Pomógł: 16 razy Dołączył: 25 Cze 2005 Posty: 920 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Sie 10, 2008 18:30
Kurde... przy tym rezystorze 450ohm kopa mam nieziemskiego ALE zostawiam gigantyczna chmure czarnego dymu. Zauwazylem w ogole, ze bez rezystora autko tez zostawia czarny dym, ale jest go duzo duuuuzo mniej.
A co do dymu czarnego to widzialem, ze duzo stosunkowo nowych aut (np. roczniki 2006 i 2007) przy gwaltownym przyspieszaniu zostawiaja czarna zaslone za soba.
Jeszcze pytanie do kogos kto zna sie na elektronice, albo po prostu wie
Autor watku pisze, zeby zainstalowac ten potencjometr 500ohm i rezystor 400ohm. Jesli to tak zrobimy to w jakim zakresie bedziemy mieli regulacje tej opornosci? 400-500?
No ja mam 390 Om i przy potencjometrze na 0 też kopcę jak lokomotywa (przy starcie na 1 i 2 sadza na asfalcie zostaje ) Diesel ma to do siebie, że przy ostrym przysieszeniu zakopcą na czarno, nawet najnowsze konstrukcje. Ten efekt nie wynika z uszkodzenia jednostki, tylko po prostu ze zbyt dużej ilości paliwa w stosunku do powietrza.
Regulacja będzie w zakresie 400 - 900 om.
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
Szeregowe połączenie sumuje rezystancje, równoległe sumuje odwrotności rezystancji
Powinno byc mniej dymu, chociaz tutaj przepływomierz, może dorzucic swoje 3 grosze i z racji wiekszej masy powietrza wpływajacego do silnika, może podnieść trochę dawke paliwa. Ale raczej kopcenie powinno się zmniejszyć.
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
Pomógł: 16 razy Dołączył: 25 Cze 2005 Posty: 920 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Sie 10, 2008 21:12
Chyba ostatnie pytanie Ile czasu moze zajac przeciagniecie kabla do kabiny? Czy jest to trudne? Jesli chce przepuscic kabel tym duktem, ktory pokazujesz na zdjeciu, to ktoredy on wyjdzie po drugiej stronie?
dość sztywny drut phasz gdzieś przy wiązce przewodów i wychodzi jak się ma szczeście to trwa to chwile, ale jak gdzies ugrzęźnie , to czase trzeba chwile powalczyć Ja juz miałem przepust, więc trwało to chwilę. Jak się połozysz i popatrzysz w okolice pedału sprzęgła to zobaczysz wiązkę i miejsce wyjścia drutu.
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
Pomógł: 16 razy Dołączył: 25 Cze 2005 Posty: 920 Skąd: Kraków
Wysłany: Sro Sie 13, 2008 15:28
dzis zrobilem pomiary gpsem i wychodzi tak: bez opornika - 11,2s, z 9,2s. Powtarzalnie przez kilka pomiarow taki czas uzyskalem. Pelny bak, 2x70kg osoby na pokladzie.
pewnie będzie odrobine większe, ale ja korzystam z tego przez powiedzmy 1% (a w rzeczywistości jeszcze mniej zapewne - krótkie "skoki" dla przyjemności) jazdy więc róznica będzie niewielka
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
A ja mam takie pytanko, ile macie przejechane swoimi Roverkami,bo sam bym sie skusił ale mam 240tyś nie nazekam na dynamike ale hmmm kuszące to jest tylko boje sie ze jak dostanie wiecej mocy to zeby nie było z jego strony "oddaje Tobie co kryje w sobie"
Witam kolegów.Zamontowałem też sobie tę przełącznik po prostu REWELACJA!!! teraz to się jezdzi taki przyspieszenie może być .Startowałem z Fordem Mondeo tddi 115km i poprostu niemiał najmniejszych szans a kiedyś było inaczej.Ciekawe czy któryś mierzył moc na hamowni?
damianqn, to nie tak działa.. max ciśnienie osiogasz tylko przy sporym obciażeniu silnika. jak nie dociśniesz gazu na maxa (lub prawie) to ciśnienie podawane przez turbinę będzie niższe niż 1.2.
Tą śrubą ustawiasz max. ciśnienie wydawane przez turbinę, a rzeczywiste rzadko kiedy dochodzi do max ehh chyba kiedyś filmik nagram jak to działa w rzeczywistości ....
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum