Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Twardy pedał hamulca
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Twardy pedał hamulca
Autor Wiadomość
wiruwa 



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 28
Skąd: belgia



Wysłany: Nie Paź 05, 2008 09:07   [R620] Twardy pedał hamulca
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

witam otoz jade sobie wczoraj i chcialem zachamowac i pedal hamulca zrobil sie bardzo twardy ze z trudem sie hamuje czego to moze byc przyczyna? w ukladzie hamulcowym nic ostatnio nie wymienialem oprucz klockow ale to bylo 2000km temu
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 25, 2011 23:30, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Paź 05, 2008 09:07   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Nie Paź 05, 2008 11:06   

wiruwa napisał/a:
pedal hamulca zrobil sie bardzo twardy ze z trudem sie hamuje czego to moze byc przyczyna?

sprawdziłbym przewody podciśnieniowe i serwo hamulcowe ...
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
wiruwa 



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 28
Skąd: belgia



Wysłany: Nie Paź 05, 2008 11:53   

Przewody sa w porzadku nic nie cieknie ani nie sa pordzewiale
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10885
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Paź 05, 2008 13:20   

nie chodzi o przewody z płynem, tylko te od pompki wspomagania...
też bym tu szukał, bo ewidentnie serwo nie działa. mozesz to łatwo sprawdzić trzymając nogę na hamulcu podczas uruchamiania silnika, pedał powinien delikatnie opaść pod nogą :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
danielsonicl 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 206
Skąd: Złoty Stok



Wysłany: Nie Paź 05, 2008 13:52   

I sprawdź vacum pompę czy robi podciśnienie na wężu co idzie do serwa.
_________________
Człowiek nie wielbłąd musi się napić
 
 
wiruwa 



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 28
Skąd: belgia



Wysłany: Pon Paź 06, 2008 14:04   

niema podcisnienia co to moze w takim razie byc? zadnych dziur w przewodzie nie znalazlem

[ Dodano: Pon Paź 06, 2008 21:32 ]
jak sie do tego zabrac i jak sie upewnic ze to pompa vacum jest padnieta?
 
 
 
wiruwa 



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 28
Skąd: belgia



Wysłany: Wto Paź 07, 2008 15:16   [620d 96r.] twardy pedal hamulca

witam mam pytanie otuz stwardnial mi pedal hamulca i z postow wyczytalem iz trzeba sprawdzic przewody cisnieniowe i w przewodzie idacym w pompy vacum do alternatora nic nie dmucha ani nie ssie wiec czego to moze byc wina dodam iz alternator jest bardzo goracy niewiem czy to normalne a po dodanio gazu powyzej 2000 obrotow slychac z okolic pedalow szum
 
 
 
danielsonicl 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 206
Skąd: Złoty Stok



Wysłany: Wto Paź 07, 2008 19:23   

Pompa vacum jest przy alternatorze i ona ma robić podciśnienie.
Z tego co piszesz sprawdzałeś od strony serwa a tam nie będzie robiło sie podciśnienie :wink:
_________________
Człowiek nie wielbłąd musi się napić
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Paź 07, 2008 19:26   

Wiruwa, a dlaczego zakładasz nowy wątek a nie kontynuujesz w już istniejącym??? Nic się nie nauczyłeś od początku swojej przygody z forum?
 
 
danielsonicl 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 206
Skąd: Złoty Stok



Wysłany: Wto Paź 07, 2008 19:37   

thef napisał/a:
Wiruwa, a dlaczego zakładasz nowy wątek a nie kontynuujesz w już istniejącym??? Nic się nie nauczyłeś od początku swojej przygody z forum?
:ok: tu się zgadzam
_________________
Człowiek nie wielbłąd musi się napić
 
 
wiruwa 



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 28
Skąd: belgia



Wysłany: Wto Paź 07, 2008 23:17   

sorki samochod jest moim narzediem pracy a przez to nie da sie jezdzic
prosze pomurzcie dzisiaj zauwazylem ze gdy jade dodaje gazu i w tym samym czasie naciskam na hamulec to dziala doskonale ale po puszczeniu gazu znowu problem wraca

[ Dodano: Wto Paź 07, 2008 23:23 ]
danielsonicl patzylem wlasnie przy alternatorze i nic nie zasysa a gdy odkrecilem ten zawor to dalo olejem czy to normalne?
ta pompe czyli mozna zdemontowac?myslalem ze ona jest na stale zlaczona z alternatorem temu dalej nic nie grzebalem
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10885
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Paź 08, 2008 09:00   

wiruwa napisał/a:
prosze pomurzcie dzisiaj zauwazylem ze gdy jade dodaje gazu i w tym samym czasie naciskam na hamulec to dziala doskonale ale po puszczeniu gazu znowu problem wraca

wygląda na to, że pompa podciśnienia umarła :(
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
wiruwa 



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 28
Skąd: belgia



Wysłany: Sro Paź 08, 2008 09:06   

ta pompa jest przy tym alternatorze tak? a z anglika by mozna bylo ja wykrecic jest identyczna?
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10885
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Paź 08, 2008 09:40   

jest identyczna :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
wiruwa 



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 28
Skąd: belgia



Wysłany: Sro Paź 08, 2008 09:46   

dzieki wielkie dzisiaj raczej nie mam kiedy ale jutro polece i zdemontuje pompe przeloze do mojego roverka i dam znac co z tego bedzie
 
 
 
danielsonicl 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 206
Skąd: Złoty Stok



Wysłany: Sro Paź 08, 2008 19:12   

Tak jak myślałem pompa padła a to,że olej leci to normalne ponieważ jest nim smarowana,wymień pompę i będzie oki.
_________________
Człowiek nie wielbłąd musi się napić
 
 
wiruwa 



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 28
Skąd: belgia



Wysłany: Czw Paź 09, 2008 12:55   

Bingo wlasnie skonczylem naprawe ciezko jedynie bylo odkrecic ta rurke metalowa idaca do komory silnika ale jakos poszlo i teraz roverek hamuje jak nowy od prawie 2 lat mam roverka i nigdy tak dobrze nie hamowal znaczy tak lekko teraz tylko trzeba sie przyzwyczaic dzieki wielkie wam wszystkim i znowu roverkiem mozna jezdzic alez sie za nim stesknilem hehe
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Padło wspomaganie, twardy pedał hamulca
oparek Rover serii 600, Honda Accord 12 Pią Lis 14, 2008 15:01
NEOSSS
Brak nowych postów [R620] Twardy pedał hamulca i słabe hamowanie
matusz151 Rover serii 600, Honda Accord 5 Nie Wrz 12, 2010 13:48
matusz151
Brak nowych postów [R600] Twardy pedał hamulca
mhr Rover serii 600, Honda Accord 4 Pią Lut 13, 2009 16:11
mhr
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [pomocy] Drżący pedał hamulca.
Mattheo Rover serii 600, Honda Accord 2 Sro Kwi 30, 2014 09:50
tronsek
Brak nowych postów [r620 si] Pedał gazu
skiba99 Rover serii 600, Honda Accord 1 Sob Lis 12, 2011 19:35
slax



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink