Skrzynie da się zablokować na dowolnym biegu ... ale tylko tak zeby nie przełączał w góre. Dodatkowo umiejętnie operując gazem mozna ją zmusić do przełączania biegów kiedy się chce ...
nie do końca sie rozumiemy, nie dasz rady w tym konkretnym automacie zablokować go na 4 biegu, zeby jechał od np 1000obr/min do konca obrotomierza tylko na 4. Ograniczysz go 2,3,4 ale przydepnieciu gazem zrobi kick-downa, wiec nie bedziesz mial prawdziwego przebiegu moc/moment, powinno sie za to udac sprawdzic wartosci max.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Czytałem na ten temat wiele wątków i szczerze Ci powiem, że jest to kwestia mocno dyskusyjna. Dlatego nie ma sensu podejmować tematu Mam nadzieje, że nie odbierzesz tego jako ataku.
jaki tam atak, przecież normalnie rozmawiamy ja naszego chciałem hamować i to usyszałem od speca z hamowni, gdzie regularnie hamuje zs'a
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
komik88 [Usunięty]
Wysłany: Wto Gru 13, 2011 14:54
nie shamujesz automata jeżeli nie zblokujesz biegu, bo zaczynasz od samego dołu czyli powiedzmy 1300 obrotow i ciśniesz go do odcięcia, inaczej nie dasz rady tego sprawdzić, a ja mam dobrych kumpli w Zasteku w Łodzi i oni w zyciu troche tego zrobili i przerobili i sami twierdzą że wyniki hamowni automatu są wyssane z palca..
Voytec, jaką drogą nabyłeś boksa?
Bo sie zastanawiam nad tym do swojego auta, i jak to sie montuje i gdzie go schomikować zeby nie było widac , czy moze trzeba jechać zeby to oni zamontowali ?
Voytec, jaką drogą nabyłeś boksa?
Bo sie zastanawiam nad tym do swojego auta, i jak to sie montuje i gdzie go schomikować zeby nie było widac , czy moze trzeba jechać zeby to oni zamontowali ?
Widzę, że masz identyczną opcję silnikowo skrzyniową jak ja.
Ja raczej nie sprawdzam pod tym kontem czy to miasto czy trasa zawsze tankuje pod sam korek i na całym zbiorniku wychodzi mi od 7,3-7,7 a ostatnio leje verwe i i średnie wyszło mi 6.9 .
A jak jest z tym trybem zimowym bo ja zauważyłem jakby się trochę szybciej nagrzewał i jak jadę z górki to trzyma temp. w trybie econ. gdy jadę bez gazu to temp trochę spada, a termostat mam nówka.
Ja raczej nie sprawdzam pod tym kontem czy to miasto czy trasa zawsze tankuje pod sam korek i na całym zbiorniku wychodzi mi od 7,3-7,7 a ostatnio leje verwe i i średnie wyszło mi 6.9 .
A jak jest z tym trybem zimowym bo ja zauważyłem jakby się trochę szybciej nagrzewał i jak jadę z górki to trzyma temp. w trybie econ. gdy jadę bez gazu to temp trochę spada, a termostat mam nówka.
Tryb zimowy rusza z 2 no i hamuje więcej silnikiem.
Co do spalania to ja mam większość miasto 98% miasto i pali mi koło 8.9l. Jak byś procentowo rozłożył jazde pomiędzy miasto i trase ?
Ja mieszkam na wsi a do miasta mam 25 km wiec to co spale w miescie to nadrobie wracając do domu, w trasy jezdze zazwyczaj do teściów 250 km w jedną stronę do Szczawnicy i to nie za czesto wydaje mi sie ze tak poł na pół. w każdym razie wiecej jak 7,9 mi nie spalił a poniżej 6,9 jeszcze nie zeszedłem.
Witam, chcę trochę koni dodać do mojego roverka 75 2.0 cdt 115 KM, czy ktoś może dać namiary żeby zrobić to dobrze? Jestem z Białegostoku ale słyszałem że w Łodzi robili i może dalej robią. Proszę o pomoc.
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 891 Skąd: Grudziądz
Wysłany: Pon Kwi 23, 2012 10:04
Ja dużo dobrych opinii słyszałem o Goodhope , zresztą również on się wypowiadał w tej sprawie na forum.Rozmawiałem z nim i chyba się skuszę jeszcze przed zlotem, zobacz to http://www.dyno.pl/twoj_serwis.html
Podczas wymiany filtra kabinowego pod plastykami znalazłem niebieska kostkę wpiętą w instalację elektryczną z napisami CR POWER BY PSI MOTORSPORT czy to znaczy , że ktoś kiedyś zwiększył mu moc. Silnik 116 km
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Maj 2013 Posty: 1000 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto Cze 28, 2016 23:15
kaisor1 napisał/a:
Podczas wymiany filtra kabinowego pod plastykami znalazłem niebieska kostkę wpiętą w instalację elektryczną z napisami CR POWER BY PSI MOTORSPORT czy to znaczy , że ktoś kiedyś zwiększył mu moc. Silnik 116 km
Tak, ktoś kupił jakiegoś śmiesznego boxa. Raczej cudów tam nie ma. Lepiej to odpiąć i wgrać jakąś lepszą mapę.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Mar 2016 Posty: 6 Skąd: Ojrzanów
Wysłany: Czw Cze 30, 2016 15:12
A ja może zadam inne pytanie, ... ile realnie można zyskać poprzez modyfikacje mapy w cdti w momencie obrotowym, mocy, przyspieszaniu do 100km/h przy skrzyni automatycznej ? jest to warte zachodu ? Poczuje inne auto jesli mam teraz 136KM ? Teoretycznie skrzynia powinna dać rade przenieśc do 360nm ale ile w tym prawdy ?
Czy podniesienie doładowania np. do tego mitycznego 1.5 bara przy uzyciu MBC i uwzględnienie tego podniesienia w mapie przyczyni się do znacznie lepszych i o ile lepszych osiągów, głównie zależy mi o elastyczności przy wyprzedaniu np ciągu samochodów przy 100km/h ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum