Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Pomocy, nie odpala, pomóżcie proszę
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] Pomocy, nie odpala, pomóżcie proszę
Autor Wiadomość
maniek80 



Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 8
Skąd: białystok



  Wysłany: Nie Lis 16, 2008 21:55   [R45] Pomocy, nie odpala, pomóżcie proszę
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Pisałem już wcześniej o swoim problemie i ponawiam prośbę. Mam rovera 45 z 2000 roku z silnikiem 2.0 diesel.Problem polega na tym, że ostatnio zgasł mi w czasie jazdy i nie mogę go odpalić. Sprawdziłem czujnik położenia wału - jest sprawny. Po zluzowaniu przewodów wtryskiwaczy ropa tryska, a samochód dalej nie odpala. Dodam, że rozrusznik pracuje a samochód po przekręceniu kluczyka zachowuje się jakby miał za chwilę odpalić, ale nie odpala. Proszę o pomoc, może ktoś miał taki przypadek, bardzo mi na tym zależy bo samochód stoi niesprawny.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lut 27, 2011 23:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lis 16, 2008 21:55   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
se7en86 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 357
Skąd: Siedlce



Wysłany: Nie Lis 16, 2008 21:58   

immobilizer coś musi nawalać.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Lis 16, 2008 22:00   

immo nie pozwala kręcić rozrusznikiem. Ja bym się jednak pompie wtryskowej przyjrzał :|
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
se7en86 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 357
Skąd: Siedlce



Wysłany: Nie Lis 16, 2008 22:08   

Jeżeli pompa to pytanie, na jakim paliwie jeździłeś ?
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Nie Lis 16, 2008 22:10   

Spraw elektrozawór odcinający paliwo, to ten wkręcany w pompę. Do niego powinien być przykręcony przewód z oczkiem.
 
 
maniek80 



Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 8
Skąd: białystok



Wysłany: Nie Lis 16, 2008 22:22   

Do Thew.Jeździłem na polski paliwie,raczej dobrym bo z orlenu. Co najgorsze to to, że przed awarią nie było żadnych oznak że coś się dzieje. Nie przerywał, palił od pierwszego strzału. Powiedz mi jak mogę sprawdzić poprawność działania tego elektozaworu.

[ Dodano: Nie Lis 16, 2008 22:24 ]
Brt, Czemu dokładnie byś się przyjrzał bo nie mam bladego pojęcia od czego mam zaczynać
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Nie Lis 16, 2008 22:25   

Na początek sprawdź czy ten przewód elektryczny jest ok. Jeżeli tak to wykręć zawór i spróbuj oczyścić ile się da wewnątrz.
 
 
maniek80 



Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 8
Skąd: białystok



Wysłany: Nie Lis 16, 2008 22:33   

a na tym przewodzie powinien być prąd? Jeśli tak to czy po przekręceniu kluczyka czy nie?
 
 
 
drlubicz 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 239
Skąd: Wrocław



Wysłany: Nie Lis 16, 2008 22:49   

moj citroen od tygodnia też nie odpala i wczoraj okazało sie zgnił od wilgoci ;( co za szajs
 
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Nie Lis 16, 2008 23:16   

maniek80, sprawdz wtyczki przy pompie, przekaznik swiec oraz szczelnosc ukladu paliwowego (odkrec korek wlewu paliwa, odkrec korek na dole filtra paliwa i spusc syf ktory sie w nim znajduje, podpompuj gruszka i odpalaj-dobry akumulator z duzym rozruchem)
 
 
 
maniek80 



Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 8
Skąd: białystok



Wysłany: Pon Lis 17, 2008 07:28   

Sprawdzę dziś to wszystko o czym pisaliście.Ale jak ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to proszę - piszcie, pomóżcie.Późnij się odezwę
 
 
 
jeszu 



Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 33
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pon Lis 17, 2008 12:13   

ja mam podobnie w mym r214si , objawy te same . A centralny Ci działaja i nie wyje Ci alarm?
 
 
 
maniek80 



Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 8
Skąd: białystok



Wysłany: Pon Lis 17, 2008 17:59   

Właśnie centralny działa,nic nie wyje, alarm jakby w porządku.Nie mam pojęcia co się stało. Dziś będę sprawdzał czy rozrząd nie przeskoczył bo inni mechanicy twierdzą, że to może być przyczyną. Dziś sprawdzałem, że pompa jakby pracuje to raczej z pompą nic złego być nie powinno. Sprawdzę rozrząd i się odezwę, proszę o dalsze porady w razie by z rozrządem było wszystko ok.
 
 
 
sojan 




Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 22
Skąd: Poznań



Wysłany: Pon Lis 17, 2008 19:11   

Ja miałem - mam to samo. Objawy takie same kręci nie odpala !! !! U mnie na 100% immobiliser....był spec z ASO ustawił immo i odpalał bez problemu, dzisiaj mam to samo jutro bedzie spec i najprawdopodobniej znów go uruchomi ale na jak długo ?? ?????? Chyba bedzie konieczne wyjecie immo i dokładne oględziny...
I nieprawda, że jak immo nie działa to rozrusznik nie kręci... w każdym razie tak jest w R75.
 
 
 
maniek80 



Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 8
Skąd: białystok



Wysłany: Pon Lis 17, 2008 23:34   

No i u mnie zdiagnozowano pompę jako przyczynę tych wszystkich usterek. Czeka mnie duży wydatek, ale mam jednak pytanie. Powiedziano mi, że to elektryka w pompie siadła a moje pytanie brzmi czy da się wymienić samą elektrykę czy trzeba od razu całą pompę wymieniać?????????????????????????????????????????????????????????????????
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Lis 17, 2008 23:41   

maniek80 napisał/a:
No i u mnie zdiagnozowano pompę jako przyczynę tych wszystkich usterek. Czeka mnie duży wydatek, ale mam jednak pytanie. Powiedziano mi, że to elektryka w pompie siadła a moje pytanie brzmi czy da się wymienić samą elektrykę czy trzeba od razu całą pompę wymieniać?????????????????????????????????????????????????????????????????
Niech Ci najpierw poprawią styki w kostkach pompy i sprawdzą przewody, a jak im się nie chce to uciekaj od nich. Przypadków padnięcia tej pompy tak samej z siebie nie znam, więc radziłbym uważać na tych mechaników.
Aha i jedź tam i zrób sobie tą diagnostykę komputera, w sensie odczytaj sam kody błędów. Na 90% tą usterkę będzie się dało naprawić bez wymiany pompy, dlatego zalecam ostrożność w wierze w tych speców, choć oczywiście nie neguję w całości ich diagnozy. Niech najlepiej powiedzą co jest nie tak, bo samo stwierdzenie, że elektryka padła jest co najmniej mało fachowe.
Ostatnio zmieniony przez thef Pon Lis 17, 2008 23:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Pon Lis 17, 2008 23:43   

maniek80 napisał/a:
czy da się wymienić samą elektrykę
A wiązkę silnika (pod osłoną) sprawdziłeś? Często w tych silnikach zdarza się, że przewody są przetarte i auto świruje.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Lis 18, 2008 10:41   

co do pompy, to o ile wiem, jest taka sama jak w fordach TDCi i niestety teoria o jej padnięciu jest prawdopodobna :( co do sposobów naprawy, to niestety nie pomogę :( może gdzieś na forum forda cos pomogą :| znany mi mechanik od diesli (z Osowej Sieni) wysyła gdzieś te pompy do naprawy podobno i trochę to kosztuje :|
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Jary 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 274
Skąd: Toruń



Wysłany: Wto Lis 18, 2008 12:41   

maniek80 napisał/a:
Po zluzowaniu przewodów wtryskiwaczy ropa tryska, a samochód dalej nie odpala.


Czyli to nie jest problem pompy a wtrysków :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Lis 18, 2008 13:03   

Cytat:
Czyli to nie jest problem pompy a wtrysków
a skad wiesz, ze ciśnienie pompa daje właściwe ;) pozatym 4 wtryski naraz ?? ... gdyby jeden padł to i tak by sie na pozostałych 3 jakoś kulał :roll:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R414] Gaśnie w czasie jazdy-Pomóżcie proszę:(
a także padlo ogrzewanie a woda prawie prawie sie gotuje
cate Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 19 Pią Lut 08, 2008 12:53
piter34
Brak nowych postów [MG ZS 180] nie odpala - POMOCY
Invisible Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Czw Paź 02, 2014 19:26
Precello
Brak nowych postów [R400 1.6 16v]Pomocy, Roverek nie odpala...
Pawson Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Sty 10, 2010 15:51
Pawson
Brak nowych postów [R416 Si 1,6 1997] Nie odpala. POMOCY!
wiktorio0001 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Czw Mar 01, 2012 22:09
gregor13
Brak nowych postów [r400] Pomocy- nagle zgasł i nie odpala
Finveg Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Pon Cze 15, 2015 12:45
Finveg



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink