Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Wachlowanie obrotów
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Wachlowanie obrotów
Autor Wiadomość
bluetom2 



Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 27
Skąd: żary



Wysłany: Sro Sty 16, 2008 18:38   [R620] Wachlowanie obrotów
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

witam wszystkich.
mam problem z moim autem, i mam nadzieje ze bedziecie mi w stanie mi pomoc.
Problem pojawil sie jakies 5 miesiecy temu.a wyglada to tak.
w czasie odpalania obrotomierz wskakuje mi na obroty 1400 po jakies 1s spadaja mi do ok.500/600 obr.min i po 1s. znowu wchodza na 1400 i az do czasu jak sie nagrzeje silnik spadaja powoli do ok.800 obr.bywalo ze wczasie jak spadly obr. do 500 to wydobywal sie dziwne bzyczenie jakby pompa paliwowa dobijala paliwo i potrafil silnik zgasnac.ale jak jest nagrzany silnik to takich problemow nie ma.najgorzej rano.
dodam ze wyczyscilem przepustnice.
-wymienilem swiece
-wymienilem przewody
-wymienilem zawor IAC
-zawor termiczny szybkich obrotow jalowych
nowy akumulator
iii cooo ii nic nadal to samo no moze troszke lepiej bo silnik juz nie gasnie.
prosze o jakies doradztwo co jeszcze srawdzic.
pozdrawiam.

maciej: zrobiłem mały retusz tematu
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 26, 2011 15:04, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 16, 2008 18:38   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Sty 16, 2008 22:22   

Cytat:
-wymienilem zawor IAC
-zawor termiczny szybkich obrotow jalowych

Skoro to wymieniłeś... to brakuje mi konceptu...
Płyn chłodniczy jest? (ogrzewa przepustnicę i zawór termiczny)
Czujnik temperatury sprawny?
Lambda sprawna?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
bluetom2 



Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 27
Skąd: żary



Wysłany: Czw Sty 17, 2008 20:41   

plyn chlodniczy oczywiscie jest ale kolego mnie zaskoczyles tym
(ogrzewa przepustnicę i zawór termiczny)
nie rozumiem??
aa gdzie sie znajduje czujnik temperatury??
 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1453
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Pią Sty 18, 2008 10:06   

Przy czyszczeniu przepustnicy sprawdzałeś też może silnik krokowy??
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Sty 18, 2008 15:12   

bluetom2 napisał/a:
aa gdzie sie znajduje czujnik temperatury??

Wkręcony pod aparatem zapłonowym.

bluetom2 napisał/a:
plyn chlodniczy oczywiscie jest ale kolego mnie zaskoczyles tym
(ogrzewa przepustnicę i zawór termiczny)
nie rozumiem??

Jakoś ten zawór termiczny musi działać, a punktem odniesienia jest temp. płynu ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
bluetom2 



Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 27
Skąd: żary



Wysłany: Nie Sty 20, 2008 18:27   [R620 SI 131 KM] wachlowanie obrotów

MAM pewien problem ze swoim rowerkiem
chodzi mi dokladnie o wachlowanie obrotami.
skacza jak chca. raz 1200 obr, innym razem 1400 a innym 800obr/min
i teraz pytanie czy wina skokow obrotow moga byc: silniczek krokowy, czy uszkodzona (peknieta,zasniedziala kopulka)
jezeli silniczek krokowy to gdzie sie znajduje w tym aucie ten silniczek??
prasze modre glowy o podpowiadanie
Ostatnio zmieniony przez Brt Nie Sty 20, 2008 19:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Blondas369
[Usunięty]






Wysłany: Pon Sty 21, 2008 11:43   

Dołączam sie do prosby kolegi tez mam taki problem wiec prosimy o pomoc :)
 
 
Blondas369
[Usunięty]






Wysłany: Pon Sty 21, 2008 11:46   

moze powiedziec gdzie w 620si znajduje sie silniczek krokowy??
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Sty 21, 2008 12:48   

Blondas369 napisał/a:
moze powiedziec gdzie w 620si znajduje sie silniczek krokowy??

Na kolektorze ssącym, od strony silnika, jedyna "rzecz" z wtyczką. Kliknij poniższe foto.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
bluetom2 



Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 27
Skąd: żary



Wysłany: Pon Sty 21, 2008 17:34   

widze ze nikt nie jest wstanie pomoc??
a tak liczylem na te forum
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Sty 21, 2008 17:36   

cierpliwości, może sie ktoś znajdzie :roll:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 21, 2008 17:52   

Gdybyś trochę poszukał to byś znalazł kilka wątków opisujących co trzeba sprawdzać i gdzie to jest.

Podstawowe problemy wiążą się z silniczkiem krokowym, przewodami podciśnienia w okolicach przepustnicy i zanieczyszczeniem przepustnicy, czasem przyczyną bywa też zawór termiczny jałowych obrotów lub trzeba wyregulować luz zaworów.

Jeśli chcesz manual do tego silnika po polsku, to polecam http://hondaaccord.strefa.pl - znajdziesz tam polski manual serwisowy do Accord'a CC7 93-95 z tym samym silnikiem.

Sam obecnie z walczę z falującymi obrotami w czasie nagrzewania, więc autorytetem nie jestem, ale jak znajdę przyczynę to się pochwalę.

A przy okazji zrobiłeś bardzo brzydką rzecz - założyłeś drugi wątek praktycznie na ten sam temat i to że nie ma odpowiedzi po jednym dniu znaczy, że nikomu nie chce się odpowiadać po raz kolejny na podobne pytanie, do tego które sam zadałeś w wątku sprzed 5 dni.

W tamtym wątku piter34 wkleił Ci nawet zdjęcie z zaznaczonym silniczkiem krokowym, więc nie dziw się tak i nie narzekaj, że w tym wątku nikt Ci już nie chce pomóc.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Sty 22, 2008 12:30   

maciej napisał/a:
W tamtym wątku piter34 wkleił Ci nawet zdjęcie z zaznaczonym silniczkiem krokowym, więc nie dziw się tak i nie narzekaj, że w tym wątku nikt Ci już nie chce pomóc.

Scaliłem wątki, a dyskusję o brzydocie silnika F20Z1 przeniosłem do hydeparku.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
_Mucha_ 




Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 31
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pią Sty 25, 2008 10:45   

Ja mam dokładnie takie same objawy. Byłem juz niewiadomo u ilu bardzo dobrych mechaników. Żaden nic nie potrafił nic poradzić (włącznie z Gawinem). Wszyscy mi powiedzieli ze krokowiec, przepływomierz, kable, elektryka są ok. Gawin regulował mi zawory, cudował kombinował i nic....

Najbardziej mnie martwi inna sprawa, przed tą usterką auto paliło 2l mniej paliwa w cyklu miejskim(kiedyś zamykałem się w 10-11/100 teraz jest 12-13/100, natomiast zużycie na trasie jest bez zmian. Poza tym autko sprawuje sie bdb. Co to jest nie mam pojęcia.

Chętnie przeczytam jakieś rozwiązanie.
Pozdrawiam
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Sty 25, 2008 11:05   

Kruchy miał podobny problem, ale potem strzeliła mu głowica, więc go nie rozwiązał...
Czekam na info od Mariusza, czy coś wymyślili.
Jeśli nie, to jeszcze będę próbował zaatakować serwis Hondy, który mam nie daleko.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
_Mucha_ 




Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 31
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pią Sty 25, 2008 11:31   

Tak dla uzupełnienia - wymieniałem uszczelkę pod głowicą przed wakacjami i przy tym było lekkie planowanie głowicy. Stwierdzili ze głowica jest w idealnym stanie.
Cała operacja nie miała żadnego wpływu na tą usterkę. Dalej jest tak samo. Ja podejrzewał bym jakiś osprzęt silnika... ale co???

Jak odpalam auto to czasami słysze takie bzyczenie ale jakiś mechanik mi mówiłe ze to pompa(?) ABS przygotowuje sie do pracy. Te bzyczenie trwa z 2 sekundy. A czasami wogóle nie ma (a może nie zwracam na to uwagi).
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Sty 25, 2008 11:36   

_Mucha_ napisał/a:
Jak odpalam auto to czasami słysze takie bzyczenie ale jakiś mechanik mi mówiłe ze to pompa(?) ABS przygotowuje sie do pracy. Te bzyczenie trwa z 2 sekundy.

To jest ok, a nie ma dzwięku, jeśli nadal jest ciśnienie w układzie.
_Mucha_ napisał/a:
Tak dla uzupełnienia - wymieniałem uszczelkę pod głowicą przed wakacjami i przy tym było lekkie planowanie głowicy. Stwierdzili ze głowica jest w idealnym stanie.
Cała operacja nie miała żadnego wpływu na tą usterkę. Dalej jest tak samo. Ja podejrzewał bym jakiś osprzęt silnika... ale co???

To nie ma związku.
Jedyne co i przychodzi jeszcze do głowy, to pęknięcie kolektora lub obudowy przepustnicy, ale jeszcze nikt u mnie nic takiego nie znalazł...
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Sty 25, 2008 11:41   

_Mucha_ napisał/a:
Ja mam dokładnie takie same objawy.

Dokładnie takie same jak autor wątku?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
_Mucha_ 




Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 31
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pią Sty 25, 2008 11:42   

dokładnie
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Sty 25, 2008 11:46   

piter34 napisał/a:
Dokładnie takie same jak autor wątku?

Moje są takie same... :/
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Nie trzyma obrotów
Delta3131 Rover serii 600, Honda Accord 10 Pon Gru 27, 2010 15:04
Mazak
Brak nowych postów [R620] falowanie obrotów
bmar11 Rover serii 600, Honda Accord 3 Sob Cze 01, 2013 15:23
bazyl1218
Brak nowych postów [R620] Falowanie obrotów
Marti Rover serii 600, Honda Accord 2 Nie Maj 27, 2007 22:44
Golab33
Brak nowych postów [R620] szarpie przy 2,5 tys obrotów
piotrekkk Rover serii 600, Honda Accord 0 Czw Sty 12, 2012 13:01
piotrekkk
Brak nowych postów [R620] Coś z zapłonem i regulacją obrotów.
jasiek181vip Rover serii 600, Honda Accord 1 Sob Paź 23, 2010 17:04
ArekL



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink