W poldku jest inna, bo ma razem silniczek krokowy.
Kolin gdybym tylko byl w UK to nie byloby sprawy, tez bym musial zamawiac do Irl a pozniej do Ciebie slac. Jesli koniecznie chcesz to cos mozna pokombinowac z tym.
A taka ciekawostka, to ja swoja wlasnie w Art- Bizarze kupilem. Tez sprawdzalem alledrogo i nic nie bylo, a jak zadzwonilem to akurat mieli bo pojawil sie ZR 160. Nawet na aukcje nie wystawiali tylko odrazu sru i poczta
No ja dostalem ja za 300 zl, wie cena nawet przystepna. Jakbys chcial z UK to kosztuje 120£ plus koszty przesylki. Wyjdzie troche wiecej ale jak nie znajdziesz w PL do daj znac.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Sro Sie 13, 2008 19:12
zouza napisał/a:
E dobra powiem wprost. Nie wierzę, że przez zmianę przepustnicy może przybyć ponad 20kM.
Nie musisz.
zouza napisał/a:
Albo miałeś wersję 103kM i nie wiesz, albo to przez to, że była zdławiona wersja.
Ta miałem 103 ale nie wiedizałem, ktos sie postarał i zmienił te parametry w dowodzie i w parametrach modelu ktore z vin sie da odczytac.
zouza napisał/a:
Nie wiem nie znam się.
[ Dodano: Sro Sie 13, 2008 19:17 ]
zouza napisał/a:
Możemy kiedyś spróbować.
Z checia, mnie lepsze auta nei przerazaja, postawic sie zawsze mozna, hehe. Z reszta mała róznica w silnikach z tego co widze- wszsytko sie zdarzyc moze...
zouza napisał/a:
Sam sobie zaprzeczasz, jeśli twoja teoria jest słuszna, że od samej zmiany przepustnicy jest ponad 20kM więcej to mam koło 130kM
W którym miejscu sobie zaprzeczam? Nie mam teorii: zmiana przepustnicy = plus 20 kM
Mam tylko doswiadczenie ze miałem tyle a tyle a po zmianie i ZHAMOWANIU wyszło tyle a tyle plus 20. I szczerze wali mnie to czy to jest niemozliwe z punktu widzenia fizyka, mechanika, chemika czy Twojego. Mozliwe ze Toie nawet zdusiło silnik skad mam to wiedzic nie jezdziałem, wiem chyba najlpeiej co dało to mojemu Roverkowi z tego porstego powodu ze jest włąsnie mój.
Pomógł: 297 razy Dołączył: 24 Mar 2007 Posty: 1793
Wysłany: Sob Sie 16, 2008 12:41
Nie chce zakladac nowego tematu wiec pozwole sie w tym zapytac:
Czy jest roznica w przepustnicy w silnikach 1.4 a 1.6?
Mam zamiar wymienic swoja plastikowa w 416 na aluminiowa od r25, ale przewaznie oferowane na allegro pochodza z silnikow o poj 1.4 wiec czy bedzie pasowala.
niuton
robiles jakies test czy nie? Skoro masz 102 KM to moglbys zrobic jakis sprincik od 0 do 100, i np od 60-120 na III biegu. Porownalbym do swego bo ja niewiem czy mam chociaz ze 100 konikow
Nie wierzę, że przez zmianę przepustnicy może przybyć ponad 20kM.
W Hondach VI gen 1.4i 75KM jest zwężka na dolocie, po której zdjęciu (30 min roboty) silnik się oddławia do wersji 1.4 is 90KM (=15KM). To tylko jeden przykład taniego tuningu. 20KM to nie dużo, jeżeli silnik był fabrycznie zdławiony np. przepustnicą.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Sro Paź 06, 2010 18:04
Ale jaja.
Hamowałem dziś auto. Gość zrobił 3 próby. Za każdym razem wychodziło coś około 120 kM i 120 nM. Będę miał wydruk jak kolega z pamięci zrzuci, wrzuce w temat. Koledze wyszła seria drugiemu też, ja robiłem w środku między nimi, operator hamowni mówi ze nie ma mowy o błędzie. Będę badał sprawę bo koni za dużo. Ale fajny papier jakbym miał auto sprzedawać.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Czw Paź 07, 2010 09:48
Nm nie spadł, a seria jezeli podałem ze 120, a widze ze tez sie machnąłem bo prawie 140. Cos mi tu smierdzi.
http://i52.tinypic.com/2ekj0x3.jpg
P.S. Mam 1.4 102 kM kolego. Wykres z poprzedniego hamowania ghdzie wyskoczyła mi seria z mniejszym nieco przyspieszeniem (duze koła) jest gdzies na forum.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum