Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR 2.0 ] brak mocy po 3 tys
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR 2.0 ] brak mocy po 3 tys
Autor Wiadomość
Szymonek 




Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 87
Skąd: Sosnowiec/Kraków



Wysłany: Czw Lis 13, 2008 22:05   [MG ZR 2.0 ] brak mocy po 3 tys

Witam mam taki problem który już sam sie kiedyś rozwiązał.
Mój MG nie ma mocy po 3 tys obrotów Wydawało mi sie ze to jest wina przepływomierza ale wypiąłem go i wpiąłem od roverka 25 i niestety to nie pomogło.
Pewnego dnia stałem sobie na parkingu i mocno nim gazowałem i straszny dym pozostawiłem za sobą okazało sie że samochód znowu zaczął normalnie jeździć ale po tygodniu znowu brak mocy. Czy miał ktoś juz moze taki przypadek co z tym zrobić???
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lis 13, 2008 22:05   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
se7en86 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 357
Skąd: Siedlce



Wysłany: Czw Lis 13, 2008 22:13   

Mój kumpel w Ibizie Cupra ma to samo. Po 3 tyś jest brak mocy. Na komputerze wykazało mu, że przepływka jest do wymiany.
 
 
 
Szymonek 




Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 87
Skąd: Sosnowiec/Kraków



Wysłany: Czw Lis 13, 2008 22:23   

se7en86 napisał/a:
Mój kumpel w Ibizie Cupra ma to samo. Po 3 tyś jest brak mocy. Na komputerze wykazało mu, że przepływka jest do wymiany.

u mnie przepływka jest dobra, dwa tyg temu działał mi normalnie a teraz znowu to samo...
 
 
se7en86 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 357
Skąd: Siedlce



Wysłany: Czw Lis 13, 2008 22:35   

Może przez ten czas szlak ją trafił ?
 
 
 
Szymonek 




Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 87
Skąd: Sosnowiec/Kraków



Wysłany: Czw Lis 13, 2008 22:43   

se7en86 napisał/a:
Może przez ten czas szlak ją trafił ?

no właśnie nie możliwe bo najpierw nie miałem mocy i później miałem przez tydzień a teraz znowu nie mam a jak nie miałem to przepiąłem przepływke od r 25 i było to samo czyli brak mocy;/
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Czw Lis 13, 2008 22:59   

Szymonek, odepnij przeplywke, jak auto slabnie nacisnij hamulec a nastepnie dodaj gazu... Jezeli nadal nie bedzie wkrecac sie na obroty zdejmij wezyk z EGR i zobacz roznice...
 
 
 
Szymonek 




Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 87
Skąd: Sosnowiec/Kraków



Wysłany: Czw Lis 13, 2008 23:04   

NEOSSS napisał/a:
Szymonek, odepnij przeplywke, jak auto slabnie nacisnij hamulec a nastepnie dodaj gazu... Jezeli nadal nie bedzie wkrecac sie na obroty zdejmij wezyk z EGR i zobacz roznice...

dzięki za poradę. Przepływke już odpinałem i nie było różnicy ( działał tak samo jak teraz )
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Czw Lis 13, 2008 23:35   

Szymonek, to zrob to co napisalem dalej
 
 
 
zapal 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 508
Skąd: Z Google :)



Wysłany: Pią Lis 14, 2008 08:05   

a spróbuj jak to nazywają mechanicy przedmuchać auto czyli od 1 do max obrotów rób zmiany biegu... (mówią na to zastany silnik ) mój kumpel miał taki problem w oplu vectrze i to mu pomogło :)
_________________
www.dvhk.eu nowe forum nowe mozliwosci :)
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Lis 14, 2008 13:38   

Szymonek, zrób tak jak pisze NEOSSS, bo raczej wina leży po stronie EGR. Albo padł, albo się po prostu wężyk od podciśnienia przetarł.
 
 
 
Szymonek 




Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 87
Skąd: Sosnowiec/Kraków



Wysłany: Pią Lis 14, 2008 17:30   

Rowan napisał/a:
Szymonek, zrób tak jak pisze NEOSSS, bo raczej wina leży po stronie EGR. Albo padł, albo się po prostu wężyk od podciśnienia przetarł.

Witam, dzieki chłopaki za porady a czy mógłby mi ktoś powiedzieć gdzie to EGR sie znajduje bo nie mam zielonego pojęcie;/
 
 
RoBBoD 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 267
Skąd: Poznań

Rover 600

Wysłany: Pią Lis 14, 2008 18:36   

a ja miałem tak w H Civic z tym że z biegiem czasu brak mocy dopadał mnie przy coraz nizszych obrotach.

Co sie okazało...

Tłumik końcowy zaje***

Tłumik rozebrany, mała wycieczka po wsi na pełnej k**** w celu małego przepchania tzw :P nowy końcowy i po kłopocie.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Pią Lis 14, 2008 18:57   

Szymonek, EGR masz nad turbo idzie do niego wezyk ciueniutki plastikowy nakladany tylko
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [ MG ZR] brak mocy
Szymonek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Czw Lip 10, 2008 16:12
thef
Brak nowych postów [R25] Brak mocy
Jawaa Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Pią Wrz 02, 2011 17:27
Jawaa
Brak nowych postów [2.0 sdi] 105 KM - brak mocy !
[2.0 sdi ] 99 r
mr.swider Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 38 Sro Lut 17, 2010 19:16
Kh4mell
Brak nowych postów [R25] Brak mocy
Jawaa Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 21 Czw Kwi 18, 2013 16:21
Jawaa
Brak nowych postów [R25] Brak mocy
Mihu_Ryhu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Wto Sty 21, 2014 20:25
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink