Forum Klubu ROVERki.pl :: Pomiar auta z automatem na hamowni
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Pomiar auta z automatem na hamowni
Autor Wiadomość
riki 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Mar 2003
Posty: 104
Skąd: opolskie



Wysłany: Pon Sie 18, 2008 18:54   

hmm, tak się zastanawiam, czy z automatem nie ma problemu podczas popmiaru na hamowni. Są jakieś obostrzenia (przeciwwskazania) dotyczące skrzyni automatycznej?
Można również sprawdzić czy trzyma serię?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sie 18, 2008 18:54   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Pon Sie 18, 2008 23:03   

riki napisał/a:
hmm, tak się zastanawiam, czy z automatem nie ma problemu podczas popmiaru na hamowni. Są jakieś obostrzenia (przeciwwskazania) dotyczące skrzyni automatycznej?
Można również sprawdzić czy trzyma serię?

Teoretycznie da się, ale z tego co słyszałem (nie mam w tym praktyki) można po pierwsze zajechać skrzynię (zwłaszcza w trakcie pomiaru oporów toczenia), a po drugie ciężko o wiarygodność wyników... ja sobie odpuściłem, mimo że też mnie ciekawi jak wygląda moc auta a mam ręczną skrzynię - jakoś tak szkoda mi auta jak i kasy na hamownię... ;)
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Sie 19, 2008 10:47   

marcinmarcin napisał/a:
ja sobie odpuściłem, mimo że też mnie ciekawi jak wygląda moc auta a mam ręczną skrzynię - jakoś tak szkoda mi auta jak i kasy na hamownię...

Eee... Przesadzasz. Przy manualu obciążenia są mniejsze niż przy jednym mocnym starcie ze świateł, a kaska to już inna sprawa. ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Wto Sie 19, 2008 11:04   

maciej napisał/a:
marcinmarcin napisał/a:
ja sobie odpuściłem, mimo że też mnie ciekawi jak wygląda moc auta a mam ręczną skrzynię - jakoś tak szkoda mi auta jak i kasy na hamownię...

Eee... Przesadzasz. Przy manualu obciążenia są mniejsze niż przy jednym mocnym starcie ze świateł, a kaska to już inna sprawa. ;)

Pewnie masz rację, ale jakoś tak nie czuję wewnętrznej potrzeby... dupohamownia jak na razie wyrzuca satysfakcjonujący rezultat w postaci banana... na paszczy oczywiście... :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Pomiar przyspieszenia w R200 1.4 16V
Kozik Tuning mechaniczny 30 Sro Wrz 05, 2007 10:51
HaDeSsS
Brak nowych postów Wykres z hamowni
rodi_ Tuning mechaniczny 6 Wto Lip 29, 2008 15:08
rodi_
Brak nowych postów [all] szukam hamowni wrocław
Naki17 Tuning mechaniczny 4 Czw Lis 15, 2012 18:47
brkzzz
Brak nowych postów [R 25] 25tka i obnizenie auta.
VanOrtega Tuning mechaniczny 11 Nie Lis 14, 2010 13:14
hertz25
Brak nowych postów [all]Roverki - światla po otwarciu auta z guzika na pilocie
dzieju Tuning mechaniczny 18 Pią Sty 31, 2014 18:46
Harry



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink