136KM nie mógł dać mu rady.

Box dotrze do mnie jutro, jak zamontuje to zdam relacje. Może komuś się przyda.
_________________
Rover 75 CDTi + PowerBox
Automat, 2003r
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Gru 06, 2011 17:30   

Voytec, no to jeśli nie zamontowałeś go, to na jakiej podstwie twierdzisz, że 320d nie mogło mu dać rady? Weź też pod uwagę to, że akurat tamten silnik BM-ki okropnie tracił na mocy...
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Gru 06, 2011 17:33   

Rowan,
Voytec napisał/a:
Obecnie mam rovera 2.0 CDTi i niestety nie miałem okazji sprawdzić jaką dokładnie mocą się legitymuje.
zdaje się że chodziło o to ile mocy z tego CDTi faktycznie jest i tu porównanie do BMW, a box dopiero będzie
_________________
75 Red Edition
 
 
Voytec 




Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 85
Skąd: Kraków

Rover 75

Wysłany: Czw Gru 08, 2011 23:20   

Rowan napisał/a:
Voytec, no to jeśli nie zamontowałeś go, to na jakiej podstwie twierdzisz, że 320d nie mogło mu dać rady? Weź też pod uwagę to, że akurat tamten silnik BM-ki okropnie tracił na mocy...


Rovan jakiś czas temu, razem z kumplem który posiada własnie taka BMKe robiliśy przejazdy testowe ;) ścigaliśmy się i szły idealnie łeb w leb. Oznacza to że skoro BMK miała 136KM (zmierzone na hamowni) to Rover powinien mieć koło 131KM czyli gdzieś w okolicy serii.

Jutro montuje boxa i jeszcze raz z kumplem zrobimy taki sam pomiar.

[ Dodano: Wto Gru 06, 2011 21:15 ]
longer86 napisał/a:
Rowan,
Voytec napisał/a:
Obecnie mam rovera 2.0 CDTi i niestety nie miałem okazji sprawdzić jaką dokładnie mocą się legitymuje.
zdaje się że chodziło o to ile mocy z tego CDTi faktycznie jest i tu porównanie do BMW, a box dopiero będzie


dokładnie tak ;)

[ Dodano: Sro Gru 07, 2011 12:16 ]
Sprawa wygląda następująco.

Box założyłem ... czas trwania takiej operacji to około 10 min ... samochód wydaje się jakby był lżejszy ... nie wydaje mi się że w jakimś większym stopniu została ograniczona turbo dziura - chociaż cholera wie ...

Teraz przydałaby się jakas w miarę tania hamownia w krakowie, zeby w miarę sprawdzić czy usprawnienie coś dało. Tymczasem wieczorem postaram się zrobić porównanie do tego samego BMW 320d (136km).

[ Dodano: Sro Gru 07, 2011 13:04 ]
BTW:

Nie zna ktoś taniej hamowni w okolicach Krakowa ?

[ Dodano: Sro Gru 07, 2011 20:02 ]
OK update:

Niestety ze względu na warunki atmosferyczne nie udało się przeprowadzić testu.
Jutro jestem umówiony z innym kumplem :) Troche szybsza furka Alfa 156 1.8 144Km 1200KG ...

[ Dodano: Czw Gru 08, 2011 23:20 ]
gdyby ktos z forumowiczow byl zainteresowany. wnioski po zalozeniu boxa:

-duzo lepiej wkreca sie na obroty
-zdecydowanie lepiej przyspiesza, szczegolnie po wlaczeniu sie turbinki
-turbodziura, delikatnie mniejsza
-spalanie, jeszcze nie wiem bo narazie go mocno grzalem :) sprawdze w najblizszym czasie.

co do mocy to samochod ma na pewno wiecej niz 140KM. BMW o ktory, wspominalem pomimo nizszej wagi zostalo spokojnie wziete, a trzeba pamietac ze mam automatyczna skrzynie. jak wpadnie jakis ekstra grosz pojade na hamownie. Wydaje mi sie ze powinno byc w okolicach 145-155KM.
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Gru 09, 2011 23:25   

Cytat:
Wydaje mi sie ze powinno byc w okolicach 145-155KM.

Z cyframi spokojnie... :wink:
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
Voytec 




Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 85
Skąd: Kraków

Rover 75

Wysłany: Sob Gru 10, 2011 00:51   

Rovan

straszny pesymista jestes.

skoro 136km bmw z hamownibposzło to pwinno byc epiej zakladajac automat skrzynie.
_________________
Rover 75 CDTi + PowerBox
Automat, 2003r
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Gru 10, 2011 15:39   

wez poprawke na to ile mocy miales w serii, bo bankowo nie 131KM, CDT wypluwaja ok 100KM.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sob Gru 10, 2011 16:00   

zależy też od kierowcy... co z tego że maszyna gwizda jak kierowca mógł byc p... ;)
_________________
75 Red Edition
 
 
Voytec 




Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 85
Skąd: Kraków

Rover 75

Wysłany: Sob Gru 10, 2011 17:02   

Markzo napisał/a:
wez poprawke na to ile mocy miales w serii, bo bankowo nie 131KM, CDT wypluwaja ok 100KM.


Mam CDTi ... :) wiem że CDT bywały 100KM ... ale nie wiem czy widziałeś jak pisałem wcześniej że BMW po hamowni z papierami :P 130KM nie było w stanie mnie wyprzedzić.

Tak czy siak jak wpadnie jakaś kasa to pojade na hamownie. Chociaż pewnie się rozczaruje i będzie mniej :P ...
_________________
Rover 75 CDTi + PowerBox
Automat, 2003r
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Gru 10, 2011 18:07   

ja na zlocie objechałem 122KM coupe 180KM ZS i? :D na rolki i sprawdzić co tam siedzi, do tego tak jak kolega wyżej pisze, jeden jeździ lepiej a drugi gorzej ;) obyś się nie rozczarował, bo fajnie by bylo miec jakieś ++ wzgęlgem serii :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Voytec 




Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 85
Skąd: Kraków

Rover 75

Wysłany: Sob Gru 10, 2011 19:08   

Markzo napisał/a:
ja na zlocie objechałem 122KM coupe 180KM ZS i? :D na rolki i sprawdzić co tam siedzi, do tego tak jak kolega wyżej pisze, jeden jeździ lepiej a drugi gorzej ;) obyś się nie rozczarował, bo fajnie by bylo miec jakieś ++ wzgęlgem serii :D


Coś tam na plus na pewno jest ... w sensie od tego co było ... czuć :) rolki będą jak wpadnie jakaś wolna gotówka.
_________________
Rover 75 CDTi + PowerBox
Automat, 2003r
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Zasady kącika "Tuning mechaniczny"
piter34 Tuning mechaniczny 0 Pon Kwi 02, 2007 11:07
piter34
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [R 200/400 SD] Tuning SD czyli jak z 86KM zrobić wiecej
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Pią Lis 04, 2011 22:26
Remigiusz
Brak nowych postów Tuning SDi za 7zł
Kalah Tuning mechaniczny 355 Pon Lis 06, 2017 00:44
Remigiusz
Brak nowych postów Tuning box [MG ZR]
kapeczul Tuning mechaniczny 2 Sro Mar 13, 2019 02:33
Xakari
Brak nowych postów [600 sdi] tuning
euronymous_ Tuning mechaniczny 5 Pon Kwi 04, 2011 02:07
adamsky



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink