Troche drogie, ale czemu nie. Do mojego 190E za komplecik. Jeszcze musze sprawdzic ile bedzie cena w sklepie, znalazlem niedaleko mnie dystrybutora powerflexa. Jesli cos kolo tej kwoty to chyba se zakupie.
190 euro szkoda ze tak zlotowka spadla na pysk. Ja niestety nie moge sobie pozwolic gdyz stracilem prace i jestem tylko studentem na utrzymaniu staruszkow ale na wakacje czemu nie
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
SPAMU¦
Wysłany: Sob Mar 07, 2009 14:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Czw Mar 26, 2009 20:17 Re: Poliuretanowe gumy zawieszenia.
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Czw Mar 26, 2009 20:23
michone napisał/a:
ale tylko do r400
proponuje napisac maila bo oni swoja oferte dopiero co rozrzeszaja i moze trza im podpowiedziec co bysmy chcieli chyab ze amma osobiscie do czlowieka sie zglosci z zapytaniem co moga zrobic
w dolnym wahaczu są dwa rozmiary. Tuleje:
wewnętrzna fi37/10x50
zewnętrzne fi31/10x50.
Do jednego dolnego wahacza trzeba 3 tuleje. Dwie zewnętrzne i wewnętrzną.
Ps. Niedługo pewnie też będę zamawiał cały komplet na tył bo mam do wymiany duże cukierki a już za jednym rozłożeniem pasowałoby zrobić wszystko.
Pozdrawiam
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
w takim układzie zadaj pytanie ludziom którzy Ci sprzedali te tuleje bo domyślam się że powiedziałeś że chcesz do wahacza i określiłeś które a oni dobrali rozmiar.
Nawet jak sam im powiedziałeś jakie powinien mieć wymiary to powinni taki Ci dostarczyć.
Tak czy siak coś tu jest nie tak (niechcący mi się zrymowało )
Daj znać jak to rozwiążesz bo jak wspomniałem u siebie będę to robił.
Wymieniasz komplet z tyłu czy tylko w dolnym wahaczu?
Pozdrawiam
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
na razie wymieniam tylko tylny dolny wahacz, chetnie bym robil calosc od razu ale to sa koszty ponad 1k
powod jest prosty - auto juz sie kiszkowato prowadzilo a kupowanie zwyklych tulej za wieksze kase jest bez sensu ja tam wierze w elastomery - w miniaku sprawdzaja sie znakomicie
zamawialem po prostu set do tylnego wahacza do r400
opis byl z wymiarami na stronie ale do glowy mi nie przyszlo ze moge miec tuleje w innym rozmiarze - po prostu bym wtedy sprawdzil
bo sa takie dostepne ( te 35mm ) i opisane jako honda del sol
stad moje stwierdzenie
no nic na razie zglosilem problem w bikopurze, mam nadzieje ze szybko zareaguja bo moj roverek wisi w robocie na podnosniku i blokuje miejscowke ktora ma zarabiac
dokładnie nie chcę blokować sobie podwórka ewentualnie mechanika.
Jak myślisz da się zmierzyć te zewnętrzne tuleje jak siedzą na aucie czy nie bardzo? Bo jak będę zamawiał to zwrócę na to uwagę.
Koszty są spore ale jak ma się użytkować samochód dłużej to warto kilka groszy dołożyć.
U mnie autko prowadzi się super. Tylko ten duży cukier już jest w strzępach.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
ja cukierki wymienilem jakis czas temu ale na standardowe gumy ale koszty porownywalne - jakies 75 pln mnie jeden kosztowal a za tyle moglbym miec elastomery
potem zaczely leciec simerbloki i auto przestalo sie proawdzic - co baaaaardzo wyraznie odczulem jak wrocilem z wyjazdy do chorwacji
a co do zmierzenia to owszem da sie majac autko poskladane
no i odpowiadajac na twoje wczesniejsze pytanie - owszem sukcesywnei bede wymienial na elastomer elementy zawieszenia - nastepny w kolejce jest stabilizator a po nim dolne przednie wahacze
[ Dodano: Czw Lis 19, 2009 19:37 ]
wymienilem
zalozone sa juz poprawne, musze tu pochwalic bikopur, bardzo ladnie i szybko zareagowali
tak btw posrodku wahacza powinny byc tuleje fi37x10/40 a nie fi37x10/50 jak pokazuje wyszukiwarka
wychodzi na to ze moj wahacz to jakas kombinacja delsola i aerodecka hehehe
diabli wiedza skad -
WNIOSEK! - ZANIM ZAMOWISZ POMIERZ SWOJE TULEJE
ale teraz pozytywy
super sie jedzie nic nie tlucze, nie ma efektu wyrabanych amorkow , poprawilo sie prowadzenie, co prawda nie na tyle ile bym sobie zyczyl, musze jednak w przody tez zainwestowac
flapjck1, to dobrze że wszystko wyszło ok
a tak jeszcze się zapytam w wahaczu masz miejsce na montaż stabilizatora?
bo te wahacze też różne wychodziły już z wyglądu zewnętrznego
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
powiem szczerze nie mam pojecia jak jest z tylu zalozony stab ( w moim nie ma ) ale na pewno w kazdym wahaczu mam niewykorzystany otwory ( gwintowany chyba )
o ile dobrze pamietam pomiedzy srodkowym a wewnetrznym simmerblockiem
gdzies mi sie obilo o uszy ze byl stab z tylu w 420 Si, prawda to? bo w moim rave nie ma na ten temat ani slowa...
[ Dodano: Czw Lis 19, 2009 22:27 ]
ps: znalazlem kanciak i honda i rzeczywiscie ten otwor co mam jest od staba
no nic
na razie bedzie plan wsadzic polibusze na przod a potem sie pomysli
flapjck1, u mnie tez jest otwór na stabilizator więc pewnie mam takie wahacze jak Ty.
Z tego co widziałem to diesle i też nie wszystkie miały stabilizatory.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
przy czym te drugie - żółte - są tak twarde że trudno w nie wbić nawet paznokieć, i przenoszą każde naciśnięcie gazu na karoserię, także raczej do wyczynowych zastosowań.
w necie znajdziecie też hasła na rabaty 5%
_________________ -------------
וροVVЄя
Ostatnio zmieniony przez spider666 Pon Lut 21, 2011 13:53, w całości zmieniany 1 raz
ja chcialem kupic duzy set do zawiasu ale skonczyla sie promocja ceny skoczyly i chwilowo sie pogniewalem na nich
ale mam tyl czesciowo na zoltych i jest malina tylko teraz reszta zaczela plywac i juz mnie to wkurza, ale jak sie ogarne z cabrio, vi i miniakiem to biore sie za swojego biednego dupowoza
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
A ja kupiłem niedawno zestaw tulejek do poduszek silnika + gumki na stabilizator z Powerflex. Na razie jeszcze nie założyłem, ale są dość miękkie i jak chodzi o jakość robią bardzo dobre wrażenie
na powerflexy dużo ludzi narzeka. u mnie są dwie takie po poprzednim właścicielu w wachaczu - widać że zaczynają pękać. są poza tym dosyć miękkie, fioletowe - jak zwykła guma. natomiast żółte bikopury za to bardzo twarde, ale moim zdaniem do auta z twardym zawiasem w sam raz.
ale trzeba poprosić o dodatkowe kołnierze grubości 4mm
(2 szt. na każdą tulejkę, czyli w sumie 4 na dwie strony)
Trzeba też trochę dopasować, żeby dało się wcisnąć tą metalową część.
Wahacz w środku się ścieśnia (po wyjęciu tulei metalowo-gumowej)
i trzeba będzie w poliuretanach trochę powiększyć otwór
w miejscu łączenia ich na środku wahacza (tylko nie za dużo - ma być ciasno).
Później poprawić rowki na smar, jeśli znikną w czasie obróbki.
w mojej 400tce aktualnie zawieszenie wyglada tak - przod ( poza tulejkami gornych wahaczy ) to zólty ( sztywniejszy/sportowy ) bikopur
tyl w wahaczach poprzecznych jest zolty bikopur i cukierki sa czerwony bikopur ( notabene wczesniej wspominalem ze wymienilem na zamienniki jakies mocniejsze ale juz byly rozwulkanizowane )
konkluzja - im wiecej sie wymieni elementow na polibusze tym sensowniej auto jedzie - co prawda odniesieniem jest prawie zawsze zuzyta guma ale roznica jest zdecydowanie in plus
dodatkowo jesli gdzies sa jakies luzy bardzo wyraznie sa slyszalne - ja np mialem takie dziwne popukiwanie z przodu, myslalem ze to maglownica ( nie bylem w stanie stwierdzic precyzyjnie co ) po okolo 3-4 tys km luz sie powiekszyl ( stukanie tez ) i wyszlo szydlo z worka ze niespelna roczna prawa koncowka drazka kierowniczego ma luz ( mimo wszystko niewielki )
zasadniczo - jak mnie roverek nie bedzie wkurzal to pewnie sie doczeka camber kitu na tyl tez na polibuszach - ale prowadzenie juz teraz jest duuuuuzo lepsze niz wczesniej - auto jest bardzo stabilne zwlaszcza w koleinach w tescie "losia" jeszcze duzo szybko i dla mnie to jest istotne
przy seryjnych amorkach ( nieco juz oslabionych ) czuc wieksza zwartosc czy tez spojnosc zawieszenia
na pewno nie jest to zjawisko ktorym straszono na forum hondy ze sie beton ( zwlaszcza w odniesieniu do polibuszowych cukierkow ) robi i auto jest "nie do uzytku"
u mnie cicho jest
ale dla porownania dodam ze w cabrio jak wlozylem poduszki do drazkow reakcyjnych przednich i skrzeczaly jak diabli
ps: tylne wahacze mam przystosowane do mocowania tylnych stabilizatorow
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
ja po założeniu poduszek silnika z poliuretanu chyba zdecyduje się na zestaw zawieszenia tylko ciekawe jak z doborem pod coupe... oraz trochę mi szkoda bo ostatnio wszystkie zużyte gumki wymieniałem... jednak znając życie po zimie zawsze coś wyjdzie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum