Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZS] Więcej informacji o silniczku (DIESEL)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZS] Więcej informacji o silniczku (DIESEL)
Autor Wiadomość
qwintus
[Usunięty]






Wysłany: Pon Gru 01, 2008 23:41   [MG ZS] Więcej informacji o silniczku (DIESEL)
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2005

Witam klubowiczów!
Przez pewien czas byłem szczęśliwym posiadaczem Roverka 200 z silnikiem Diesla o mocy <100KM (nie pamiętam dokładnie), następnie trochę Was zdradziłem :> i jeździłem innymi maszynami, ale jednak sercem ciągle jestem przy tej marce i zastanawiam się nad wielkim powrotem i zakupem MG ZS +-2005 rok, ale mam parę pytań.

Od półtorej godziny czytam posty na forum, ale nie mogę się doszukać pewnej rzeczy, a mianowicie chciałem się dowiedzieć więcej o silniku diesla (113KM zdaje się) montowanym w MG ZS >2004 rok.
Czy to jest twór Brytyjczyków, czy został zaadoptowany z jakiegoś innego samochodu?

Pewnie zabrzmi to głupio, ale czy jest różnica między tym silnikiem, a silnikami montowanymi wcześniej (np. tymi z dwusetek)? Chodzi mi głównie o kulturę pracy, spalanie, awaryjność, etc.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Mar 02, 2011 21:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Gru 01, 2008 23:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Gru 02, 2008 09:56   

w MG ZS masz silnik tej samej serii L co wcześniej w R200/400/600, tylko został zmodyfikowany trochę. Zmieniono układ wtryskowy (pompa, komp, czujniki) co podniosło trochę moment (do 240Nm) ale i zmieniło charakter pracy silnika. Czy na lepsze ...... jeśli chodzi o kulture to odrobine tak, jeśli o wrażenia z jazdy to mam sprzeczne uczucia, bo lepiej przyspiesza powyżej 2000obr ale jednocześnie zmulili go trochę poniżej tej granicy i w przypadku jeżdżenia po mieście to czasem przeszkadza. Ale najlepiej sam się przejedź i oceń ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
qwintus
[Usunięty]






Wysłany: Wto Gru 02, 2008 22:30   

Dzięki :) w takim razie chyba faktycznie będę musiał się przejechać :)
Jest w Poznaniu lub okolicach jakiś szczęśliwy właściciel tej maszyny?! Byłbym zobowiązany :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 45 iTD] obroty do 4000 i nic więcej
Lukasik Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pią Lip 30, 2010 11:18
Immq
Brak nowych postów [R416] Zaczął palić więcej, ot tak?
marcin8004 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Wto Sie 07, 2012 20:19
grisza23
Brak nowych postów [R45 '01 diesel]
uszczelniacz półosi prawej
marek.09 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Czw Paź 22, 2009 16:03
rtworek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R45 Diesel] Zawieszenie ?
MARQS Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Wto Lis 13, 2012 18:39
Adrian
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R 45 Diesel 200 r.] HAMULCE
MARQS Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pią Cze 08, 2012 16:10
tronsek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink