Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420] Zaworek zwrotny
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420] Zaworek zwrotny

czy jest gdzies w pompie wtryskowej?
Autor Wiadomość
mi_sza1 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 287
Skąd: Terespol



Wysłany: Pią Wrz 26, 2008 14:06   [R420] Zaworek zwrotny
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Czy jest gdzies ten zaworek w pompie wtryskowej? Bo podobno w kazdej musi byc i on odpowiada za niecofanie sie paliwa z pompy, a tym samym na łatwiejszy rozruch silnika.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Mar 02, 2011 23:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Wrz 26, 2008 14:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Pią Wrz 26, 2008 14:41   

polecam Twojej uwadze ten punkt Technicznego FAQ dostępnego na naszej stronie głównej ;)
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
mi_sza1 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 287
Skąd: Terespol



Wysłany: Pią Wrz 26, 2008 14:48   

No tak czytałem to, wiem o gruszcze i zaworku w nim, ale on jest przed filtrem. A w samej pompie według mechanika musi byc zaworek, żeby z pompy sie paliwo nie cofało. I według niego dlatego musze krecic do ok 5 sekund zanim zapale samochód. Nie jest to zależne od temperatury zewnętrznej, ani rozgrzania silnika pali zawsze tak samo tzn trzeba troche 'hełdnąć'. I może rzeczywiście to jest przyczyna.
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Paź 07, 2008 19:35   

Ktoś pomoże?
 
 
krystianshoota 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 49



Wysłany: Wto Paź 07, 2008 19:50   

Moim zdaniem taki zawór powinien się znajdować w pompie wtryskowej, ale nie mam pojęcia jak to wygląda, jak to wymienić. Proponuję zastosować dodatkowy zawór zwrotny pomiędzy filtrem paliwa a pompa wtryskową (osobiście użyłem zawór zwrotny do układu paliwowego), jak najbliżej pompy.
Czy na pewno masz dobrze ustawiony kąt wtrysku, zapłon? Może tu tkwi problem.
 
 
mi_sza1 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 287
Skąd: Terespol



Wysłany: Czw Gru 04, 2008 16:43   

krystianshoota napisał/a:
Czy na pewno masz dobrze ustawiony kąt wtrysku, zapłon? Może tu tkwi problem.

No własnie chyba nie. Jeżdze od mechanika do mechanika i słysze ze w roverze ciezko, ze nie ma zegara, ze pompa zabudowana i nawet ze w roverze sie nie ustawia kątu, ze predzej rozrząd złe ustawiony bo kat nie ma wplywu na odpalanie itd itd. Jeden mówi ze ustawi bez komputera ale odklada z tygodnia na tydzień ale w poniedzialek na noc mam mu zostawic i rano na zimnym ma ustawicza góra 50zł. A zaworek według niego jest to taka sróbka z góry wkrecana pod wezykiem którym wchodzi ropa do pompy.
 
 
danielsonicl 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 206
Skąd: Złoty Stok



Wysłany: Czw Gru 04, 2008 16:50   

Zaworek jest tak jak piszesz w tej części gdzie dochodzi paliwo.Ale najlepiej dokupić taki na wężyk paliwa, minimum kosztów i prostota montażu.
Kąt wtrysku ustawia się jak najbardziej i ma bardzo duże znaczenie na odpalanie.
_________________
Człowiek nie wielbłąd musi się napić
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Gru 04, 2008 19:24   

mi_sza1 napisał/a:
Jeżdze od mechanika do mechanika i słysze ze w roverze ciezko, ze nie ma zegara, ze pompa zabudowana i nawet ze w roverze sie nie ustawia kątu, ze predzej rozrząd złe ustawiony bo kat nie ma wplywu na odpalanie itd itd. Jeden mówi ze ustawi bez komputera ale odklada z tygodnia na tydzień ale w poniedzialek na noc mam mu zostawic i rano na zimnym ma ustawicza góra 50zł.

Od takich mechaników uciekaj :boisie: ;) Resztę napisał danielsonicl, :ok: :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420] Zaworek zwrotny pompy wtr.
Kistek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Nie Mar 08, 2009 22:09
sTERYD
Brak nowych postów [R45 2.0iTD] Gruszka, zaworek zwrotny
magneto Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pią Paź 29, 2010 15:51
magneto
Brak nowych postów [R45] Cieknący zaworek nagrzewnicy
dawidmdj Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sob Maj 14, 2011 14:10
driftdreamer
Brak nowych postów [R400] Zawór zwrotny pompy oleju?
Bobek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Nie Maj 10, 2015 00:22
Bobek
Brak nowych postów [R420 LPG] Szukam dobrego serwisu do R420 pod Warszawą
orzechvip Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Wto Maj 05, 2009 15:36
Raptile



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink