Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Dławi się
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Dławi się
Autor Wiadomość
smukly_joe 




Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 10
Skąd: Rogiedle



  Wysłany: Wto Lis 04, 2008 17:21   [R75] Dławi się
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001

Już pisałem na forum,ze po krótkim postoju samochód kręcił rozrusznikiem ale nie palił po kilku próbach pozostawiłem go, po około 15 min ponownie spróbowałem i zapalił bez problemu - nie wiem co to za przyczyna?
ale teraz 2 problem: podczas wyprzedzania po przekroczeniu 3,5 tys (bieg 5) obrotów silnik zachowuje się tak jakby nie dostawał odpowiedniej ilości paliwa, spróbowałem na niższych biegach - ten sam problem, także około 3,5 tys
czemu się tak dusi skoro nie było tego wcześniej. filtry wymieniałem 2 m-ce temu.
PS: turbina załącza się prawidłowo. do 3,5 ty jest wszystko prawidłowo
czy ten 1 problem mógł to wywołać - czy coś się po prostu "zwaliło"
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Gru 12, 2010 19:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lis 04, 2008 17:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
se7en86 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 357
Skąd: Siedlce



Wysłany: Wto Lis 04, 2008 17:23   

1 powód to czujnik położenia wału korbowego ( chyba tak to się pisze ). Poszukaj tego na forum bo dużo o tym było.

A co powyżej 3500 to szczerze aż tak nie jeżdżę, bo głównie do 3000 jeździe. No i w sumie patrząc na to że 2000 mam przy 100km/h to przy 3500 na 5 biegu będzie około 160-70, i tutaj już silnik CDT 116PS raczej mocno nie będzie ciągnął.
 
 
 
smukly_joe 




Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 10
Skąd: Rogiedle



Wysłany: Wto Lis 04, 2008 17:34   

se7en86 napisał/a:
to przy 3500 na 5 biegu będzie około 160-70, i tutaj już silnik CDT 116PS raczej mocno nie będzie ciągnął.


bez problemow jechalem nim więcej i nie bylo tego typu problemu;/
i boje sie ze przez to

se7en86 napisał/a:
czujnik położenia wału korbowego


mogło sie cos nabroić

[ Dodano: Wto Lis 04, 2008 17:49 ]
ale czemu tak sie dzieje na kazdym biegu 2,3 itd.
3,5 tys i zaczyna sie problem
moze tak szybko sie nie jezdzi ale to zaczyna byc irytujące :!:
 
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Lis 04, 2008 18:42   

polecam ten temat http://forum.roverki.eu/v...%BFej+obrot%F3w
myślę że powinienieś znależć tam odpowiedz :ok:
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Lis 04, 2008 18:44   

smukly_joe, ja bym sprawdził EGR, takie objawy czasem występują, ale jeśli piszesz, że tak jakby paliwa nie dostawał, to zawór regulacji wysokiego ciśnienia bym sprawdził.
 
 
 
mimo66 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 350
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Wto Lis 04, 2008 18:46   

Miałem kiedyś Mazdę 626 2000D.
Objawy podobne, przy pewnej liczbie obrotów silnik się dławił.

Przyczyna:Nie szczelny filtr paliwa.
Rada: Sprawdź rano czy pod samochodem nie masz małej plamki ropy.

:wink:
 
 
smukly_joe 




Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 10
Skąd: Rogiedle



Wysłany: Wto Lis 04, 2008 18:57   

gdzie znajduje sie czujnik wału krobowego i walek rozrządu
 
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Lis 04, 2008 19:06   

nie wału kobrowego tylko wałka rozrządu :razz: jak sciagniesz pokrywe to po lewej stronie na "końcu silnika". Kurka nie jestem u siebie na kompie i nie mam zdjęć ale chyba Rowan gdzieś w innym temacie zamieszczał. EGR raczej odpada, jak sie zamyka i do 3500 jest dobrze to potem nie ma prawa sie otworzyc.
 
 
 
smukly_joe 




Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 10
Skąd: Rogiedle



Wysłany: Sro Lis 05, 2008 19:55   

kupiłem filtr paliwa i miałem problem z montażem
mechanik zeby go zamontowac wyją uszczelnke wewnętrzną - czy moze sie on zapowietrzac
jaki jest symbol oryginalnego??

[ Dodano: Czw Lis 20, 2008 17:17 ]
czy ktoś wie jakie jest 7 cyfr na czujniku walu korbowego bo niemoge sie dogadac ze sprzedawca ktory wlasnie odemnie ich wymaga.

[ Dodano: Czw Lis 20, 2008 17:29 ]
czy ktoś wie jakie jest 7 cyfr na czujniku walu korbowego bo niemoge sie dogadac ze sprzedawca ktory wlasnie odemnie ich wymaga.

[ Dodano: Pią Lis 21, 2008 19:42 ]
bo moj stary numer jest przykładowo taki:
BMW 2249320F
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Dławi się
magic1946 Rover serii 75, MG ZT 4 Nie Sie 24, 2014 10:49
magic1946
Brak nowych postów [R75] Dławi się
dławi się ja jest około zera na dworze
wczerniec Rover serii 75, MG ZT 14 Czw Sty 21, 2010 20:25
apples
Brak nowych postów [R75] Silnik dławi się
kamil652 Rover serii 75, MG ZT 6 Wto Sie 23, 2011 09:47
21matys
Brak nowych postów [R75] Dławi się silnik
przemolka1 Rover serii 75, MG ZT 16 Pią Gru 24, 2010 16:54
przemolka1
Brak nowych postów [R 75] Silnik się dławi podczas przyśpieszania.
adibeat Rover serii 75, MG ZT 3 Pią Paź 02, 2015 10:04
adibeat



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink