Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Tuning, Synergy2, powerbox, remapping - CDT/CDTi
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Tuning, Synergy2, powerbox, remapping - CDT/CDTi
Autor Wiadomość
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Sob Gru 10, 2011 23:20   

powodzenia kolego ze zmierzeniem tego autka na hamowni jak jest to automat ;) pomiary będziesz miał wyssane z palca prędzej :) pozdro
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Gru 10, 2011 23:20   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Gru 10, 2011 23:34   

a racja... to aftomat i akurat w tej skrzyni nie da rady zablokować przełożenia np na 4 biegu :/
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Voytec 




Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 85
Skąd: Kraków

Rover 75

Wysłany: Pon Gru 12, 2011 13:08   

Skrzynie da się zablokować na dowolnym biegu ... ale tylko tak zeby nie przełączał w góre. Dodatkowo umiejętnie operując gazem mozna ją zmusić do przełączania biegów kiedy się chce :) ...
_________________
Rover 75 CDTi + PowerBox
Automat, 2003r
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Gru 12, 2011 16:38   

nie do końca sie rozumiemy, nie dasz rady w tym konkretnym automacie zablokować go na 4 biegu, zeby jechał od np 1000obr/min do konca obrotomierza tylko na 4. Ograniczysz go 2,3,4 ale przydepnieciu gazem zrobi kick-downa, wiec nie bedziesz mial prawdziwego przebiegu moc/moment, powinno sie za to udac sprawdzic wartosci max.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Voytec 




Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 85
Skąd: Kraków

Rover 75

Wysłany: Wto Gru 13, 2011 09:15   

Markzo,

Czytałem na ten temat wiele wątków i szczerze Ci powiem, że jest to kwestia mocno dyskusyjna. Dlatego nie ma sensu podejmować tematu :) Mam nadzieje, że nie odbierzesz tego jako ataku.
_________________
Rover 75 CDTi + PowerBox
Automat, 2003r
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Gru 13, 2011 14:45   

jaki tam atak, przecież normalnie rozmawiamy ;) ja naszego chciałem hamować i to usyszałem od speca z hamowni, gdzie regularnie hamuje zs'a :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Wto Gru 13, 2011 14:54   

nie shamujesz automata jeżeli nie zblokujesz biegu, bo zaczynasz od samego dołu czyli powiedzmy 1300 obrotow i ciśniesz go do odcięcia, inaczej nie dasz rady tego sprawdzić, a ja mam dobrych kumpli w Zasteku w Łodzi i oni w zyciu troche tego zrobili i przerobili i sami twierdzą że wyniki hamowni automatu są wyssane z palca..
 
 
Voytec 




Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 85
Skąd: Kraków

Rover 75

Wysłany: Wto Gru 20, 2011 09:23   

Dlatego pozostaje jedynie pomiar wyścigowy ;) .... BMKa o której wcześniej wspominałem jest teraz wolniejsza ;)
_________________
Rover 75 CDTi + PowerBox
Automat, 2003r
 
 
 
michalie 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 287
Skąd: kielce



Wysłany: Wto Gru 20, 2011 13:26   

Voytec, jaką drogą nabyłeś boksa?
Bo sie zastanawiam nad tym do swojego auta, i jak to sie montuje i gdzie go schomikować zeby nie było widac , czy moze trzeba jechać zeby to oni zamontowali ?
 
 
 
Voytec 




Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 85
Skąd: Kraków

Rover 75

Wysłany: Wto Gru 20, 2011 20:07   

michalie napisał/a:
Voytec, jaką drogą nabyłeś boksa?
Bo sie zastanawiam nad tym do swojego auta, i jak to sie montuje i gdzie go schomikować zeby nie było widac , czy moze trzeba jechać zeby to oni zamontowali ?


Widzę, że masz identyczną opcję silnikowo skrzyniową jak ja.

Boxa nabyłem na allegro instalacja trwa 10min ;) ...

Link do tego co kupiłem ja:

http://allegro.pl/chiptun...1974536321.html

Gdybyś się zdecydował to daj znać jakie efekty.

Filmik jak zalożyć boxa znajdziesz tutaj:

http://www.youtube.com/watch?v=rUzjuCXbMNI

p.s jakie masz spalanie ? Miasto, trasa ?
_________________
Rover 75 CDTi + PowerBox
Automat, 2003r
 
 
 
michalie 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 287
Skąd: kielce



Wysłany: Sro Gru 21, 2011 12:29   

Ja raczej nie sprawdzam pod tym kontem czy to miasto czy trasa zawsze tankuje pod sam korek i na całym zbiorniku wychodzi mi od 7,3-7,7 a ostatnio leje verwe i i średnie wyszło mi 6.9 .
A jak jest z tym trybem zimowym bo ja zauważyłem jakby się trochę szybciej nagrzewał i jak jadę z górki to trzyma temp. w trybie econ. gdy jadę bez gazu to temp trochę spada, a termostat mam nówka.
 
 
 
Voytec 




Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 85
Skąd: Kraków

Rover 75

Wysłany: Czw Gru 22, 2011 12:15   

michalie napisał/a:
Ja raczej nie sprawdzam pod tym kontem czy to miasto czy trasa zawsze tankuje pod sam korek i na całym zbiorniku wychodzi mi od 7,3-7,7 a ostatnio leje verwe i i średnie wyszło mi 6.9 .
A jak jest z tym trybem zimowym bo ja zauważyłem jakby się trochę szybciej nagrzewał i jak jadę z górki to trzyma temp. w trybie econ. gdy jadę bez gazu to temp trochę spada, a termostat mam nówka.


Tryb zimowy rusza z 2 no i hamuje więcej silnikiem.

Co do spalania to ja mam większość miasto 98% miasto i pali mi koło 8.9l. Jak byś procentowo rozłożył jazde pomiędzy miasto i trase ?
_________________
Rover 75 CDTi + PowerBox
Automat, 2003r
 
 
 
michalie 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 287
Skąd: kielce



Wysłany: Czw Gru 22, 2011 13:45   

Ja mieszkam na wsi a do miasta mam 25 km wiec to co spale w miescie to nadrobie wracając do domu, w trasy jezdze zazwyczaj do teściów 250 km w jedną stronę do Szczawnicy i to nie za czesto wydaje mi sie ze tak poł na pół. w każdym razie wiecej jak 7,9 mi nie spalił a poniżej 6,9 jeszcze nie zeszedłem.
 
 
 
Voytec 




Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 85
Skąd: Kraków

Rover 75

Wysłany: Czw Gru 22, 2011 15:55   

No to masz takie typowe średnie spalanie :) skoro jeździsz pół na pół :)
_________________
Rover 75 CDTi + PowerBox
Automat, 2003r
 
 
 
marekm05 



Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 2



Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 23:14   

Witam, chcę trochę koni dodać do mojego roverka 75 2.0 cdt 115 KM, czy ktoś może dać namiary żeby zrobić to dobrze? Jestem z Białegostoku ale słyszałem że w Łodzi robili i może dalej robią. Proszę o pomoc.
 
 
szpynior 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 891
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Pon Kwi 23, 2012 10:04   

Ja dużo dobrych opinii słyszałem o Goodhope , zresztą również on się wypowiadał w tej sprawie na forum.Rozmawiałem z nim i chyba się skuszę jeszcze przed zlotem, zobacz to http://www.dyno.pl/twoj_serwis.html
 
 
kaisor1 



Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 37
Skąd: opole



Wysłany: Wto Cze 28, 2016 22:23   

Podczas wymiany filtra kabinowego pod plastykami znalazłem niebieska kostkę wpiętą w instalację elektryczną z napisami CR POWER BY PSI MOTORSPORT czy to znaczy , że ktoś kiedyś zwiększył mu moc. Silnik 116 km
 
 
j0zek 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 1000
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Cze 28, 2016 23:15   

kaisor1 napisał/a:
Podczas wymiany filtra kabinowego pod plastykami znalazłem niebieska kostkę wpiętą w instalację elektryczną z napisami CR POWER BY PSI MOTORSPORT czy to znaczy , że ktoś kiedyś zwiększył mu moc. Silnik 116 km



Tak, ktoś kupił jakiegoś śmiesznego boxa. Raczej cudów tam nie ma. Lepiej to odpiąć i wgrać jakąś lepszą mapę.
 
 
kaisor1 



Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 37
Skąd: opole



Wysłany: Sro Cze 29, 2016 19:43   

odpiąć, a gdzie wpiąć tą wtyczkę?
 
 
granic 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Mar 2016
Posty: 6
Skąd: Ojrzanów



Wysłany: Czw Cze 30, 2016 15:12   

A ja może zadam inne pytanie, ... ile realnie można zyskać poprzez modyfikacje mapy w cdti w momencie obrotowym, mocy, przyspieszaniu do 100km/h przy skrzyni automatycznej ? jest to warte zachodu ? Poczuje inne auto jesli mam teraz 136KM ? Teoretycznie skrzynia powinna dać rade przenieśc do 360nm ale ile w tym prawdy ?
Czy podniesienie doładowania np. do tego mitycznego 1.5 bara przy uzyciu MBC i uwzględnienie tego podniesienia w mapie przyczyni się do znacznie lepszych i o ile lepszych osiągów, głównie zależy mi o elastyczności przy wyprzedaniu np ciągu samochodów przy 100km/h ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Zasady kącika "Tuning mechaniczny"
piter34 Tuning mechaniczny 0 Pon Kwi 02, 2007 11:07
piter34
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [R 200/400 SD] Tuning SD czyli jak z 86KM zrobić wiecej
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Pią Lis 04, 2011 22:26
Remigiusz
Brak nowych postów Tuning box [MG ZR]
kapeczul Tuning mechaniczny 2 Sro Mar 13, 2019 02:33
Xakari
Brak nowych postów [600 sdi] tuning
euronymous_ Tuning mechaniczny 5 Pon Kwi 04, 2011 02:07
adamsky
Brak nowych postów Tuning SDi za 7zł
Kalah Tuning mechaniczny 355 Pon Lis 06, 2017 00:44
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink