Forum Klubu ROVERki.pl :: Tuning SDi za 7zł
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Tuning SDi za 7zł
Autor Wiadomość
jackas5 



Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 71
Skąd: znajomi



Wysłany: Czw Kwi 26, 2012 01:19   

Zamówiłem u Adiego puszke, a nóż zrobiłbym coś źle i jak bym cos popsuł to k.... tylko by wzięła

[ Dodano: Czw Kwi 26, 2012 01:14 ]
A więc tak zakupiłem puszkę od Adiego już zamontowana, auto rewelacyjnie się zbiera. Co do ustawienia potencjometru to mam na maxa i nie dymi jakoś mocno a na mniejszym zakresie prawie wogle.

[ Dodano: Czw Kwi 26, 2012 01:19 ]
a w weekend mierzyłem sobie czas do 100km ale tak narazie na stoperze kilka prób robiłem aby w miare dokładnie wyszło to bez włączonego "chipa" około 11,5 sek (we dwóch), natomiast na właczonym to około 9,5 sek też we dwóch. Mam teraz taki programik w telefonie do mierzenia przyspieszenia z gps i porobie kilka prób, zobaczymy co wyjdzie. A ktoś był ktoś po modyfikacjach na hamowani roverem 600:D??
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 26, 2012 01:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
woziak 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 55
Skąd: Bartoszyce



Wysłany: Wto Maj 08, 2012 20:14   

jackas5, Też zlutowałem sobie pudełeczko. W rave znalazłem że przewody do których trzeba się podpiąć to czerwony i zielono różowy, dobrze wyczytałem czy to o inne kolory chodzi? Tak jak podane jest na 1 stronie to w kostce powinno być 8 przewodów
- 2 1 -
6 5 4 3
- 8 7 -

u mnie z tego co zauważyłem jest tylko 7 (na górze 2, na środku 4, na dole 1)
- 2 1 -
6 5 4 3
- - 7 -
czy tak może być czy czegoś mi brakuje w wiązce?
czy dobrze z załącznika przeczytałem że chodzi o przewody 851 i 853
_________________
Im szybciej przejedziesz na czerwonym świetle, tym mniejsze prawdopodobieństwo, że ktoś cię stuknie z boku :)
 
 
jackas5 



Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 71
Skąd: znajomi



Wysłany: Sro Maj 09, 2012 17:45   

Umnie były luki tez i nie było wszystkich przewodów licz tak jak napisali czyli 6 i 7 i podpinasz i potem bez różnicy który do którego ja napisałem ci w emailu ze białe bo mi adi tak zrobił w pudełku
 
 
woziak 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 55
Skąd: Bartoszyce



Wysłany: Sro Maj 09, 2012 20:38   

No to że 6 i 7 to wiem z pierwszej strony posta, ale masz Roverka takiego jak ja i chciałem się upewnić w kolorach bo powinniśmy mieć takie same. Bo jak wezmę kostkę odwrotnie o 180 stopni bo niestety luźno wisi, to kolory przy liczeniu 6 i 7 już inne są. Wychodzi mi że ma być biało-fioletowy i biało-szary, a jak odwrócę kostkę to wychodzi zielono-różowy i czerwony ( tak też niby w rave się doczytałem że czerwony i zielono-różowy) ale upewnić się nie zaszkodzi i zapytać kogoś kto to już podłączył, żeby nic nie spalić przypadkiem :)
_________________
Im szybciej przejedziesz na czerwonym świetle, tym mniejsze prawdopodobieństwo, że ktoś cię stuknie z boku :)
 
 
jackas5 



Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 71
Skąd: znajomi



Wysłany: Czw Maj 10, 2012 14:10   

Jutro ci napisze które mam podpieta

[ Dodano: Czw Maj 10, 2012 14:10 ]
Umnie 6 to zielono różowy a 7 to czerwony z jakimś nie widze dokładnie bo mam zalepione wszystko
 
 
sobon 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2009
Posty: 139
Skąd: Trzciana

Rover 200

Wysłany: Sob Sie 11, 2012 21:38   

ADI-mistrzu, Ile sobie cenisz za to pudełeczko do SDI ??
 
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Sob Sie 11, 2012 23:10   

ja mam pudełeczko od Adiego do sprzedania, jak Adi nie ma gotowych to ja mogę Ci sprzedać nówkę, nawet nie zakładaną (skorzystałem z innego sposobu podniesienia mocy)
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sob Sie 11, 2012 23:14   

Nie mam gotowca (o czym sobon już wie bo gadaliśmy), więc jak coś to on pelson91 można odkupić.
 
 
 
haxigi 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 345
Skąd: Chodzież

Rover 400

Wysłany: Sro Lut 06, 2013 15:32   

Dodam jeszcze, że w moim 420 DI 105KM 2.0, boost reguluje się w ten sposób:
http://www.youtube.com/watch?v=0YKNwm_r6Gw

Warto tę bazę danych uaktualnić tym, że niewielką zmianę może dać odpięcie przepływki, ale za chiny ludowe nie wiem jak to się robi. Nawet wtyczki odpiąć nie mogę. Boję się mocniej pociągnąć bo mogę kable wyrwać.

BTW - to chyba nie jest dobry wynik 60 - 100 nie?
http://www.youtube.com/watch?v=v5GXDW8dPuk
_________________
http://www.spritmonitor.de/en/detail/541704.html
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Lut 06, 2013 16:28   

trzeba ten drucik zabezpieczający wtyczke najpierw wyjąć a później to już prawie sama wychodzi.

A ten wynik to nie jest dobry ... powinno być prawie 2x szybciej po dołożeniu rezystora. U mnie na "pałerbatonie" było około 6 sekund.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Sro Lut 06, 2013 17:51   

To jest dobry wynik w miarę:

_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
haxigi 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 345
Skąd: Chodzież

Rover 400

Wysłany: Czw Lut 07, 2013 00:35   

maniu48, a to jest wynik bez przeróbek? Bo moje nagranie jest w 100% stockowe.
_________________
http://www.spritmonitor.de/en/detail/541704.html
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Czw Lut 07, 2013 08:42   

O tutaj jest bez przeróbek

_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
haxigi 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 345
Skąd: Chodzież

Rover 400

Wysłany: Czw Lut 07, 2013 12:16   

a bez przeróbek to jest podobnie jak u mnie, czyli ok. Myślałem że już na stocku mam coś nie halo i zamula. W każdym razie boostne sobie ciśnienie, odłącze MAFa (niewiele da, ale zawsze coś) i zobaczę może z EGR coś, ale domyślnie to jest on zawsze zamknięty jak się ciśnienie odłączy, więc chyba lepszym rozwiązaniem będzie usunięcie EGR i wstawienie tam tej przejściówki nie?
_________________
http://www.spritmonitor.de/en/detail/541704.html
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 07, 2013 12:44   

jakiej przejściówki EGR? masz na myśli zaślepkę?

teraz jak bym miał jeździć seryjnym SDi to bym ciągle myślał że jest zepsuty :D nagram dziś moje 60-100km/h i przyspieszenie 0-100km/h. Z ciekawości, co by porównać z Waszymi wynikami ;)

dodam, że ja mam podkręcone turbo do 1,35bar, remap i zaślepiony EGR. więcej mechanicznych przeróbek nie pamiętam :D
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Czw Lut 07, 2013 22:07   

A czy nie było gdzieś tu pisane o tym że już samo podłączenie opornika zwiększa ciśnienie?
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Lut 08, 2013 10:04   

podłączenie opornika z automatu zwiększy trochę ciśnienie ... o około 0,1 bar ... tak przynajmniej wyglądało to z moich obserwacji podczas jazdy z i bez opornika.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
haxigi 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 345
Skąd: Chodzież

Rover 400

Wysłany: Pon Mar 04, 2013 15:04   

pany, podkręciłem turbo tym sposobem:
http://www.youtube.com/watch?v=0YKNwm_r6Gw

wykonałem dwa obroty.
To jest ok czy za dużo może? Facet na filmiku robi jeden obrót. Nie mam manometru i nie wiem też gdzie by go wsadzić gdybym miał, więc tak na czuja zapytam czy to nie za dużo? Auto odpaliłem i delikatnie przegazowałem, niczego niepokojącego nie zauważyłem.
_________________
http://www.spritmonitor.de/en/detail/541704.html
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Mar 04, 2013 16:17   

bez manometru to trudno powiedzieć ... z turbiny wychodzą dwa wężyki ... jeden krótki do gruszki sterującej zaworem upustowym .. a drugi dłuższy idzie do MAP sensora na ścianie grodziowej ... ten wężyk przecinasz ... wstawiasz trójnik i tam dajesz manometr ... jeśli manometr będzie "skakał" .. to trzeba zrobić kryzę gdzieś po drodze (np ścisnać wężyk)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
haxigi 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 345
Skąd: Chodzież

Rover 400

Wysłany: Pon Mar 04, 2013 19:56   

dobra to może tak, jeżeli będzie za duże ciśnienie to co się może stać, albo jakie będą objawy?
_________________
http://www.spritmonitor.de/en/detail/541704.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Zasady kącika "Tuning mechaniczny"
piter34 Tuning mechaniczny 0 Pon Kwi 02, 2007 11:07
piter34
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [R 200/400 SD] Tuning SD czyli jak z 86KM zrobić wiecej
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Pią Lis 04, 2011 22:26
Remigiusz
Brak nowych postów [600 sdi] tuning
euronymous_ Tuning mechaniczny 5 Pon Kwi 04, 2011 02:07
adamsky
Brak nowych postów Tuning box [MG ZR]
kapeczul Tuning mechaniczny 2 Sro Mar 13, 2019 02:33
Xakari
Brak nowych postów Poważny tuning...
Gość Tuning mechaniczny 61 Sro Lut 16, 2011 18:55
kadzaf



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink