Forum Klubu ROVERki.pl :: Tuning SDi za 7zł
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Tuning SDi za 7zł
Autor Wiadomość
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Paź 22, 2008 12:07   

jak używasz "guziczka" przez powiedzmy 1% czasu pracy silnika, to raczej nie odczujesz różnicy ;)
filmik w wolnej chwili no i jak będzie operator na pokładzie ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Paź 22, 2008 12:07   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
damianqn 




Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 26
Skąd: krk



Wysłany: Sro Paź 22, 2008 18:03   

a jakbym zastosowal chiptuning...i taki oporniczek? jak by to jezdziło??
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Paź 22, 2008 21:37   

a po co ;) przeciez po chiptuningu bedziesz miał taki "oporniczek" ale troche lepszy i na okrągło a nie od świeta. A jak przesadzisz z dawką paliwa, to tylko pogorszysz sprawę :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
damianqn 




Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 26
Skąd: krk



Wysłany: Sro Paź 22, 2008 22:56   

a z wydechem? samego kata wywalic?

[ Dodano: Sob Paź 25, 2008 13:42 ]
MALE PYTANKO, potencjometr PO CO ON JEST?? ustawiam im dawke paliwa?
 
 
Kalah 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 58
Skąd: Wawa



Wysłany: Nie Paź 26, 2008 14:09   

Tak, za pomocą potencjometru ustawia się dawkę paliwa.
 
 
pgrad 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 499
Skąd: Łódź

MG ZR

Wysłany: Sob Lis 01, 2008 14:10   

Szkoda że używasz moich sposobów zwiększania mocy opisanych wcześniej przeze mnie na forum. Wystarczy podać linka, a nie powielać posty, poza tym nawet zdjęcie skopiowałeś z mojego posta....
http://forum.roverki.eu/v...ielsku&start=20
 
 
 
Ziol3k 



Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 13
Skąd: Przemyśl



Wysłany: Nie Lis 02, 2008 23:00   

Witam, mam pytanie, po zastosowaniu chip rezystora obroty na biegu jałowym falują mi, czy ktoś się spotkał z czym podobnym?
 
 
 
Kalah 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 58
Skąd: Wawa



Wysłany: Wto Lis 18, 2008 13:32   

pgrad, nie czepiaj się bo nie opisałeś metody zwiększania dawki paliwa więc bez takich zarzutów teraz. Poza tym, czy ja mam z tego jakiekolwiek korzyści? Dzielę się tym co wiem i tyle.
 
 
funfel 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 323
Skąd: eeyy



Wysłany: Pią Lis 28, 2008 12:41   

Brt napisał/a:
ehh chyba kiedyś filmik nagram jak to działa w rzeczywistości .... ;)


ja nagralm podczas rownomiernej jazdy, bez przyspieszania
Tak to wyglada jak sie jedzie, wskaźnik jest na 0 lub okolo, dopiero jak sie da buta, to kreci sie na 1, dlatego jak ustawisz na 1.2 to podczas spokojnej jazdy turbina bedzie dawala minimalne cisnienie, (albo w ogole?) dopiero jak wcisniesz pedal gazu do oporu to wejdzie Ci na 1.2

http://pl.youtube.com/watch?v=C5IZQyYdoa8

http://pl.youtube.com/watch?v=q1YJrqzf-8k

Pozdrawiam.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Lis 28, 2008 13:32   

dokładnie o to chodzi. :) i kwestia ustawienia zaworu max ciśnienia ptrzy normalnej jeździe nie ma znaczenia. Bo tak naprawdę max ciśnienie uzyskuje się przy naprawdę ostrym przyspieszaniu ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
funfel 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 323
Skąd: eeyy



Wysłany: Sob Gru 20, 2008 17:46   

koles podnosi cisnienie doladowania w R
http://www.youtube.com/watch?v=0YKNwm_r6Gw

moze sie przyda
Pozdrawiam.
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sro Sty 07, 2009 22:21   

"Przed odpaleniem silnika zostawiamy przycisk w pozycji wyłączonej, potencjometr na maksymalny opór, rezystor jest zabezpieczeniem przed idiotami lub przypadkiem, żeby nie zdarzyła się sytuacja, że równolegle podłącza się linię bez oporu, co miało by opłakany skutek" MOzna Troszke Jasniej ?? jaki Skutek ?? Bez Oporu Tzn Jak Sam Potencjometr bez opornika tak??

Następne Pytanie Kolega xtek Pisze Ze Jego R200 SDi bez opornika od 0-100km/h ma 11.2sek To chyba Dużo Co nie?? Mój Rover nie ma zadnego opornika bez zadnego chiptuningu i od 0-100 starcza mu 9.8sek i to w zupełności Ostatnio Podejmowałem golfa III 1.9 tdi 110hp i Golfik nie dawał rady za kazdym razem widział mój zderzak... :twisted: Przebieg Mojego auta to 102560km Udokumentowane Może dlatego taki wynik co ?? Ale Kusi Mnie Ten Opornik :D
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
xtek 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 25 Cze 2005
Posty: 920
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Sty 07, 2009 22:27   

Zalezy od metody pomiaru... Poza tym ja mialem wtedy rozwalona rure od turbo. Moj R ma pewnie pod 300 kkm przebiegu.
 
 
Bidi
[Usunięty]






Wysłany: Sro Sty 07, 2009 22:28   

Firq napisał/a:


Następne Pytanie Kolega xtek Pisze Ze Jego R200 SDi bez opornika od 0-100km/h ma 11.2sek To chyba Dużo Co nie?? Mój Rover nie ma zadnego opornika bez zadnego chiptuningu i od 0-100 starcza mu 9.8sek i to w zupełności Ostatnio Podejmowałem golfa III 1.9 tdi 110hp i Golfik nie dawał rady za kazdym razem widział mój zderzak... :twisted:


hmmm no wiec moj ma ok 10s ale niestety z tym wyscigiem z golfem to troszke dla mnie dziwne bo ja juz spr sie 2x z ibiza 1.9 Tdi 110 i Golfem 4 i do konca 2 zawsze wygrywalem ale jak przeciwnik wkladal 3 bieg to mnie zjadal wiec albo kierowca z golfa Twojego byl kiepski albo poprpostu masz naprawde sprawnego sprzecika :)
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sro Sty 07, 2009 22:51   

Kierowca Golfa BYł naprawde dobry znam go osobiście bardzo dobrze i jest wariat jakich mało :twisted: ale np ibiza 1.9 tdi i golf III 1.9 tdi to inna bajka obydwa maja po 110hp ale ibiza ma inne przelożenia i idzie lepiej niz golf Ps Widze Kolego ze jestes z Lublina a ja Mojego R Kupilem własnie w Lublinie ale to tylko taka mala ciekawostka :grin: a z Momentu Obr Mojego R jestem jak narazie bardzo zadowolony :) moze z opornikiem urwe jakas 1s badz 1.3s :D
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Sty 08, 2009 12:17   

Cytat:
ja nagralm podczas rownomiernej jazdy, bez przyspieszania
Tak to wyglada jak sie jedzie, wskaźnik jest na 0 lub okolo, dopiero jak sie da buta, to kreci sie na 1, dlatego jak ustawisz na 1.2 to podczas spokojnej jazdy turbina bedzie dawala minimalne cisnienie, (albo w ogole?) dopiero jak wcisniesz pedal gazu do oporu to wejdzie Ci na 1.2


chyba masz źle podłączony albo uszkodzony wskaźnik bo przy normalnej spokojnej jeździe powinien wskazywać grubo poniżej 0 bar.
_________________
Tomcata na części info na PW
Ostatnio zmieniony przez thef Czw Sty 08, 2009 13:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Sty 08, 2009 12:22   

U mnie i u Skiby w klekocie tak samo wskaźnik się zachowuje.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Sty 08, 2009 13:07   

na jałowym biegu masz odczyt na poziomie 0bara ?
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Sty 08, 2009 13:10   

tak, może minimalnie poniżej.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Sty 08, 2009 14:27   

oj coś macie źle podpięte ponieważ po włączeniu silnika wskazówka powinna opuścić punk 0 i powędrować w dół wskazując ujemne wartości ... http://pl.youtube.com/watch?v=H4dxrlliMf8 tak to powinno wyglądać hmmm
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Zasady kącika "Tuning mechaniczny"
piter34 Tuning mechaniczny 0 Pon Kwi 02, 2007 11:07
piter34
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [R 200/400 SD] Tuning SD czyli jak z 86KM zrobić wiecej
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Pią Lis 04, 2011 22:26
Remigiusz
Brak nowych postów [600 sdi] tuning
euronymous_ Tuning mechaniczny 5 Pon Kwi 04, 2011 02:07
adamsky
Brak nowych postów Tuning box [MG ZR]
kapeczul Tuning mechaniczny 2 Sro Mar 13, 2019 02:33
Xakari
Brak nowych postów Rover 75 1.8T tuning
kdamian1996 Tuning mechaniczny 0 Sob Lut 11, 2017 19:26
kdamian1996



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink